Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #251  
Old 15-11-2018, 12:04 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 241,477
Thanks (Received): 4885
Likes (Received): 2871
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default


Quote:
CEO Cradle Fund terima ugutan bunuh, sebelum dibunuh

KUALA LUMPUR 15 Nov. - CEO Cradle Fund, Nazrin Hassan menerima ugutan bunuh tiga bulan sebelum beliau dibunuh, lapor sebuah portal berita.

The Malaysian Insight melaporkan, Nazrin menerima panggilan telefon daripada orang yang tidak dikenali yang mengugut akan membunuhnya.

Portal itu melaporkan Nazrin menganggap ugutan itu serius dan telah membuat laporan polis.

Nazrin, 45, maut dalam kebakaran di rumahnya di Mutiara Homes, di Petaling Jaya, kira-kira pukul 12.20 tengah hari, 14 Jun lalu.

Kematiannya kemudian diklasifikasikan sebagai kes bunuh di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan selepas siasatan bomba menemukan kesan petrol di lokasi kebakaran.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/berita/jena...#ixzz5WtPWG1ZC
Reply With Quote
Likes TT liked this post
Paid Advertisement
  #252  
Old 15-11-2018, 02:31 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 136,464
Active Level
My Mood:
Default

- polis trace no fon rupanye sedara sendiri, pstu arwah tarik repot


The police later traced the phone call to a close relative.

The source said when Nazrin was informed of this fact, he retracted the report.

https://www.thestar.com.my/news/nati...before-murder/
Reply With Quote
  #253  
Old 15-11-2018, 02:51 PM
momoque momoque is offline
Super Active

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 9,494
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 181
Active Level
My Mood:
Default

Cantik kawasan tanah perkuburan kat sana

Sedih tgk yg kt jb ni...semakk
Reply With Quote
  #254  
Old 15-11-2018, 03:32 PM
MHaffiezMNazri MHaffiezMNazri is offline
Super Active

MHaffiezMNazri's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2012
Location: Kuala Lumpur, MALAYSIA
Posts: 5,493
Thanks (Received): 676
Likes (Received): 489
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
- polis trace no fon rupanye sedara sendiri, pstu arwah tarik repot


The police later traced the phone call to a close relative.

The source said when Nazrin was informed of this fact, he retracted the report.

https://www.thestar.com.my/news/nati...before-murder/
Most likely the step-son
__________________
MHaffiezMNazri is also reachable on WhatsApp
An adult living with ADHD - Go figure!
Reply With Quote
  #255  
Old 15-11-2018, 03:46 PM
joee joee is offline
CG Top Poster Club

joee's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Oct 2010
Location: Kulim - JB -SB
Posts: 39,868
Thanks (Received): 674
Likes (Received): 178
Active Level
My Mood:
Default

kalau btul ni kes bunuh..
mmg terancang rapi la..smp polis sukar nk dakwa sapa2 lg stakat skrg
__________________
Reply With Quote
  #256  
Old 15-11-2018, 03:54 PM
kaylis kaylis is offline
Super Active

kaylis's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2009
Posts: 8,352
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 23
Active Level
My Mood:
Default

makin kompleks pulak kes ni tgk, result 2nd post morterm x tahu lg ker
Reply With Quote
  #257  
Old 15-11-2018, 04:01 PM
pokyo pokyo is offline
Super Active

 
Trader Rating: (10)
Join Date: Jan 2009
Posts: 5,136
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 95
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by momoque View Post
Cantik kawasan tanah perkuburan kat sana

Sedih tgk yg kt jb ni...semakk
kawasan kuburan baru DBKL & MBPJ patut dipuji - tersusun kemas & binaan2 yg berlebihan spt contoh di perkuburan Kiara tidak dibenarkan sama-sekali... harap negeri lain pun ikut.
__________________
Cetak Murah; Plastic Bag | Paper Bag | Receipt | Coupon | Ticket | Flyer - wasap.my/60186630416
Reply With Quote
  #258  
Old 15-11-2018, 06:00 PM
macellsprvive macellsprvive is offline
Active Member

macellsprvive's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2013
Posts: 1,112
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 187
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by haniefmunchkien View Post
baru perasan forensik bomba malaysia pun pakai anjing utk detect petrol.. ingatkan kat uk us je.. pernah tengok dokumentari di uk anjing2 ni di latih sejak kecik utk detect hanya bau bahan mudah terbakar.. ada setitik pun cukup la.. memang istiqamah anjeng tu cakap ada petrol..
ade 2 ekor anjing ni, dah masuk kategori jutawan dah.

unit anjing khas dari bomba ni jugak yg buat ramai x berani nak acah2 buat kedai/kilang perabot terbakar sekarang
__________________
Invest only the amount you can lose.

ASB, ETN, QSP, ADA, DGB, XRP, DRGN, WABI, ELIX, RUP.
Reply With Quote
Likes pakciktua liked this post
  #259  
Old 15-11-2018, 06:16 PM
halfwit halfwit is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2009
Posts: 325
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 20
Active Level
Default

Dia retract report sbab relative yang ugut tapi skang pembantu indon jadi suspect?

Sapa nak bet ngan aku maid/pambantu indon ni tak akan dijumpai?
Reply With Quote
  #260  
Old 17-11-2018, 11:05 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 136,464
Active Level
My Mood:
Default

Nazrin buat 4 laporan polis

KUALA LUMPUR - Sebanyak empat laporan polis termasuk berkaitan ugutan bunuh telah dibuat oleh bekas Ketua Pegawai Eksekutif Cradle Fund Sdn Bhd, Nazrin Hassan tiga bulan sebelum dia dilaporkan meninggal dunia di rumahnya di Petaling Jaya pada 14 Jun lalu.


Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun berkata, kesemua laporan tersebut bagaimanapun telah ditarik semua oleh allahyarham Nazrin dan ketika ini pihaknya masih menunggu arahan daripada pejabat timbalan pendakwaraya untuk tindakan lanjut.

"Sebanyak empat laporan polis telah dibuat dan kesemua laporan itu telah kami siasat namun arwah telah menarik balik laporan-laporan tersebut.

"Kertas siasatan telah dikemukakan pada pihak Timbalan Pendakwa Raya namun kami tidak mendapat sebarang arahan jadi kita akan tunggu," katanya.

Terdahulu, media melaporkan polis sudah menyiasat dakwaan ugutan bunuh yang diterima Nazrin dan hasil siasatan yang dijalankan mendapati ancaman dalam bentuk panggilan telefon itu dilakukan oleh saudara terdekatnya.

Bagaimanapun, perkara melibatkan ugutan itu tidak termasuk dalam siasatan berhubung kes bunuh allahyarham.

Mengulas lanjut mengenai laporan bedah siasat kedua ke atas Nazrin, Mohamad Fuzi berkata pihaknya masih menunggu hasil laporan berkenaan yang sedang disiapkan oleh pegawai perubatan Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), selepas proses bedah siasat kedua dibuat pada 8 Oktober lalu.


http://www.kosmo.com.my/terkini/alla...bunuh-1.789149
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump