Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Jenaka, Lawak, Kelakar

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,220
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 55,959
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,114
More...
Closed Thread
 
Thread Tools
  #1  
Old 16-09-2012, 12:50 PM
rayz rayz is online now
Legendary Member

rayz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2007
Location: antara bumi dan langit antara syurga dan neraka
Posts: 11,333
Poster Rank: #229
Thanked 583 Times
Active Level
My Mood:
Default Bangsa Melayu Bangsa Paling Bodhoh Didunia

BANGSA MELAYU BANGSA PALING BODHOH DI DUNIA JIKA....BILAMANA...APABILA....
-tajuk agar kasar dan pedas biaq depa sentap yg mana terasa

...semua Pakat-pakat belajar agama, sembang pun pandai...
Jodoh Maut Rezki Di Tangan Tuhan sembang agama bab ni pandai sungguh..tapi....
Bab Nak Tunjuk Hebat No 1....Sampai Lupa apa dia belajar tu....
Kebodhohan Mentaliti Mengalahkan Bangsa Paria Punya Kasta...Bilamana...


Bab Kahwin
-letak hantaran perkahwinan anak tinggi2. kalo jumpa org anak yg hantaran rendah
dia kutuk2 pula org tu..
-bila jumpa org yg belum kawin dia tanya,hang bila lagi???mau saja tanya balik bila jumpa dia
dirumah org yg mati, hang bila lagi???

Bab Kerja Kerajaan
-bila anak dapat kerja gomen lepas SPM, pusing satu kampung cari anak2 jiran yg xkeja gomen utk tanya
soalan hebat "kalau kilang anak hang tutup anak hang nak keja apa?(kalo anak jiran tu keja kilang)

Bab Universiti
-bila jumpa budak baru keluar universiti keja biasa, dia tanya "belajar pandai2 tak kan kerja ni saja kot"
-belajar pandai-pandai tak kan gaji rm1000 jer????

Bab Kereta
-bila anak pakai kereta,dia pusing2 satu kampung cari anak2 jiran xpakai kereta semata2 nak bagitau
"ada kereta mcm anak aku xkena hujan"

Bab Kerja-Kerja
-kalo kerja jadi guard di bank-punya la pulun bgtu satu kampung anak keja bank mcm bank dia punya la pulak.
-kalo kerja jadi technician kilang atau ada nombor-nombor la, kalo no 1 sampai 3 kira hebat la, kalo anak no.2 technician
di line operator, siap habaq org kampung anak dia org no 2 dikilang mcm kilang dia punya...


Bab Anak Pandai
-kalo anak pi belajar di Sarawak tak kira swasta pun, dikira pandai dah sebab jauh siap pusing2 kampung2
cari anak2 jiran yg belajar juga semata2 nak bgtau "anak aku pun pandai jugak belajar sampai Sarawak lagi jauh dari anak hampa"


banyak lagi la aku nak tulis....sudahla bodhoh spesis ni...lagi bodhoh sebab dok tau dah rezki tuhan bagi buat
apa hang sebok2 nak tanya org, nak menunjuk2....


cukup susah jumpa org Melayu yg merendah diri zaman la ni.seme jenis nak tunjuk hebat...

bagi yg baca ni, jadilah melayu yg mana mentaliti tu elok sikit.dok kutuk2 org, org dengki sakit hati, huru-hara dunia ni..


lagipun islam dah ajar dah rezki, maut, ajal ditgn tuhan buat apa dok kalut2....biar pi la kat org lain...kalu kita hebat kita
kena bersyukur bukan dok menunjuk2 dan kutuk2 org...


LAGI SATU BODHOH BILA BACA TAK HABIS DIA KATA AKU COP SEME MELAYU BODHOH...
__________________
UNTUK DI SEWA

Last edited by rayz; 16-09-2012 at 02:24 PM.. Reason: nak buat poll ada org nak
Paid Advertisement
  #2  
Old 16-09-2012, 12:52 PM
rockstar rockstar is offline
Super Active Member

rockstar's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,703
Poster Rank: #803
Thanked 31 Times
Active Level
My Mood:
Default

btol..btol...btol....
__________________
Moga kite dimurahkan rezeki hari ini..

x perlu cepat kaya... lambat kaya pun x po.. yg penting kaya
  #3  
Old 16-09-2012, 12:53 PM
Faizudin Faizudin is offline
Super Active Member

Faizudin's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2011
Location: 3rd Rock From Sol
Posts: 4,017
Poster Rank: #944
Thanked 2 Times
Active Level
My Mood:
Default

Pedas komen nie..
  #4  
Old 16-09-2012, 12:55 PM
pressuresprayer pressuresprayer is offline
Super Active Member

pressuresprayer's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2010
Posts: 4,000
Poster Rank: #950
Thanked 107 Times
Active Level
My Mood:
Default

Bangsa lain pon sama gak...,cume komuniti tt ni kg melayu..,
  #5  
Old 16-09-2012, 12:55 PM
kiddd2 kiddd2 is online now
Well-Known
Member

kiddd2's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jun 2011
Posts: 7,677
Poster Rank: #416
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

hakikatnya..

ego taknak jatuh..
__________________
NAK TAHU HARGA HANDPHONE TERKINI??? MASUK SINI

: KEDAI HANDPHONE ONLINE :
  #6  
Old 16-09-2012, 12:56 PM
malayleaks malayleaks is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,418
Poster Rank: #1636
Thanked 12 Times
Active Level
Default

Bak kata Tun M "Hanya yang bijak pandai jer masuk P.A.S,yang sengal dan menyengal tuh masuk Umngok"

....kuakuikuo.....nie thread lawak kan.....hahahahahahaha.
  #7  
Old 16-09-2012, 12:58 PM
blink_182 blink_182 is offline
Well-Known
Member

blink_182's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Jan 2008
Posts: 8,887
Poster Rank: #337
Thanked 14 Times
Active Level
My Mood:
Default

BB

Bodhoh n Bhenghap?

Kui kui
__________________
Jersi kelantan ori with mamee sponsor
JeRsY WoRLd CuP TERHANGAT masa kini
(All Jersey)[017-9280221][ym-jumlah_41]
(special jc price for 50pcs n above,pls pm me..BOOKMARK pliz)
  #8  
Old 16-09-2012, 01:02 PM
trigger_86 trigger_86 is offline
Active Member

trigger_86's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Location: Online
Posts: 1,427
Poster Rank: #2647
Thanked 6 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku setuju 110%.

bab kahwin tu yg paling ketara sekali.

pom pam pom pam jer la pastu kutuk org lain.
__________________
DISKAUN PERODUA <-- CLICK !
  #9  
Old 16-09-2012, 01:07 PM
bro drummer bro drummer is offline
Well-Known
Member

bro drummer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2011
Location: Teman Orang Perak Ler Komer..
Posts: 7,509
Poster Rank: #431
Thanked 132 Times
Active Level
My Mood:
Default

u
Quote:
Originally Posted by malayleaks View Post
Bak kata Tun M "Hanya yang bijak pandai jer masuk P.A.S,yang sengal dan menyengal tuh masuk Umngok"

....kuakuikuo.....nie thread lawak kan.....hahahahahahaha.
smpt lagi politik kekkekrkre
__________________

Quote:
Originally Posted by bro drummer
"Nak masuk SIMPANG...tp x bg SIGNAL...itu adalah BANG.NGANG abadi"
  #10  
Old 16-09-2012, 01:08 PM
building building is offline
Well-Known
Member

building's Avatar
 
Trader Rating: (35)
Join Date: Apr 2007
Posts: 9,416
Poster Rank: #310
Thanked 52 Times
Active Level
Default

tak pernah plak build jumpe org yang sebegitu
__________________
kecil atau besar masalah yg dtg bukan bergantung pd masalah tersebut.. sebaliknya bergantung kpd bagaimana kira bertindak terhadap masalah tersebut... kesan drpd tindakan kita akan menentukan besar atau kecil masalah tersebut....
-mattop

Sponsored Links
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 12:53 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE