Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 18-05-2018, 03:50 PM
oldtbone oldtbone is offline
Legendary Member

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: Lubuk Belida
Posts: 12,199
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 2609
Active Level
My Mood:
Default 4 geng curi motosikal di Shah Alam tumpas




BAHARUDDIN MAT TAIB menunjukan motosikal yang di rampas dalam ops lejang selepas sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam hari ini. - UTUSAN ONLINE/MOHD. SHAHARANI SAIBI






SHAH ALAM 18 Mei - Empat geng curi motosikal yang bermaharajalela di sekitar daerah ini sejak tahun lalu tumpas dengan tertangkapnya 39 ahli kumpulan terbabit dalam Op Lejang Fasa 2 sejak Mac hingga April lalu.

Geng yang terlibat ialah Geng Mat Ropie, Geng Tutuk Jeram, Geng Sayuti dan Geng Babang.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib berkata, kesemua ahli geng terbabit ditahan di sekitar daerah ini dan mereka berumur antara 17 hingga 35 tahun.

Menurutnya, susulan penahanan itu, pihak polis turut berjaya menyelesaikan sekurang-kurangnya 30 kes melibatkan kecurian motosikal di daerah ini.

“Selain itu, kita juga telah merampas 23 motosikal pelbagai model, lima buah rangka motosikal, alat ganti motosikal yang terlerai dan peralatan mengubasuai nombor pendaftaran enjin.

“Suspek juga mempunyai rekod jenayah lampau iaitu mencuri motosikal dan penyalahgunaan dadah,” tegasnya. - UTUSAN ONLINE









sumber: http://www.utusan.com.my/berita/jena...#ixzz5FpyP5sZK








.
Reply With Quote
Likes TT, cek mek molek liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 18-05-2018, 04:38 PM
soyabean84 soyabean84 is online now
Active Plus

soyabean84's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,157
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 49
Active Level
My Mood:
Default

Sblm ni ramai yg bagi tau ‘jgn pakai honda & yamaha sb panas, pakai modenas dgn suzuki’.

Skang ni curi x kira model & jenama dah, jnji boleh jual.
Reply With Quote
  #3  
Old 18-05-2018, 04:40 PM
dan50 dan50 is offline
Super Active

dan50's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Aug 2010
Posts: 6,117
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 50
Active Level
My Mood:
Default

elok humban dalam sungai je diorg ni, takda faedah menyusahkan orang, aku dulu masa student hilang motor kt shah alam lah, jem terus nk gi kuliah
__________________
" L e t . L i f e s . H a p p y "


Reply With Quote
  #4  
Old 18-05-2018, 04:52 PM
tr4falgar tr4falgar is offline
Super Active

tr4falgar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Oct 2012
Location: Skudai,Johor
Posts: 5,562
Thanks (Received): 294
Likes (Received): 145
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

39 ahli tu.. ramai tol wat kije..
__________________
.Tujuan Allah pinjamkan ilmu kepada kita adalah untuk dikongsi bukan untuk dibanggakan.

" Apabila seseorang menegur kamu dengan penuh hikmah dan kamu terasa dan marah dengan tegurannya, ketahuilah bahawa sudah ada sebesar-besar takabbur dalam hatimu "- [ Imam Ghazali ]
Reply With Quote
  #5  
Old 18-05-2018, 04:54 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 33,210
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3244
Active Level
My Mood:
Default

baguslah, syabas polis
Reply With Quote
  #6  
Old 18-05-2018, 04:58 PM
oldtbone oldtbone is offline
Legendary Member

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: Lubuk Belida
Posts: 12,199
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 2609
Active Level
My Mood:
Default

sy cuma kurang faham knp nama geng nye terlampau kemelayuan?
atau maaf cakap dah mcm nama indonesia ...

sy xde niat rasis..
Reply With Quote
  #7  
Old 18-05-2018, 04:58 PM
puyol puyol is offline
Legendary Member

puyol's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jun 2011
Posts: 17,708
Thanks (Received): 725
Likes (Received): 561
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by oldtbone View Post
sy cuma kurang faham knp nama geng nye terlampau kemelayuan?
atau maaf cakap dah mcm nama indonesia ...

sy xde niat rasis..
Budak jawa lah tu.
Reply With Quote
Likes oldtbone liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump