Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #541  
Old 11-06-2019, 01:08 PM
a b c d e f a b c d e f is online now
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 6,944
Thanks (Received): 183
Likes (Received): 320
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by adamrao View Post
melayu dan bersangka baik adalah no 1.. tu hari bini aku sembang bab ustat suruh bersangka baik walau apa jua ketika dan cara serta waktu.. aku kata aku teringin nak sound ustat tu balik.. marah bini aku..

kalo dah tahap kerosakan ngan kemalangan berlaku depan mata tp ang boleh cegah kenapa x boleh tegur?

aku teringin nak tanya ustat kalo nampak anak orang otak akal xda lagi merangkak lintas jalan.. nak tegur ka nak rabut tangkap ka atau tunggu tengok karingeri budak putuih pala ngan badan dok sangkut bawah keta..

pasal bersangka baik la mati bawah ketiak bangla nepal aprika..

kes bikin malu saja dok buat lambat..
Rasanya kamu keliru sket hal2 sangka baik, menegur dan mencerita keburukan.
Reply With Quote
Likes arizo razzo liked this post
Paid Advertisement
  #542  
Old 11-06-2019, 01:27 PM
aiman27 aiman27 is offline
Active Plus

aiman27's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 4,546
Thanks (Received): 730
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

musykil bgmana beliau blh duk serumah dgn suspek.. suami dan anak2 berada di kg???
__________________
Sharing is Caring
Reply With Quote
  #543  
Old 11-06-2019, 02:09 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 14,330
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 808
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mrvx View Post
bawang dah berapa sekilo skrg... bawang jenis apa ya?
Off topic Jap. Baru bli bwg Merah kecik 1kg rm2.10 dan bwg Merah besar 2kg rm2.10 di pasaraya the store. Fixed price dh siap bungkus trus Amik n bayar ajo😁
Reply With Quote
  #544  
Old 11-06-2019, 04:01 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,036
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 84
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adamrao View Post
melayu dan bersangka baik adalah no 1.. tu hari bini aku sembang bab ustat suruh bersangka baik walau apa jua ketika dan cara serta waktu.. aku kata aku teringin nak sound ustat tu balik.. marah bini aku..

kalo dah tahap kerosakan ngan kemalangan berlaku depan mata tp ang boleh cegah kenapa x boleh tegur?

aku teringin nak tanya ustat kalo nampak anak orang otak akal xda lagi merangkak lintas jalan.. nak tegur ka nak rabut tangkap ka atau tunggu tengok karingeri budak putuih pala ngan badan dok sangkut bawah keta..

pasal bersangka baik la mati bawah ketiak bangla nepal aprika..

kes bikin malu saja dok buat lambat..
Kamu phm ker tidak maksud bersangka baik tu?
__________________
LUASKAN KUASAMU
Reply With Quote
  #545  
Old 11-06-2019, 04:04 PM
faeyzul faeyzul is offline
Active Member

faeyzul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,220
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 58
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by QIPIDELANA View Post
Kamu phm ker tidak maksud bersangka baik tu?
mungkin x brape paham tu
Reply With Quote
  #546  
Old 11-06-2019, 04:12 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,036
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 84
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by faeyzul View Post
mungkin x brape paham tu
Tgk statement dia pun aku xbpe phm apa yg dia cuba nak terangkan n kaitkan dgn bersangka baik tu.
__________________
LUASKAN KUASAMU

Last edited by QIPIDELANA; 11-06-2019 at 04:21 PM..
Reply With Quote
  #547  
Old 11-06-2019, 04:31 PM
CyberMachine CyberMachine is offline
CG Top Poster Club

CyberMachine's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Oct 2009
Posts: 21,496
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 168
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adamrao View Post
melayu dan bersangka baik adalah no 1.. tu hari bini aku sembang bab ustat suruh bersangka baik walau apa jua ketika dan cara serta waktu.. aku kata aku teringin nak sound ustat tu balik.. marah bini aku..

kalo dah tahap kerosakan ngan kemalangan berlaku depan mata tp ang boleh cegah kenapa x boleh tegur?

aku teringin nak tanya ustat kalo nampak anak orang otak akal xda lagi merangkak lintas jalan.. nak tegur ka nak rabut tangkap ka atau tunggu tengok karingeri budak putuih pala ngan badan dok sangkut bawah keta..

pasal bersangka baik la mati bawah ketiak bangla nepal aprika..

kes bikin malu saja dok buat lambat..
kena bagi contoh lain...contoh ni lari jauh dah
Reply With Quote
  #548  
Old 11-06-2019, 04:33 PM
faeyzul faeyzul is offline
Active Member

faeyzul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,220
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 58
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by CyberMachine View Post
kena bagi contoh lain...contoh ni lari jauh dah
contoh tu mcm enggang ngn pipit tu
Reply With Quote
  #549  
Old 11-06-2019, 05:50 PM
QIPIDELANA QIPIDELANA is offline
Super Active

QIPIDELANA's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Location: JOHOR BAHRU ..KEY ELL
Posts: 7,036
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 84
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by CyberMachine View Post
kena bagi contoh lain...contoh ni lari jauh dah
Dia pun xphm agaknya apa yg dia nak sampaikan.tu yg bercelaru
__________________
LUASKAN KUASAMU
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump