Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Automotive

Automotive The place for petrolheads and ride pimpers to discuss what's chav, what's hot and what's ICE.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 16-04-2019, 11:11 AM
krol_terung krol_terung is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2007
Posts: 587
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Dominic Toretto pun terkejut dengar harga kat singapore.... tak caya tgk youtube heheheheheh
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #42  
Old 16-04-2019, 11:18 AM
Mata_Pena Mata_Pena is offline
Active Plus

Mata_Pena's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,088
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 677
Active Level
Default

fast & furious 10 toretto pakai myvi.

ini bedasarkan kajian hollywood terhadap scene kereta di malaysia,
myvi boleh tapau semua kereta
__________________
berforum menyampaikan ilmu, dakta dan dakwah lebih bermanfaat dari membawang saje utk memuaskan hawa nafsu ego amarah syaitan
Reply With Quote
  #43  
Old 16-04-2019, 11:20 AM
razor77 razor77 is offline
Active Plus

razor77's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,753
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 19
Active Level
Default

myvi vs pajero vs ferari myvi menang. xkan nak jual murah. safety tu
Reply With Quote
  #44  
Old 16-04-2019, 11:39 AM
asrul07 asrul07 is offline
Active Plus

asrul07's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,055
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

Betul la tu sama harga..sini 60k gak..sana pun 60k.cuma sini.rm, sana sgd
__________________
http://go.staylista.com/Gerenti Tak Rugi
Reply With Quote
  #45  
Old 17-04-2019, 08:34 AM
notepad notepad is offline
Super Active

notepad's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Sep 2011
Location: malizia
Posts: 7,309
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 326
Blog Entries: 4
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by asrul07 View Post
Betul la tu sama harga..sini 60k gak..sana pun 60k.cuma sini.rm, sana sgd
sapalah yg rajin sangat tukar harga jadi rm.
Reply With Quote
  #46  
Old 17-04-2019, 08:41 AM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 73,287
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 359
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sapit87 View Post
rakyat diorg x meroyan plak ek harga kete mcm tu..diorg punye pendapatan mcm mana,mmg setara ke gaji diorg dpt tu dgn harga brg2 kat sana
tu la..baru ceq tau
so..tak heran lah...
kalo depa isi minyak kat jb...
dok hinggut2 bonet keta depa...
setitis amat bernilai bagi depa...


Reply With Quote
  #47  
Old 17-04-2019, 09:07 AM
aim02Aug aim02Aug is offline
Active Plus

aim02Aug's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2011
Location: Bangi, Jebat, Jolobu
Posts: 4,527
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 282
Active Level
Default

penah dpt scrap Grandis (full spec- sun /monn roof) - rm5K je...
estima pon murah giler - tggl lg kring x kering je nk guna
Reply With Quote
  #48  
Old 17-04-2019, 12:39 PM
Mata_Pena Mata_Pena is offline
Active Plus

Mata_Pena's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,088
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 677
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by John Nawi View Post
tap lepas 5 tahun murah btol scrap ke sini ek..
nama pun jual scrap.
bukan jual 2nd hand.

negara ni tak terima kereta utk dijual dari singapore.
tak ada geran akan dikeluarkan oleh JPJ utk kereta dari singapore.

mana2 manusia yg claim dia jual kereta singapore sekali geran itu hanya sindiket.

so jual besi buruk je la
__________________
berforum menyampaikan ilmu, dakta dan dakwah lebih bermanfaat dari membawang saje utk memuaskan hawa nafsu ego amarah syaitan
Reply With Quote
  #49  
Old 17-04-2019, 12:49 PM
puyol puyol is offline
Legendary Member

puyol's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jun 2011
Posts: 18,815
Thanks (Received): 725
Likes (Received): 716
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Mata_Pena View Post
nama pun jual scrap.
bukan jual 2nd hand.

negara ni tak terima kereta utk dijual dari singapore.
tak ada geran akan dikeluarkan oleh JPJ utk kereta dari singapore.

mana2 manusia yg claim dia jual kereta singapore sekali geran itu hanya sindiket.

so jual besi buruk je la
dengan erti kata lain tiada AP dikeluarkan untuk kenderaan dari negara Singapura, Brunei dan Thailand.
Reply With Quote
  #50  
Old 17-04-2019, 12:53 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 48,257
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1365
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mata_Pena View Post
nama pun jual scrap.
bukan jual 2nd hand.

negara ni tak terima kereta utk dijual dari singapore.
tak ada geran akan dikeluarkan oleh JPJ utk kereta dari singapore.

mana2 manusia yg claim dia jual kereta singapore sekali geran itu hanya sindiket.

so jual besi buruk je la
kira pakai buang saja la

dok bawa highway accident

tinggal kat situ kereta
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump