Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > MLM / Investment by SSM Companies > MLM Local Registered Companies (With AJL)

MLM Local Registered Companies (With AJL) Registered ROC & ROB companies with AJL certificate attached.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 12-03-2018, 03:51 PM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default Shuang Hor Enterprise Sdn Bhd (184951-D)(AJL93423) - www.shuanghor.com.my

SHUANG HOR ENTERPRISE (M) SDN BHD.



Peluang Perniagaan

Perniagaan Shuang Hor mempunyai kelebihan menyeluruh yang tiada tolok bandingnya:

1. Tidak perlu melabur.
2. Tidak perlu menyimpan stok.
3. Membantu diri sendiri dan orang lain.
4. Peluang yang sama.
5. Perkembangan yang tidak terhad.

Perniagaan Shuang Hor mempunyai banyak kelebihan, termasuk produk yang berkualiti, sistem bonus yang adil dan saksama, sistem pendidikan yang kuat dan tunggal, berbagai jenis alat bimbingan yang mudah dan berkesan untuk memperkembangkan perniagaan, pasaran seberang laut yang luas, peluang perniagaan yang tidak terbatas dan kumpulan pentadbiran yang profesional.
Semua kelebihan ini dapat membantu memperkembangkan Perniagaan Shuang Hor anda supaya dapat melangkah ke arah kejayaan. Yang pentingnya ialah memberi peluang kepada diri, mengorak langkah kejayaan yang pertama di Shuang Hor. Kehidupan yang sihat, kaya dan bebas sedang menanti-nantikan pencapaian anda!

Sistem Bonus




Satu perniagaan yang berjaya selain harus mempunyai produk yang berkualiti, sistem bonus yang adil dan saksama juga menjadi faktor terpenting dan galakan kepada pengedar-pengedar untuk mencapai kejayaan. Sistem bonus Shuang Hor adalah berasaskan prinsip keadilan dan kesaksamaan supaya semua pengedar yang ingin menjalankan Perniagaan Shuang Hor mempunyai peluang yang sama untuk mendapat keuntungan.

Sistem Ganjaran

Selain mempunyai sistem bonus yang adil dan lumayan, Syarikat Shuang Hor juga menyediakan 3 jenis ganjaran yang menarik iaitu seminar luar negeri, anugerah kereta mewah dan bonus tahunan Diamond supaya pengedar-pengedar dapat menikmati lebih banyak ganjaran tambahan di sepanjang proses memperkembangkan Perniagaan Shuang Hor.

Seminar Luar Negeri: Pada setiap tahun, Syarikat Shuang Hor akan menjemput pengedar-pengedar yang layak melancong ke luar negeri dengan percuma sebanyak 2 kali. Impian melancong ke luar negeri dapat dicapai dengan menyertai rombongan Shuang Hor. Selama ini, pengedar-pengedar telah melancong bersama-sama Shuang Hor ke banyak negara termasuk Negeri China, Jepun, Thailand, Itali, Perancis, Switzerland, Australia, Afrika Selatan, Korea dan lain-lain.

Diamond Dihadiahi Kereta: Apabila layak menjadi seorang pengedar Diamond, pengedar akan dihadiahkan kereta mewah.

Bonus Tahunan Diamond: Syarikat Shuang Hor akan mengagihkan bonus tahunan kepada semua pengedar Diamond atas sumbangan mereka dalam Perniagaan Shuang Hor.

Maklumat tentang Shuang Hor



Shuang Hor Enterprise (M) Sdn Bhd
Alamat: No.54, Jalan Tago 2, Taman Perindustrian Tago, Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia.

Telefon: (603) 6275 8818
Faks: (603) 6276 6822

Laman web: www.shuanghor.com.my
E-mel: [email protected]

Siapa berminat untuk bertanya tentang produk Shuang Hor atau pelan perniagaan MLM Shuang Hor, boleh hubungi saya seperti di signature di bawah.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 12-03-2018, 04:16 PM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Kelahiran Shuang Hor


Gambar : Ibu pejabat Double Crane di Taiwan

Pada tahun 1987, sekumpulan rakan kongsi yang bermatlamat sama telah menubuhkan “Double Crane”. Mereka menerokai dan menghasilkan produk-produk Lingzhi yang berkualiti untuk menjaga kesihatan manusia. Mereka juga berharap rakan-rakan yang ingin berniaga sendiri dapat menyertai Shuang Hor bersama untuk mencipta keajaiban. Pada tahun 1996,”Double Crane Group” (Kumpulan Shuang Hor) menjadi nama sah untuk kumpulan itu.

Matlamat penubuhan Kumpulan Shuang Hor ialah untuk membawa kesihatan fizikal dan kepuasan jiwa kepada manusia. Dengan menghasilkan berbagai-bagai jenis produk yang tulen, natural dan bermutu tinggi, satu peluang perniagaan yang berpotensi telah disediakan kepada kawan-kawan yang ingin berniaga sendiri, seterusnya mencapai impian dalam hidup.

Tentang Kami



Double Crane Enterprise Co. Ltd. ditubuhkan pada Julai 1987, kini telah menjadi salah sebuah syarikat jualan langsung yang paling berjaya di Taiwan, juga sebuah syarikat yang berpotensi untuk berkembang. Matlamat penubuhan Double Crane Enterprise Co. Ltd ialah untuk membekalkan peluang perniagaan yang berpotensi kepada kawan-kawan yang ingin berniaga sendiri. Berbagai-bagai jenis produk Shuang Hor yang berkualiti telah disyorkan secara pengurusan moden kepada pengguna-pengguna dari pelbagai lapisan masyarakat, memberi kesihatan dan kekayaan kepada mereka.

Double Crane Enterprise Co. Ltd. berpegang teguh kepada dua prinsip pengurusan yang penting iaitu

1) Semua sistem syarikat direka khas berasaskan kepentingan dan hak semua pengedar.
2) Memberi segala-gala yang terbaik kepada para pengedar, termasuk produk, servis dan sistem.

Tentang Shuang Hor di Malaysia


Gambar : Logo Shuang Hor

Dengan bermatlamat menuju ke arah globalisasi, Kumpulan Shuang Hor telah mendirikan cawangan seberang laut yang pertama pada 16hb Ogos 1988, iaitu Shuang Hor Enterprise (M) Sdn. Bhd. Bidang jualan langsung telah berkembang dengan pesat di Malaysia. Sejak penubuhan Shuang Hor di Malaysia, prestasinya mencapai perkembangan yang stabil pada setiap tahun.

Bersesuaian dengan perkembangan pelan perniagaan, Wisma Shuang Hor yang terletak di Sri Damansara, Kuala Lumpur telah dibeli dan mula digunakan pada 15hb Oktober 2007. Bangunan yang tersergam megah ini terletak di atas tanah seluas 60,000m. Terdapat sebuah dewan perhimpunan bertaraf antarabangsa yang dapat memuatkan 500 orang, beberapa buah bilik seminar dan sebuah bilik multimedia untuk memberi kemudahan kepada para pengedar. Ini juga dapat membentuk asas kukuh Shuang Hor Enterprise (M) Sdn. Bhd. supaya menjadi pusat perkembangan syarikat di Asia Tenggara.

Kerajaan Malaysia sangat menitikberatkan bidang jualan langsung dan melaksanakan Akta Jualan Langsung pada tahun 1993. Matlamatnya ialah membentuk satu ruang perkembangan yang sihat dalam bidang jualan langsung, juga untuk mempertingkatkan imej baik para pengusaha jualan langsung.

Sebagai sebuah syarikat jualan langsung yang penting dalam negara, Shuang Hor Enterprise (M) Sdn. Bhd. berpegang teguh kepada prinsip pengurusan yang jujur dan ikhlas. Di samping mematuhi akta berkenaan dengan sepenuhnya, produk-produk yang berkualiti dan beraneka ragam juga dihasilkan untuk memanfaatkan rakyat Malaysia.

Shuang Hor Enterprise (M) Sdn. Bhd. telah menjadi pusat untuk memperkembangkan pasaran secara gigih ke Asia Tenggara. Pasaran Shuang Hor telah berkembang ke Singapura (2002), Brunei (2004) , Indonesia (2005) dan Myanmar (2011). Pasaran yang berkembang luas telah membawa peluang perniagaan yang tidak terbatas kepada para pengedar.

Pusat Pembekalan Produk

Shuang Hor Enterprise (M) Sdn. Bhd. telah mendirikan pusat-pusat pembekalan produk di Kuala Lumpur, Johor Bahru dan Pulau Pinang supaya dapat membekalkan servis dan kemudahan membeli produk kepada para pengedar.

Servis-servis yang disediakan ialah seperti berikut:

• Menempah dan mengambil stok di kaunter
• Menempah stok melalui Pemindahan Telegrafik
• Perundingan perniagaan
• Pengendalian hak pengedaran
• Penyediaan bilik seminar untuk perbincangan


Waktu urusniaga:
Isnin hingga Jumaat dan Sabtu yang terakhir dalam sebulan: 9.00am ~ 5.00pm

Pusat Pembekalan Produk Kuala Lumpur



Alamat: No. 54, Jalan Tago 2, Taman Perindustrian Tago, Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia.
Telefon: (603) 6275 8818
Faks: (603) 6275 4932

Pusat Pembekalan Produk Johor Bahru



Alamat: No.19 - 25, Jalan Utama 43, Mutiara Square, Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor, Malaysia.
Telefon: (607) 554 7668
Faks: (607) 559 1689

Pusat Pembekalan Produk Pulau Pinang



Alamat: No. 148, Tingkat 3, Jalan Hutton, 10050 Pulau Pinang, Malaysia.
Telefon: (604) 226 4848
Faks: (604) 228 9633

Untuk mendapat maklumat terbaru tentang Shuang Hor, sila layari facebook kami di

RAJA LINGZHI SHUANG HOR
Reply With Quote
  #3  
Old 12-03-2018, 04:30 PM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Shuang Hor Pengusaha Gergasi & Profesional Produk Lingzhi


Kilang perusahaan Lingzhi Shuang Hor di Taiwan

Yung Kien Industrial Corp. mempunyai kemudahan pengeluaran canggih yang terletak di daerah Yen-Shui di wilayah Tainan di Taiwan. Kilang tersebut secara rasmi beroperasi pada Oktober 1993. Dibina di atas kawasan seluas lebih daripada 19.835 m2, kilang ini bertujuan untuk mengawasi kualiti produk yang dihasilkan oleh Kumpulan Shuang Hor serta memantau produktiviti yang akan dilaksanakan dengan cekap. Kemudahan pengeluaran juga memastikan kesinambungan aktiviti penyelidikan dan pembangunan dari peringkat awal, seperti pemilihan spesies Cendawan Lingzhi dan penanaman benih Lingzhi serta aktiviti peringkat akhir seperti pengeluaran, pemantauan dan pengedaran, yang semuanya bertujuan untuk mengekalkan standard kualiti produk Shuang Hor dengan syarat yang ketat.


Ladang ganoderma / lingzhi Shuang Hor di Taiwan

Kilang Yung Kien adalah kilang biokimia terbesar dan paling moden yang menghasilkan Lingzhi Shuang Hor di Taiwan. Kilang Yung Kien telah membangunkan "Teknik Pengekstrakan Tahap Dua" yang unik di mana pemproses mikro digunakan untuk mengawal masa, suhu, dan keseluruhan proses pengeluaran untuk mengelakkan kesilapan akibat kecuaian manusia dan pencemaran daripada organisma mikro bagi menghasilkan Lingzhi yang memiliki kualiti terbaik. Produk Ganoderma Lingzhi yang dihasilkan oleh kumpulan Shuang Hor kemudian diagihkan kepada semua cawangan Shuang Hor di luar negara untuk memenuhi permintaan pasaran yang besar.


Kilang pemprosesan lingzhi berteknologi tinggi di Taiwan

Shuang Hor sebagai syarikat gergasi dan pengeluar utama produk Lingzhi pastinya ingin menghasilkan produk yang terbaik dari semasa ke semasa. Oleh itu, syarikat telah bersepakat untuk mengkacukkan keenam-enam jenis Lingzhi (dinamakan Yung Kien dan telah dipaternkan) untuk menghasilkan produk yang lebih berkesan dan bermutu tinggi tanpa mengabaikan langsung nilai-nilai keselamatan kepada pengguna. Mereka begitu serius dan komited dalam hal ini dengan mewujudkan :

• Kilang Yung Kien
• Institut R&D Biokteknologi
• Kampung Lingzhi - Taman Bioteknologi Lingzhi
• Rumah Hijau Lingzhi Yang Saintifik

Keberanian melabur dengan begitu besar termasuk memiliki tenaga pakar dan profesional pelbagai bidang serta kemudahan dan peralatan yang tercanggih membuktikan bahawa Shuang Hor amat menitikberatkan kualiti produk yang sempurna, berkesan dan konsisten. Tidak hairanlah jika mereka sanggup melabur untuk Teknik Pengekstrakan 2 Fasa untuk menghasilkan lingzhi Yung Kien 2 pula.

Selain itu, dari sudut kualiti produk, Lingzhi Shuang Hor telah dibuktikan secara sains berkesan dalam menjaga kesihatan @ pencegahan penyakit serta merawat penyakit kronik termasuk masalah HATI. Menariknya, ia juga selamat dimakan oleh semua peringkat umur (termasuk wanita hamil dan bayi umur sehari) disebabkan oleh sifat Lingzhi itu sendiri yang “innocuous” yang bermaksud TIDAK berbahaya.
Reply With Quote
  #4  
Old 15-03-2018, 09:53 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Apakah itu Lingzhi?


Gambar - Lingzhi / Ganoderma / Cendawan Merah

Lingzhi ni apa sebenarnya?

Macam bunyi perkataan Cina, kan?

Ramai yang kata pernah dengar tapi tak pasti apa dia. Betul, Lingzhi memang perkataan dalam bahasa Cina. Ia juga dikenali sebagai Reishi (dalam bahasa Jepun) atau dalam bahasa saintifiknya Ganoderma. Dalam bahasa Melayu, Lingzhi ialah sejenis cendawan ya tuan puan sekalian. Tapi cendawan bukan sebarang cendawan. Jom kita belajar lebih mendalam sikit!

Ganoderma atau orang kita biasa sebut cendawan Gano atau Ganoderma & tak kurang juga yang kenal tumbuhan ni dengan nama cendawan Lingzhi. Kalau kat negara luar dorang panggil Reishi Mushroom. Haaa....semua tu merujuk pada tumbuhan yang sama. Salah satu kurniaan Allah yang amat berharga yang dah dibuktikan berjaya menyembuhkan berbagai penyakit.

Kira-kira 2,000 tahun dahulu, Lingzhi hanya digunakan oleh maharaja china untuk menjaga kesihatan dan mengekalkan keremajaan. Akan tetapi, kini ia boleh didapati dalam pasaran untuk dinikmati oleh manusia dan haiwan.

Pengetahuan am tentang Lingzhi

Mungkin kalau sebut cendawan je, semua terfikir dah tentulah kegunaannya untuk dimakan. Itu memang tak dapat disangkal lagi sebab cendawan kalau dimasak ala sambal lada hijau memang perghhhh sedap tak toleh kiri kanan! Tapi tunggu dulu. Ada yang jauh lebih penting daripada itu. Sebenarnya, cendawan ni bukan terhad untuk dimakan je. Korang ni pun, cubalah cover sikit jangan nampak sangat kegelojohan itu, boleh tak? Hehe..

Okay dipendekkan cerita. Ini penting supaya kita tahu hujung pangkal asal-usul Lingzhi ni. Melalui kajian yang dibuat oleh mereka yang pakar, dalam dunia ni :

• Ada 2300 spesies cendawan. Banyak ke tidak? Banyak, kan? Tapi, jangan kita ingat semua spesies tu kita boleh makan. Naya kita.
• Cuma 10% sahaja daripada jumlah tu yang boleh kita makan buat lauk ke dan sebagainya. Bermakna, 90% daripada 2300 species itu adalah dalam keadaan yang tidak selamat dimakan, dalam erti kata lain beracun. Tapi apa yang paling menarik, rupa-rupanya daripada 10% cendawan yang selamat kita makan tu, ada lagi kegunaan yang jauh nun lebih penting selain daripada makanan. Apakah agaknya?
• Ada 6 jenis Lingzhi istimewa yang mempunyai nilai perubatan. Ya, menurut catatan “Ben Tsao Gang Mu” yang ditulis oleh pakar perubatan terkenal di Dinasti Ming iaitu Dr. Li Shi Zhen, Lingzhi mempunyai nilai perubatan yang amat tinggi dan berharga iaitu :

a) Ganoderma Hitam
b) Ganoderma Ungu
c) Ganoderma Lembayung
d) Ganoderma Putih
e) Ganoderma Kuning
f) Ganoderma Hijau

Lingzhi telah dianggap oleh masyarakat Cina sebagai herba kesihatan yang bermutu tinggi sejak beribu-ribu tahun dahulu. Ia juga digelar “Top Medicine” di dalam catatan ensiklopedia perubatan Cina yang pertama iaitu “Shen Nong Ben Tsao Jing” sejak lebih 2000 tahun dahulu. Pada asalnya, Lingzhi hanya layak dimakan oleh golongan diraja China bersesuaian dengan darjat dan taraf kedudukan mereka untuk menjaga kesihatan dan awet muda. Tapi sekarang ni, Lingzhi telah dipasarkan secara meluas dan boleh dinikmati oleh kita semua termasuk haiwan dalam merawat pelbagai penyakit.


Gambar - Penyakit Herpes pada kucing disembuhkan dengan Lingzhi

Lingzhi merupakan cendawan yang mempunyai nilai perubatan paling berharga kerana ia bersifat superior iaitu tidak membawa sebarang kesan sampingan walaupun dimakan sepanjang hayat. Ia telah dibuktikan secara saintifik, selamat dan berkesan diambil oleh setiap peringkat usia dan keadaan kesihatan manusia bahkan juga selamat dimakan oleh haiwan.
Reply With Quote
  #5  
Old 15-03-2018, 09:57 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Apakah kelebihan Lingzhi?


Gambar - Keratan akhbar Utusan Malaysia berkenaan Lingzhi


Sesungguhnya Allah Maha Besar... Maha Pemurah... Maha Menyayangi.

Diberikan dorongan kepada sekumpulan pakar untuk membuat penyelidikan terhadap tumbuhan ini. Kumpulan Shuang Hor, merupakan perintis dalam R&D produk Lingzhi. Bermula dengan penubuhan Double Crane Enterprise (Taiwan) Co., Ltd pada tahun 1987, kumpulan rakan kongsi ini meneruskan perniagaan berlandaskan prinsip menghasilkan produk berdasarkan matlamat mengekalkan kesihatan manusia dan merawat pelbagai penyakit fizikal dan psikologi.

Kini dah lebih 24 tahun, kumpulan ni masih terus berdiri teguh meneruskan matlamat memberi kesihatan yang terbaik dengan adanya kilang penghasilan Lingzhi profesional yang paling besar dan berteknologi paling canggih di Taiwan, disokong oleh kajian pakar-pakar dari Institut R&D Bioteknologi Kumpulan Shuang Hor serta Taman Bioteknologi Lingzhi dengan Rumah Hijau Lingzhi yang saintifik.

Tidak hairanlah kenapa produk kumpulan ni dah memecah pasaran ke 9 negara lain termasuk Malaysia, Jepun, Thailand, Singapura, Brunei, Hong Kong, Indonesia dan Myanmar.
Reply With Quote
  #6  
Old 15-03-2018, 10:02 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Lingzhi Penyelamat Nyawa Generasi Moden

Sila fahamkan betul-betul hakikat ini.

Kalau nak dibandingkan kehidupan zaman dahulu dengan zaman kini yang kononnya serba canggih, serba mencabar, serba moden, serba up to date… sudah tentulah tidak dapat tidak kita terdedah kepada pelbagai risiko yang semakin mengancam kualiti hidup terutamanya berpunca daripada kecanggihan makanan dan kecanggihan teknologi. Sebab itu lah juga penyakit yang muncul semakin canggih dan glamour namanya sampai kadang-kadang kita pun tergaru-garu kepala sebab baru pertama kali dengar.

Walaupun begitu, berbalik kepada cerita Lingzhi tadi, telah didapati bahawa walau semoden mana kehidupan sesuatu zaman, Lingzhi terbukti tetap berkesan untuk menjaga kesihatan generasi moden! Penyelidikan yang dilakukan terhadap kesan perubatannya sejak lebih 13 tahun dahulu telah memperoleh keputusan yang sungguh memuaskan. Kajian ini dilakukan di Universiti Kyoto, Jepun oleh Institut Sains Pemakanan.

Setakat ini, tiada sesiapapun mendapat kesan negatif atau tidak berkesan langsung selepas memakannya. Ini disebabkan sifat superior Lingzhi itu sendiri yang telah terbukti tidak bertoksik langsung malah semakin banyak kita makan, semakin baik dan berkesan.

Produk utama kumpulan Shuang Hor diberi nama Yung Kien Ganoderma (YK) yang diformulakan dalam bentuk kapsul. Selama bertahun-tahun produk ini telah terbukti berjaya menyembuhkan sepenuhnya penyakit yang dihidapi oleh pelanggan.


Gambar - Lingzhi Yung Kien 1 yang telah diproses dalam bentuk kapsul

Yung Kien Ganoderma Generasi Pertama (YK1) telah banyak membawa perubahan kepada kualiti kesihatan pengguna di seluruh dunia.

Antara penyakit yang berjaya disembuhkan termasuklah :

• Kanser / Barah
• Leukimia
• Lymphoma
• Hepatitis
• Jantung / Kardiovaskular
• Kencing Manis (Diabetes)
• Darah Tinggi
• Hypertension, Depression
• Buah pinggang/dialisis
• Batu Karang
• Gout
• Asma / Radang Paru-paru
• Athritis
• Alahan / Resdung (Sinus)
• Bronchitis
• Ulcerative Colitis
• Tumor
• Multiple Sclerosis
• Arthritis, Thyroiditis
• Anemia, Thalessimia
• Stroke / Angin ahmar
• Alzheimer / Dementia
• Batu Karang / Hempedu
• Mati pucuk
• Herpes
• Endometriosis, Adenomyiosis
• Gangrene
• Aids, HIV
• Parkinson
• Osteoporosis
• Jaundice
• Insomnia
• Denggi
• Fibromyalgia, Fibroid
• Tonsilitis, TB
• Migrane
• Gastrik
• Parasit - Malaria, Fungus,
• Kencing Tikus (Leptospirosis)
• Radang Kulit / Eczema
• Auto Imun (Psoriasis / SLE)
• Ulser/Radang Usus
• Senggugut / Masalah haid
• Buwasir
• Sembelit
• Dan pelbagai penyakit lagi...


Gambar - Lingzhi Yung Kien 2 dalam bentuk kapsul

Bagi pelanggan yang menghidapi penyakit serius, mereka perlu makan YK1 dengan kuantiti yang banyak. Ini membuatkan sesetengah pelanggan rasa terbeban. Maka, berlandaskan motif utama kumpulan Shuang Hor iaitu memenuhi keperluan khas pelanggan, R&D diteruskan bagi mencari kaedah mengurangkan dos pengambilan dengan mengekalkan keberkesanan supplement kesihatan lingzhi. Dengan itu, pada tahun 2011 terhasillah Yung Kien Ganoderma 2 (YK2) yang mengkhususkan sasaran bagi mereka yang sukar menelan kapsul dengan banyak.

Dengan adanya YK2 di pasaran membuktikan kewibawaan bioteknologi lingzhi kumpulan Shuang Hor yang tidak boleh dipertikaikan lagi. Dan yang lebih penting, ia dapat memudahkan lagi penggunanya memperoleh faedah khasiatnya demi meningkatkan kualiti kesihatan yang lebih baik.
Reply With Quote
  #7  
Old 15-03-2018, 10:05 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Kajian Saintifik dan Saintis Lingzhi Shuang Hor


Saintis Shuang Hor - Dr. Chen Deng Hai

Dr. Cheng Deng Hai ialah saintis lingzhi Shuang Hor. Sebelum mengetuai pasukan penyelidikan Bio-Tech Shuang Hor, beliau melakukan penyelidikan sendiri mengenai lingzhi dan hasilnya beliau terpesona dengan herba yang menakjubkan ini sejak muda lagi. Disebabkan usaha beliau dalam pasukan penyelidikan Bio-Tech, beliau mendapati pelbagai fungsi lingzhi. Beliau terus melakukan penyelidikan dan ujian yang mendalam tentang bagaimana lingzhi membantu penyakit individu, khususnya kanser dan melindungi hati.


Gambar - Buku kajian saintifik yang dihasilkan oleh Dr Chen yang menjadi rujukan seluruh dunia

Dr Chen juga telah menerbitkan salah satu buku yang paling terperinci mengenai lingzhi dan penggunaannya, Ganoderma - The Ultimate Herbal Medicine.
Reply With Quote
  #8  
Old 15-03-2018, 10:11 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Akreditasi dan Pengesahan Keselamatan dan Keberkesanan


Gambar - Akreditasi dan pengesahan yang telah diterima dari seluruh dunia memberi petunjuk tentang kepercayaan terhadap produk-produk Shuang Hor

Produk kumpulan Shuang Hor dah dapat banyak sijil pengiktirafan, antaranya :
Kilang Yung Kien telah memperoleh pelbagai pengiktirafan dan pujian daripada beberapa pihak sejak penubuhannya. ”Ganoderma Yung Kien” yang dikaji selama 3 tahun oleh pakar-pakar Institut R&D Bioteknologi dan Pusat Pembiakan Baka telah mendapat akreditasi yang dianugerahkan oleh Kementerian Kesihatan Taiwan:

• Akreditasi Makanan Kesihatan (A00003) untuk Ganoderma Yung Kien

Berasaskan prinsip menghasilkan produk paling berkualiti, berbagai-bagai kemudahan dan peralatan moden serta canggih telah diperolehi. Pelaburan ini dibuat bertujuan untuk mempertingkatkan kualiti dan mencungkil kemahiran pakar-pakar. Kilang yang menjangkaui standard antarabangsa ini berjaya memperoleh:

• Standard Kualiti Antarabangsa ~ ISO 9001: versi 2015

Siri produk yang dihasilkan oleh Kilang Yung Kien juga memperoleh pelbagai akreditasi dan pengiktirafan termasuk:

• Akreditasi dari Japan Health Food & Nutrition Food Association (JHNFA)
• Akreditasi Makanan GMP
• Sijil Halal dari TAIWAN HALAL INTEGRITY DEVELOPMENT ASSOCIATION
• Certificate of Halal Food JAKIM
Reply With Quote
  #9  
Old 15-03-2018, 10:17 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Testimoni pelanggan

Ini adalah antara testimoni-testimoni yang kami dapati sepanjang kami menjalankan perniagaan Shuang Hor.



Reply With Quote
  #10  
Old 15-03-2018, 11:16 AM
mr. Ceo mr. Ceo is offline
Regular

mr. Ceo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2018
Location: Selangor
Posts: 166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Mengapa Shuang Hor?

1. Syarikat yang terbukti kukuh dan stabil sejak ditubuhkan pada 1987.
2. Memiliki barisan produk-produk yang dipercayai, berkualiti, selamat dan berkesan dan mampu membantu orang lain mencapai kesihatan yang baik dan optimum.
3. Sistem Research & Development yang diketuai oleh Dr. Chen Deng Hai dari National University of Taiwan.
3. Memiliki akreditasi dan sijil dari serata dunia yang diakui seperti GMP, KKM, JHFA (Jepun), HSA (Singapore), ISO, Kerajaan Taiwan, Halal Jakim dan sebagainya.
4. Pelan pemasaran MLM yang adil dan saksama.

Tanyakanlah kepada kami tentang masalah kesihatan anda.

Kami akan bantu menunjukkan jalannya.

Dengan izin Allah, masalah kesihatan anda akan mampu kami selesaikan.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump