Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 17-09-2018, 11:02 PM
ResellerMaxis ResellerMaxis is offline
Active Plus

ResellerMaxis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 3,213
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 217
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sexy-angel View Post
PAS ni pun satu...
byk plak duit buat perbarisan sampai mcm tu..
takkan jeles sgt ngan mat sabu sampai kempunan nak ikut mat sabu dok buat lani..
hahaha..patut ar ramai lobai dalam ni duk sebut mat sabu mat sabu..

rupanya haji hadi kecewa xdapat jadi menteri pertahanan..tu wat perbarisan syok sendiri macam ni nak lawan mat sabu..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 17-09-2018, 11:14 PM
raynasofia raynasofia is offline
Active Plus

raynasofia's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Aug 2010
Posts: 4,810
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 229
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by ResellerMaxis View Post
tu kalau tengok dari luar context..tapi kalau dari dalam context maksud lim guan eng tu dia cuma xpuas hati dengan ketua polis negara yang arahkan macam tu..

tapi setakat ayat macam tu..apa lah sangat nak dibandingkan dengan lobai yang pernah terbukti menyerang dan menyebabkan kematian polis di memali kan..
sama je.. berbaur ugutan..

PPS ni memang terkenal sebab..

belasah orang awam..

belasah wartawan..

bawak senjata api..

Isap dadah..

Yang memali tu ko kena tanya Madey.. Tubuhkan RCI.. Biar tau apa punca.. ada yang dakwa polis yang mati terkena friendly fire sebab mereka mati terkena peluru dan tak ada seorang pun orang kampung yang terlibat dalam peristiwa berdarah tersebut membawa senjata macam pasukan PPS DAP..

Ni jenis lepas tangan, lepas tu menipu tak ada kat Malaysia..

https://dailyrakyat.com/peristiwa-me...uh-mereka/9426
__________________
RENEW INSURANCE KERETA MURAH!!!

Kamu kan dah tau dia tu penipu.. muka dia pun muka penipu.. yang kamu semua bijak pandai boleh sampai kena tipu tu pasal apa..?? Kamu tu yg bodöh...! ~ abdul wahub - sila klik
Reply With Quote
  #103  
Old 17-09-2018, 11:21 PM
ResellerMaxis ResellerMaxis is offline
Active Plus

ResellerMaxis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 3,213
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 217
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by raynasofia View Post
sama je.. berbaur ugutan..

PPS ni memang terkenal sebab..

belasah orang awam..

belasah wartawan..

bawak senjata api..

Isap dadah..

Yang memali tu ko kena tanya Madey.. Tubuhkan RCI.. Biar tau apa punca.. ada yang dakwa polis yang mati terkena friendly fire sebab mereka mati terkena peluru dan tak ada seorang pun orang kampung yang terlibat dalam peristiwa berdarah tersebut membawa senjata macam pasukan PPS DAP..

Ni jenis lepas tangan, lepas tu menipu tak ada kat Malaysia..

https://dailyrakyat.com/peristiwa-me...uh-mereka/9426
lobai jer buat dakwaan macam tu..apa dia ingat polis ni macam unit amal pas..xder latihan apa semua..

sampai boleh friendly fire..
Reply With Quote
  #104  
Old 17-09-2018, 11:23 PM
ResellerMaxis ResellerMaxis is offline
Active Plus

ResellerMaxis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 3,213
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 217
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by raynasofia View Post
sama je.. berbaur ugutan..

PPS ni memang terkenal sebab..

belasah orang awam..

belasah wartawan..

bawak senjata api..

Isap dadah..

Yang memali tu ko kena tanya Madey.. Tubuhkan RCI.. Biar tau apa punca.. ada yang dakwa polis yang mati terkena friendly fire sebab mereka mati terkena peluru dan tak ada seorang pun orang kampung yang terlibat dalam peristiwa berdarah tersebut membawa senjata macam pasukan PPS DAP..

Ni jenis lepas tangan, lepas tu menipu tak ada kat Malaysia..

https://dailyrakyat.com/peristiwa-me...uh-mereka/9426
friendly fire sampai 4 orang tu anggota polis terbunuh..hahaha

bakpo lobai xcakap malaikat turun bawa pistol n tembak anggota polis tu..logik sikit dari polis tembak sesama sendiri..
Reply With Quote
  #105  
Old 17-09-2018, 11:26 PM
raynasofia raynasofia is offline
Active Plus

raynasofia's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Aug 2010
Posts: 4,810
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 229
Active Level
Default

Dasyat khadam DAP kat sini.. tapi kalau memang dia bukan Islam aku tak heran..

Kebaikan dan kesucian unit Amal DAP.. kah kah kah..





__________________
RENEW INSURANCE KERETA MURAH!!!

Kamu kan dah tau dia tu penipu.. muka dia pun muka penipu.. yang kamu semua bijak pandai boleh sampai kena tipu tu pasal apa..?? Kamu tu yg bodöh...! ~ abdul wahub - sila klik
Reply With Quote
  #106  
Old 17-09-2018, 11:29 PM
raynasofia raynasofia is offline
Active Plus

raynasofia's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Aug 2010
Posts: 4,810
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 229
Active Level
Default

PPS - Pasukan Pembelasah Sukarela..

Ada hati nak ikut Unit Amal PAS.. jauh panggang dari api..

Akhlak je dah hancur..
__________________
RENEW INSURANCE KERETA MURAH!!!

Kamu kan dah tau dia tu penipu.. muka dia pun muka penipu.. yang kamu semua bijak pandai boleh sampai kena tipu tu pasal apa..?? Kamu tu yg bodöh...! ~ abdul wahub - sila klik
Reply With Quote
Likes anoyz, azriff liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump