Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 05-03-2009, 02:29 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default

kat restoran2 mamak dah byk jual goji...kat masjid kg baru pun sama...sy boleh bg trial pack...harga lg murah dari restoran2...
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 05-03-2009, 06:39 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default

nak tau detail www.healthbuilders.com.my
klick kat muaturun
Reply With Quote
  #23  
Old 06-03-2009, 10:12 AM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default

goji guarana pasti akan buat seksual lelaki & wanita terangkat...
Reply With Quote
  #24  
Old 06-03-2009, 11:46 AM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default







Goji Yang Sungguh Mengagumkan Dan Teks Perubatan Cina Purba - Sesuai utk Lelaki & Wanita

Goji telah digunakan dalam Perubatan Tradisional oleh rakyat China selama lebih 5000 tahun.
Terdapat beberapa teks perubatan Cina purba yang menyanjung faedah kesihatan yang mengagumkan daripada buah Goji ini. Berikut adalah antara teks perubatan tersebut:
Ben Cao Hui Yan menyatakan: "Goji meningkatkan Qi atau daya kehidupan, menyokong darah, menyuburkan yin dan yang, membuang angin, merupakan herba yang sangat baik".

34 Sebab Mengapa Mesti Goji oleh Dr Earl Mindell

Dr. Earl Mindell, R.Ph., Ph.D., is world-renowned as the Father of the Nutritional Revolution. A master herbalist and registered pharmacist, Dr. Mindell holds a Ph.D. in Nutrition. He has authored 50 books, including the Vitamin Bible with more than 10 million copies sold worldwide.

Goji: THE HIMALAYAN HEALTH SECRET

FROM THE WORLD'S LEADING NUTRITIONIST
- Dr. Mindell's
- R.Ph.
- M.H.
- Ph.D.

Dr. Earl Mindell, R.Ph.,Ph.D., dikenali sedunia sebagai seorang Pakar Herba dan Ahli Farmasi berdaftar memberi 34 sebab mengapa mesti mengambil GOJI :-

1. Goji memanjangkan usia, menghalang diri anda daripada tua sebelum masa menerusi tindakan anti-oksida yang tinggi.
2. Goji meningkatkan tenaga dan kekuatan anda, terutamanya apabila melawan penyakit.
3. Goji menjadikan anda rasa dan kelihatan muda. Goji merangsang rembesan HGH ( Hormon Pertumbuhan Manusia), 'hormon remaja"
4. Goji mengekalkan tekanan darah yang sihat.
5. Goji mengurangkan risiko kanser
6. Goji mengurangkan kolestrol
7. Goji menormalkan gula dalam darah pada peringkat awal diabetes
8. Goji meningkatkan fungsi seksual dan merawat masalah seksual
9. Goji membantu mengurangkan berat badan
10. Goji melegakan sakit kepala dan pening
11. Goji melegakan insomnia dan tidur yang lebih nyenyak
12. Goji mengekalkan kesihatan mata dan penglihatan anda
13. Goji menguatkan jantung anda
14. Goji menghalang peroksidaan lipid ( yang menyebabkan sakit jantung)
15. Goji meningkatkan halangan penyakit
16. Goji meningkatkan respon imunisasi (T-Cell, IL-2, IgA, IgG)
17. Goji digunakan sebagai rawatan kanser
18. Goji menempatkan semula dan membaik pulih DNA (menghalang mutasi yang menyebabkan kanser)
19. Goji menghalang tumbesaran tumor
20. Goji mengurangkan kesan toksik kemoterapi dan radiasi
21. Goji membina darah yang kuat, meningkatkan produksi sel-sel darah merah, sel-sel darah putih dan platelet, dan rawatan penyakit tulang sum-sum)
22. Goji meningkat limfosit
23. Goji mengaktifkan enzim anti-radang
24. Goji menyokong fungsi hati yang sihat
25. Goji merawat simptom-simptom menapause
26. Goji menghalang loya di peringkat awal mengandung
27. Goji meningkatkan kesuburan
28. Goji menguatkan otot dan tulang anda
29. Goji menyokong fungsi buah pinggang
30. Goji meningkatkan memori dan memulih ingatan
31. Goji membantu batuk kering yang kronik
32. Goji menghilangkan tekanan dan gelisah
33. Goji meningkatkan keceriaan dan semangat anda
34. Goji membantu sistem penghadaman



Buah Lycium (Goji) merupakan herba yang berasal daripada Lycium chinense dan Lycium barbarum, tumbuhan yang biasa di dapati di Asia Timur. Kulit akar tumbuhan-tumbuhan tersebut juga digunakan untuk perubatan di seluruh Asia Timur. Lycium merupakan famili Solanacea yang memberikan kita buah-buahan seperti lada, terung, ubi kentang, tomato dan lain-lain lagi. Buah ini dikenali oleh masyarakat Cina sebagai Goji, dan telah pun digunakan sejak zaman purba lagi, direkodkan seawal keujudan Chinese material medica dalam lingkungan 100A.D.

KEGUNAAN TRADISIONAL DAN MODEN
Secara tradisionalnya, buah lycium digambarkan sebagai mempunyai khasiat untuk menyuburkan darah,buah pinggang dan hati, memperkayakan yin dan melembabkan paru-paru. Ianya digunakan untuk merawat penyakit seperti batuk kering di samping dahaga ( termasuklah di peringkat awal diabetes dan tuberkulosi), pening, penglihatan yang kabur, ketajaman penglihatan yang berkurang dan batuk yang kronik. Beberapa ujikaji klinikal moden bagi rawatan kekurangan tulang sum-sum (penghasilan sel-sel darah merah, platelet atau sel-sel darah putih yang rendah) melibatkan buah lycium dalam preskripsi yang komplek untuk mengurangkan masalah penyakit..

Fakta Pemakanan buah Goji Ningxia
Goji Ningxia mengandungi


19 amino asid termasuk 8 yang diperlukan untuk hidup
21 unsur mineral termasuk germanium, unsur mineral anti kanser yang jarang-jarang ditemui dalam makanan
16% protein (6 kali ganda lebih tinggi berbanding dengan bee pollen)
Spektrum yang lengkap dengan antioksida Karotenoid , termasuk Beta-Karoten ( sumber yang lebih baik meskipun karot)
Zeaxanthin dan Lutein melindungi mata dan membaiki penglihatan. Buah Goji paling kaya dengan sumber karotenoid berbanding dengan semua jenis makanan yang ada
Vitamin C (500 kali ganda berbanding buah oren)
Vitamin B Komplex, perlu untuk menukarkan makanan kepada tenaga
Vitamin E , jarang-jarang ditemui dalam buah dan selalunya hanya ditemui dalam bijian dan benih
Beta-Sitosterol, dikenali sebagai agen anti-radang. Beta-Sitosterol juga merendahkan kolestrol dan digunakan untuk merawat masalah seksual mati pucuk dan masalah zakar yang membesar.
Essential Fatty Acids, diperlukan oleh tubuh untuk mengeluarkan hormon-hormon, dan melicinkan fungsi otak dan sistem saraf
Cyperone, memberi faedah kepada jantung dan merendahkan tekanan darah, melegakan ketidakselesaan ketika haid dan digunakan dalam rawatan kanser servik.
Solavetivone , sebatian anti-bakteria dan anti-kulat yang kuat
Physalin, sebatian semulajadi yang aktif terhadap semua jenis leukemia, juga digunakan dalam rawatan Hepatitis B di samping meningkatkan sistem imunisasi.
Betaine, digunakan oleh hati untuk mengeluarkan choline, sebatian yang mententeramkan ketakutan, meningkatkan memori, meningkatkan pertumbuhan otot dan melindungi penyakit hati berlemak (fatty liver). Betaine juga menyediakan kumpulan methyl dalam tindak balas tenaga dan boleh membantu mengurangkan paras homocysteine, iaitu faktor risiko utama dalam penyakit jantung. Ianya juga melindungi DNA.
Polysaccharides: LBP (Lycium Barbarum Polysaccharides) terbukti sebagai glykokonjugat, bermaksud merupakan sumber sel gula yang perlu ( essential cell sugars) yang luar biasa (Mannose, Xylose, Rhamnose, Glucose, Arabinose dan Galactose) yang perlu untuk fungsi imunisasi yang sempurna dan komunikasi intersellular. Hakikatnya, GOJI mungkin merupakan sumber glykonutrien yang terkaya pernah ditemui!


BERMINAT HUBUNGI SAYA 017-3559527
HARGA SEKOTAK GOJI SOYA (30 PAKET) RM36
HARGA SEKOTAK GOJI GUARANA (20 PAKET) RM69


JUGA PELUANG MENJANA PENDAPATAN LEBIH DENGAN MENJUALNYA. BOLEH BUAT MLM JUGA, INCOME MENARIK. INFO SYKT HEALTHBUILDERS.COM (AJL 931076).Pejabat Urusan di 6-2 & 6-3,Blk A, Jln 2/114, Kuchai Business Centre, Jln Kuchai Lama, KL.
Reply With Quote
  #25  
Old 07-03-2009, 10:28 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default

goji mmg power...nak main power ambik goji guarana extra....selain tu boleh ubat penyakit darah tinggi, kencing manis, bt karang, mati pucuk, buah pinggang, gout dan byk lg penyakit...
Reply With Quote
  #26  
Old 08-03-2009, 02:49 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default

boleh wat duit beribu sebulan dgn goji...sistem yg menarik..
Reply With Quote
  #27  
Old 08-03-2009, 02:57 PM
keretalama keretalama is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (26)
Join Date: Mar 2006
Location: Kuala Lumpur
Posts: 10,676
Thanks (Received): 32
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mdnor34 View Post
boleh wat duit beribu sebulan dgn goji...sistem yg menarik..
bro tinggal di mana?
__________________
[CENTER][B][SIZE="5"][COLOR="DarkRed"][URL="http://fxcitizen.com/en/index.php?agent=302919"]DAFTAR AKAUN FXCITIZEN DISINI[/URL][/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]
[B][SIZE="3"][COLOR="Purple"][CENTER](LR FOR SALE, Trusted ecurrency exchanger since 1999) :D
[COLOR="Purple"][COLOR="DarkOrange"][COLOR="DarkRed"][I]18K LR for sale[/I] - Contact[/COLOR]:[/COLOR][/COLOR] [COLOR="Red"]013-2389133 [COLOR="DarkRed"]YM[/COLOR]: mamat_kaya06[/COLOR][/CENTER][/COLOR][/SIZE][/B][B][SIZE="5"][COLOR="DarkGreen"][CENTER]||| NAK TAHU TEKNIK UTK DPTKAN PROFIT 110% SEKALI TRADE?? YM SAYA |||[/CENTER][/COLOR][/SIZE][/B]
Reply With Quote
  #28  
Old 08-03-2009, 02:58 PM
majapahit majapahit is offline
Active Member

majapahit's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,606
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku kalu minum goji..msti "awang" aku "bersilat"...try sepeket je dh nmpk kesan...bahaya klu aku minum time keje..kang tersembul..sbb bila dh bangun..mmg tak mau tido awang tu...hahaha
__________________
SELESAIKAN URUSAN KAMU DENGAN ALLAH, INSYA'ALLAH
ALLAH AKAN SELESAIKAN URUSAN KAMU DENGAN MANUSIA
Reply With Quote
  #29  
Old 10-03-2009, 10:28 AM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 49,709
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 103
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by keretalama View Post
bro tinggal di mana?
sy stay kat area cempaka ampang....dkt dgn LRT pandan indah tu....nak cite pasal business ni, jom jumpa...mmg produk goji power...ramai puas hati...kita nak jual brg yg luar biasa...
Reply With Quote
  #30  
Old 10-03-2009, 10:31 AM
gengjawa gengjawa is offline
CG Top Poster Club
XM Official
Introducing Broker

gengjawa's Avatar

 
Trader Rating: (54)
Join Date: Dec 2006
Location: www.signalsmsforex.com
Posts: 33,090
Thanks (Received): 200
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by majapahit View Post
aku kalu minum goji..msti "awang" aku "bersilat"...try sepeket je dh nmpk kesan...bahaya klu aku minum time keje..kang tersembul..sbb bila dh bangun..mmg tak mau tido awang tu...hahaha
minum waktu nak tido la
mmg best goji nie
tp jgn amalkan selalu
karang dah biasa awang tu
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump