Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #71  
Old 13-01-2019, 01:40 AM
Cytokinesis Cytokinesis is online now
Active Member

Cytokinesis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2017
Posts: 2,052
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 326
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by bell&ross View Post
Dosa peribadi tak perlu diperbesarkan..

Tuan tak rasa sedih/dikhianati bila mullah sokong gerembolan..?
Teramat sedih kalau Ada manusia yang sokong pemimpin yang Hina Nabi Dan hukum penciptanya sendiri serta memfitnah orang lain peliwat.. itu ke ciri2 Pemimpin idaman tuan..? Huhu.. tu belum termasuk isu2 salah guna kuasa dan kelemahan kepimpinan lagi, sampai negara hilang berpuluh billion ringgit..

Memang heran la jugak sesetengah orang ni.. nakkan Pemimpin Islam, tapi pilih mereka yang hina Islam tu sendiri sebagai ketua.. jangan lupa, dia jugak pernah tuduh hukum hudud tu ciptaan ahli feqah dan minta AlQuran ditafsir semula.. kalah ulama2 4 mazhab..
Reply With Quote
Likes Jedi liked this post
Paid Advertisement
  #72  
Old 13-01-2019, 04:13 AM
Jedi Jedi is online now
Temporarily Banned for 1 Month

 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 41,118
Thanks (Received): 155
Likes (Received): 1310
Active Level
My Mood:
Default

Video tu mudah jer nak faham.

Patutnya muhasabah diri.

Pikiaq banyak˛ sebelum tulis.

Sebaliknya digunakan untuk 'cucuk' orang lain.

Sebab dah biasa 'mencucuk' kat sub forum yang lain2.




Kalau kat forum jiran, kejap jer Admin akan 'bersihkan' thread nie.

Admin delete posting yang entah hape2.


Quote:
Originally Posted by jumatmajid View Post
x fhm sgt dgn thread nih...

...
__________________

WTS
GOLD Kausar Pure Natural Honey (RM50)
CD inggeris/melayu RM20 setiap satu.
Ruang signature saya untuk disewa (RM30/80)
Hot Wheels (Baru)|Burt's Bees Res-Q Ointment| CD case (terpakai)


Last edited by Jedi; 13-01-2019 at 08:48 AM..
Reply With Quote
Likes jumatmajid, syamsoulcc liked this post
  #73  
Old 13-01-2019, 12:20 PM
bell&ross bell&ross is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2009
Posts: 2,988
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 82
Active Level
Default

jangan sedih2 tuan....malaysia belum jadi negara kapir lagi..

Quote:
Originally Posted by Cytokinesis View Post
Teramat sedih kalau Ada manusia yang sokong pemimpin yang Hina Nabi Dan hukum penciptanya sendiri serta memfitnah orang lain peliwat.. itu ke ciri2 Pemimpin idaman tuan..? Huhu.. tu belum termasuk isu2 salah guna kuasa dan kelemahan kepimpinan lagi, sampai negara hilang berpuluh billion ringgit..

kalau beliau hina nabi dalan keadaan jahil..?..mcm mana pula..?..


org yg dituduh peliwat telah maafkan tun..cerita dh habis....kalau tuan pandang dari sisi lain pula...kenapa org yg dituduh itu anwar..?...mungkin sebab anwar pemaaf/sabar orgnya..kalau org lain...sampai ke mati akan dibawa permusuhan tersebut...



hati2 tuan takut jatuh fitnah....




memang heran la jugak sesetengah orang ni.. nakkan Pemimpin Islam, tapi pilih mereka yang hina Islam tu sendiri sebagai ketua.. jangan lupa, dia jugak pernah tuduh hukum hudud tu ciptaan ahli feqah dan minta AlQuran ditafsir semula.. kalah ulama2 4 mazhab..

saya lagi heran..nk cari pemimpin islam tapi gunakan platform demokrasi......?..

tak semua yg tun buat saya setuju..tapi dia berikan kestabilan pada negara...ini lagi penting dari ikutkan emosi..

mullah kesayangan tuan pernah umumkan siapa jadi PM jika menang malaysia..?..tarak kan....dh menang baru buat perbincangan..kan..kan..?..


paling ajaib..pemimpin mullah sekarang boleh sokong gerembolan..dah lupa ludahan keramat utk pemimpin yg sokong gerembolan..tuan sudah lupakah..?.
....kihkihkih..


__________________
Memerlukan Pemandu Peribadi...?
Email to [email protected]
*Contact No: 0367355355
* HP: 0123914302
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump