Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Travel, Vacation, Tour, Adventure

Travel, Vacation, Tour, Adventure Share holiday experiences | Attractive places Review | Hotels Review | Resorts Review | Homestays Review | Vacation Deals Review

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 07-08-2012, 04:49 PM
fatvet fatvet is offline
Active Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,621
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default muga2 perjalanan ni di permudahkan..

tajuk da di ubah sebab da pilih TA yg mana satu...

muga thread ni sama2 dapat membantu untuk jemaah CG yg bakal membuat umrah kelak


asalam warga cg
sy bercadang untuk pergi umrah tahun depan tp bajet adalah terhad sebb nk bawak emak sekali

boleh ke tuan puan syorkan travel ajen yang tuan2 telah gunakan meberikan khimat terbaik dan dalam harga termurah ..

cadang nk pergi 12mlm punye.. jan or feb 2013

terima kaseh atas membantu

Last edited by fatvet; 31-10-2012 at 08:11 PM.. Reason: da berubah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 07-08-2012, 06:54 PM
fish fish is offline
Regular

fish's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2010
Posts: 959
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 7
Active Level
Default

Waalaikumsalam

Kalau nak yang termurah kena bersedialah kalau hotel tu jauh dari Masjidil Haram terutamanya. Ada yang kena naik bas kalau dari hotel nak ke Masjidil Haram.

Den rasa kalau jan/feb tu mahal skit harga sebab visa umrah blum kluar lagi, ni kena pakai tourist visa, biasanya mahal skit



Wallahualam
Reply With Quote
  #3  
Old 08-08-2012, 07:19 AM
capalku capalku is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Posts: 307
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

try zahafiz travel n tours alamat kt seksyen 20 shah alam.not bad gak service dia..hotel pun dekat ngan masjidil haram
__________________
Pakej Fotografi murah dan hebat --> klik fb page https://www.facebook.com/bonzophotog/

Income 100% ke Bank ANDA. >>> http://www.DanaNiaga2u.com/bonzoph
Reply With Quote
  #4  
Old 08-08-2012, 08:03 AM
Apodey Apodey is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 6
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

ni ada ejen umrah aku ada ikut dia tahun 2009.....hotel emmm apa nama dia fal al sahar kira 350m dari perkarangan masjid haram ....nnama ustaz ni haji yusuf ..orang melaka dah jadi mutawif ni dekat 20 tahun . emmmm haji dah dekat 20 kali umrah x tahu la berapa kali ...cerita tentang ustaz ni pernah keluar di harian metro ...ko boleh mintak kurang sikit la kat ustaz ni ....ni no hp dia 0133977063...
Reply With Quote
  #5  
Old 08-08-2012, 08:13 AM
sentolak sentolak is offline
Active Member

sentolak's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,138
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

pergi dengan andalusia la bro...pakej semua leh add in mana nak..
Reply With Quote
  #6  
Old 08-08-2012, 08:46 AM
khg khg is offline
Active Member

khg's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,631
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
Default

rayhar... exclusive nih, agent ni..
Reply With Quote
  #7  
Old 08-08-2012, 05:28 PM
cikoi cikoi is offline
Active Member

cikoi's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,361
Thanks (Received): 47
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Andalusia bro..takpon Utas Travel
Reply With Quote
  #8  
Old 08-08-2012, 05:33 PM
zulutravel zulutravel is offline
Active Member

zulutravel's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2012
Location: TESTING 123
Posts: 1,149
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

kalau nak yang murah, boleh PM saya..
Reply With Quote
  #9  
Old 08-08-2012, 07:10 PM
fatvet fatvet is offline
Active Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,621
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fish View Post
Waalaikumsalam

Kalau nak yang termurah kena bersedialah kalau hotel tu jauh dari Masjidil Haram terutamanya. Ada yang kena naik bas kalau dari hotel nak ke Masjidil Haram.

Den rasa kalau jan/feb tu mahal skit harga sebab visa umrah blum kluar lagi, ni kena pakai tourist visa, biasanya mahal skit



Wallahualam
makasih bro... saya dapat flyers kat surau jan/feb kos paling murah ..nape sbb tak pasti
again thnks
Reply With Quote
  #10  
Old 08-08-2012, 07:10 PM
mfauzim mfauzim is offline
Regular

mfauzim's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 849
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

Kalau nak betul2 murah.. try Almas Travel & Tours.. orang lama dalam industri Umrah...

Jangan beli tiket/pakej dari freelance ticketing agent.. ramai penipu kat luar sana.. trust me!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump