Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,254
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 55,985
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,149
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 30-11-2012, 09:17 AM
azrulazman azrulazman is offline
CG Top Poster Club

azrulazman's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2010
Location: puncak gunung kinabalu
Posts: 28,191
Poster Rank: #42
Blog Entries: 1
Thanked 111 Times
Active Level
My Mood:
Default Ezad Lazim Sahkan Putus Tunang Dengan Pembantu Peribadi

PETALING JAYA: Penyanyi Ezad Lazim mengesahkan ikatan pertunangannya dengan pembantu peribadi, Asliza Abdullah, telah pun terlerai sejak seminggu yang lalu.

Ezad, 33, berkata, dia yang sepatutnya berkahwin pada Julai lalu tidak sangka percintaan yang terjalin selama empat tahun itu gagal bertahan sehingga ke jinjang pelamin, malah ia terputus seminggu sebelum dia menyambut hari lahirnya yang ke 33 tahun pada hari ini (Jumaat).

"Nak buat macam mana, mungkin kami tidak ada jodoh untuk hidup bersama. Lain yang dirancang, lain pula yang terjadi.

"Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan pehubungan ini.

"Bagaimanapun saya masih lagi mengharapkan sesuatu yang baik terjadi antara kami, manalah tahu..," katanya yang dihubungi mStar Online, di sini, Khamis.

Ezad dan Azliza telah mengikat tali pertunangan mereka pada 1 Jun lalu dan merancang untuk mendirikan rumah tangga pada Julai 2012.

Bagaimanapun, khabar angin mengatakan keretakan hubungan itu berpunca daripada pihak perempuan yang seolah-olah tidak bersungguh-sungguh dengan perancangan perkahwinan mereka.

Tambah bekas vokalis kumpulan Exist itu, dia enggan menuduh sesiapa pun tentang permasalahan itu dan menganggap masing-masing mempunyai kesalahan sendiri sehingga ia telah menjejaskan perhubungan yang terjalin.

"Saya harap tiada yang menuding jari kepada sesiapa tentang hal putus tunang ini. Bagi saya ia adalah satu pengajaran dan iktibar yang besar buat kami berdua.

"Bukan mudah juga untuk saya membuat kenyataan sebegini kepada pihak media kerana saya sendiri tak tahu untuk jawab apa apabila disoal tentang hal ini," tuturnya.

Dalam pada itu, Ezad turut mengakui yang dia sudah serik dalam menjalinkan perhubungan cinta, namun penyanyi itu hanya berserah kepada Tuhan tentang hal pengurusan jodohnya.

"Saya sebenarnya susah untuk menyukai seseorang dan apabila perkara begini berlaku, sukar untuk saya jelaskan apa yang terasa di hati.

"Sampaikan keluarga memberikan cadangan untuk membiarkan mereka mencarikan bakal isteri yang sesuai, tetapi saya tak nak. Serik rasanya. Biarlah, saya serahkan jodoh ini kepada Allah S.W.T.

"Dan saya ingin memberi fokus kembali terhadap karier saya selepas ini," kata Ezad yang sedang sibuk dengan rakaman single lagu terbarunya.

Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-12-2012, 05:54 PM
Luqmanul Hakim Luqmanul Hakim is offline
CG Top Poster Club

Luqmanul Hakim's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Mar 2010
Location: GP (Kampung) BM (Bandar) PP (Negeri) M (Negara)
Posts: 23,265
Poster Rank: #62
Blog Entries: 2
Thanked 4,681 Times
Active Level
My Mood:
Default Bekas Penyanyi Kumpulan Exists Putus Tunang!

Bekas Penyanyi Kumpulan Exists Putus Tunang!




Percintaan yang dibina oleh bekas penyanyi kumpulan Exists dengan kekasihnya selama empat tahun tidak sempat berakhir ke jinjang pelamin walaupun kedua-dua mereka sudah bertunang.

Ezad Lazin, 33 mengakui dia dan bekas tunangnya, Asliza Abdullah sepatutnya sudah mendirikan rumah tangga sekitar Julai lalu namun tidak kesampaian.

“Nak buat macam mana, mungkin kami tiada jodoh untuk hidup bersama.

“Lain yang dirancang lain pula jadinya,” katanya yang dipetik menerusi Mstar, semalam.

Tambahnya, kejadian seumpama ini adalah yang pertama kali terjadi di dalam hidupnya.

“Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan perhubungan ini.

“Bagaimanapun saya masih lagi mengharapkan sesuatu yang baik terjadi antara kami, manalah tahu…,” katanya.

Ezad dan Azliza telah bertunang pada 1 Jun lalu.

Terdapat perkhabaran yang mengatakan pertunangan itu terputus kerana pihak perempuan tidak bersungguh-sungguh.

Namun, Ezad meminta tidak ada sesiapa yang patut disalahkan di dalam hal ini.

“Ia hanya satu pengajaran dan iktibar yang besar buat kami berdua,” katanya.





Reply With Quote
  #3  
Old 01-12-2012, 05:56 PM
wawantow wawantow is offline
Super Active Member

wawantow's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2011
Location: Somewhere over the rainbow...
Posts: 2,976
Poster Rank: #1315
Thanked 221 Times
Active Level
Default

Plik je dgr nama izat lazim
__________________
Life is not one thing after another.
It's the same damn thing over and over!!!
Reply With Quote
  #4  
Old 01-12-2012, 06:03 PM
amy@promatt amy@promatt is offline
Legendary Member

amy@promatt's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Jul 2009
Location: www.lelongbank.com
Posts: 17,170
Poster Rank: #112
Blog Entries: 1
Thanked 386 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku ingatkn saper la ezad lazim nie.....
__________________

Rumah Lelong Johor | Rumah Murah Johor | FB Rumah Lelong Johor
----------------------------------------------------------------------------------
Agen Emas Public Gold Johor
Reply With Quote
  #5  
Old 01-12-2012, 06:10 PM
kaylis kaylis is offline
Well-Known
Member

kaylis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2009
Posts: 5,917
Poster Rank: #604
Thanked 14 Times
Active Level
My Mood:
Default

dah ada yg lain laa tu....tu pasal tak bersungguh-sungguh sangat...
Reply With Quote
  #6  
Old 01-12-2012, 06:28 PM
myrul369 myrul369 is offline
Super Active Member

myrul369's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2010
Posts: 4,190
Poster Rank: #904
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kaylis View Post
dah ada yg lain laa tu....tu pasal tak bersungguh-sungguh sangat...
x baik bersangka buruk.. hakikatnya JODOH dan penentunya adalah dr ALLAH yg lebih mengetahui apa yg terbaik...
Reply With Quote
  #7  
Old 01-12-2012, 06:38 PM
dr_zool dr_zool is offline
Legendary Member

dr_zool's Avatar
 
Trader Rating: (60)
Join Date: May 2009
Posts: 13,174
Poster Rank: #178
Thanked 59 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan pehubungan ini
kalau btol2 serius,xkan jalan penyelesaian just putus jek..dont thnk so
Reply With Quote
  #8  
Old 01-12-2012, 09:44 PM
fireuz fireuz is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,513
Poster Rank: #2520
Blog Entries: 1
Thanked 35 Times
Active Level
Default

Cari yg lg chun la bro... Banyak lg yg bersepah2 kat luar tu..
Itula ustad ada cakap, cinta yg seriuos hanya untuk Allah je..
Cinta makhluk ni hanya sementara dan pasti kecewa.. Cinta Allah xkan keciwa...
Reply With Quote
  #9  
Old 01-12-2012, 09:49 PM
meijin meijin is online now
Legendary Member

meijin's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Oct 2008
Location: metaʇɹɐpǝɹ4
Posts: 11,662
Poster Rank: #213
Thanked 114 Times
Active Level
My Mood:
Default

oh dah tukar nama...
__________________
INSTAFOREX AFFiliate code = DPRZ
[WTS] New & Original Authentic ⛛⛛⛛
|Sugarcane| |Momotaro| |LEVI's| |Replay|
Reply With Quote
  #10  
Old 01-12-2012, 09:53 PM
-pojie- -pojie- is offline
Well-Known
Member
XM Official
Representative

-pojie-'s Avatar
 
Trader Rating: (77)
Join Date: Oct 2008
Location: dlm rumah~~~
Posts: 20,731
Poster Rank: #84
Thanked 47 Times
Active Level
My Mood:
Default

jodoh xde tue...
xpe masih ada lg di luar sana...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 04:12 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE