Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Kuala Lumpur Stock Exchange (KLSE) > Stocks General Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 09-01-2015, 07:25 AM
malaysiamaju malaysiamaju is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 247
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 31
Active Level
Default Untung ke main saham ni ?

kawe main emas je. beli hari ni dah naik rege esok jual balik. kawe mulo2 tubik RM4000 jah buat modal beli emas pamp. Lepas sebulan kawe jual balik kat pajak gadai. dapat la pulangan 4700 bersamaan untung RM700. kawe dah untung kiro2 17% la gitu maksudnya kan?. loning kawe dengar ada saing kawe main bursa saham. katanya rm4000 modal emas tu lagi banyak untung boleh buat kalau dimasukkan dalam saham. betul ke? lagi besar dari 17% ?
Reply With Quote
Thanks vespa_rangga, adam677 thanked for this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 09-01-2015, 07:27 AM
Don Malaya Don Malaya is offline
CG Top Poster Club

Don Malaya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: May 2011
Location: Full Time Trader
Posts: 24,738
Thanks (Received): 342
Likes (Received): 100
Active Level
My Mood:
Default

mmg untung
Reply With Quote
  #3  
Old 09-01-2015, 07:31 AM
symori symori is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,808
Thanks (Received): 258
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

demo maen dulu emas sampai dapat modal 10k baru maen saham..

setakat modal 4k tak banyak pilihan saham nak maen..
Reply With Quote
  #4  
Old 09-01-2015, 07:44 AM
malaysiamaju malaysiamaju is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 247
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 31
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Don Malaya View Post
mmg untung
lagi untung dari forex?
Reply With Quote
  #5  
Old 09-01-2015, 07:45 AM
malaysiamaju malaysiamaju is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 247
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 31
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by symori View Post
demo maen dulu emas sampai dapat modal 10k baru maen saham..

setakat modal 4k tak banyak pilihan saham nak maen..

gitu.. gapo tak banyak pilihan? 10k tu pilihan saham yang guano?
Reply With Quote
  #6  
Old 09-01-2015, 07:51 AM
saiful6445 saiful6445 is offline
Regular

saiful6445's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 263
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

untung mmg untung..klu ada ilmu..yg ada ilmu pun byk kelaut..klu xde ilmu paham2 je lah..tp aku ada kawan2 yg berjaya dalam dunia saham..memotivasikan aku jugak la yg byk loss ni..hu3..
Reply With Quote
  #7  
Old 09-01-2015, 07:57 AM
diyana roslan diyana roslan is offline
Active Member

diyana roslan's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,427
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

satu bende jek...

ade untung ade rugi..

ade satu bro fx nih dia pnh ckp sblom nih bisnes forex dia okey tapi sbb tamak dia rugi banyak.. tapi sbb smgt cekal dari anak bini plus dgn perniagaan burger dia bangkit semula..

dia jugak ckp n pesan kat kami semua supaya jgn terlalu tamak..huhu..tapi bro nih bgos.. siap kasi seminar percuma....

nenek sye pon ade main saham.. ayah sye pon ade..xtahu saham ape.. skg xdh kot..

yg syr tahu nenek penah rugi .

ps berani buat brni tanggung..
__________________
xtahu ape rase dh skg -_-
Reply With Quote
  #8  
Old 09-01-2015, 08:33 AM
Don Malaya Don Malaya is offline
CG Top Poster Club

Don Malaya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: May 2011
Location: Full Time Trader
Posts: 24,738
Thanks (Received): 342
Likes (Received): 100
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by malaysiamaju View Post
lagi untung dari forex?
depend jugak laa

kalau tak reti mmg xleh buat duit.. forex ngn saham lebih kurang je prinsip trading dia...cume mungkin cara approach dia beza..
Reply With Quote
  #9  
Old 09-01-2015, 09:21 AM
realhafiz realhafiz is offline
Regular

realhafiz's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Sep 2013
Posts: 240
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by diyana roslan View Post
satu bende jek...

ade untung ade rugi..

ade satu bro fx nih dia pnh ckp sblom nih bisnes forex dia okey tapi sbb tamak dia rugi banyak.. tapi sbb smgt cekal dari anak bini plus dgn perniagaan burger dia bangkit semula..

dia jugak ckp n pesan kat kami semua supaya jgn terlalu tamak..huhu..tapi bro nih bgos.. siap kasi seminar percuma....

nenek sye pon ade main saham.. ayah sye pon ade..xtahu saham ape.. skg xdh kot..

yg syr tahu nenek penah rugi .

ps berani buat brni tanggung..
Wow nenek main saham???
Reply With Quote
  #10  
Old 09-01-2015, 11:06 AM
CyberMachine CyberMachine is offline
CG Top Poster Club

CyberMachine's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Oct 2009
Posts: 20,490
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 90
Active Level
My Mood:
Default

4000 buat main saham....

kena tgk jer la chart hari2...

kalau 40000 baru sedap sikit...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump