Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities, VIP

Gossip, Celebrities, VIP Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #291  
Old 16-05-2019, 09:22 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.kedaifirdaus.com
Posts: 49,055
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1396
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default



Kesian plak tengok nasib bella

Apa apa pun

Harap Bella dapat jodoh yang baik

Pada Aliff

Saya rasa memang awak hebat dapat pompuan cun cantik semua

Mungkin anugerah Allah pada awak

Tapi rasa kesian plak Bella jadi janda muda bela anak awak

Apa apa pun

Harap Aliff bertanggungjawab pada anak kandung dia
__________________


PERCUMA INFO Lebih 100 Jenis Produk SUAMI ISTERI
di www.kedaifirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #292  
Old 16-05-2019, 09:28 PM
Mata_Pena Mata_Pena is online now
Active Plus

Mata_Pena's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,347
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 759
Active Level
Default

Astahfirullahalazim allazilaailahailla huwalhaiyulqaiyim waatubuilaih.

Bulan poso pun gosip bawang ngumpat ngata perihal org.

Dekat thread pak imam kene tikam ramai kecam pak imam siap kuar hadis.

Kat sini membawamg benda bukan2 takde sesapa bawak hadis ke?

Aku tatau hadis pape.
Cuma bole cakap udah2 ler tu.
Da ujung zaman da ni.. bila nak berubah?
__________________
berforum menyampaikan ilmu, dakta dan dakwah lebih bermanfaat dari membawang saje utk memuaskan hawa nafsu ego amarah syaitan

Last edited by Mata_Pena; 16-05-2019 at 10:14 PM..
Reply With Quote
  #293  
Old 16-05-2019, 10:33 PM
ooz ooz is online now
Active Plus

ooz's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Posts: 2,678
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 233
Active Level
My Mood:
Default

dah la abam dauz..
cuba tepek muka bangun tido tak makeup..
sama je dengan keliling abam dauz tu..
Reply With Quote
  #294  
Old 16-05-2019, 10:34 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,485
Active Level
My Mood:
Default

Kesan luka di kepala Aliff jadi tanda tanya



KUALA LUMPUR: Kehadiran Aliff Aziz, ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur bagi kes perceraiannya, hari ini, menjadi perhatian netizen apabila penyanyi dan pelakon itu tampil dengan imej botak bersama kesan luka di kepala.


Tampil berkemeja dan berseluar hitam, rakaman video artis sensasi terbabit berpelukan dengan bekas mentuanya selepas prosiding lafaz cerai tular di media sosial.

Dalam video berkenaan berserta fotonya di sekitar mahkamah terbabit, jelas kelihatan kesan kemerahan-merahan pada kepala penyanyi berusia 28 tahun itu.

Rata-rata netizen mempersoalkan mengenai kesan seperti pukulan pada kepalanya, namun tiada kenyataan rasmi berhubung perkara berkenaan daripada selebriti kelahiran Singapura itu.

Ketika masing-masing mengutarakan pendapat sendiri, ada sumber memaklumkan, Aliff sebenarnya sedang menjalani rawatan rambut.

Justeru, ada yang mempersoalkan, saat dirinya berdepan kontroversi curang, lelaki itu masih sempat meluangkan masa untuk memperbaiki imej atau penampilan diri.

Sementara itu, pelakon drama Halalkan Hati Yang Ku Curi itu sah bercerai dengan bekas isteri, Bella Astillah atau nama penuhnya Dayang Ara Nabella Awang Astillah, 25, petang tadi.

Terdahulu, selain dikaitkan dengan pelakon baharu, Oktovia Manrose, dan seorang gadis seksi bertindik, Aliff juga terpalit kontroversi pada Julai 2017 bersama adik Anzalna Nasir, Afifah.

Bagaimanapun, Bella memaafkan perbuatan bekas suaminya itu hingga tercetus kejadian terbaru, sekitar Februari lalu.

Aliff dan Bella mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang putera, Ayden, yang kini berusia dua tahun.


https://www.bharian.com.my/hiburan/g...di-tanda-tanya
Reply With Quote
  #295  
Old 16-05-2019, 10:38 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,485
Active Level
My Mood:
Default

Aliff selalu curang alasan Bella mohon cerai


BELLA (kiri) dan Aliff (kanan) selepas prosiding perceraian mereka di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan di Kuala Lumpur, hari ini. FOTO Mohamad Shahril Badri Saali

“SAYA anggap perceraian ini teguran keras daripada Allah. Saya cuba untuk kuatkan diri dan teruskan hidup dengan keluarga. Saya minta orang ramai untuk doakan Bella dan anak kami juga,” kata penyanyi Aliff Aziz selepas sah bercerai dengan isterinya, Bella Astillah di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan di Kuala Lumpur, hari ini.

Aliff, 28, atau nama sebenarnya Mohamad Aliff Aziz berjanji untuk memperbaiki diri dan berubah ke arah yang lebih baik. Malah, Aliff mengakui sudah bersedia dengan keputusan untuk bercerai.

“Saya tahu ramai yang akan bercakap keputusan ini disebabkan perbuatan saya. Apa boleh dikatakan, saya manusia biasa dan tidak mencari alasan. Saya sudah diberikan yang terbaik sejak lima tahun lalu.

“Mungkin Allah nak tunjuk pada saya. Saya minta maaf pada semua dan keluarga terutama pada Bella. Apa yang terjadi dalam (mahkamah) tadi pun saya masih belum hadam.

“Pada saya sekarang, nak fokus perbaiki diri. Itu nasihat terakhir yang Bella berikan pada saya. Dia juga mahu saya muhasabah diri. Saya serahkan pada Allah,” katanya.

Dalam masa sama, Aliff menyifatkan Bella isteri yang sabar dan menjalankan tanggungjawab dengan baik.

“Saya mohon maaf daripada hati kecil ini kepada Bella. Dia sudah banyak berkorban dari hari pertama kami kahwin lagi. Dia menjaga makan pakai saya, kerjaya dan lahirkan anak. Tak ramai yang sabar seperti Bella.

“Sebenarnya saya masih sayangkan Bella dan anak. Mungkin perbuatan saya tak menunjukkan itu, tapi biar Allah saja tahu sebab ia di luar kawalan saya. Selepas ini, saya akan cuba ambil hati Bella semula.

“Selagi masih hidup, saya masih hamba Allah. Seteruk mana pun perbuatan, saya masih hamba-Nya. Mungkin selagi itu saya masih ada peluang,” katanya.

Ditanya mengenai kontroversi gambar yang tersebar dengan dua wanita berbeza dalam tempoh dua hari ini, Aliff enggan mengulas.

“Saya tak nak ulas lebih lanjut mengenai apa yang tersebar. Apa yang penting sekarang nak menghadap hari esok sebagai seorang yang sudah berpisah,” katanya.

Sementara itu, Bella menyifatkan perceraian adalah jalan terbaik selepas tersebarnya gambar Aliff dengan gadis dikenali sebagai Nismel kelmarin.

“Semua orang nak kekalkan masjid (perkahwinan) yang dibina itu. Tapi, kita manusia biasa dan saya sudah buat macam-macam.

“Walaupun orang cakap saya tak ada akal, dah kena curang banyak kali pun masih lagi nak dan kenapa nak pertahankan lagi. Tak mengapa, yang komen itu pun mereka pernah buat salah dan minta maaf. Saya memang maafkan Aliff.

“Tapi, kali ini biarlah dengan berpisah menjadi jalan terbaik. Saya tak nak hidup dalam suasana negatif. Apa pun yang terjadi, sampai bila-bila pun Aliff tetap bapa kepada anak kami,” katanya.

Bella mengakui hilang sedikit beban ditanggung selepas mereka bercerai.

“Suami selalu curang. Sekali dua semua orang buat silap. Apabila lebih, itu adalah pilihan. Jadi, tak ada apa boleh ulas, perpisahan yang terbaik.

“Memang beban itu rasa berkurangan, tapi siapa sukakan perpisahan. Memang sedih, lima ke enam tahun kami kenal dan melalui banyak perkara bersama.

“Saya yang tak kerja selalu ikut Aliff. Saya dapat rasakan perubahan itu. Tapi saya cuba secara perlahan-lahan dengan sokongan mak dan ayah serta anak, insya-Allah boleh,” katanya.

Apa yang penting bagi dirinya sekarang adalah teruskan kehidupan dan memberi fokus kepada anak mereka.

Ditanya sekiranya Aliff mahu rujuk semula, Bella menyerahkan pada ketentuan Allah.

“Kalau saya kata ya, tapi perkara itu tak jadi, tak boleh juga. Kalau tak, tak juga. Jadi saya berserah dan waktu. Sebab hati kita berubah-ubah.

“Saya cuma harapkan dengan keputusan ini akan fokus pada anak dan buat yang terbaik. Saya muhasabah diri dan Aliff pun sama. Dengan perpisahan ini dan kontroversi terjadi dia boleh buat yang terbaik untuk dirinya.

“Soal sayang, tipu kalau kata tak sayang sebab kami dah bersama hingga ada anak. Memang masih ada sayang. Cuma berikan ruang dan waktu saya nak muhasabah diri juga. Banyak lagi kekurangan diri yang perlu diperbaiki,” katanya.

Terdahulu, Aliff yang sebak melafazkan talak satu pada 3.45 petang di hadapan Hakim Syarie Izzat Syazli Murshid selepas mahkamah membenarkan permohonan cerai difailkan Bella atau nama sebenarnya, Dayang Nabellah Awang Astillah, 25.

Permohonan cerai itu difailkan Bella Astillah selaku plaintif pada 21 Mac lalu mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Wilayah Persekutuan) 1984.

Aliff dan Bella mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia dua tahun.

Aliff kembali hangat apabila didakwa curang buat kali ketiga selepas gambar berswafoto sambil tidak berbaju bersama seorang gadis berpakaian seksi tular.

Selain gambar, turut tersebar satu rakaman video live Instagram memaparkannya bersama gadis sama dikenali sebagai Nismel itu.

Aliff juga terpalit kontroversi pada Julai 2017 dengan adik Anzalna Nasir, Afifah.

Bagaimanapun, Bella memaafkan perbuatan Aliff hingga kejadian membabitkan pelakon baharu, Oktovia Manrose, Februari lalu.


https://www.hmetro.com.my/utama/2019...la-mohon-cerai
Reply With Quote
  #296  
Old 16-05-2019, 10:47 PM
momoque momoque is offline
Legendary Member

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 10,546
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 268
Active Level
My Mood:
Default

Fikir ke anak tu sket...

Ape punye bapakla
Reply With Quote
  #297  
Old 16-05-2019, 10:57 PM
Arluth Arluth is offline
Super Active

Arluth's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Location: Taiping-BM-Butterworth
Posts: 9,168
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 227
Active Level
My Mood:
Default

Baik jadi gigolo dari playboy,ada masyukkk
Reply With Quote
  #298  
Old 16-05-2019, 10:59 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is online now
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,038
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 84
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Kesian kat anak bila jadi camni,mintak jauhlah dari perkara2 camni.
__________________
LUASKAN KUASAMU
Reply With Quote
  #299  
Old 16-05-2019, 11:53 PM
t3rdtier t3rdtier is offline
Active Plus

t3rdtier's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2010
Posts: 3,061
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 117
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Arluth View Post
Baik jadi gigolo dari playboy,ada masyukkk
Gigolo layan yg dah monopause.. playboy dapat pucuk muda.. sebab tu jadik playboy..
Reply With Quote
  #300  
Old 17-05-2019, 12:09 AM
Name: Name: is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2012
Posts: 1,259
Thanks (Received): 19
Likes (Received): 105
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Arluth View Post
Baik jadi gigolo dari playboy,ada masyukkk
memang masyukk .. masuk neraka...hahaha.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump