Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > MLM / Investment by SSM Companies > Non-MLM Local Registered Companies

Non-MLM Local Registered Companies Business Opportunities offered by local Registered ROC & ROB companies. Some of them require you to deposit money, so please be aware as this kind of partnership is illegal unless they have some kind of permit to do so.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #6171  
Old 15-04-2019, 05:24 PM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Jual tudung untung sekali,klu tak jual xde untung.
Jual goreng pisang untung sekali,klu tak Jual xde untung.
Jual nasi lemak untung sekali, klu tak jual xde untung.
Tapi di TONEWOW, jual sekali untung berkali kali, wlupun awak dah tak jual lagi.Sebab apa? Sebab satu dunia ni semua pakai handphone.Handphone dengan simkad tak dapat dipisahkan.Dan tiap2 bulan org akan topup kerana itu satu keperluan.
Faham ke faham?

__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #6172  
Old 15-04-2019, 05:42 PM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

[ SAYA TAK MINAT ]
.
.
Ayat yg biasa saya terima, baru nak kongsi ilmu bagaimana nak menjana DUIT... dah bagi jawapan mcm tu...
Mmmm... tak tahulah.. sahabat oi sahabat..
.
Pada awalnya saya pun xminat... saya pun xreti... tetapi disebabkan poket selalu je kering dipertengahan bln.. itu yg terdetik hati nak cari income lain...
.
Bila dah dpt sedikit bonus tajaan... komisyen tiap2 bulan... tu yg seronok.
Tetibe jadi rajin.. Tetibe jadi pandai.
.
Tak percaya...???
Join dulu, baru tahu...
.
Awak pakai handphone dapat duit ker...???..
.
Setkan dalam minda join TONEWOW adalah untuk dpt DUIT itu yg UTAMA... yg lain2 sebagai sampingan.. ada DUIT semua jadi kenyataan.
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6173  
Old 16-04-2019, 11:35 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Apa yang aku jual jelas. Simkad dan Peluang untuk kau jana income guna henfon.
Modalnya Rm10 sekali bayar. Lepas tu kau guna henfon macam biasa, topup macam biasa. Dapat kredit free, data free setiap bulan. Share ajak org dan daftarkan simkadnya , kau akan dibayar. Orang tu topup, kau akan dibayar komisyen sehingga 26% oleh company TONEWOW.
Adakah kau masih mengharapkan wifi mamak lagi bila kau nak online? Order air cuma secawan, duduk sampai 2-3 pagi. Mamak pun bosan tengok kau.
Insofflah..tukar simkad dan jana pendapatan..bukan asyik topup kayakan owner telco anda setiap bulan.
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6174  
Old 16-04-2019, 11:36 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Aku nak bg sbb utama secara peribadi knp aku pilih TONEWOW sbg bisnes terbaik :
1) Modal rendah dan skali seumur hidup.
2) Brg keperluan. Semua org prlukan simkad.
3) Tiada risiko sbb simkad yg dbeli utk guna sdri.
4) Market yg terlampau luas. Smua org pkai hp.
5) Kalis kegawatan ekonomi. Org tetap pkai hp.
6) Boleh diiklankan pd bila2 masa tnpa ada musim.
7) Bersifat pasif. Jual arini, smpai bila2 dpt income.
8) Tidur sebulan pun masih ada income yg masuk.
9) Income diwarisi. Sgala income sy akan terus terusan dpt wlaupun sy sudah tiada dan wlaupun kluarga sy tidak menaja..mereka masih dpt income sy.
So, aku harap anda faham kenapa aku sgt recommend tuan puan utk guna TONEWOW ni. Bisnes yg sgt mudah dan sgt berbaloi .
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6175  
Old 17-04-2019, 08:40 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dinkedai4 View Post
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6176  
Old 17-04-2019, 08:41 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dinkedai4 View Post
paid
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6177  
Old 17-04-2019, 08:41 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dinkedai4 View Post
paid
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6178  
Old 17-04-2019, 08:43 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dinkedai4 View Post
paid
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6179  
Old 18-04-2019, 08:34 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

******Kenapa Semangat Buat TONEWOW******
Jawapan dia, mudah.
Pasif Income...!
Apa itu pasif income, macam sewa rumah, tapi dapat duit tiap-tiap bulan. Saya promosikan simkad ini, oleh sebab, keuntungan dia berkali-kali. Orang pakai simkad, dia topup, saya dapat untung. Orang pakai simkad sampai bila-bila, jadi hasil daripada topup, saya akan dapat komisyen sedikit daripada hasil topup. Saya tak jual topup, saya duduk dirumah. Tapi, orang tetap akan topup sampai bila-bila. Jadi sampai bila-bila saya akan dapat income. Itulah sebab saya semangat mempromosikan bisnes ini. Kita cari pasif income, duit pencen. Bukan jual barang sekali, untung sekali. Itu kita kena faham konsep.
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
  #6180  
Old 18-04-2019, 08:37 AM
dinkedai4 dinkedai4 is offline
Active Plus

dinkedai4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,272
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Student : Guna Handphone
Suri Rumah : Guna Handphone
Keje Gomen : Guna Handphone
Doktor : Guna Handphone
Pensyarah : Guna Handphone
Businessman : Guna Handphone
Anda Sendiri : Guna Handphone
Semua Yang Guna Handphone Adalah Prospek Yang Akan Memberi Anda Komisyen Setiap Kali Mereka Topup.
Apa Alasan Anda Untuk Terus MEMBAYAR ?
Sedangkan Anda Pilihan Untuk DIBAYAR ?
__________________
[B]
WEBSITE J2S MEMUDAHKAN BISNES TONE WOW ANDA

INFO PERCUMA SILA KLIK
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
bisnes, mlm

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump