Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 19-10-2010, 05:38 PM
Keyrul37 Keyrul37 is offline
Active Plus

Keyrul37's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Apr 2010
Location: Ukay, StamfordBridge
Posts: 4,075
Thanks (Received): 23
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

dah biasa ni indon.
__________________
Somewhere along the way I lost the key for it
But I was always true inside
Somewhere inside myself I'm praying for a bit
Of what was always open wide
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 19-10-2010, 05:42 PM
heroes.sport heroes.sport is offline
Active Member

heroes.sport's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2007
Location: Bumi Allah
Posts: 1,203
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku terbaca tadi kt metro...pelakon ayat˛ cinta(aisha) tu dh murtad..kat dalam film punya la nmpak solehah
Reply With Quote
  #13  
Old 19-10-2010, 05:48 PM
heroes.sport heroes.sport is offline
Active Member

heroes.sport's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2007
Location: Bumi Allah
Posts: 1,203
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by PiChA View Post
aku dengar indon mmg macam2 agama dalam 1 family tu... tul ke..?
indon mengamalkan kahwin campur...contoh: kalau si bapa tu islam, bila berkahwin dgn si ibu tak perlu convert islam pun xpa.Bila dah jadi satu keluarga, mula la anak mencari hala tuju agamanya(sbb dalam satu keluarga ada 2pegangan agama)...

dan lagi satu...kalimah Allah itu juga ada digunakan di gereja˛ disana.(sbb tu la kt malaysia ni, bila ada non-muslim untuk menggunakan kalimah Allah ditentang sehebat mungkin sbb ada kesan yg bakal timbul sekiranya ia dibenarnya)
Reply With Quote
  #14  
Old 19-10-2010, 05:48 PM
Megat Sri Rama Megat Sri Rama is offline
CG Top Poster Club

Megat Sri Rama's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Aug 2007
Posts: 20,277
Thanks (Received): 505
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by world View Post
SEJAK beberapa bulan lalu, masyarakat Indonesia dikejutkan de�ngan tindakan beberapa selebriti negara itu menukar agama.

Seorang daripada mereka ialah Pinkan Mambo.

Penyanyi lagu popular, Kekasih Yang Tak Dianggap ini untuk kali keduanya dilapor telah menukar agama dan disahkan ibunya sendiri, Deetje yang nyata kecewa.

Walaupun belum pernah melihat Pinkan pergi ke gereja, Deetje berkata, anaknya sudah mula belajar agama lain sejak April lalu.

Menurutnya, Pinkan yang nama penuhnya Pinkan Ratnasari Mambo banyak berubah sejak kebelakangan ini.

Bagaimanapun, keputusan Pinkan menukar agama tidak menyebabkan Deetje merasa kehilangan anak.

“Anak merupakan titipan Allah dan kita tidak boleh mencintai anak 100 peratus kecuali pada Yang Maha Pencipta,” kata Deetje.

Artis cantik yang juga pernah menjadi VJ MTV Rianti Rhiannon Cartwright juga dikatakan telah meninggalkan Islam dan berkahwin dengan kekasihnya, Cas.

Berita Penuh Klik
Tak lawa pun...

__________________
Saya benci Mahathir Bin Mohamad Kutty
Reply With Quote
  #15  
Old 19-10-2010, 06:21 PM
world world is offline
Super Active

world's Avatar
 
Trader Rating: (30)
Join Date: Dec 2006
Posts: 5,055
Thanks (Received): 227
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Megat Sri Rama View Post
Tak lawa pun...

Hu hu .. mana nko dapat gambor hant* ... tu .. serem gue nengok ..
__________________
Sahabat >>>> Jangan penat mengajak kearah kebaikan ,kerana syaitan tidak pernah penat mengajak kearah kejahatan dan malaikat pula tidak pernah jemu untuk mencatat kebaikan dan kejahatan yang kita lakukan..
Reply With Quote
  #16  
Old 19-10-2010, 06:27 PM
AjuL AjuL is offline
Super Active

AjuL's Avatar
 
Trader Rating: (51)
Join Date: Jul 2009
Location: uNkn0wn
Posts: 9,047
Thanks (Received): 174
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

nilah jadi bila amal sistem pancasila.
__________________
hidup Penuh Pementasan Dan Drama
Reply With Quote
  #17  
Old 19-10-2010, 06:29 PM
yustaiping2 yustaiping2 is offline
Active Plus

yustaiping2's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,648
Thanks (Received): 39
Likes (Received): 1
Active Level
Default

kasik sula sepam.....
__________________
..AKU AMAT BERHARAP SUPAYA ISRAEL DIHAPUS DARI DUNIA..
Reply With Quote
  #18  
Old 19-10-2010, 06:31 PM
world world is offline
Super Active

world's Avatar
 
Trader Rating: (30)
Join Date: Dec 2006
Posts: 5,055
Thanks (Received): 227
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by yustaiping2 View Post
kasik sula sepam.....
Sula panca sila ...
__________________
Sahabat >>>> Jangan penat mengajak kearah kebaikan ,kerana syaitan tidak pernah penat mengajak kearah kejahatan dan malaikat pula tidak pernah jemu untuk mencatat kebaikan dan kejahatan yang kita lakukan..
Reply With Quote
  #19  
Old 19-10-2010, 06:35 PM
firdaus90 firdaus90 is offline
Active Plus

firdaus90's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jun 2010
Posts: 4,266
Thanks (Received): 158
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

rianti ni da r salu berlakon cite islamik..
Reply With Quote
  #20  
Old 19-10-2010, 06:37 PM
world world is offline
Super Active

world's Avatar
 
Trader Rating: (30)
Join Date: Dec 2006
Posts: 5,055
Thanks (Received): 227
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by firdaus90 View Post
rianti ni da r salu berlakon cite islamik..
Tu la pasal ... masa berlakon aduh mak ... tapi dah nama pun berlakon ye tak ? ... ikut jer la apa pengarah kata..
__________________
Sahabat >>>> Jangan penat mengajak kearah kebaikan ,kerana syaitan tidak pernah penat mengajak kearah kejahatan dan malaikat pula tidak pernah jemu untuk mencatat kebaikan dan kejahatan yang kita lakukan..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump