Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #2631  
Old Today, 07:19 PM
biomedik biomedik is online now
Active Plus

biomedik's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Sep 2006
Posts: 4,505
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 245
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by cek mek molek View Post
oh haziq kena reman dengan seksyen 377B kk, ingatkan tak kena dengan s377 ni..
pastu seksyen 292 kk pun tak kena. hanya s233kk je

baru hari berita release info mengenai dia direman atas seksyen apa..

DSAI dulu yang disabitkan dan dihukum penjara lima tahun bagi kesalahan meliwat bekas pembantunya tu pun didakwa mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan
kalau betul disiasat dan akhirnya didakwa bawah a377b kk, dpp kena buktikan bahawa video itu tulin. bila dah sah video tu tulin, azmin nak nyorok kt mana?
__________________
Saya pengamal teknik rawatan Reiki berasaskan Tenaga Alam dan Kuasa Minda mampu merawat dari jarak jauh utk segala penyakit & masaalah. Rawatan saya PERCUMA! Kalau minat nak belajar Reiki, hanya dengan upah RM500 dan dengan izin Allah, dalam sehari saja anda sudah mampu utk merawat,melindungi dan mengawal diri sendiri dan orang lain.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2632  
Old Today, 07:21 PM
stonecold88 stonecold88 is online now
Active Plus

stonecold88's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 3,051
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 552
Active Level
My Mood:
Default

Siapa Paling Untung Apabila PM Serah Pada Azmin Tentukan Nasib Sendiri

Siri berantakan dalaman Parti Keadilan Rakyat semakin buruk apabila Presiden PKR menyarankan agar Timbalan Presiden meletakkan jawatan sekiranya beliau adalah individu yang dikaitkan dalam video 'Sem*****' Sandakan. Penahanan 6 individu termasuk seorang Pegawai kepada Anwar memburukkan kekeruhan PKR dimana Azmin yang dipercayai sebagai individu terbabit dalam video berkenaan tidak pula menerima nasib sama sekaligus menimbulkan persoalan mengapa beliau masih 'bebas' sedangkan Haziq (antara ditahan) telah membuat pengakuan terbuka siapa pasangannya dalam satu klip video.

Dalam pada itu Perdana Menteri, Tun Mahathir pula memberi kebebasan kepada Azmin samada mahu 'Bercuti' atau teruskan tugas sebagai Menteri sehingga beliau (Azmin) didapati bersalah oleh Mahkamah. Kenyataan 'Double Standard' oleh Mahathir sangat memusykilkan kerana ketika beliau memegang jawatan PM Ke-4, Anwar Ibrahim telah dipecat dari jawatan walau Mahkamah belum membuktikan kesalahannya seperti yang Mahathir dakwa (Terlibat seks songsang). Mahathir mendakwa telah menemuramah saksi serta mangsa Anwar lantas membuat keputusan bahawa Anwar bersalah dan mengambil tindakan memecat Anwar dari jawatan(Timbalan Perdana Menteri). Apabila Mahathir seakan menyebelahi Azmin dalam kekalutan PKR ianya menimbulkan persoalan mengapakah kali ini Mahathir tidak bertindak sepertimana beliau bertindak keatas Anwar pada 1998? Adakah ia kebetulan atau sememangnya ada perancangan tertentu untuk menghalang cita cita 'Bakal PM Ke-8' dari menjadi realiti?

Terdapat juga pimpinan PKR memberi gambaran mereka 'Tahu' siapa sebenarnya yang terbabit dalam video 'Sem*****' namun terpaksa 'Berlakon' menyebelahi Azmin atas faktor mengekalkan kedudukan politik dalam kabinet Pakatan Harapan. Adakah ada 'Tangan Ghaib' yang memang tidak mahu Anwar merealisasikan impian untuk menggantikan Mahathir selaras dengan konsensus perjanjian 2 tahun pengambilahan kuasa oleh PKR? Siapa lagi pemimpin dalam PKR yang terpaksa korbankan agenda 'Reformasi' dan beralih sokongan dari menyokong Presiden PKR kepada pemimpin parti lain demi survival politik mereka?

Rakyat sudah mula jelak dengan kisah perebutan kuasa dalam Pakatan Harapan. Mereka mahu tahu apa sebenarnya Hala Tuju Pakatan Harapan untuk rakyat. Dari harga sawit hinggalah harga barangan keperluan yang tidak seindah dijanjikan PH, Rakyat mula nampak tembelang Pakatan Harapan yang sekadar menggunakan rakyat demi kepentingan mereka sendiri. Intergriti Manifesto Pru14 semakin tercemar dan segala JANJI TINGGAL JANJI membuat rakyat sedar mereka telah TERSALAH PILIH
Reply With Quote
  #2633  
Old Today, 07:25 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 42,878
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 5158
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by biomedik View Post
kalau betul disiasat dan akhirnya didakwa bawah a377b kk, dpp kena buktikan bahawa video itu tulin. bila dah sah video tu tulin, azmin nak nyorok kt mana?
tu la kan tn biomedik, tgh menunggu moment of truth ni
__________________
Reply With Quote
  #2634  
Old Today, 07:26 PM
lemangkebunbasri lemangkebunbasri is online now
Regular

lemangkebunbasri's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2019
Posts: 594
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 18
Active Level
Default

Orang lain tak boleh, saya buat takpa - mader
Reply With Quote
  #2635  
Old Today, 07:28 PM
lemangkebunbasri lemangkebunbasri is online now
Regular

lemangkebunbasri's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2019
Posts: 594
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 18
Active Level
Default

Padan muka pengundi PH.

KERJA x buat, asyik dok main politik, kejar kuasa
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump