Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 25-01-2015, 09:21 PM
DreamCatcher DreamCatcher is online now
CG Top Poster Club

DreamCatcher's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Jan 2008
Location: portalkini.com
Posts: 22,697
Thanks (Received): 408
Likes (Received): 311
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

kalau manjang alasan je. umo 50 tahun lom tentu kawin
__________________

JUAL FANPAGE UMPAN PATIN. MINAT PM ME
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 25-01-2015, 09:41 PM
Kbyne Kbyne is online now
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Location: Setapak,K.L.
Posts: 9,937
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 279
Active Level
My Mood:
Default

Dia kena decide,nak hidup ikut syara' atau konsep yg masih dia amalkan...

In the end nanti,syara' jugak yg wajib dia ikut...jangan hesitate...decide sekarang...
Reply With Quote
  #13  
Old 25-01-2015, 09:55 PM
kaylis kaylis is offline
Super Active

kaylis's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2009
Posts: 8,317
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default

Apa yg sibuk sgt tu? Nak kata ada album, dah lama giler tahun 2002 rekod lagu...nak kata jemputan korporat nyanyi, ade ker yg nak panggil pasal tak de lagi baru...sibuk ape laa agak nya tu...
Reply With Quote
  #14  
Old 26-01-2015, 01:17 AM
302 302 is offline
Legendary Member

302's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2009
Location: silent hill
Posts: 10,834
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 43
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

mCm dier sorang jer cibok kat donia ini
Reply With Quote
  #15  
Old 26-01-2015, 12:05 PM
cari_makan cari_makan is offline
Active Plus

cari_makan's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Sep 2006
Location: Kepala Batas
Posts: 3,953
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 26
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by biskutmari View Post

Syafinaz Selamat belum ada kekasih hati - Gambar sekadar hiasan

KUALA LUMPUR: Jika bertemu Syafinaz Selamat, dua soalan klise yang sering diajukan ialah mengenai album terbaru serta perihal kahwin. Guru vokal dan pensyarah muzik ini mengakui dua persoalan itu terus bermain di fikiran namun kesibukan membataskannya.

Selama 11 tahun beliau tiada album terbaharu. Malah, sejak beberapa tahun bertemunya, cerita album tak pernah lekang di mulut dan setiap kali ditanya Syafinaz menyasarkan albumnya akan keluar dalam jangka masa terdekat. Kali terakhir beliau muncul dengan album ialah pada 2002.

Demikian juga dengan kisah kahwin. Di saat usianya kini, Syafinaz memang layak untuk dicintai dan mencintai tetapi jelas sekali beliau masih berstatus solo. Ikuti penjelasan penyanyi lagu Ingin Bersamamu ini.

"Macam mana nak kahwin kalau hari-hari saya sibuk dengan komitmen kerja. Malah dek kesibukan ini juga, album saya terus tertunda. Album saya kini sudah selesai proses adunan. Tapi sesibuk manapun, saya kena pastikan tidur sekurang-kurangnya enam jam sehari.

"Itupun kadang-kadang terbabas tidur lewat. Bukan kadang-kadang lagi balik rumah lewat, tapi sudah selalu pula jadinya. Kalau balik rumah dalam jam 2 ke 3 pagi itu normallah. Tapi tidur kena cukup walaupun sesibuk manapun saya kena jaga waktu tidur untuk kepentingan vokal," katanya dalam pertemuan yang diaturkan Jabatan Kebudayaan & Kesenian Negara (JKKN) baru-baru ini bertempat di Muzium Negara.
Kalau dah sibuk sgt.. jika kawin nanti nak "layan" suami pun tak sempat.. so.. aku cadangkan laa.. jadi laa no 2 agar.. sisuami nanti ada tempat untuk di "layan" bila dia sedang sibuk.. org sibuk mcm dia ni amat sesuai jadi no 2... hehehee
__________________
Malas buat dah.
Reply With Quote
  #16  
Old 26-01-2015, 12:07 PM
d_conan d_conan is offline
CG Top Poster Club

d_conan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2011
Posts: 23,109
Thanks (Received): 110
Likes (Received): 481
Active Level
My Mood:
Default

photoshop ke gambar dia tu?
Reply With Quote
  #17  
Old 26-01-2015, 12:09 PM
mrvx mrvx is offline
Super Active

mrvx's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 8,505
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by NoobFTT View Post
apa lah nasib ladang yang tidak dikerjakan untuk bercucuk tanam sebaiknya...
tandus lah ia...
wow... dlm maksudnya tu.. mesti terlebih pengalaman
Reply With Quote
  #18  
Old 26-01-2015, 12:13 PM
simplest_box simplest_box is offline
Active Plus

simplest_box's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 4,698
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 55
Active Level
Default

tekejut aku tgk gambar dia
Reply With Quote
  #19  
Old 26-01-2015, 12:19 PM
Penbiru Penbiru is online now
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,715
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 435
Active Level
My Mood:
Default

dia cakap takat suami..tangankan ada..
Reply With Quote
  #20  
Old 26-01-2015, 12:28 PM
potsmoker potsmoker is offline
CG Top Poster Club

potsmoker's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 28,040
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 24
Active Level
My Mood:
Default

kesian tuntutan nafsu x diusahakan hihihi
__________________
be good to have a good life

" Tidak HEBAT seseorang itu sekiranya dia hanya mahukan KESENANGAN "
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump