Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Forex > Forex Brokers > Introducing Brokers (IB) / White Label

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #6611  
Old 26-06-2019, 07:38 PM
zafftbst zafftbst is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2015
Posts: 754
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
Default

tuan tanah ada buat open house raya tak...boleh lah singgah johor kalaun ada
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #6612  
Old 01-07-2019, 10:15 AM
IzaraFX IzaraFX is offline
Regular

IzaraFX's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2018
Posts: 615
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 15
Active Level
Default

Sistem ForexCopy dari InstaForex



ForexCopy adalah merupakan sebuah perkhidmatan yang ditawarkan oleh Syarikat InstaForex
yang akan membolehkan anda untuk menduplikasi pesanan/tawaran pedagang yang berjaya walaupun anda berada jauh dari terminal dagangan anda.
Ia hanya mengambil masa beberapa minit untuk memilih pedagang dan menetapkan penyalinan automatik aktiviti pedagang yang dipilih.
Sebagai alternatif,
ia hanya mengambil masa beberapa minit untuk membuka akaun untuk membolehkan pedagang lain menyalin dagangan daripada anda.

Salah satu kelebihan sistem ForexCopy adalah kebolehpercayaannya.
Para pengikut dapat mengawal keadaan sepenuhnya, kerana wang itu kekal di dalam akaunnya.
Pelanggan boleh menyesuaikan tetapan dan membatalkan salinan pesanan/tawaran secara manual
sekiranya ia berpotensi untuk tidak memberikan menguntungkan.
Akaun dan dana sepenuhnya di bawah kawalan pelanggan,
yang memastikan bahawa tiada tindakan dapat dilakukan dengan wang tanpa persetujuan pemilik akaun.

Reply With Quote
  #6613  
Old 02-07-2019, 05:52 PM
akbal akbal is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2016
Posts: 1,045
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 5
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by zafftbst View Post
tuan tanah ada buat open house raya tak...boleh lah singgah johor kalaun ada
macam tak ada je tu nak habis raya dah ni huhu
Reply With Quote
  #6614  
Old 08-07-2019, 04:59 PM
nasirngah nasirngah is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 702
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 4
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by akbal View Post
macam tak ada je tu nak habis raya dah ni huhu
kena cuba nasib raya tahun depan pulak
Reply With Quote
  #6615  
Old 12-07-2019, 12:42 PM
Add801 Add801 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2016
Posts: 1,099
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by nasirngah View Post
kena cuba nasib raya tahun depan pulak
Harap2 tahun depan adalah ye
Reply With Quote
  #6616  
Old 24-07-2019, 05:03 PM
syazrizal syazrizal is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2016
Posts: 1,082
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 4
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Add801 View Post
Harap2 tahun depan adalah ye
kalau ada mesti meriahh
Reply With Quote
  #6617  
Old 05-08-2019, 08:04 PM
nasirngah nasirngah is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 702
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 4
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by syazrizal View Post
kalau ada mesti meriahh
jom memeriahkan dinner tahun ni
Reply With Quote
  #6618  
Old 09-08-2019, 08:52 PM
zafftbst zafftbst is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2015
Posts: 754
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by akbal View Post
macam tak ada je tu nak habis raya dah ni huhu
raya haji ada lagi ni
Reply With Quote
  #6619  
Old 15-08-2019, 11:57 AM
Trdfx Trdfx is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2016
Posts: 1,037
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by nasirngah View Post
jom memeriahkan dinner tahun ni
Jom kita sama2 mndaftar
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump