Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 01-04-2013, 08:57 AM
TokCu TokCu is offline
Legendary Member

TokCu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,155
Thanks (Received): 534
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default Reader Digest Super Contest ... siapa ada info

semalam TokCu terima surat jemputan untuk menyertai 27th Super Contest yang hantar oleh Reader Digest.

Jika diisytiharkan sebagai pemenang, hadiahnya ialah RM625,000.

Apakah ianya scam atau penipuan secara halus.

Ini disebabkan timbul persoalan, bagaimanakah reader digest mendapat alamat rumah TokCu. sedangkan TokCu tak pernah melanggan atau ada apa2 kaitan dengan RD.

selain itu tidak pula dinyatakan tarikh serta tempat berlangsungnya pertandingan tersebut.

jika ada rakan cg yang mempunyai info, silalah share supaya jelas sikit aktiviti RD berkaitan contest anjurannya.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-04-2013, 08:58 AM
jamtulenmurah jamtulenmurah is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (94)
Join Date: Mar 2009
Location: But here I stand lost and all alone
Posts: 25,458
Thanks (Received): 7711
Likes (Received): 16
Blog Entries: 6
Active Level
My Mood:
Default

tipu je ni tokcu......

suruh beli buku2 derang je tu.
__________________
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372882"][SIZE="3"][B][COLOR="BLUE"][CENTER]ΩΩΩ <GEMPAR> MADU HERBA PENAWAR Batuk Kahak, Asma, Kesihatan Dalaman! Testi Page 1!!!Meh sini Beli MADU HERBA HIMALAYA Kualiti TINGGI!!! ΩΩΩ[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=369990"][COLOR="Red"]JAM TULEN HARGA MURAH!!![/COLOR][/URL][/CENTER][/COLOR][/B][/SIZE][/URL]
Reply With Quote
  #3  
Old 01-04-2013, 09:08 AM
coq_kodok coq_kodok is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2013
Posts: 1,128
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jamtulenmurah View Post
tipu je ni tokcu......

suruh beli buku2 derang je tu.
ye ke nih bro??? alamak skali ngan aku skali terkena la bro......nasib baik rm50 je......hampeh btul......
Reply With Quote
  #4  
Old 01-04-2013, 09:13 AM
TokCu TokCu is offline
Legendary Member

TokCu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,155
Thanks (Received): 534
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jamtulenmurah View Post
tipu je ni tokcu......

suruh beli buku2 derang je tu.
TokCu rasa pun macam tu juga
takkan mudah aje nak kasi RM625k tu
Reply With Quote
  #5  
Old 01-04-2013, 09:16 AM
jamtulenmurah jamtulenmurah is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (94)
Join Date: Mar 2009
Location: But here I stand lost and all alone
Posts: 25,458
Thanks (Received): 7711
Likes (Received): 16
Blog Entries: 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by coq_kodok View Post
ye ke nih bro??? alamak skali ngan aku skali terkena la bro......nasib baik rm50 je......hampeh btul......
tak rugi gak sebenarnye.....

sebab buku derang semua jenis hardcover dan ada kualiti......

So kalau nak beli bagi anak2 baca bagus gak.....

dari beli majalah mengarut baik beli buku ensiklopedia reader digest ni......
__________________
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372882"][SIZE="3"][B][COLOR="BLUE"][CENTER]ΩΩΩ <GEMPAR> MADU HERBA PENAWAR Batuk Kahak, Asma, Kesihatan Dalaman! Testi Page 1!!!Meh sini Beli MADU HERBA HIMALAYA Kualiti TINGGI!!! ΩΩΩ[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=369990"][COLOR="Red"]JAM TULEN HARGA MURAH!!![/COLOR][/URL][/CENTER][/COLOR][/B][/SIZE][/URL]
Reply With Quote
  #6  
Old 01-04-2013, 09:17 AM
man_long man_long is offline
Regular

man_long's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2012
Posts: 248
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

biasa dah nie tuan... leh kata tiap2 tahun ada jer contest nie.. kekadang hadiah kereta... siap pos dgn kunci lagi... haha
Reply With Quote
  #7  
Old 01-04-2013, 10:08 AM
TokCu TokCu is offline
Legendary Member

TokCu's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,155
Thanks (Received): 534
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

TokCu masih belum faham lagi kaedah pertandingan tu
adakah hadiah diberi secara tunai atau pun melalui pemberian buku

setengah kata kena langgan sejumlah buku sehingga nilai tertentu baru layak sertai
Reply With Quote
  #8  
Old 01-04-2013, 10:16 AM
tok_jogho tok_jogho is offline
Active Plus

tok_jogho's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Sep 2008
Location: mlk<--->krai<-->mlk
Posts: 2,839
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

aku pun dapat gak...
hari jumaat lepas...igtkan pebenda...yang x tahan tu pos guna nama nickmane kat CG nie ha....cam ne aku nak klem kalau menang...nama lam ic lain...nampak sangat menipunye....tgklah lam sari dua nie...katanuya sampai lagi sampul yg nak mengesahkan apa ntah....tgk jumlah perghhh...pakcik kayooo....tp...nak menang tu mesti kayap dulu baru menang...hehehehe
__________________
TokLeh TeBenG Jange TeBenG
Reply With Quote
  #9  
Old 01-04-2013, 10:25 AM
battlax battlax is offline
Regular

battlax's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Nov 2010
Posts: 472
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

aku pun biasa dpat..tp 2 3 taun yg lpas..
Surat tu mmg real gla..,kdang2 b'serta dgan cek.,knci
keta..depa swuh langan bku depa..last kali aku bt xtaw ja
Reply With Quote
  #10  
Old 01-04-2013, 10:32 AM
HosterBase HosterBase is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,888
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by battlax View Post
aku pun biasa dpat..tp 2 3 taun yg lpas..
Surat tu mmg real gla..,kdang2 b'serta dgan cek.,knci
keta..depa swuh langan bku depa..last kali aku bt xtaw ja
betul, saya dapat kereta, diorang bagi kunci secara pos, cuma sy malas nak amik keter tu je...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump