Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 23,106
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 53,704
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 41,148
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 12-06-2013, 08:46 PM
mzak mzak is offline
Legendary Member

mzak's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Location: Alamat Tidak Lengkap
Posts: 14,908
Poster Rank: #138
Blog Entries: 2
Thanked 152 Times
Active Level
My Mood:
Default Video Bara Api Bawah Tanah di Yemen



VIDEO MUNCULNYA BARA API DI YAMAN...



YAMAN- Jumaat (07/06/13) Secara tiba-tiba api dan asap keluar dari perut bumi di salah satu propinsi Yaman. Hal ini mengundang kebanyakan rasa takut dikalangan penduduk tersebut, di mana mereka tidak pernah mendapat penjelasan secara ilmiah untuk fenomena aneh ini.

Penduduk yang tinggal di lingkungan al-Salam, kota al-Hodaidah, panik akibat meunculnya api dari bawaah tanah sebelah cekungan drainase dan lidah asap yang mengepul dari retakan bumi.

Warga Yaman mengatakan, sejak 10 hari yang lalu secara tiba-tiba asap mengepul dan keluar dari bumi. Kemudian diikuti oleh kebakaran yang mengakibatkan retakan. Dan dua hari kemudian api semakin meningkat secara mendadak.

*SUMBER



Last edited by mzak; 12-06-2013 at 09:17 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 12-06-2013, 08:47 PM
addykl addykl is offline
Normal Member

addykl's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 171
Poster Rank: #10645
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Ala video dah remove
__________________
Anda Scam Aku Pancung
Reply With Quote
  #3  
Old 12-06-2013, 08:48 PM
MeGusta562 MeGusta562 is offline
Active Member

MeGusta562's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,015
Poster Rank: #3469
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Subhanallah. Dah nak kiamat dah ni
Reply With Quote
  #4  
Old 12-06-2013, 08:50 PM
Rizal Rizal is offline
Advanced Trader

Rizal's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Sep 2008
Posts: 8,834
Poster Rank: #337
Thanked 586 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by addykl View Post
Ala video dah remove
ada je tu
Reply With Quote
  #5  
Old 12-06-2013, 08:52 PM
Don Malaya Don Malaya is offline
CG Top Poster Club

Don Malaya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: May 2011
Location: Saudagar Minyak Mentah 20sen
Posts: 21,104
Poster Rank: #83
Thanked 244 Times
Active Level
My Mood:
Default

nie tanah gambut kot..
__________________

Knowledge reduce the trading risk -Professional Trader-
Reply With Quote
  #6  
Old 12-06-2013, 08:52 PM
Hitman™ Hitman™ is offline
Legendary Member

Hitman™'s Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2010
Posts: 10,897
Poster Rank: #243
Blog Entries: 7
Thanked 152 Times
Active Level
Default

Tak boleh tengok.

Subscribe dulu.
__________________
>>> PC Custom Build Area Shah Alam & Melaka <<<

"Those who believe, no explanation is necessary - Those who do not, no explanation is possible"
Reply With Quote
  #7  
Old 12-06-2013, 08:53 PM
FAUZEY_FX FAUZEY_FX is online now
Legendary Member

FAUZEY_FX's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Nov 2010
Location: Sekadar Di Pinggiran Ukay..
Posts: 12,282
Poster Rank: #191
Thanked 206 Times
Active Level
My Mood:
Default

subhanallah...
Reply With Quote
  #8  
Old 12-06-2013, 08:56 PM
boyz371 boyz371 is offline
CG Top Poster Club

boyz371's Avatar
 
Trader Rating: (52)
Join Date: Aug 2010
Location: Kelantan - Ganu - KL
Posts: 24,295
Poster Rank: #58
Thanked 219 Times
Active Level
My Mood:
Default

letak telur boleh masak ni
Reply With Quote
  #9  
Old 12-06-2013, 08:57 PM
nazri zaini nazri zaini is offline
Normal Member

nazri zaini's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2012
Posts: 301
Poster Rank: #7758
Thanked 1 Time
Active Level
Default

subhanallah.........
Reply With Quote
  #10  
Old 12-06-2013, 08:57 PM
usahOne usahOne is offline
Well-Known
Member

usahOne's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2007
Posts: 7,120
Poster Rank: #467
Thanked 7 Times
Active Level
Default

Sepuluh tanda-tanda qiamat yang disebutkan Rasulullah saw. dalam hadis ini adalah tanda-tanda qiamat yang besar-besar, akan terjadi di saat hampir tibanya hari qiamat. Sepuluh tanda itu ialah:

Dukhan (asap) yang akan keluar dan mengakibatkan penyakit yang seperti selsema di kalangan orang-orang yang beriman dan akan mematikan semua orang kafir.

Dajjal yang akan membawa fitnah besar yang akan meragut keimanan, hinggakan ramai orang yang akan terpedaya dengan seruannya.

Binatang besar yang keluar berhampiran Bukit Shafa di Mekah yang akan bercakap bahawa manusia tidak beriman lagi kepada Allah swt.

Matahari akan terbit dari tempat tenggelamnya. Maka pada saat itu Allah swt. tidak lagi menerima iman orang kafir dan tidak menerima taubat daripada orang yang berdosa.

Turunnya Nabi Isa alaihissalam ke permukaan bumi ini. Beliau akan mendukung pemerintahan Imam Mahadi yang berdaulat pada masa itu dan beliau akan mematahkan segala salib yang dibuat oleb orang-orang Kristian dan beliau juga yang akan membunuh Dajjal.

Keluarnya bangsa Ya'juj dan Ma'juj yang akan membuat kerosakan dipermukaan bumi ini, iaitu apabila mereka berjaya menghancurkan dinding yang dibuat dari besi bercampur tembaga yang telah didirikan oleh Zul Qarnain bersama dengan pembantu-pembantunya pada zaman dahulu.

Gempa bumi di Timur.

Gempa bumi di Barat.

Gempa bumi di Semenanjung Arab.

Api besar yang akan menghalau manusia menuju ke Padang Mahsyar. Api itu akan bermula dari arah negeri Yaman.

Ya Allah tetapkan hati kami dlm mentaati agama Mu ya Allah...
__________________
ISU ISRAEL UMNO JGN HIPOKRIT!!!
2010-EKSPORT KE MSIA=$798JUTA
2011-EKSPORT KE MSIA=$716.4JUTA
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 07:42 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE