Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 30-11-2012, 09:17 AM
azrulazman azrulazman is offline
CG Top Poster Club

azrulazman's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2010
Location: puncak gunung kinabalu
Posts: 29,674
Thanks (Received): 111
Likes (Received): 3
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default Ezad Lazim Sahkan Putus Tunang Dengan Pembantu Peribadi

PETALING JAYA: Penyanyi Ezad Lazim mengesahkan ikatan pertunangannya dengan pembantu peribadi, Asliza Abdullah, telah pun terlerai sejak seminggu yang lalu.

Ezad, 33, berkata, dia yang sepatutnya berkahwin pada Julai lalu tidak sangka percintaan yang terjalin selama empat tahun itu gagal bertahan sehingga ke jinjang pelamin, malah ia terputus seminggu sebelum dia menyambut hari lahirnya yang ke 33 tahun pada hari ini (Jumaat).

"Nak buat macam mana, mungkin kami tidak ada jodoh untuk hidup bersama. Lain yang dirancang, lain pula yang terjadi.

"Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan pehubungan ini.

"Bagaimanapun saya masih lagi mengharapkan sesuatu yang baik terjadi antara kami, manalah tahu..," katanya yang dihubungi mStar Online, di sini, Khamis.

Ezad dan Azliza telah mengikat tali pertunangan mereka pada 1 Jun lalu dan merancang untuk mendirikan rumah tangga pada Julai 2012.

Bagaimanapun, khabar angin mengatakan keretakan hubungan itu berpunca daripada pihak perempuan yang seolah-olah tidak bersungguh-sungguh dengan perancangan perkahwinan mereka.

Tambah bekas vokalis kumpulan Exist itu, dia enggan menuduh sesiapa pun tentang permasalahan itu dan menganggap masing-masing mempunyai kesalahan sendiri sehingga ia telah menjejaskan perhubungan yang terjalin.

"Saya harap tiada yang menuding jari kepada sesiapa tentang hal putus tunang ini. Bagi saya ia adalah satu pengajaran dan iktibar yang besar buat kami berdua.

"Bukan mudah juga untuk saya membuat kenyataan sebegini kepada pihak media kerana saya sendiri tak tahu untuk jawab apa apabila disoal tentang hal ini," tuturnya.

Dalam pada itu, Ezad turut mengakui yang dia sudah serik dalam menjalinkan perhubungan cinta, namun penyanyi itu hanya berserah kepada Tuhan tentang hal pengurusan jodohnya.

"Saya sebenarnya susah untuk menyukai seseorang dan apabila perkara begini berlaku, sukar untuk saya jelaskan apa yang terasa di hati.

"Sampaikan keluarga memberikan cadangan untuk membiarkan mereka mencarikan bakal isteri yang sesuai, tetapi saya tak nak. Serik rasanya. Biarlah, saya serahkan jodoh ini kepada Allah S.W.T.

"Dan saya ingin memberi fokus kembali terhadap karier saya selepas ini," kata Ezad yang sedang sibuk dengan rakaman single lagu terbarunya.

__________________
siggy utk disewa
siggy utk disewa
azrulazman.com
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-12-2012, 05:54 PM
Luqmanul Hakim Luqmanul Hakim is offline
CG Top Poster Club

Luqmanul Hakim's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Mar 2010
Location: GP (Kampung) BM (Bandar) PP (Negeri) M (Negara)
Posts: 23,319
Thanks (Received): 4841
Likes (Received): 3
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default Bekas Penyanyi Kumpulan Exists Putus Tunang!

Bekas Penyanyi Kumpulan Exists Putus Tunang!




Percintaan yang dibina oleh bekas penyanyi kumpulan Exists dengan kekasihnya selama empat tahun tidak sempat berakhir ke jinjang pelamin walaupun kedua-dua mereka sudah bertunang.

Ezad Lazin, 33 mengakui dia dan bekas tunangnya, Asliza Abdullah sepatutnya sudah mendirikan rumah tangga sekitar Julai lalu namun tidak kesampaian.

“Nak buat macam mana, mungkin kami tiada jodoh untuk hidup bersama.

“Lain yang dirancang lain pula jadinya,” katanya yang dipetik menerusi Mstar, semalam.

Tambahnya, kejadian seumpama ini adalah yang pertama kali terjadi di dalam hidupnya.

“Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan perhubungan ini.

“Bagaimanapun saya masih lagi mengharapkan sesuatu yang baik terjadi antara kami, manalah tahu…,” katanya.

Ezad dan Azliza telah bertunang pada 1 Jun lalu.

Terdapat perkhabaran yang mengatakan pertunangan itu terputus kerana pihak perempuan tidak bersungguh-sungguh.

Namun, Ezad meminta tidak ada sesiapa yang patut disalahkan di dalam hal ini.

“Ia hanya satu pengajaran dan iktibar yang besar buat kami berdua,” katanya.





Reply With Quote
  #3  
Old 01-12-2012, 05:56 PM
wawantow wawantow is offline
Active Plus

wawantow's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2011
Location: Somewhere over the rainbow...
Posts: 3,307
Thanks (Received): 221
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Plik je dgr nama izat lazim
Reply With Quote
  #4  
Old 01-12-2012, 06:03 PM
[email protected] amy@promatt is offline
Legendary Member

amy@promatt's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Jul 2009
Location: www.lelongbank.com
Posts: 19,966
Thanks (Received): 446
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

aku ingatkn saper la ezad lazim nie.....
Reply With Quote
  #5  
Old 01-12-2012, 06:10 PM
kaylis kaylis is offline
Super Active

kaylis's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2009
Posts: 8,282
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 16
Active Level
My Mood:
Default

dah ada yg lain laa tu....tu pasal tak bersungguh-sungguh sangat...
Reply With Quote
  #6  
Old 01-12-2012, 06:28 PM
myrul369 myrul369 is offline
Super Active

myrul369's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2010
Posts: 6,178
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kaylis View Post
dah ada yg lain laa tu....tu pasal tak bersungguh-sungguh sangat...
x baik bersangka buruk.. hakikatnya JODOH dan penentunya adalah dr ALLAH yg lebih mengetahui apa yg terbaik...
Reply With Quote
  #7  
Old 01-12-2012, 06:38 PM
dr_zool dr_zool is offline
Legendary Member

dr_zool's Avatar
 
Trader Rating: (61)
Join Date: May 2009
Posts: 13,409
Thanks (Received): 59
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan pehubungan ini
kalau btol2 serius,xkan jalan penyelesaian just putus jek..dont thnk so
Reply With Quote
  #8  
Old 01-12-2012, 09:44 PM
fireuz fireuz is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,511
Thanks (Received): 35
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Cari yg lg chun la bro... Banyak lg yg bersepah2 kat luar tu..
Itula ustad ada cakap, cinta yg seriuos hanya untuk Allah je..
Cinta makhluk ni hanya sementara dan pasti kecewa.. Cinta Allah xkan keciwa...
Reply With Quote
  #9  
Old 01-12-2012, 09:49 PM
meijin meijin is offline
Legendary Member

meijin's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Oct 2008
Location: metaʇɹɐpǝɹ4
Posts: 11,656
Thanks (Received): 113
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

oh dah tukar nama...
__________________
INSTAFOREX AFFiliate code = DPRZ
[WTS] New & Original Authentic ⛛⛛⛛
|Sugarcane| |Momotaro| |LEVI's| |Replay|
Reply With Quote
  #10  
Old 01-12-2012, 09:53 PM
-pojie- -pojie- is offline
Well-Known
Member
XM Official
Representative

-pojie-'s Avatar
 
Trader Rating: (77)
Join Date: Oct 2008
Location: dlm rumah~~~
Posts: 20,952
Thanks (Received): 47
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

jodoh xde tue...
xpe masih ada lg di luar sana...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold