Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 25-01-2015, 04:12 PM
biskutmari biskutmari is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default <Pasce AJL>Awera si retis bongkak,tak reti2 nak insaf ke dikk?!!

Aku rasa mamat aweera ni tak paham lagi apa edry buat. mungkin otak lembab ke tak tahu la.
org tua ada pesan, kalau otak lembab, kurangkan minum air sebab kurang air , kuranglah lembab otaknya.

Edry ajak Caliph Busker menyanyi malam AJL adalah nak buktikan yang lagu dia tu, bukan lagu yang dia sorang je boleh nyanyi. Sapa2 pon boleh nyanyi dan jangan rasa diri sendiri tu one and only yg boleh nyanyi lagu tu. Even orang buta pon nyanyi lagi sedap dari dia.

insaplah. janganlah dok mencari musuh dalam industri terutama sekali KRU yang dh byk berjasa dgn kau. sejak ko keluar mojo, takde sapa peduli ngan ko dah pon. itu pon masih berlagak lagi. mmg tak kemana la kau dlm industri kalau masih belum habis sombong dlm diri.



"Edry Berjaya Buat 'Drama' Untuk Raih Simpati" - Aweera


04.PETALING JAYA: Bekas penyanyi asal Mojo iaitu Aweera berpendapat, “drama” yang dilakukan Edry Abdul Halim untuk meraih simpati masyarakat berjaya apabila kumpulan itu dipilih memenangi Persembahan Terbaik dalam Anugerah Juara Lagu ke 29 (AJL 29) pada Ahad lalu.

05.

06.Aweera atau nama sebenarnya Nasharul Aweera Noriyissham, 24, berkata, Edry yang sebelum ini pernah menuduhnya suka bermain drama ternyata telah membuktikan kepada khalayak siapakah sebenarnya yang bersikap sedemikian.

07.

08."Dia tuduh saya suka main drama tetapi dalam hal ini kita tengok dia yang buat drama untuk raih simpati masyarakat.

09.

10.”Sebab itulah kalau dia gunakan menyanyi baru Mojo, sudah tentu persembahan mereka malam itu akan dikritik," ujarnya kepada mStar Online.

11.

12.Mojo dan Caliph Busker memenangi Persembahan Terbaik dalam AJL 29 Ahad lalu.

13.

14.Aweera diminta komennya mengenai persembahan Mojo bersama kumpulan Caliph Buskers iaitu pemuzik orang kelainan upaya (OKU) yang berjaya menampilkan persembahan luar biasa pada pertandingan itu.

15.

16.Vokalis Caliph Buskers iaitu Khairul Azmi Saat menyampaikan lagu Romancinta pada malam itu.

17.

18.Dalam pada itu Aweera berkata, Edry selaku ketua kumpulan berkenaan terlalu bergantung kepada Cliph Buskers dan kemenangan berkenaan adalah atas kapasiti kehebatan pemuzik jalanan itu dan bukannya persembahan sebenar Mojo.

19.

20.Secara jujur kata Aweera dia amat kagum dengan Caliph Busker sehinga hampir-hampir menitiskan air mata ketika menyaksikan persembahan mereka.

21.

22.Ditanya tidakkah dia berjumpa dengan Mojo selepas selesai persembahan, Aweera berkata, dia telah berusaha berbuat demikian ketika di belakang pentas namun dihalang oleh pengawal keselamatan berikutan tidak mempunyai pas khas untuk memasuki kawasan berkenaan.
__________________
[B][COLOR="Red"][SIZE="3"][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=215049"]UNTUK LELAKI AJE..[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 25-01-2015, 04:22 PM
biskutmari biskutmari is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

rasanya mmg tak lama jangka hayat si awira ni dlm industri..

baru je nak hi,hi..dah kena byebye
__________________
[B][COLOR="Red"][SIZE="3"][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=215049"]UNTUK LELAKI AJE..[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
Reply With Quote
  #3  
Old 25-01-2015, 04:27 PM
Jeb Jeb is offline
CG Top Poster Club

Jeb's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Jan 2007
Location: Rumah
Posts: 39,532
Thanks (Received): 111
Likes (Received): 10
Active Level
My Mood:
Default

Xreti malu ke dia nih. Lagu tu lagu edry bukan lagu dia. Tukang nyanyi je pun
__________________
siggy untuk disewa
Reply With Quote
  #4  
Old 25-01-2015, 04:34 PM
LEMANtheMAN LEMANtheMAN is offline
Super Active

LEMANtheMAN's Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2010
Posts: 7,463
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Kalo ikot kronologi..ade betul la ckp aweera tu..tapi dia nak lawan big player dalam industri susah la..kalo mamat indon tu nyanyi memang pancit lah..

Edry ni pandai strategi..dia guna caliph busker..so kalo tak menang hari tu..xde besar sgt impak negatifnye..sbb atleast dia dah menang dari segi moral sbb bg geng busker tu nyanyi..

Tu pendapat aku lah..heheh
Reply With Quote
  #5  
Old 25-01-2015, 04:38 PM
badh182 badh182 is online now
Active Plus

badh182's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2012
Location: ɥɐsıʞ nʞɐ ɐp
Posts: 2,542
Thanks (Received): 86
Likes (Received): 11
Active Level
My Mood:
Default

tak habis lagi???sudah - sudah la..tak habis2 dengan hiburan..

banyak lagi benda faedah boleh,sibuk dengan ajl yg ntah apa2 tu
Reply With Quote
  #6  
Old 25-01-2015, 04:41 PM
mon99 mon99 is offline
Super Active

mon99's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2012
Posts: 7,257
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

bosan gue dgr alasan mereka..pepn suara aweera act sedap jgkla aliran rock..xp busking lg baekk
Reply With Quote
  #7  
Old 25-01-2015, 09:14 PM
g3nglepak g3nglepak is offline
Active Member

g3nglepak's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2012
Location: Kuala Lumpur
Posts: 1,330
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Secara jujur kata Aweera dia amat kagum dengan Caliph Busker sehinga hampir-hampir menitiskan air mata ketika menyaksikan persembahan mereka.
Xde la bongkak mana si aweera ni
Reply With Quote
  #8  
Old 25-01-2015, 09:33 PM
syahrizam syahrizam is offline
Active Plus

syahrizam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 3,563
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 69
Active Level
Default

Aku baca je, satu benda pun tak paham...
Reply With Quote
  #9  
Old 25-01-2015, 09:39 PM
[email protected] adie@coway is offline
Super Active

adie@coway's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Dec 2011
Location: beRteBaraN diMUka BUmi
Posts: 8,620
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 52
Active Level
My Mood:
Default

gua rase ok je aweera tu...
huhu...
__________________
untuk tempahan produk Coway sila klik sini
http://cowaypilihanku.wordpress.com
wassap: 019.2838084
Reply With Quote
  #10  
Old 25-01-2015, 09:50 PM
iamloco iamloco is offline
Super Active

iamloco's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Dec 2008
Location: Seri Iskandar/Melaka
Posts: 9,656
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 38
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by syahrizam View Post
Aku baca je, satu benda pun tak paham...
aku pun. rasa macam baca berita tamil
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump