Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 12-08-2018, 10:16 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 131,920
Active Level
My Mood:
Default Syak curang, suami tetak tangan isteri sampai putus


KESAN darah dalam kejadian cemburu, seorang lelaki menetak hingga putus pergelangan tangan kanan isterinya dalam kejadian di pangsapuri Bayu Nyaman, Bayan Lepas, Pulau Pinang. - Foto ihsan PDRM

BALIK PULAU: Seorang lelaki menetak hingga putus pergelangan tangan kanan isterinya dipercayai kerana cemburu dalam kejadian di pangsapuri Bayu Nyaman, Bayan Lepas, dekat sini, tengah malam tadi.

Dalam kejadian pada 12.55 tengah malam itu, mangsa yang berusia 24 tahun dikejarkan ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk rawatan.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan A A Anbalagan berkata, susulan daripada itu polis berjaya menahan suami mangsa yang berusia 39 tahun di sebuah surau di Georgetown, kira-kira tiga jam selepas kejadian.

Menurutnya, hasil siasatan mendapati kejadian berlaku di tingkat tiga kawasan parkir pangsapuri terbabit.

“Kita dapati kejadian berpunca daripada rasa cemburu suami mangsa yang mengesyaki isterinya mempunyai hubungan dengan lelaki lain sejak dua tahun lalu.

“Suspek mengaku menetak tangan mangsa menggunakan pisau dan pasangan berkenaan kini dalam proses perceraian,” katanya.

Anbalagan berkata, hasil pemeriksaan mendapati suspek mempunyai empat rekod jenayah lampau.


https://www.bharian.com.my/berita/ke...i-hingga-putus

Quote:
Tangan berjaya disambung




GEORGETOWN: Pergelangan tangan kiri seorang wanita yang putus akibat ditetak suami, berjaya disambung semula selepas pembedahan hampir 15 jam di Hospital Pulau Pinang (HPP), hari ini.


Bagaimanapun, mangsa masih ditempatkan di wad kerana doktor mahu memantau keadaannya bagi melihat sama ada tangan wanita berkenaan berfungsi atau sebaliknya.

Selain pergelangan tangan kirinya yang putus, mangsa juga turut patah kaki kanan akibat diperlakukan dengan kejam oleh suaminya itu ketika berada dalam kereta di parkir tingkat tiga flet Bayu Nyaman.

Menurut sumber, suami mangsa memang seorang yang kuat cemburu dan dia sudah lama menyimpan dendam kerana marah berikutan wanita terbabit sambung belajar di kolej perubatan.

“Mangsa menyambung pelajaran dalam bidang kejururawatan di sebuah kolej di ibu negara dan ini menimbulkan rasa tidak puas hati kepada suspek.

“Suspek juga menuduh wanita terbabit mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain sejak dua tahun lalu,” katanya.

Sumber itu berkata, pasangan terbabit mempunyai dua anak hasil perkongsian hidup mereka iaitu seorang lelaki dan seorang perempuan.

“Difahamkan, mereka kini dalam proses bercerai dan anak lelaki tinggal bersama suspek manakala anak perempuan pula dijaga mangsa,” katanya.


https://www.bharian.com.my/berita/ke...jaya-disambung
Quote:

Reply With Quote
Likes cek mek molek, oldtbone liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 12-08-2018, 10:20 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 31,834
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2874
Active Level
My Mood:
Default

dashyatnya ya Tuhan, uishh darah banyak..
Reply With Quote
  #3  
Old 12-08-2018, 10:35 PM
oldtbone oldtbone is offline
Legendary Member

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: Lubuk Belida
Posts: 11,307
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 2147
Active Level
My Mood:
Default

hilang akal org ni..

takziah .. semoga dipermudahkan segala urusan mangsa..
Reply With Quote
  #4  
Old 12-08-2018, 11:09 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 43,468
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1090
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Pergh bayan lepas

Dekat area kilang la

Haramjaddah la

Apa hal pi tetak tangan bini

Dah tak mau lepas la
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #5  
Old 13-08-2018, 09:53 AM
sayasuka sayasuka is offline
Legendary Member

sayasuka's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 12,545
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 78
Active Level
Default

ngeri.. tapi syukur tangan berjaya diselamatkan.
Reply With Quote
  #6  
Old 13-08-2018, 10:04 AM
belam belam is offline
Super Active

belam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2013
Posts: 5,228
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 98
Active Level
Default

byk hilang darah blh mati oooo...mujurlah tak mati.
takziah la dpt laki cmtuh
__________________
YNWA
يو ويلل نيۏير ولق الون
Reply With Quote
  #7  
Old 13-08-2018, 10:05 AM
theblur theblur is offline
Active Plus

theblur's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Location: Sabah
Posts: 4,767
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 93
Active Level
My Mood:
Default

alahai guna otak la kalau nak syak curang pun bukan guna instinct dan amarah..

install je keylogger ke spy app apa benda kat henpon isteri tu, dapat la tau curang ke tak.
__________________
BN dah tumbang, Alhamdulillah. Janji tetap janji, berikan royalti minyak 25% atau lebih untuk Sabah kerana itu hak Sabah.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump