Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #2511  
Old 13-07-2019, 07:26 AM
cbergilo cbergilo is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2012
Posts: 436
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by marvelous View Post
biasalah kalo bekas 'playboy' menjadi perdana menteri
ada lg kesan2 playboy dulu2? ingatkan dah berubah, dah insaf macam atok
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2512  
Old 14-07-2019, 01:03 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 42,822
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 5151
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Polis tahan individu disyaki terlibat bikin video seks kaitkan menteri


Diterbitkan 13 Jul 2019, 11:58 malam | Dikemaskini 13 Jul 2019, 11:58 malam



Dalang di sebalik pembikinan dan penyebaran video seks yang dikaitkan dengan seorang menteri telah dikenal pasti, kata Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador.

Tanpa mendedahkan butiran lanjut berkenaan dalang itu, beliau berkata pihaknya kini mempunyai ‘bayangan’ dalang yang terlibat dalam kes itu dan telah membuat beberapa tangkapan bagi membantu siasatan kes berkenaan.

Abdul Hamid tidak menolak kemungkinan bahawa ahli politik dan badan bukan kerajaan (NGO) terlibat dalam kes itu.

“Siasatan kes ini tertumpu kepada dua siasatan, iaitu kami menyiasat mereka yang terlibat dalam pembikinan video itu, dan mereka yang menyebarkan video berkenaan.

“Dalam kes ini, kami kesan terdapat wujud konspirasi dan pakatan pihak tertentu dalam pembikinan dan penyebaran video seks yang dikaitkan seorang menteri, untuk menjatuhkan seseorang,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Rumah Terbuka Malam Semarak Kasih Perumahan Blok Melati Polis Diraja Malaysia di Setiawangsa, di Kuala Lumpur malam tadi.

Abdul Hamid berkata sebaik siasatan untuk mengaitkan dalang berkenaan selesai, pihaknya akan melakukan tindakan menahan semua yang terlibat.

Beliau berkata ketika ini pihaknya telah mengambil keterangan daripada saksi berkaitan, serta melakukan tangkapan ke atas mereka yang disyaki menyebarkan video berkenaan.

“Mereka yang terlibat dalam menyebarkan (menularkan) video seks sejenis berkenaan juga akan diambil tindakan. Kita sedang mencari siapa yang salah guna laman sosial untuk sebarkan video itu menerusi telefon-telefon bimbit yang dikesan,” katanya.



Baru-baru ini, media melaporkan terdapat klip video seks membabitkan dua lelaki, tular dalam media sosial dan pada 12 Jun, bekas ketua Pemuda PKR (AMK) Santubong Haziq Abdullah Abdul Aziz mengaku dirinya seorang daripada lelaki dalam video itu.

Sementara itu, Abdul Hamid berkata kertas siasatan kes berkenaan perlu dikemas kini dan ditambah baik, dengan pasukan Unit Jenayah Terkelas Bukit Aman yang menyiasat kes berkenaan terpaksa berulang alik ke Sandakan, Sabah dan ia makan masa yang lama.

Katanya terdapat beberapa tindakan yang perlu diambil dan diteliti terlebih dahulu, sebelum kertas siasatan melibatkan individu yang terlibat dalam video seks itu diserahkan kepada Jabatan Peguam Negara.

“Tindakan yang perlu diambil itu pun atas arahan daripada pihak pendakwa raya, sebab kita telah pun menghantar fail itu dua kali dan berbincang dengan Jabatan Peguam Negara, dengan yang terakhir pada Khamis lepas.

“Pihak Jabatan Peguam Negara memberikan arahan-arahan tertentu untuk mendapatkan keterangan kes, maka kami dapatkan kenyataan daripada individu terlibat, terpaksa ke Sandakan,” katanya.

Mengenai ketulenan video itu, Abdul Hamid berkata video itu telah dihantar ke makmal untuk pengecaman dan ia memakan masa untuk mendapat keputusan.

- Bernama

https://www.malaysiakini.com/news/483673
__________________
Reply With Quote
  #2513  
Old 14-07-2019, 01:14 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 42,822
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 5151
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Kertas siasat video sembu.rit dihantar ke DPP dua kali


14 Julai 2019 2:03 AM


KETUA Polis Negara, Datuk Seri Abdul Hamid Bador melawat sekitar landskap tangga blok perumahan pada Majlis Rumah Terbuka Malam Semarak Kasih Melati 2019 di Perumahan Blok Melati PDRM di sini, hari ini. - UTUSAN ONLINE/ Mohd. Farizwan Hasbullah

KUALA LUMPUR 14 Julai - Kertas siasatan video seks mirip menteri kanan Kabinet yang tular dalam media sosial baru-baru ini telah diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara sebanyak dua kali untuk tindakan lanjut.

Ketua Polis Negara, Datuk Seri Abdul Hamid Bador berkata, kali terakhir kertas siasatan itu dihantar adalah pada Khamis lalu namun dipulangkan semula kerana terdapat beberapa tindakan yang perlu diambil dan diteliti lagi.


“Pihak Jabatan Peguam Negara memberikan arahan-arahan tertentu untuk mendapatkan keterangan kes maka kami perlu dapatkan kenyataan daripada individu terlibat dan terpaksa berulang-alik dari Sandakan, Sabah.

“Maka ia mengambil masa yang lama untuk melengkapkan kertas siasatan sebelum dihantar semula kepada pihak peguam negara untuk tindakan selanjutnya,” katanya dalam sidang akhbar selepas hadir Rumah Terbuka Malam Semarak Kasih Perumahan Blok Melati PDRM di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

https://www.utusan.com.my/berita/jen...-kali-1.936342
__________________
Reply With Quote
  #2514  
Old 14-07-2019, 01:27 PM
stonecold88 stonecold88 is online now
Active Plus

stonecold88's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 3,040
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 548
Active Level
My Mood:
Default

orang tak nak tau sapa dalang yang sebarkarkan video tu...yang orang nak tau betul ke tu azmin???
Reply With Quote
  #2515  
Old 14-07-2019, 07:39 PM
lemangkebunbasri lemangkebunbasri is offline
Regular

lemangkebunbasri's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2019
Posts: 582
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 18
Active Level
Default

Yang sebar pulak kena.
Yang beraksi tak kena ke?
Reply With Quote
  #2516  
Old 14-07-2019, 07:44 PM
traderfox traderfox is online now
Super Active

traderfox's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2008
Posts: 7,511
Thanks (Received): 49
Likes (Received): 121
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by lemangkebunbasri View Post
Yang sebar pulak kena.
Yang beraksi tak kena ke?
itu hak individu bak kata menteri maqasid
Reply With Quote
  #2517  
Old 14-07-2019, 08:26 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 49,465
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1413
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Bende nie cam dah slow dah haritue kaw kaw lani cam nak pupus plak
__________________


Masalah SEKS !!! Lebih 100 Jenis Produk KEPUASAN SEKS SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #2518  
Old 15-07-2019, 06:35 AM
cbergilo cbergilo is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2012
Posts: 436
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
Default

ambik secara positif, jika benar akan berlaku adegan sodomi 3.0, kena siasat juga sape dalangnya (pembikinan dan penyebaran)
Reply With Quote
  #2519  
Old 15-07-2019, 08:18 AM
cbergilo cbergilo is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2012
Posts: 436
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
Default

ada desas-desus nak adakan undi tak percaya. kenapa susah sangat walhal ppbm hanya ada 20+ kerusi parlimen shj?

bacaan aku adalah:
Tun M pun kena main ngan DAP. DSAI pun kena main ngan DAP.
makna kata, DAP makan keliling.
Ada yg boleh hentikan permainan ini.
UMNO/PAS throw their weights behind dsai (or tun m) will stop this game for good.

balik pada topik, kes hanya jadi besar sbb tun m tak ikut skrip dia tulis sendiri dlm drama liwat 1.0. [agak aku je nih]
Reply With Quote
  #2520  
Old 15-07-2019, 08:38 AM
spike_hunter spike_hunter is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2019
Posts: 1
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

dah boleh agak dh.. sipelaku mmg xkan kna apa2 tindakan pon..
yg nk dicari si pembikin video dan si penyebar.. si pelaku leh tido nyenyak dah
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump