Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Website, Blog Advertisement / Affiliates

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 17-04-2019, 10:58 PM
runaldy runaldy is offline
Junior

runaldy's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 88
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default Biar pun klasik, tapi masih terpacak, dan masih menjadik..

Assalamualaikum sahabat,


Pernah tak anda promote produk
affiliate guna cara percuma, tapi
hasilnya, krik..krik..krik..


Toksah kata nak membeli, yang
nak tanya pasal produk pun
takde.


Dah cara percuma pun takde
sambutan, memang pikir dua-
tiga kali laa kalau suruh guna
cara berbayar pulak, yer tak?


Macam mana kalau saya
bagitau, yang kita sebenarnya
gagal dapat sales bukan sebab
cara promote percuma atau
cara berbayar.


Tapi sebab kita tak promote
guna cara betul dan step-by-
step.


Sebelum nak suruh orang beli,
kita terlebih dulu kena didik
prospek tentang manfaat produk.


Sebelum nak didik, kita terlebih
dulu kena tarik minat prospek.


So, macam mana nak buat?


Meh tengok teknik dia kat sini:


- Buat duit dengan affiliate
cara orang lama



Semoga membantu.


Salam bisnes affiliate,
Amir Mazlan
Admin AmirMazlan.com
Reply With Quote
Paid Advertisement
Sponsored Links
Reply

Tags
affiliate program, buat duit

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump