Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 24-07-2012, 08:26 AM
azrulazman azrulazman is offline
CG Top Poster Club

azrulazman's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2010
Location: puncak gunung kinabalu
Posts: 29,681
Thanks (Received): 111
Likes (Received): 3
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default Watie (Elite) Mual Makan Nasi

PETALING JAYA: Pelakon dan penyanyi Watie Sadali (Elite) mengakui mual untuk makan nasi selepas hampir setahun tidak menjamah makanan asas itu kerana ingin mengekalkan bentuk tubuhnya.

Watie berkata, walaupun pada mulanya agak sukar untuk menyesuaikan diri tetapi lama-kelamaan dia telah menjadi biasa tidak mengambil nasi sebagai makanan utama.

"Hampir setahun dah saya tidak makan nasi kerana ingin mengamalkan diet selepas kagum melihat kelangsingan tubuh kakak saya walaupun sudah berusia lingkungan 40-an.

"Kini saya langsung tak boleh makan nasi dan kalau nak rasa pun cuma sedikit sahaja," katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Watie berkata, dia kini banyak bergantung kepada minuman kesihatan bagi membantunya mendapatkan tenaga kerana tidak mengambil nasi sebagai makanan rutin.

Watie memberitahu, jika berasa lapar dia akan mengambil minuman tambahan itu jika tidak berkesempatan untuk makan akibat sibuk di lokasi penggambaran.

"Alhamdulilah minuman kesihatan itu serasi dengan saya dan ia membantu saya dalam mengurangkan berat badan," katanya.

Bagaimanapun kata Watie, senaman secara kerap juga amat penting bagi memastikan penurunan berat badan konsisten dan mencapai angka yang dikehendaki.

Sementara itu, Watie berkata, dia kini sedang sibuk dengan beberapa penggambaran telefilem untuk siaran Hari Raya Aidilfitri sebelum bercuti panjang untuk bersama keluarga
__________________
siggy utk disewa
siggy utk disewa
azrulazman.com
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 24-07-2012, 08:28 AM
iswaraburuk iswaraburuk is offline
Legendary Member

iswaraburuk's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2009
Location: sri kembangan
Posts: 10,349
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

memang la mual mkn nasi...da dapat mkn tang lain
__________________
klik sini-->>http://stateemblem2u.blogspot.com/
Reply With Quote
  #3  
Old 24-07-2012, 08:30 AM
psx_dream87 psx_dream87 is offline
Super Active

psx_dream87's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Feb 2011
Location: ---- soul society ----
Posts: 6,758
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

biasa je badan dia

rugi la mual tak makan nasi

nasi ayam,nasi beriani,nasi tomato...wah lama lagi nak berbuka
Reply With Quote
  #4  
Old 24-07-2012, 08:31 AM
azmi_tshirt azmi_tshirt is offline
Super Active

azmi_tshirt's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Posts: 5,625
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

ye la tu... semalam baru nampak dia melahap nasib beriani.. ;-)
Reply With Quote
  #5  
Old 24-07-2012, 08:39 AM
Hidier Hidier is offline
Legendary Member

Hidier's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Location: Johor
Posts: 11,608
Thanks (Received): 903
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mual la plk aku baca berita makcik ni..
hari tu citer pasal datang bulan......
__________________
AIA PUBLIC TAKAFUL

Takaful & Medical Kad

012-7796200
Reply With Quote
  #6  
Old 24-07-2012, 08:40 AM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (91)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 17,048
Thanks (Received): 922
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

ptuiiii punyer cerita!!!
Reply With Quote
  #7  
Old 24-07-2012, 08:41 AM
FwiMfi FwiMfi is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2010
Location: JB
Posts: 1,415
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tajuk mcm tgh ngandung...
rupenyer diet...
rugi x mkn nasik...
__________________
The struggle you're in today is developing the strength you need for tomorrow...
God would NEVER put you through Anything you Can't handle...
Reply With Quote
  #8  
Old 24-07-2012, 08:43 AM
nubiefx nubiefx is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (-1)
Join Date: Jan 2012
Posts: 5,442
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

ingatkan mengandung tadik..
__________________
[CENTER][B][COLOR="Red"][URL="http://ikofx.com?affref=20907621"]Register IKOFX[/URL]|[URL="http://www.umofx.com/?agent=103285"]Register UMOFX[/URL]|[URL="https://my.tradefort-my.com/registration?7ef101b"]Register TRADEFORT[/URL]
[/COLOR][/B][/CENTER]
Reply With Quote
  #9  
Old 24-07-2012, 08:48 AM
isyamuddin isyamuddin is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2009
Posts: 216
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

eleh pasal mual makan nasik pun nak citer ke?
Reply With Quote
  #10  
Old 24-07-2012, 08:54 AM
oimates oimates is offline
Active Plus

oimates's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: May 2009
Posts: 2,921
Thanks (Received): 39
Likes (Received): 2
Active Level
Default

ntah pape...semua cerita nak masuk paper...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold