Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 21,125
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 51,737
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 39,227
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 29-04-2013, 06:16 PM
NoobFTT NoobFTT is offline
Active Member

NoobFTT's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2012
Location: On CandleStick
Posts: 1,466
Poster Rank: #2583
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default Cara bunuh atau lemahkan HANTU RAYA

Assalammualaikum CGrians...

saya nak tumpang bertanya dekat masta2 ni..

saya ada search tentang cara nak halau/bunuh/lemahkan antu raya ni..

saya terjumpa yang ni... :-

1. Ambil lada kering, garam dan arang. Setiap batang lada patahkan 3 bahagian dengan bacaan Al-Fatihah setiap satu dan sebanyak 40 batang lada kering diperlukan (jadi 120 batang kecil). Bacakan ayat Kursi sebanyak 33 kali dan hembuskan ke atas air. Renjis air ini ke atas garam dan arang tadi.

2. Kemudian, gunakan arang ini untuk menghidupkan api di atas dupa. Letakkan sedikit lada dan garam sedikit demi sedikit sehingga habis. Masa yang sesuai dari pukul 6.00 petang sehingga habis lada di bakar. Hantu raya akan lari atau mengakibatkan dia cedera disebabkan oleh gas lada ini. Biasanya ia akan membunuh tuannya kerana tuannya tidak dapat mengubatinya.

3. Ayat Kursi adalah pantang jin. Lada serta garam adalah musuhnya. Gunakan sebaiknya kaedah ini sekiranya anda memasuki rumah yang lama tidak diduduki atau diganggu hantu raya atau anda mengalami sakit yang tiada puncanya. Asapkan badan atau bahagian yang sakit dengan asap lada ini.-fb/epetua

apa pendapat masta2 semua? betulkah? bukan ka asap tu makanan jin?


__________________
BELI di bawah.. JUAL di atas = TUNAI

Nak Signal Free? PM PM PM
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 29-04-2013, 06:22 PM
Nihar123 Nihar123 is offline
Active Member

Nihar123's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2012
Posts: 547
Poster Rank: #5392
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Dah makanan dia, dia makan tapi tak tahan pedas kut, pastu terus lari cari sungai. Ke guane?
Reply With Quote
  #3  
Old 29-04-2013, 06:31 PM
NoobFTT NoobFTT is offline
Active Member

NoobFTT's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2012
Location: On CandleStick
Posts: 1,466
Poster Rank: #2583
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Nihar123 View Post
Dah makanan dia, dia makan tapi tak tahan pedas kut, pastu terus lari cari sungai. Ke guane?
hahaha.. tu la pasal... kan.. smpai bunuh tuan dia...
__________________
BELI di bawah.. JUAL di atas = TUNAI

Nak Signal Free? PM PM PM
Reply With Quote
  #4  
Old 29-04-2013, 06:32 PM
gadgetmall gadgetmall is offline
Well-Known
Member

gadgetmall's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2008
Posts: 6,582
Poster Rank: #533
Thanked 10 Times
Active Level
My Mood:
Default

ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.
__________________
amin...
bersyukur dngn ape yg dah jadi..
sesungguhnye lebih rmai lg orang yg tidak bernasib baik..
Reply With Quote
  #5  
Old 29-04-2013, 06:33 PM
dell dell is offline
Well-Known
Member

dell's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Apr 2007
Location: Johor Bahru
Posts: 7,235
Poster Rank: #452
Thanked 24 Times
Active Level
My Mood:
Default

..cara lain..

..ambil bantal,,,tekap kat muka dia..sampai die lemas...

..hantu tu akan kalah..
__________________
Jaybeerean.....
Reply With Quote
  #6  
Old 29-04-2013, 06:35 PM
NoobFTT NoobFTT is offline
Active Member

NoobFTT's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2012
Location: On CandleStick
Posts: 1,466
Poster Rank: #2583
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by gadgetmall View Post
ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.
hahaha.. dorg ni kan jin dan setan.. kompom wujud..
__________________
BELI di bawah.. JUAL di atas = TUNAI

Nak Signal Free? PM PM PM
Reply With Quote
  #7  
Old 29-04-2013, 06:36 PM
NoobFTT NoobFTT is offline
Active Member

NoobFTT's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Dec 2012
Location: On CandleStick
Posts: 1,466
Poster Rank: #2583
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dell View Post
..cara lain..

..ambil bantal,,,tekap kat muka dia..sampai die lemas...

..hantu tu akan kalah..
hantu dlm filem boleh la cmtu.. nak tekap cmna nampak pun idak..
__________________
BELI di bawah.. JUAL di atas = TUNAI

Nak Signal Free? PM PM PM
Reply With Quote
  #8  
Old 29-04-2013, 06:37 PM
rayz rayz is offline
Legendary Member

rayz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2007
Location: antara bumi dan langit antara syurga dan neraka
Posts: 11,301
Poster Rank: #225
Thanked 581 Times
Active Level
My Mood:
Default

ni jin kapir,
berupa beruk hitam besar
boleh jadi bebola api
kadang2 kalo amal ilmu tertentu tanpa sedar bleh dpt dia jadi kadam
cth ilmu sangga bunuh,-ilmu lawan ngan org ni,kaki gaduh

tu ja aku tau.
__________________
SERVICE PRINT PAYSLIP CARBON 2PLY2UP RM10 SEKEPING]
~Dunia ni indah jika kita dapat apa yg disuka,dunia ni celaka bila hanya kita yg tak boleh miliki apa disuka~
Reply With Quote
  #9  
Old 29-04-2013, 06:52 PM
TT TT is online now
CG Top Poster Club

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: +shdzrn
Posts: 44,905
Poster Rank: #16
Thanked 154 Times
Active Level
My Mood:
Default

klo la halau jin hantu semudah cmni semua org bole jd ghostbuster

yg benar, org tertentu guna je baru mujarab..solat xtinggal dah pasti..do u?
Reply With Quote
  #10  
Old 29-04-2013, 07:01 PM
joe_naga joe_naga is offline
Active Member

joe_naga's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,792
Poster Rank: #2152
Thanked 3 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by gadgetmall View Post
ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.
menatang ni kan jin,memang pasti wujud la, cuma panggilan untuk setiap jin tu berbeza2.
macam hantu raya, hantu pari, toyol n etc.
semua tu masyarakat yang gelarkan. asalnya mereka tetap jin atau syaitan.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 05:08 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE