Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Debate & Mature Discussion

Debate & Mature Discussion This section is not like "Santai" style. This is the place to debate things, as well as strike up a more mature conversation. Respect other people's opinions and do not flame nor troll. Immediate suspension will be imposed.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 24-09-2013, 01:30 PM
carigol carigol is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,584
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 0
Active Level
Default Peramugari Terlampau

Malaysia kan negara Islam, Agong, Raja-raja,PM, TPM, Menteri pun ramai yang islam, ada mufti dan Ngo Islam tapi bila naik kapal terbang betapa tersiksanya kaum lelaki melihat pakaian peramugari yang menjolok mata dan menjana dosa.

MAS: pakaian peramugari ketat mengikut bentuk susuk tubuh, kain terbelah nampak peha bila melangkah.

AIR ASIA: pakaian peramugari merah menyala ketat dan kain singkat atas lutut.

MALINDOAIR: pakaian peramugari tipis nampak anak baju dan tali pengantung bra. Kain terbelah sampai ke peha bila melangkan nampak putih peha.

Macammana nak desak supaya garis panduan berpakaian lebih sopan dan tidak menjana dosa baik kepada pekerja peramugari dan penumpang, paling tidak pun untuk domastik. Tolong Pleaseeeeeee

Oh Tuhan selamatkanlah Iman ku!
Quote:
Originally Posted by jaws_am View Post
TT x nk update apa2 ke..
kosong je thread dri tahun 2013..

kut2 nk update ttg..
isu di bawah..

Berikutan itu pada 11 Disember lalu, seorang senator telah mengusulkan cadangan kepada kerajaan untuk mengubah kod pemakaian bagi kru penerbangan Malaysia supaya ianya bertepatan dengan piawaian syariah.

Senator Datuk Hanafi Mamat menyifatkan langkah memperkenalkan peraturan pakaian yang mematuhi syariah ini tidak akan merugikan syarikat penerbangan kerana kualiti sesebuah penerbangan adalah terletak pada perkhidmatan yang diberikan..
__________________
kita ambil ilmu yang baik-baik sahaja di Sisi Allah.

Last edited by carigol; 30-12-2017 at 11:28 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 24-09-2013, 01:32 PM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 25,651
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 156
Active Level
My Mood:
Default

Gambir mana gambir utk mengesahkan statmen tt ni.
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #3  
Old 24-09-2013, 01:32 PM
nadzirul nadzirul is offline
Active Member

nadzirul's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2013
Posts: 1,287
Thanks (Received): 45
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

seumur hidup gua , tak pernah naik flight lagi . keh keh keh .
__________________
NAK BELI GAME PC ? KLIK LINK SINI INI KEDAI GAME ONLINE
Reply With Quote
  #4  
Old 24-09-2013, 01:33 PM
SHiNiGaM! SHiNiGaM! is offline
Active Plus

SHiNiGaM!'s Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Sep 2011
Posts: 2,926
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Jalan kaki macam Mat Noor TT..dapat 650k lagiiii

Badan sihat dosa tengok pramugari pun tak dapat..
Reply With Quote
  #5  
Old 24-09-2013, 01:35 PM
victornn victornn is offline
Regular

victornn's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2013
Posts: 249
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

naik je halikopter
__________________
destroy Statue of Liberty

yahudi will feel the heat
Reply With Quote
  #6  
Old 24-09-2013, 01:35 PM
pak bayat pak bayat is offline
Active Plus

pak bayat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,567
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by SHiNiGaM! View Post
Jalan kaki macam Mat Noor TT..dapat 650k lagiiii

Badan sihat dosa tengok pramugari pun tak dapat..

terbaik ne bro....
__________________
$$$$$ hunter never surrender to loss
Reply With Quote
  #7  
Old 24-09-2013, 01:36 PM
wong_fei_hung wong_fei_hung is offline
Active Plus

wong_fei_hung's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2011
Location: Po-chi-lam (寶芝林)
Posts: 2,789
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 9
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

naik india air ... pasti tak goyang iman
__________________
OPEN YOUR SAVING ACCOUNT, AND GET 35X LIFE INSURED. PROTECT YOUR MONEY FROM FROZEN FOR YOUR LOVE. GUARANTEE RETURN NO LOST. CONTACT ME 0183936098 KHAIRULNIZAM
Reply With Quote
  #8  
Old 24-09-2013, 01:36 PM
pak bayat pak bayat is offline
Active Plus

pak bayat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,567
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

kdg2 benda ne promosi tt..
nak bt mcm mana...
yg lebih seksi akan lebih laku
__________________
$$$$$ hunter never surrender to loss
Reply With Quote
  #9  
Old 24-09-2013, 01:38 PM
mamaimran mamaimran is offline
Super Active

mamaimran's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Jun 2009
Location: face de l'ordinateur
Posts: 6,046
Thanks (Received): 139
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by carigol View Post
Malaysia kan negara Islam, PM, TPM, Menteri pun ramai yang islam, ada mufti dan Ngo Islam tapi bila naik kapal terbang betapa tersiksanya kaum lelaki melihat pakaian peramugari yang menjolok mata dan menjana dosa.

MAS: pakaian peramugari ketat mengikut bentuk susuk tubuh,

AIR ASIA: pakaian peramugari merah menyala ketat dah kain singkat atas lutut.

MALINDOAIR: pakaian peramugari tipis nampak anak baju dan tali pengantung bra. Kain terbelah sampai ke peha bila melangkan nampak putih peha.

Macammana nak desak supaya garis panduan berpakaian lebih sopan dan tidak menjana dosa baik kepada pekerja peramugari dan penumpang, paling tidak pun untuk domastik. Tolong Pleaseeeeeee

Oh Tuhan selamatkanlah Iman ku!
Islam pada nama je..kalau Saudi airlines ada pramugari tak? Ada sapa2 pernah naik
Reply With Quote
  #10  
Old 24-09-2013, 01:38 PM
iMoon iMoon is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2013
Posts: 104
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Bkn niat penumpang nak tgk keseksian pramugari...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump