Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Forex > Forex General Discussion

Forex General Discussion General discussion of forex trading. Any common discussion related of forex could be find here except of Forex systems.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 01-02-2011, 11:20 PM
tokmat™ tokmat™ is offline
CG Top Poster Club

tokmat™'s Avatar

 
Trader Rating: (41)
Join Date: Dec 2005
Location: Shah Alam - Limbang - Kota Kinabalu - Shah Alam
Posts: 33,935
Thanks (Received): 274
Likes (Received): 1
Blog Entries: 6
Active Level
My Mood:
Default

banyak broker yg akan adakan PAMM tak lama lagi.....
__________________
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 01-02-2011, 11:26 PM
[email protected] noraini@azlan is offline
Legendary Member

noraini@azlan's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Nov 2008
Location: penang sp kodiang dungun
Posts: 16,482
Thanks (Received): 32
Likes (Received): 31
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

risiko tanggung sendiri
__________________
Reply With Quote
  #13  
Old 01-02-2011, 11:56 PM
RizMa RizMa is offline
Active Plus

RizMa's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Apr 2007
Location: Utara
Posts: 4,477
Thanks (Received): 113
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Apapun langkah berhati hati sgt penting
Reply With Quote
  #14  
Old 02-02-2011, 02:28 AM
desire desire is offline
Super Active

desire's Avatar

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Nov 2006
Location: At the top...
Posts: 9,687
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Terlebih dahulu, ucapan terima kasih kepada saudara Dann di atas makluman serta peringatan yang amat berguna, khususnya kepada bakal PAMM Investor di bawah payung Instaforex.com.

Melalui PAMM system, investor mempunyai kuasa 100% untuk menarik balik sejumlah wang yang di laburkan dgn PAMM Investor atau lebih tepat lagi EQUITY semasa yang ada dalam akaun PAMM Investor. Namun begitu, sesetengah PAMM Trader ada juga meletakkan penalty sekiranya situasi ini berlaku. Untuk itu, eloklah sekiranya bakal2 PAMM Investor mendapatkan terlebih dahulu terma & syarat yang dikenakan sebelum mengambilo keputusan untuk 'mengePAMM' akaun tuan2.

Apapun, sebagaimana tulisan saudara Admin kita, Dann, online forex trading mempunyai risiko yang sangat besar utk anda KEHILANGAN duit. Justeru itu, fikir2lah sebelum anda membuat keputusan.

Jgn sampai duit simpanan nak sara anak isteri hangus begitu saja.

Berpada-padalah....

Sesal dulu pendaptan, sesal kemudian... meraung pun tak guna!
__________________
Instaforex Supporter [Since July 2008]
"Wahai Tuhanku, demi nikmat-nikmat yang Engkau kurniakan kepadaku, (peliharalah daku) supaya aku tidak akan menjadi penyokong kepada golongan yang bersalah".
~(Al-Qasas 28:17)~

YM ID: ezuan_instaforex
Reply With Quote
  #15  
Old 12-02-2011, 11:58 PM
Hantu_Kuda Hantu_Kuda is offline
Regular

Hantu_Kuda's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2009
Posts: 404
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

bg aku akaun PAMM nie bagus sebab tak semua org dah berpengalam dalam forex...TAPI...mau tau betul2 trader tu betul2 berkemamuan atau tidak...pilihla PAMM trader dengan betul2.
Reply With Quote
  #16  
Old 13-02-2011, 12:07 AM
zerkz zerkz is offline
Super Active

zerkz's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,999
Thanks (Received): 32
Likes (Received): 11
Active Level
My Mood:
Default

pada aku lak.. kalau ada duit lebih boleh la PAMM, kalau cukup makan, lupakan la.. luas lagi rezeki tuhan atas bumi ni..
__________________
-signature untuk di sewa-
Reply With Quote
  #17  
Old 13-02-2011, 12:07 AM
aidiryatim aidiryatim is offline
Legendary Member

aidiryatim's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Dec 2006
Location: bioDIEsel B5,LeGoLanD,cIQ,Kota Iskandar
Posts: 14,016
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 0
Blog Entries: 13
Active Level
My Mood:
Default

broker mn lg yg PAMM nih?
__________________
Saham Wakaf Johor
Reply With Quote
  #18  
Old 13-02-2011, 12:13 AM
Hantu_Kuda Hantu_Kuda is offline
Regular

Hantu_Kuda's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2009
Posts: 404
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by aidiryatim View Post
broker mn lg yg PAMM nih?
banyak dah...kalau tak silap boleh dikatakan semua broker dah aderr PAMM nie...

tapi apa pun bukan broker tu yg patut kita pilih...tapi trader yg mengendalikan PAMM acount tu sendiri...
Reply With Quote
  #19  
Old 15-02-2011, 05:01 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,333
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by iswarahijau View Post
Secara tidak langsung anda membantu mengurangkan 'monopoli ekonomi' yang tidak seimbang di negara kita.

apa maksudnya bos..

apa yang saya faham, sekarang ni ekonomi bukan 'kita' pegang. cth orang berniaga guna plastik nak bungkus. sapa supplier plastik tu?

so sedikit sebyk dengan wujudnya PAMM akaun ni ada peluang untuk orang kita yang dah ada duit supaya beranak pinakkan duit tu dengan

Reply With Quote
  #20  
Old 15-02-2011, 04:10 PM
ajigula ajigula is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,277
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
Default

aku rasa, kalu mau niaga sendri jg bos la. harap org lain jaga kaunter, siaplah 10, 15 sen ilang dari peti
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump