Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #4471  
Old Today, 06:58 PM
jaws_am jaws_am is online now
Super Active

jaws_am's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2008
Location: wherever you are
Posts: 7,235
Thanks (Received): 47
Likes (Received): 765
Active Level
Default

najib wajar bersuara..
sejak dua menjak nih..
najib nmpk bijak..
__________________
So long, and thanks for all the fish
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #4472  
Old Today, 07:03 PM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 25,711
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 228
Active Level
My Mood:
Default

mt umno pon tahu punca semua sebb najib... tapi masih duk ada yg pasang lilin... huhu
Reply With Quote
  #4473  
Old Today, 07:22 PM
hj_maikel hj_maikel is offline
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 27,296
Thanks (Received): 379
Likes (Received): 1115
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
Najib jadi mangsa persepsi



KUALA LUMPUR - Tidak adil untuk mendesak agar bekas Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak menjarakkan diri daripada Umno ketika ini.


Ini kerana menurut Ahli Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman, Najib sehingga kini tidak dibuktikan bersalah dalam dakwaan kes-kes yang melibatkan dirinya.

"Najib kenapa dia jadi liabiliti? kerana persepsi orang bahawa dia tu terlibat dalam itu ini.

"Jadi persepsi ini belum lagi terbukti sama ada betul atau tidak, tuduhan ini semua orang tahu dalam proses penyiasatan , pembicaraan jadi bagaimana kita boleh nak menganggap seorang itu bersalah sebelum dianya terbukti bersalah dan tidak adil kalau kita membuang dia (Najib).

"Sebagai bekas pemimpin dan ahli, jika dia bersalah adalah konkrit nak anggap dia sebagai liabiliti, sekarang dia jadi mangsa kepada persepsi jadi adakah kita nak benarkan dia dihukum begitu rupa? saya tak setuju," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan beberapa pemimpin Umno yang mahu Najib menjarakkan diri daripada parti itu.

Jelasnya, beliau tidak bersetuju kerana kes yang melibatkan Najib belum dapat lagi keputusannya.

"Apa sebenarnya yang terjadi apa yang dia lakukan dia dibicarakan dalam sosial media, dan dihukum dengan pelbagai hukuman kata dia masuk penjara 20 tahun dan sebagainya apa alasan? apa bukti nak hukum dia begitu? jadi ini tak adil jadi sekarang sebelum terbukti bersalah dia sudah menjadi mangsa," katanya.

Katanya, lainlah sekiranya Najib dibuktikan bersalah.

"Jadi bila seorang itu lakukan kesalahan besar sudah tentu dia jadi liabiliti, kalau itu terbukti kita bolehlah minta dia rehatlah, supaya jangan terus jadi beban kepada parti , tapi tunggulah kalau sekarang kita nak singkirkan dia kita nak buang dia tidak adil.

"Kita bercakap soal keadilan kita tak boleh perjuangkan keadilan buat bekas pemimpin bagaimana kita nak perjuangkan keadilan buat rakyat ini adalah prinsip," katanya.

Katanya lagi, kalau dah terbukti Najib bersalah beliau sendiri yang akan menggesa Najib supaya menjarakkan diri daripada Umno.

"Esok juga saya akan suruh dia berehatlah duduklah diam-diam," katanya.


http://www.sinarharian.com.my/politi...sepsi-1.868996
Aku rasa dia lupa kot mcm mana cara najib menjawab kes 2.6b tu...

Ulang tayang semula:


Dari tak logik kepada memang wujud dan diakui derma:

__________________
jaga rukun islam kita, jaga rukun iman kita, jaga hubungan kita dengan Allah, jaga hubungan kita sesama manusia. Insyaallah, Allah akan jaga kita dan islam itu dengan sendirinya terjaga

Last edited by hj_maikel; Today at 07:24 PM..
Reply With Quote
  #4474  
Old Today, 07:26 PM
mrvx mrvx is offline
Super Active

mrvx's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 8,341
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jaws_am View Post
najib wajar bersuara..
sejak dua menjak nih..
najib nmpk bijak..
bila dah kena kencing byk sangat.. baru sedar najib tu pandai.. hahahahahaa... puikk!
Reply With Quote
  #4475  
Old Today, 08:33 PM
jaws_am jaws_am is online now
Super Active

jaws_am's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2008
Location: wherever you are
Posts: 7,235
Thanks (Received): 47
Likes (Received): 765
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mrvx View Post
bila dah kena kencing byk sangat.. baru sedar najib tu pandai.. hahahahahaa... puikk!
aku bkn pe kesian kan najib..
org umno pun x nak dh kt dia..
__________________
So long, and thanks for all the fish
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump