Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Services Offered

Services Offered Offer any services here.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,164
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 55,904
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,064
More...
Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 22-07-2012, 02:49 AM
shamkaya87 shamkaya87 is offline
Super Active Member

shamkaya87's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,957
Poster Rank: #1320
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by AzMiLLioNaiRe View Post
Seram gk tgk tp kne try skali bru yakin
YES tuan, kena try n rasa dulu baru tau macam mana..
__________________

Perkhidmatan Bekam Terus Ke Rumah Anda KLIK SINI
Sedia Menerima Tempahan Website MLM | Matriks | Unilevel | Membership | ROI | Hyip | Dan Lain2
Sila Hubungi 017-9810791 / YM: shamkaya87
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 22-07-2012, 02:51 AM
azhar86 azhar86 is offline
Well-Known
Member

azhar86's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2007
Location: Malaysia
Posts: 9,554
Poster Rank: #300
Thanked 7 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by shamkaya87 View Post
tq tuan siap sms untuk detail pertanyaan ke saya..

insyallah jpe rabu nanti minta kompom tarikh n masa sehari atau 2 hari sebelum rawatan ye
ok baik, nnt sy roger...
__________________
Hartanah - Emas - Gaharu
Hubungi Encik Azhar
013-3260233
Reply With Quote
  #23  
Old 22-07-2012, 03:22 AM
koman koman is offline
Super Active Member

koman's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2009
Location: Penang Maiiii
Posts: 4,615
Poster Rank: #821
Thanked 60 Times
Active Level
My Mood:
Default

TT..sakit tak rawatan bekam nih..?
Reply With Quote
  #24  
Old 22-07-2012, 03:26 AM
fizzy86 fizzy86 is offline
Well-Known
Member

fizzy86's Avatar
 
Trader Rating: (26)
Join Date: Feb 2009
Location: otaiubatkuat.com
Posts: 7,317
Poster Rank: #449
Thanked 37 Times
Active Level
Default

kat penang boleh mai x? sy nak buat tiap2 bulan
Reply With Quote
  #25  
Old 22-07-2012, 03:35 AM
shamkaya87 shamkaya87 is offline
Super Active Member

shamkaya87's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,957
Poster Rank: #1320
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by koman View Post
TT..sakit tak rawatan bekam nih..?
kalau ikut xsakit pun tuan mcm gigit semut je
__________________

Perkhidmatan Bekam Terus Ke Rumah Anda KLIK SINI
Sedia Menerima Tempahan Website MLM | Matriks | Unilevel | Membership | ROI | Hyip | Dan Lain2
Sila Hubungi 017-9810791 / YM: shamkaya87
Reply With Quote
  #26  
Old 22-07-2012, 03:39 AM
shamkaya87 shamkaya87 is offline
Super Active Member

shamkaya87's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,957
Poster Rank: #1320
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fizzy86 View Post
kat penang boleh mai x? sy nak buat tiap2 bulan
boleh tuan tiada masalah cuma sye akan cas kos transpot saya ke tempat tuan..jika ada 3 4org rakan tuan berminat sekali lagi ok..leh share2 kos transpot saya ke tempat tuan
__________________

Perkhidmatan Bekam Terus Ke Rumah Anda KLIK SINI
Sedia Menerima Tempahan Website MLM | Matriks | Unilevel | Membership | ROI | Hyip | Dan Lain2
Sila Hubungi 017-9810791 / YM: shamkaya87
Reply With Quote
  #27  
Old 22-07-2012, 12:43 PM
shamkaya87 shamkaya87 is offline
Super Active Member

shamkaya87's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,957
Poster Rank: #1320
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

Bump satu kali...

tadi ada dapat kol dari seorang client bertanyakan boleh kah berbekam di siang hari pada bulan puasa??

jawapannya BOLEH asalkan tidak menyebabkan pesakit yang di bekam tu berbuka puasa..kalau proses rawatan dijalankan kemudian pesakit tu berbuka puasa secara xlangsung juru bekam & pesakit tu sama2 menanggung dosa
__________________

Perkhidmatan Bekam Terus Ke Rumah Anda KLIK SINI
Sedia Menerima Tempahan Website MLM | Matriks | Unilevel | Membership | ROI | Hyip | Dan Lain2
Sila Hubungi 017-9810791 / YM: shamkaya87
Reply With Quote
  #28  
Old 22-07-2012, 01:38 PM
shamkaya87 shamkaya87 is offline
Super Active Member

shamkaya87's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,957
Poster Rank: #1320
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

Rawatan Bekam Darah .
  • Ialah proses membuang darah kotor / beku yang mengandungi asid dan toksin di dalam tubuh melalui permukaan kulit sebagai organ terbesar manusia.
  • Toksin adalah endapan racun / zat kimia yang tidak dapat diurai oleh tubuh manusia.
  • Darah kotor adalah darah yang mengandungi toksin / racun, atau lebih dikenali dengan darah beku yang menyumbat peredaran darah sehingga sistem peredaran darah tidak dapat berjalan dengan lancar.

PUNCA TERJADINYA PENYAKIT
  • Penyakit berpunca dari darah dalam badan yang tidak berfungsi lagi untuk tubuh yang akhirnya menjadi keracunan(toksin) yang menghalang kecergasan badan.
  • Jika dibiarkan toksin ( kekotoran @ keracunan ) tadi,lama kelamaan sistem ketahanan badan akan menjadi lemah.
  • Maka terjadilah penyakit seperti kencing manis,darah tinggi,buah pinggang,sakit bahu,sakit otot-otot dan sebagainya

FAEDAH BERBEKAM
  • Membuang keracunan dalam badan yang menyebabkan mudah mendapat penyakit di sebabkan terlalu banyak mengambil ubat
  • Memulihkan saraf dalam tubuh manusia
  • Memulihkan sistem badan agar berfungsi dengan lebih baik
  • Melancarkan pengaliran oksigen ke seluruh tubuh bagi membolehkan badan kembali sihat
  • Menguatkan & menambah daya tahan badan supaya dapat mencegah penyakit
  • Membuang angin di dalam badan
  • Membuang darah kotor di dalam badan
  • Melancarkan pengaliran darah ke seluruh sistem tubuh

SYARAT UNTUK BERBEKAM
  • Tidak Boleh Makan 3 JAM SEBELUM Berbekam
  • Tidak Boleh Makan 1 JAM SELEPAS Berbekam
  • Di Galakkan Mandi Dengan AIR PANAS SELEPAS Berbekam
  • Di Galakkan Minum Air Bergula atau MADU SELEPAS Berbekam

ANTARA PENYEMBUHAN PENYAKIT DENGAN KAEDAH BERBEKAM DARAH
  1. Kegemukan
  2. Gangguan Jantung
  3. Sesak Nafas & Asma
  4. Ismonia ( Penyakit Sukar Tidur )
  5. Kencing Manis
  6. Gangguan Pundi Hempedu & Hati
  7. Kencing Malam
  8. Tekanan Jiwa ( Stress )
  9. Pusingan Haid Tidak Teratur & Putus Haid
  10. Tekanan Darah Tinggi & Rendah
  11. Sakit Lutut & Kaki serta Pinggang
  12. Lumpuh ( Stroke ) Kerana Penyumbatan Pembuluh Darah Otak & Lumpuh Menyeluruh
  13. Gout
  14. Sakit Kepala Sebelah ( Migrain ) & Sakit Kepala
  15. Sakit Bahu & Tengkuk
  16. Melancarkan Peredaran Darah
  17. Meningkatkan Daya Ingatan
  18. Salah Urat
  19. Gangguan Pada Prostat & Lemah Syawat
  20. Kejang Kejang Otot
  21. Lemah Fungsi Sel Otak
  22. Pembengkakan Testis
  23. Angin Dalam Badan

WAKTU RAWATAN

MASA :
ISNIN AHAD ( 9.00 a.m 10.00 p.m )

Sila SMS @ Hubungi
SHAM 0179810791
Untuk temujanji rawatan

Kos pengangkutan ke lokasi anda akan dikenakan
RM 30 mengikut kawasan.

PAKEJ RAWATAN BEKAM
  1. Bekam Badan ( RM 70 )
  2. Bekam Badan & Kaki ( RM 100 )
  3. Bekam Badan & Kepala ( RM 100 )
  4. Bekam Badan & Muka ( RM 100 )
  5. Bekam Badan ,Kaki & Kepala ( RM 130 )
  6. Bekam Badan,Kaki,Kepala & Muka ( RM 150 )
  • Kaedah rawatan akan dilakukan di titik-titik penting di kawasan sendi utama badan dan juga pembuluh darah.
  • Melalui proses ini sel darah merah yang mati dan toksid serta angin dapat di keluarkan dari dalam badan.
  • Selepas berbekam darah kotor akan keluar agak bertali & tempat dibekam akan kelihatan berwana kehitaman
  • Kekerapan berbekam di galakkan sebulan sekali untuk memastikan darah kotor(toksin) serta angin dalam badan anda sentiasa di buang melalui kaedah bekam ini.



Antara Gambar Semasa Proses Bekam Di Lakukan





__________________

Perkhidmatan Bekam Terus Ke Rumah Anda KLIK SINI
Sedia Menerima Tempahan Website MLM | Matriks | Unilevel | Membership | ROI | Hyip | Dan Lain2
Sila Hubungi 017-9810791 / YM: shamkaya87
Reply With Quote
  #29  
Old 22-07-2012, 01:39 PM
northbioasli northbioasli is offline
Well-Known
Member

northbioasli's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Oct 2011
Posts: 5,060
Poster Rank: #726
Thanked 107 Times
Active Level
My Mood:
Default

bekam sunnah ni..mmg bagus kalau bikin..saya musti pileyy
Reply With Quote
  #30  
Old 22-07-2012, 01:58 PM
shamkaya87 shamkaya87 is offline
Super Active Member

shamkaya87's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,957
Poster Rank: #1320
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by northbioasli View Post
bekam sunnah ni..mmg bagus kalau bikin..saya musti pileyy

betul tu tuan
__________________

Perkhidmatan Bekam Terus Ke Rumah Anda KLIK SINI
Sedia Menerima Tempahan Website MLM | Matriks | Unilevel | Membership | ROI | Hyip | Dan Lain2
Sila Hubungi 017-9810791 / YM: shamkaya87
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
bekam angin, bekam darah

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 09:05 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE