Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 16-05-2019, 09:58 PM
bourne bourne is offline
Regular

bourne's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2010
Posts: 955
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Ni pengalaman aku sendiri yg pernah sewakan rumah pada 2 beradik dr nigeria. Abg nye sorg kristian dan dah bkahwin dan adik nye sorg muslim. Mmg diorg ni student. Tp kebanyakan nigeria yg dtg sini adlh anak org kaya. Bapa dia sorg ahli perniagaan kat sana.

Aku pun x paham mcm mana adik ngan abg berbeza agama. Belum dpt hidayah agaknya. Tp si adik mmg baik org nya. Solat siap berjemaah kat surau berdekatan rumah sewa tu. Si abg sempat habiskan pengajian tp si adik x sempat sbb keluarga dia ada masalah kewangan. Jd 2 beradik ni dipanggil balik ke nigeria. Xtau dah ape kabar diorg lps tu
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 16-05-2019, 10:18 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,482
Active Level
My Mood:
Default

Reaksi anak kepada Allahyarham Siti Kharina Mohd Kamaruddin ketika jenazah tiba di kediaman keluarga di Kampung Tengah, Kuala Pilah, Negeri Sembilan. - NSTP/Amran Yahya
Quote:

Reply With Quote
Likes oldtbone liked this post
  #23  
Old 16-05-2019, 10:24 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,482
Active Level
My Mood:
Default

Jenazah Siti Kharina selamat dikebumikan



KUALA PILAH - Jenazah Ketua Jururawat Hospital Serdang, Siti Kharina Mohd. Kamarudin, selamat dikebumikan di tanah perkuburan Islam Kampung Tengah, Seri Menanti dekat sini malam ini.

Sebelum itu, jenazah Siti Kharina, 40, tiba di kampung halamannya di Kampung Tengah, pada 6.15 petang tadi.

Jenazah kemudiannya dibawa ke dalam rumah untuk tatapan terakhir anggota keluarga, saudara-mara, sahabat-handai dan jiran tetangga.

Ahli Parlimen Kuala Pilah yang juga Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Eddin Syazlee Shith antara 100 hadirin yang datang menziarah jenazah Allahyarham.

Misteri kehilangan Siti Kharina yang dilaporkan hilang pada 8 Mei lalu terjawab selepas mayatnya ditemui di unit kondominium yang disewanya di Cyberjaya semalam. Mayat wanita itu ditemui pemilik rumah berkenaan pada Rabu dengan kesan kelar di dada, leher dan kepala. - Bernama


http://www.kosmo.com.my/terkini/vide...mikan-1.902512
Reply With Quote
Likes oldtbone liked this post
  #24  
Old 16-05-2019, 10:27 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,482
Active Level
My Mood:
Default

'Kami mahukan keadilan'



“TERGAMAK mereka bunuh Kak Long dan pelakunya mesti diheret ke muka pengadilan,” kata Datin Fauziah Mohamed, 54, ibu saudara ketua jururawat Hospital Serdang, Siti Kharina Mohd Kamarudin, 40, yang ditemui meninggal dunia di sebuah rumah di Cyberjaya, petang semalam.


Fauziah berkata, mereka bersedih dengan kematian itu yang dianggap ujian terbesar sepanjang Ramadan.

“Ini bulan puasa, kenapalah mereka lakukan pada Kak Long. Kami mahu penjenayah ditangkap dan dibawa ke pengadilan,” katanya yang memanggil Siti Kharina sebagai Kak Long.

Menurut Fauziah, kali terakhir dia bertemu arwah 4 Mei lalu iaitu sehari sebelum Ramadan bagi berbincang persiapan meraikan Syawal di Kampung Tengah, Seri Menanti, Kuala Pilah.

“Arwah tidak menampakkan perubahan dan dia seorang yang baik serta peramah. Kematian ini mengejutkan,” katanya.

Katanya, dia mengetahui insiden itu melalui kumpulan WhatsApp keluarga hari ini.

Sepupu arwah yang mahu dikenali Zura, 49, berkata, perkhabaran itu sangat mendukacitakan.

Katanya, sudah beberapa tahun dia tidak berjumpa arwah biarpun hanya menetap di Kuala Lumpur.

“Saya merancang untuk bertemu arwah Syawal ini dan ia sangat memilukan,” katanya.

Sementara itu jenazah arwah tiba di kampung itu 6.15 petang hari ini sebaik selesai bedah siasat di Hospital Serdang, Selangor.

Jenazah arwah disolatkan di rumah keluarga di kampung itu dan dikebumikan malam ini.

Hadir menziarahi adalah Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia merangkap Ahli Parlimen Kuala Pilah, Eddin Syazlee Shith.

Arwah yang hilang sejak 8 Mei lalu meninggalkan suami, Mohd Udzir Khalid, 40, dan tiga anak perempuan, Khairin Uzma, 14, serta anak kembar, Khairin Daima Hana dan Khairin Damia Hasya yang berusia 10 tahun.


https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2...t-siti-kharina
Reply With Quote
Likes oldtbone liked this post
  #25  
Old 16-05-2019, 10:28 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 147,482
Active Level
My Mood:
Default

kakak

Reply With Quote
  #26  
Old 16-05-2019, 10:36 PM
ooz ooz is online now
Active Plus

ooz's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Posts: 2,678
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 233
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
kakak

macam ni caranya nak buat pengumuman bab kematian ahli keluarga dengan cara betul dan formal.
Reply With Quote
  #27  
Old 16-05-2019, 10:43 PM
opin opin is online now
Active Member

opin's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2012
Location: Nun Jauh Di Sana..
Posts: 2,456
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 31
Active Level
My Mood:
Default

"Berdasarkan maklumat sumber, suspek dikatakan mengenali mangsa sejak dua tahun lalu".

suspek mengenali mangsa, bangsa ni kawan pun di bunuhnya. adalah yang dia nak tu. kasi siasat...
__________________
bila dekat jalan raya. jalan jem, kita tengok kereta dekat depan dah bagi signal lama nak masuk lorong, kenapa kebanyak kan tak bagi masuk, siap tekan minyak lagi. kenapa ek?
Reply With Quote
  #28  
Old 16-05-2019, 10:54 PM
pijoe pijoe is online now
Legendary Member

pijoe's Avatar

 
Trader Rating: (19)
Join Date: Jun 2008
Location: Office IKOFXM
Posts: 12,848
Thanks (Received): 667
Likes (Received): 292
Active Level
My Mood:
Default

__________________
REGISTER AKAUN DI SINI & DAPATKAN 70% @ 0.7 PIPS REBET MINGGUAN
http://www.carigold.com/portal/forums/image.php?type=sigpic&userid=30130&dateline=126015  5484
REBET IKOFX DIBERI SEJAK 2010

(YM: alexender_pijoe) (SKYPE: pijoe.ikofx) (Phone & WhatsAPP: +60176567531)
Reply With Quote
  #29  
Old 16-05-2019, 11:06 PM
Name: Name: is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2012
Posts: 1,259
Thanks (Received): 19
Likes (Received): 105
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by opin View Post
"Berdasarkan maklumat sumber, suspek dikatakan mengenali mangsa sejak dua tahun lalu".

suspek mengenali mangsa, bangsa ni kawan pun di bunuhnya. adalah yang dia nak tu. kasi siasat...

aq pun agak mesti kenal satu sama lain.

sama2 ambil ikhtibar.
Reply With Quote
  #30  
Old 16-05-2019, 11:15 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,036
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 84
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Misteri tol kes ni.
__________________
LUASKAN KUASAMU
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump