Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 12-01-2019, 09:37 PM
BOCEH BOCEH is offline
CG Top Poster Club

BOCEH's Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: May 2009
Location: whatsaap : 014 253 6885
Posts: 28,299
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 63
Active Level
Default

Layan pi la sementara wayar dia x putus semua lagi..dan putus semua xleh wat apa dah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 12-01-2019, 09:42 PM
akecema akecema is offline
Legendary Member

akecema's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Jan 2007
Location: Diamond Bay
Posts: 17,631
Thanks (Received): 205
Likes (Received): 661
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Byk sgt tgk dvd ni

Best part, kate kaya raya. Tp dok dgn mak mentua lg
__________________
Reply With Quote
Likes Penbiru liked this post
  #13  
Old 12-01-2019, 09:55 PM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 863
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 41
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by CITROEN_C4 View Post
https://goo.gl/images/ncoMgg
Ahmad menunjukkan Keris Sempena Riau yang dimilikinya.

Sabtu | 12 Januari 2019

MELAKA - Seorang lelaki di sini mengaku dirinya mempunyai kaitan dengan kerabat diraja serta pemilik sebenar Kerajaan Malaysia.
Individu bernama Ahmad Abdul Kadir Ismail, 46 tetapi mengelarkan dirinya sebagai Sultan Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'zulkarnain mendakwa memiliki seluruh kekayaan di negara ini.
Malah Ahmad Abdul Kadir berkata, dia turut mempunyai harta kekayaan dan wang tunai berjumlah bertrilion dolar di beberapa negara termasuk di Hong Kong, China, Kemboja, Bangladesh dan Thailand.
"Saya dalam proses untuk mengambil alih negara ini. Biarpun hakikatnya sudah diambil alih namun kini baharu saya menguar-uarkannya. Cuma masalahnya ia dinafikan oleh politik di negara ini sejak dahulu.
"Saya sudah bergerak menuntut hak saya sejak lima tahun lalu iaitu semenjak Oktober 2013 malah pernah menyatakan hasrat untuk menemui kesemua raja-raja di negara ini serta Perdana Menteri,Tun Dr Mahathir Mohamad namun tidak dilayan," katanya dalam sidang media itu yang turut diiringi beberapa pengikut di sebuah inap desa di Sungai Rambai, hari ini.
Beliau turut mengadakan majlis suai kenal bersama puluhan mengikut termasuk dihadiri kerabat diraja.

https://goo.gl/images/kZKWEQ
https://goo.gl/images/sa76yh

Ahmad bersama salah satu dokumen mengenai pemilikan asetnya di luar negara.

Ahmad Abdul Kadir yang menetap di rumah keluarga mertua di Sungai Rambai sejak lima tahun lalu berkata, beliau ada menyimpan banyak alat kebesaran terutama keris kebesaran di raja termasuk Keris Sempena Riau, Keris dari Bukit Siguntang, Pedang Hang Li Poh, Jade Tujuh Naga, Pedang Cheng Ho dan pinggan di zaman Dinasti Ming.
Dakwanya lagi, kesemua sultan dan ahli politik di negara ini sudah hilang status kerakyatan dan mendakwa pernah mengambil tindakan saman terhadap Kerajaan Malaysia berikutan kuasa yang ada kini sebagai tidak sah.
"Saya tidak perlu ditabalkan sebagai sultan sebab saya sudah tersedia menjadi sultan. Saya berasal dari Kuala Kangsar, Perak namun mempunyai lebih ramai pengikut di sebelah selatan negara ini.
"Saya juga adalah simbol semua bangsa meliputi Melayu, Cina, India, Arab serta Yahudi. Saya adalah tuan punya negara Malaysia atau Tanah Melayu," katanya.


Tambahnya lagi, kewujudannya adalah bertujuan untuk seluruh rakyat Malaysia dan dunia bagi mengembalikan kegemilangan negara, bangsa dan agama.
"Apa yang saya perjuangkan adalah bukan untuk diri saya sendiri tetapi adalah untuk semua rakyat di negara ini.
"Saya hanya menuntut hak saya dan bukannya hak orang lain," katanya.

http://www.youtube.com/watch?v=J3lClHrJEeY
http://www.youtube.com/watch?v=9nwhRfEaGho
http://www.youtube.com/watch?v=DbBYOXv_XXs
SSAAKIDZ adalah singkatan kepada SULTAN SHEIKH AHMAD ABDUL KADIR ISKANDAR D'ZULKARNAIN ( @Ahmad Abdul Kadir bin Ismail )

Pertubuhan SSAAKIDZ ditubuhkan untuk memertabatkan agama Islam dan bangsa Melayu di bawah payung pemerintahan Sultan berperlembagaan yang sekian lama disembunyikan oleh pemerintah Malaysia yang terdahulu dan terkini.

Sultan Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain @ Ahmad Abdul Kadir bin Ismail lahir pada bulan Mei 1972 di negeri Perak. Empat bulan setelah kelahiran baginda, kerajaan Malaysia telah mewartakan Akta Rahsia Rasmi 1972 dengan perkenan SPB Yang DiPertuan Agung pada bulan September 1972.

Dengan perlaksanaan Akta Rahsia Rasmi ( OSA ) 1972, keberadaan Tuanku Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain telah disembunyikan dan hak beliau untuk memerintah telah dinafikan secara total oleh kerajaan Malaysia.

Sultan Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain @ Ahmad Abdul Kadir bin Ismail adalah anakanda kepada Almarhum Sultan Ismail Mughayat Shah, bekas pemerintah negeri Perak. Semenjak dilahirkan, baginda telah dinafikan hak oleh pihak pemerintah disebabkan beliau mewarisi sejumlah aset yang amat tinggi nilainya serta telah dijanjikan sebagai pemerintah Sultan berperlembagaan yang takhtanya di atas kesemua Raja-Raja yang sedia ada di Tanah Air kita.

Sejarah silam negara kita telah diputarbelitkan oleh penjajah-penjajah terdahulu dengan kerjasama oleh pemerintah-pemerintah yang dilantik atau yang condong kepada sistem pemerintahan penjajah terdahulu. Pihak penjajah memerlukan pemerintah-pemerintah yang akur dan setia dengan sistem pentadbiran mereka dan Sultan serta kerabat yang sebenar yang berhak memerintah telah disembunyikan dan ada yang dibunuh atau dibuang ke negara lain.

Oleh yang demikian, kita harus akur dan faham dimanakah sebenarnya letaknya keadilan negara kita apabila yang berhak memerintah dinafikan hak dan tali barut penjajah yang dahulu sehingga kini memerintah negara.

Ingin dimaklumkan di sini bahawa kesemua raja-raja yang dilantik semasa era penjajahan terdahulu selepas perjanjian Inggeris - Belanda 1824 adalah kesemuanya berpangkat "Sir" dan bukannya "Sultan". Mereka terdiri dari susur galur Bendahara, Temenggung dan ada dari keturunan gundik kepada Sultan terdahulu. Sultan yang sebenar dinafikan hak semenjak termeterainya perjanjian Inggeris - Belanda 1824 sehinggalah ke anak cucu cicit mereka terpinggir dan menjadi rakyat jelata yang ditindas dan dinafikan hak.

Apapun perancangan manusia, mereka tidak boleh mengatasi perancangan Allah swt. Inilah yang terjadi kepada Sultan Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain @ Ahmad Abdul Kadir bin Ismail, apabila baginda bangkit dan menentang kezaliman yang sekian lama dilakukan oleh pemerintahan terdahulu dan terkini. Baginda masih mempunyai informasi dan bukti fizikal cap mohor pemerintahan yang kukuh untuk menuntut hak memerintah walaupun mendapat tentangan hebat dari pihak pemerintah.

Setelah 5 tahun baginda bergerak secara bersendiri, sudah tiba masanya baginda bangkit bersama rakyat untuk menuntut hak yang telah lama dinafikan bermula dari penjajah sehingga pemerintah kita sendiri iaitu bermula dari Perdana Menteri berserta raja-raja keseluruhan negeri-negeri di Malaysia. Ini adalah percaturan dari yang Maha Esa dan sudah tiba masanya rakyat negara kita bangkit dari kepalsuan dan pembohongan oleh pemerintah.


Tuanku Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'[email protected] Ahmad Abdul Kadir bin Ismail diwariskan sejumlah aset yang bernilai teramat tinggi dan kesemuanya masih disembunyikan oleh pihak pemerintah di bawah Akta Rahsia Rasmi ( OSA ) 1972. Aset-aset tersebut adalah amanah terdahulu untuk agihan kepada rakyat Malaysia agar dapat keluar dari belenggu kemiskinan dan hutang piutang. Dengan ekonomi yang kukuh dan stabil, baginda berharap dapat bersama-sama membawa Malaysia kemercu kejayaan baik duniawi dan akhirat.

Sama-samalah kita menyokong perjuangan Tuanku Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain @Ahmad Abdul Kadir bin Ismail untuk naik takhta sebagai Sultan berperlembagaan yang satu dan berdaulah, duduknya di atas kesemua raja-raja dan pemerintah terkini.

DAULAT TUANKU !

NOTA:

Pihak Pertubuhan SSAAKIDZ kini giat menjalankan gerak gempur dan 'roadshow' keseluruh pelusuk negeri.

Petisyen secara manual ( tandatangan diatas kertas ) kini giat dijalankan juga agar kita dapat mengumpul sebanyak mungkin sokongan dan tandatangan anda, rakyat Malaysia supaya Tuanku Sheikh dapat dimasyorkan sebagai Sultan yang sah untuk memerintah negara Malaysia.

__________________
WHO DARES WIN
FROM MALACCA WITH LOVE
Reply With Quote
  #14  
Old 12-01-2019, 10:03 PM
biomedik biomedik is online now
Active Plus

biomedik's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Sep 2006
Posts: 4,487
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 241
Active Level
My Mood:
Default

mcm mcm jenis org gila kt malaysia ni rupanya...
__________________
Saya pengamal teknik rawatan Reiki berasaskan Tenaga Alam dan Kuasa Minda mampu merawat dari jarak jauh utk segala penyakit & masaalah. Rawatan saya PERCUMA! Kalau minat nak belajar Reiki, hanya dengan upah RM500 dan dengan izin Allah, dalam sehari saja anda sudah mampu utk merawat,melindungi dan mengawal diri sendiri dan orang lain.
Reply With Quote
  #15  
Old 12-01-2019, 10:07 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is online now
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,032
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 84
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Ada lagi org gila camni.
__________________
LUASKAN KUASAMU
Reply With Quote
  #16  
Old 12-01-2019, 10:37 PM
rakcacer rakcacer is offline
Active Plus

rakcacer's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2009
Posts: 4,016
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 70
Active Level
My Mood:
Default

bleh arahkn nasa utk buat satelit utk dia... lawak
__________________
ini adalah cetakan berkomputer, tiada tandatangan diperlukan
Reply With Quote
  #17  
Old 12-01-2019, 10:41 PM
kopirait kopirait is offline
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 29,282
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 962
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

dia punya kaya sampai nak bagi RM500 sehari kepada setiap warganegara Malaysia.
BR1M tu pun dia claim idea dia.

barclays bank asal dari perkataan bokaleh.
hahahaha.
Reply With Quote
  #18  
Old 12-01-2019, 10:43 PM
theblur theblur is online now
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Location: Sabah
Posts: 5,743
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 300
Active Level
My Mood:
Default

dia x gila.

pengikut2 dia yg gila sebenarnya.
__________________
ibarat si jejaka janji bulan bintang kepada si makwe, lalu si jejaka KENCING DALAM si makwe, si makwe mengandung lalu si jejaka melarikan diri, memungkiri janji.
Reply With Quote
  #19  
Old 12-01-2019, 10:51 PM
lau_kau lau_kau is offline
Super Active

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2007
Posts: 6,485
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 125
Active Level
My Mood:
Default

Udah2 la tu pihak yg menang gk dpt kuasa bang oiii, sejarah tinggai sejarah bkn leh patah blk pun, dinasti ka monarki ka demokrasi ka komunis ka semua akan tumbang bila smp ms....so xyah la claim mn2
Reply With Quote
  #20  
Old 12-01-2019, 10:57 PM
Niyang Niyang is offline
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 39,748
Thanks (Received): 72
Likes (Received): 735
Active Level
My Mood:
Default

kite perlu akur dier lah empunya tanah melayu ni... saya akan arahkan kesemua ahli keluarga menghadap tuanku dgn sepantas petir tuanku intan payung..
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump