Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 06-03-2019, 06:20 PM
boyz371 boyz371 is offline
CG Top Poster Club

boyz371's Avatar
 
Trader Rating: (53)
Join Date: Aug 2010
Location: Kelantan - Ganu - KL
Posts: 28,544
Thanks (Received): 221
Likes (Received): 56
Active Level
My Mood:
Default

Cari fb die harini macam dah hilang dari radar, dah delete ke sbb ramalan tak jadi?
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #42  
Old 06-03-2019, 06:30 PM
theblur theblur is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Location: Sabah
Posts: 5,681
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 288
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by boyz371 View Post
Cari fb die harini macam dah hilang dari radar, dah delete ke sbb ramalan tak jadi?
tak silap aku ada org ramal kalau abdul khalid punya ramalan x jadi, org tu ramal si abdul khalid akan delete akaun fb dia,.

siot betul2 jadi pula. tapi aku lupa org yg meramal tu.
__________________
ibarat si jejaka janji bulan bintang kepada si makwe, lalu si jejaka KENCING DALAM si makwe, si makwe mengandung lalu si jejaka melarikan diri, memungkiri janji.
Reply With Quote
  #43  
Old 06-03-2019, 07:54 PM
boyz371 boyz371 is offline
CG Top Poster Club

boyz371's Avatar
 
Trader Rating: (53)
Join Date: Aug 2010
Location: Kelantan - Ganu - KL
Posts: 28,544
Thanks (Received): 221
Likes (Received): 56
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by theblur View Post
tak silap aku ada org ramal kalau abdul khalid punya ramalan x jadi, org tu ramal si abdul khalid akan delete akaun fb dia,.

siot betul2 jadi pula. tapi aku lupa org yg meramal tu.
Hahaha ramalan orang lain plak yang menjadi
Reply With Quote
  #44  
Old 09-03-2019, 12:25 AM
qubs qubs is offline
Super Active

qubs's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,879
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 36
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by theblur View Post
aku bukan kata terer dan ahli la.

tapi aku pun nak meramal juga berdasarkan berita2 dunia yg aku baca tiap hari (jgn tanya reference, xde masa)

kun faya kun je.

kalau jadi, jadi la. x jadi, x jadi la.

ni ramalan aku tahun ni:

1. gempa bumi > 8 skala ritcher di jepun, menyebabkan tsunami, puluhan ribu mati.

2. Thailand bergolak. Rakyat vs junta. US ugut Thailand utk hentikan pergolakan, dan jalankan demokrasi dgn jujur, atau US boikot ekonomi Thailand.

3. pergolakan dan rusuhan di Indonesia, mungkin bulan Mei.

4. tsunami di Sumatera (ulangan 2004).

5. terrorisme di India. Byk bangunan diletupkan dan org awam ramai terbunuh.

6. gempa di Bali, tapi kemusnahan resort dan kelab2 (tiada tsunami).

7. Akhirnya US akan invade Venezuela secara rasmi (ground dan air). US Army vs Venezuela Army. Russia tidak berani tlg Venezuela, yg dilakukan cuma kecam dan kecam US. UN mcm biasa berdiam diri.

8. Liverpool angkat title EPL tahun ni. (ni 95% konpom).
Yg last tu ak xcye lgsg
Reply With Quote
  #45  
Old 12-03-2019, 11:45 AM
bell&ross bell&ross is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,265
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 108
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by qubs View Post
Yg last tu ak xcye lgsg
nasib liverpool mungkin akan jadi begini.....kihkihkih..
__________________
Memerlukan Pemandu Peribadi...?
Email to [email protected]
*Contact No: 0367355355
* HP: 0123914302
Reply With Quote
  #46  
Old 16-03-2019, 12:16 AM
cashman cashman is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 672
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 82
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mr. x View Post
Boleh rosak akidah ke...sy setakat ni xbt apa2 persiapan pon,cuma ambik tau je la,kalo xbtul lg bgus,kalo jd sekurang2 nya dh tau apa nk bt
قال الله تعالى
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
وَمَن يَعۡشُ عَن ذِكۡرِ ٱلرَّحۡمَٰنِ نُقَيِّضۡ لَهُۥ شَيۡطَٰنٗا فَهُوَ لَهُۥ قَرِينٞ

Dan barangsiapa yang tidak mengindahkan peringatan Ar-Rahman (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah), Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya.

Az-Zukhruf 43:36

Tt..apa kata kita mula ambil tahu tentang isi kandung Kitabullah

Mari kita lihat..apa maksud يَعۡشُ di ayat di atas..
__________________
Mari Belajar Memahami Makna 30juz AlQuran
http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=634801
Reply With Quote
  #47  
Old 16-03-2019, 01:40 AM
mr. x mr. x is offline
Active Member

mr. x's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,639
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 103
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cashman View Post
قال الله تعالى
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
وَمَن يَعۡشُ عَن ذِكۡرِ ٱلرَّحۡمَٰنِ نُقَيِّضۡ لَهُۥ شَيۡطَٰنٗا فَهُوَ لَهُۥ قَرِينٞ

Dan barangsiapa yang tidak mengindahkan peringatan Ar-Rahman (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah), Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya.

Az-Zukhruf 43:36

Tt..apa kata kita mula ambil tahu tentang isi kandung Kitabullah

Mari kita lihat..apa maksud يَعۡشُ di ayat di atas..
Ok boleh,sila bg peringatan apa yg xkena?
Reply With Quote
  #48  
Old 23-03-2019, 04:44 PM
bintara80 bintara80 is offline
Active Member

bintara80's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,349
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 12
Active Level
Default

barang ni rahsia langit... nama pun rahsia
__________________
EJEN RUMAH/TANAH REN00171 ~ EJEN LPPSA LOAN KERAJAAN
HUBUNGI: 019-283 4359 CHE MAT
KLIK SINI >> http://www.ceritahartanah.com << KLIK SINI
Reply With Quote
  #49  
Old 23-03-2019, 04:48 PM
CyberMachine CyberMachine is offline
CG Top Poster Club

CyberMachine's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Oct 2009
Posts: 21,402
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 164
Active Level
My Mood:
Default

dah takde fb dia ke

sebelum ni selalu update

dah hilang dah....
Reply With Quote
  #50  
Old 23-03-2019, 04:50 PM
bintara80 bintara80 is offline
Active Member

bintara80's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,349
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 12
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by CyberMachine View Post
dah takde fb dia ke

sebelum ni selalu update

dah hilang dah....
elok sangat lah hilang
__________________
EJEN RUMAH/TANAH REN00171 ~ EJEN LPPSA LOAN KERAJAAN
HUBUNGI: 019-283 4359 CHE MAT
KLIK SINI >> http://www.ceritahartanah.com << KLIK SINI
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump