Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Jenaka, Lawak, Kelakar

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,416
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,141
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,304
More...
Closed Thread
 
Thread Tools
  #141  
Old 16-09-2012, 04:40 PM
Mantam Mantam is offline
Active Member

Mantam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 725
Poster Rank: #4495
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

sila click butang report ke atas post TT.. thanks..
Paid Advertisement
  #142  
Old 16-09-2012, 04:41 PM
Mr.OWN Mr.OWN is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2012
Posts: 457
Poster Rank: #6113
Thanked 127 Times
Active Level
My Mood:
Default

adoi..dah jd seksyen emosi nmpk ni..jgn gado2...

be matured.. dr cerita TT ni, lebih kepada perasaan dia sahaja..

bukan melayu jer macam ni..ramai lg manusia yang bersikap macam ni.
mengikut kebiasaan..sesiapa y suka borak2 nak GAH selalu ni..dia xda apa nk carita..so dia pon cerita la pampung skt..

yang mendengar ni dah tau org macam tu...kita ignore..kita y xsuke dengan perkara tu..kita cools..rileks..ignore..

kalo cerita macam tu pon nk ambik port..dan cop mereka goblok..nmpk sgt yang ckp org tu..sama jer pemikiran..

bukan apa..mmg nmpk mereka berlagak..menujuk...lantak p depa...bukan dorang bg kita duit..so xpenting semua tu..nk emosi2 buat apa..

larooooo...laroooo...xsudah nye mende macam ni..so..ignore..dan kita pikirkan perkara y lebih penting utk kegembiraann hdp dan kemajuan diri kita..

jgn la sia2kan ms kita kutuk2 mengutuk...xdapat hape...dapat dosa ada...
  #143  
Old 16-09-2012, 04:43 PM
Mantam Mantam is offline
Active Member

Mantam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 725
Poster Rank: #4495
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mr.OWN View Post
adoi..dah jd seksyen emosi nmpk ni..jgn gado2...

be matured.. dr cerita TT ni, lebih kepada perasaan dia sahaja..

bukan melayu jer macam ni..ramai lg manusia yang bersikap macam ni.
mengikut kebiasaan..sesiapa y suka borak2 nak GAH selalu ni..dia xda apa nk carita..so dia pon cerita la pampung skt..

yang mendengar ni dah tau org macam tu...kita ignore..kita y xsuke dengan perkara tu..kita cools..rileks..ignore..

kalo cerita macam tu pon nk ambik port..dan cop mereka goblok..nmpk sgt yang ckp org tu..sama jer pemikiran..

bukan apa..mmg nmpk mereka berlagak..menujuk...lantak p depa...bukan dorang bg kita duit..so xpenting semua tu..nk emosi2 buat apa..

larooooo...laroooo...xsudah nye mende macam ni..so..ignore..dan kita pikirkan perkara y lebih penting utk kegembiraann hdp dan kemajuan diri kita..

jgn la sia2kan ms kita kutuk2 mengutuk...xdapat hape...dapat dosa ada...
tq bro accepted
  #144  
Old 16-09-2012, 04:46 PM
CRZ CRZ is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,757
Poster Rank: #2215
Thanked 20 Times
Active Level
Default

kami lagi suka tjread ini di tutup. untuk jaga emosi kaum melayu... TT kaum yahudi.. mana dia ada perasaan...
  #145  
Old 16-09-2012, 04:48 PM
Mantam Mantam is offline
Active Member

Mantam's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 725
Poster Rank: #4495
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

TT dah lari lintang pukang... Hit n run
  #146  
Old 16-09-2012, 04:50 PM
tokok_tambah tokok_tambah is offline
Active Member

tokok_tambah's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Sep 2010
Location: Selatan
Posts: 1,544
Poster Rank: #2477
Thanked 3 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by CRZ View Post
kau lagi trok.. guna contoh pada diri sendiri. agaknya keluarga ko semua memang keluarga kutukan.. sbb tu keturunan keluarga ko berjaya
hehehe
aku dh report thread ni. dan aku harap mod bleh tutup thread ni. ayat kau ni aku akan simpan bile2. tu sbb aku bg cth diri aku sendiri. xmain la kutuk2 orang lain. lg2 family.
  #147  
Old 16-09-2012, 05:29 PM
lanst lanst is offline
Super Active Member

lanst's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 4,888
Poster Rank: #751
Thanked 77 Times
Active Level
My Mood:
Default

sudah2lah tu sume....

marilah kita bersatu padu....jauhkan dari sgla sengketa...

10thn ank x smbahyang rotan...jd pd sy..
cara tt kasar tp x salah...cuma pngunnaan bahasa bordhoh tu buat ramai tersinggug...

kalau tguran tu mninggalkan kesan bermakna tguran tu berjaya...

sama2lah kita berubah...kita suma manusia lemah..termasuk sy ni...

setan tu sentiasa mggoda supaya umat islam berpecah....fkirkanlah..

maafkan sy..
  #148  
Old 16-09-2012, 05:38 PM
Supreme Supreme is online now
Active Member

Supreme's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: May 2012
Posts: 2,142
Poster Rank: #1847
Thanked 1 Time
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by abukrokok View Post
poyo la kau... kat luar sana tu hari hari melayu betekak dengan melayu.... agaknya xlama lagi hancur ummah ni mcm ummah Syria
alhamdulillah..

terpulang pd tuan.. sy nmpk ade kwn2 yg lain tegur menegur jgn emosi dan mcm2 lg cara diaorg..sy respek dgn care dieorg..
tp bila cara tu mcm x jln,sy guna la reverse phsyco.. tuan kena phm maksud sy..

Jd..klu tuan ada idea lebih bagus,knp x kluarkn je? lebih bagus kn?
  #149  
Old 16-09-2012, 05:40 PM
astrowan astrowan is offline
Legendary Member
OctaFX Official
Support Team

astrowan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2009
Location: saya anak malaysia
Posts: 22,117
Poster Rank: #73
Blog Entries: 1
Thanked 246 Times
Active Level
My Mood:
Default

betoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sokonga sangat2 ahahahha
__________________
  #150  
Old 16-09-2012, 05:45 PM
borongskmm borongskmm is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 377
Poster Rank: #6852
Thanked 1 Time
Active Level
Default

tt bercakap pasal diri dia kot
Sponsored Links
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 09:07 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE