Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CONSUMERS, FRAUD, ILLEGAL ACTIVITES > Consumers > Consumer Info, Discussion

Consumer Info, Discussion Share useful information to other consumers. Discuss to get more clearer picture of some brand of products & services

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #141  
Old 18-06-2017, 03:55 PM
putra1234 putra1234 is offline
Legendary Member

putra1234's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Mar 2010
Posts: 11,570
Thanks (Received): 276
Likes (Received): 877
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by a2zextra View Post
__________
adehhhh. tepuk dahi weyyyy.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #142  
Old 20-07-2017, 06:38 PM
g00gle1 g00gle1 is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2017
Posts: 89
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

bagus la klu produk org islam dah makin byk... blehlah kita buat kebaikkan...
Reply With Quote
  #143  
Old 27-07-2017, 04:49 AM
a2zextra a2zextra is offline
Legendary Member

a2zextra's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Sep 2013
Posts: 16,212
Thanks (Received): 78
Likes (Received): 169
Active Level
Default



__________________
Doa - Usaha - Istiqamah - Tawakkal
BIMB 080590 2004 8153 MBB 55818 100 2814 :MAAHAD TAHFIZ QIAM
MBB 55829 360 6057 :KOMPLEKS AT-TAALIM
Reply With Quote
  #144  
Old 17-04-2018, 12:23 PM
mrvx mrvx is offline
Super Active

mrvx's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 9,048
Active Level
My Mood:
Default

aku up kan supaya korang tak lupa
__________________
PRICE HIGH...!
https://coinpot.co/mine/bitcoincore/?ref=8395C2AC08A2
Reply With Quote
  #145  
Old 08-06-2018, 04:38 PM
michael scotfield michael scotfield is offline
Legendary Member

michael scotfield's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: May 2007
Location: Fig fx
Posts: 18,611
Thanks (Received): 300
Likes (Received): 572
Active Level
Default

I just read about this articles. Artikel ini membuat kenyataan YANG SALAH dan TIDAK BENAR tentang jenama PRODUK ORANG KAMPUNG DAN SYARIKAT . Saya sebagai CEO dan salah seorang pemilik syarikat berasa sangat kesal diatas kenyataan yang tidak bertanggungjawab daripada portal SAYSDOTCOM dan Oh My Media, Penmerah (dot) com dan beberapa portal lain tentang jenama Orang kampung yang di miliki oleh taikun Asia Robert Kuok. Sehingga hari ini jenama Orang kampung dimiliki sepenuhnya oleh Kumpulan Syarikat Orang Kampung yang di miliki oleh saya dan ahli keluarga . OK Group memiliki 3 buah kilang , 2 buah syarikat pemasaran dan sebuah syarikat Rnd yang mempunyai 300 kakitangan. Syarikat ini tidak pernah berurusan dengan mana-mana pihak luar untuk menjual kepentingan syarikat dan jenama yang di usahakan sejak tahun 1980 oleh ayah dan ibu saya. Sehingga hari ini pasaran produk jenama orang kampung sangat meluas di pasaran domestik dan antarabangsa yang diusahakan sendiri oleh saya bersama kumpulan kakitangan yang lain. Saya sedang berbincang dengan peguam syarikat untuk melihat tindakan yang seharusnya kepada kenyataan tidak bertanggungjawab dari portal berkenaan. Kenyataan yang salah tanpa semakan teliti terutama di media sosial memberikan kesan yang tidak sihat kepada jenama dan syarikat orang kampung. Www. Orangkampung.com

https://m.facebook.com/story.php?sto...00000595632464
Reply With Quote
  #146  
Old 10-10-2018, 08:29 AM
mrvx mrvx is offline
Super Active

mrvx's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 9,048
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by michael scotfield View Post
I just read about this articles. Artikel ini membuat kenyataan YANG SALAH dan TIDAK BENAR tentang jenama PRODUK ORANG KAMPUNG DAN SYARIKAT . Saya sebagai CEO dan salah seorang pemilik syarikat berasa sangat kesal diatas kenyataan yang tidak bertanggungjawab daripada portal SAYSDOTCOM dan Oh My Media, Penmerah (dot) com dan beberapa portal lain tentang jenama Orang kampung yang di miliki oleh taikun Asia Robert Kuok. Sehingga hari ini jenama Orang kampung dimiliki sepenuhnya oleh Kumpulan Syarikat Orang Kampung yang di miliki oleh saya dan ahli keluarga . OK Group memiliki 3 buah kilang , 2 buah syarikat pemasaran dan sebuah syarikat Rnd yang mempunyai 300 kakitangan. Syarikat ini tidak pernah berurusan dengan mana-mana pihak luar untuk menjual kepentingan syarikat dan jenama yang di usahakan sejak tahun 1980 oleh ayah dan ibu saya. Sehingga hari ini pasaran produk jenama orang kampung sangat meluas di pasaran domestik dan antarabangsa yang diusahakan sendiri oleh saya bersama kumpulan kakitangan yang lain. Saya sedang berbincang dengan peguam syarikat untuk melihat tindakan yang seharusnya kepada kenyataan tidak bertanggungjawab dari portal berkenaan. Kenyataan yang salah tanpa semakan teliti terutama di media sosial memberikan kesan yang tidak sihat kepada jenama dan syarikat orang kampung. Www. Orangkampung.com

https://m.facebook.com/story.php?sto...00000595632464
orang kampung dibawah syarikat FFM marketing dan PPB group, harap maklum
__________________
PRICE HIGH...!
https://coinpot.co/mine/bitcoincore/?ref=8395C2AC08A2
Reply With Quote
  #147  
Old 10-10-2018, 08:57 AM
Poziabb Poziabb is offline
Active Plus

Poziabb's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Aug 2009
Location: __________
Posts: 4,510
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 16
Active Level
My Mood:
Default

tkasih tt..
Reply With Quote
  #148  
Old 17-12-2018, 04:45 PM
mr. x mr. x is offline
Active Member

mr. x's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,641
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 103
Active Level
Default

Aku rasa perlu ada satu label untuk produk bumiputera ni,senang nk cam,mana org nak igt sangat jenama ni semua,
Reply With Quote
  #149  
Old 17-12-2018, 04:46 PM
silasroon silasroon is offline
Active Plus

silasroon's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 2,702
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 592
Active Level
My Mood:
Default

Nak kenal produk bumiputera senang je.....kalau pergi pasaraya besar, tengok kat rak paling hujung dan tingkat paling bawah sekali...di situlah tempatnya...
__________________
"Terletak di antara dua perbezaan adalah KENIKMATAN"

"Bukan salah orang yang mengajak, tetapi salah diri yang berkehendak"
Reply With Quote
  #150  
Old 17-12-2018, 04:47 PM
mrvx mrvx is offline
Super Active

mrvx's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 9,048
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mr. x View Post
Aku rasa perlu ada satu label untuk produk bumiputera ni,senang nk cam,mana org nak igt sangat jenama ni semua,
jadikan senarai tu sebagai panduan.. tak byk pun .. sikit pun jadilah...
__________________
PRICE HIGH...!
https://coinpot.co/mine/bitcoincore/?ref=8395C2AC08A2
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump