Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Jenaka, Lawak, Kelakar

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 21,079
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 51,683
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 39,169
More...
Closed Thread
 
Thread Tools
  #21  
Old 16-09-2012, 01:38 PM
cheagil cheagil is offline
Super Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,948
Poster Rank: #1306
Thanked 39 Times
Active Level
Default

melayu kat kg tt jer kot camni....

kat kg aku melayu semua cerdik2...tanah atas bulan pun depa boleh jadi broker lg..wakakakaka
Paid Advertisement
  #22  
Old 16-09-2012, 01:38 PM
rayz rayz is online now
Legendary Member

rayz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2007
Location: antara bumi dan langit antara syurga dan neraka
Posts: 11,301
Poster Rank: #225
Thanked 581 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mantam View Post
sapa kata melayu bo.doh, orang ****.h jer mengaku dia bo.doh
baca sampai habis...

bodhoh BILA, APABILA.....

lagi satu bodhoh bila baca xhabis dan xdapat membezakan..
__________________
SERVICE PRINT PAYSLIP CARBON 2PLY2UP RM10 SEKEPING]
~Dunia ni indah jika kita dapat apa yg disuka,dunia ni celaka bila hanya kita yg tak boleh miliki apa disuka~
  #23  
Old 16-09-2012, 01:39 PM
psx_dream87 psx_dream87 is online now
Well-Known
Member

psx_dream87's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Feb 2011
Location: ---- soul society ----
Posts: 6,080
Poster Rank: #590
Thanked 3 Times
Active Level
My Mood:
Default

wah kutuk bangsa sendiri

mana nak dapat macam ni kan

tapi series aku tak pernah jumpa orang yang macam TT cakap.. kalau pasal hantaran ada la

kerana nila setitik, satu bangsa melayu jadi bangsa paling bodhoh didunia
  #24  
Old 16-09-2012, 01:39 PM
MULAMBO MULAMBO is offline
Normal Member

MULAMBO's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2011
Posts: 319
Poster Rank: #7473
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

kalau kat kampung memang macam ni..kalau kat bandar dah campur2 dah..
sampaikan anak2 sangup beli kete mahal semata2 nak mak bapak tunjuk lagak kat kampung..balik kampung je waa...hebat giler la anak ko.. macam la aku xtau anak ko kat sini macamana..

sorry emotional skit..sakit ati jugak bile mak bapak kite terpakse mengadap peel orang macam ni.
__________________
Nikmati keistimewaan pembiayaan ASB bersama CIMB Bank


Juga boleh PM saya untuk permohonan pinjaman dan kad kredit bersama CIMB
  #25  
Old 16-09-2012, 01:42 PM
Lancelot Lancelot is offline
Well-Known
Member

Lancelot's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 6,441
Poster Rank: #558
Thanked 8 Times
Active Level
My Mood:
Default

penah je jumpa macam ni

tapi memang tak layan sangat.. ikut ko la nak meroyan sorang2

biasala, manusia ni bila ada lebih sikit.. ada la lupa diri
  #26  
Old 16-09-2012, 01:43 PM
Mantam Mantam is offline
Active Member

Mantam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 724
Poster Rank: #4428
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by rayz View Post
baca sampai habis...

bodhoh BILA, APABILA.....

lagi satu bodhoh bila baca xhabis dan xdapat membezakan..
orang bo.doh mmg cepat marah mcm TT la... typical malay
  #27  
Old 16-09-2012, 01:43 PM
Dzoolhelmi™ Dzoolhelmi™ is offline
Legendary Member

Dzoolhelmi™'s Avatar
 
Trader Rating: (84)
Join Date: Dec 2008
Location: Seremban N9
Posts: 10,144
Poster Rank: #277
Thanked 131 Times
Active Level
My Mood:
Default

ramai je melayu yg rendah diri

mungkin TT tinggal kt hulu

sbb tue ramai jumpa spesis mcm nie
  #28  
Old 16-09-2012, 01:44 PM
talibanes talibanes is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (34)
Join Date: Aug 2011
Location: kl
Posts: 12,999
Poster Rank: #179
Thanked 1,861 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by rayz View Post
BANGSA MELAYU BANGSA PALING BODHOH DI DUNIA JIKA....BILAMANA...APABILA....
-tajuk agar kasar dan pedas biaq depa sentap yg mana terasa

Semua Pakat-pakat belajar agama, sembang pun pandai...
Jodoh Maut Rezki Di Tangan Tuhan sembang agama bab ni pandai sungguh..tapi....
Bab Nak Tunjuk Hebat No 1....Sampai Lupa apa dia belajar tu....
Kebodhohan Mentaliti Mengalahkan Bangsa Paria Punya Kasta...Bilamana...


Bab Kahwin
-letak hantaran perkahwinan anak tinggi2. kalo jumpa org anak yg hantaran rendah
dia kutuk2 pula org tu..
-bila jumpa org yg belum kawin dia tanya,hang bila lagi???mau saja tanya balik bila jumpa dia
dirumah org yg mati, hang bila lagi???

Bab Kerja Kerajaan
-bila anak dapat kerja gomen lepas SPM, pusing satu kampung cari anak2 jiran yg xkeja gomen utk tanya
soalan hebat "kalau kilang anak hang tutup anak hang nak keja apa?(kalo anak jiran tu keja kilang)

Bab Universiti
-bila jumpa budak baru keluar universiti keja biasa, dia tanya "belajar pandai2 tak kan kerja ni saja kot"
-belajar pandai-pandai tak kan gaji rm1000 jer????

Bab Kereta
-bila anak pakai kereta,dia pusing2 satu kampung cari anak2 jiran xpakai kereta semata2 nak bagitau
"ada kereta mcm anak aku xkena hujan"

Bab Kerja-Kerja
-kalo kerja jadi guard di bank-punya la pulun bgtu satu kampung anak keja bank mcm bank dia punya la pulak.
-kalo kerja jadi technician kilang atau ada nombor-nombor la, kalo no 1 sampai 3 kira hebat la, kalo anak no.2 technician
di line operator, siap habaq org kampung anak dia org no 2 dikilang mcm kilang dia punya...


Bab Anak Pandai
-kalo anak pi belajar di Sarawak tak kira swasta pun, dikira pandai dah sebab jauh siap pusing2 kampung2
cari anak2 jiran yg belajar juga semata2 nak bgtau "anak aku pun pandai jugak belajar sampai Sarawak lagi jauh dari anak hampa"


banyak lagi la aku nak tulis....sudahla bodhoh spesis ni...lagi bodhoh sebab dok tau dah rezki tuhan bagi buat
apa hang sebok2 nak tanya org, nak menunjuk2....


cukup susah jumpa org Melayu yg merendah diri zaman la ni.seme jenis nak tunjuk hebat...

bagi yg baca ni, jadilah melayu yg mana mentaliti tu elok sikit.dok kutuk2 org, org dengki sakit hati, huru-hara dunia ni..


lagipun islam dah ajar dah rezki, maut, ajal ditgn tuhan buat apa dok kalut2....biar pi la kat org lain...kalu kita hebat kita
kena bersyukur bukan dok menunjuk2 dan kutuk2 org...
wau..sungguh tajam sekali pemerhatian tt
hebat tepat dan tuntas
__________________
[CENTER][SIZE="3"][url="http://bit.ly/mymlvpn"][color="Red"][B]SUNLIGHTVPN-Unlimited BANDWIDTH QUOTA for Celcom Pre&Postpaid NOW!(KLIK SINI)[/B][/color][/url]
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372979"][B][COLOR="RoyalBlue"]Homestay Murah Di Malacca Perfect Homestay @ Bandar Melaka (KLIK SINI) [/COLOR][/B][/URL]
[URL="http://www.getahsabah.com/?ref=investment"][B][COLOR="Magenta"] MENCARI PELABURAN DENGAN PULANGAN [COLOR="Purple"]5%-7% SETIAP BULAN (KLIK SINI)[/COLOR][/COLOR] [/B]
[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]
[B]Celcom SKMM - Call, SMS Murah. Internet RM25/month.Modem. Percuma sebulan (PM ME)[/B][/SIZE][/CENTER]
  #29  
Old 16-09-2012, 01:45 PM
rayz rayz is online now
Legendary Member

rayz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2007
Location: antara bumi dan langit antara syurga dan neraka
Posts: 11,301
Poster Rank: #225
Thanked 581 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mantam View Post
orang bo.doh mmg cepat marah mcm tt la... Typical malay
hang la bodhoh...hang terasa kot dgn statement aku..hang bukan hebat pun.

Aku dah tulis bodhoh bila apabila..
__________________
SERVICE PRINT PAYSLIP CARBON 2PLY2UP RM10 SEKEPING]
~Dunia ni indah jika kita dapat apa yg disuka,dunia ni celaka bila hanya kita yg tak boleh miliki apa disuka~
  #30  
Old 16-09-2012, 01:45 PM
ikhmal_ok ikhmal_ok is online now
Well-Known
Member

ikhmal_ok's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Aug 2009
Posts: 6,826
Poster Rank: #498
Thanked 85 Times
Active Level
Default

sifat ko cerita tu bukan bo.doh,,,itu sifat mazmumah penyakit hati.
__________________
ISLAM itu "Advanced"
"I Shoot Arrows"
Berminat dengan aktiviti sukan memanah, ingin membeli panah moden ? sila lihat koleksi panah yang saya jual: http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=314535
Sponsored Links
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 09:04 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE