Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 17,509
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 47,765
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 35,537
More...
View Poll Results: saya suka nasha aziz
saya suka nasha aziz 24 28.57%
nasha aziz lagi lawa dari anzalna dan neelofa 44 52.38%
dah berumur . not my taste laa 5 5.95%
saya takde perasaan pun.. 11 13.10%
Voters: 84. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 12-07-2012, 10:26 PM
apokalipso apokalipso is offline
Well-Known
Member

apokalipso's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2011
Posts: 6,103
Poster Rank: #577
Thanked 49 Times
Active Level
My Mood:
Default Nasha Aziz Akui Masih Solo


Ada suara nakal kami dengar hujung minggu lalu selepas selesai majlis pernikahan Ella yang mengatakan sekarang ini hanya menunggu giliran Nasha Aziz.

Maklumlah, di usia 41 tahun Nasha Aziz sehingga ke hari ini masih belum mempunyai teman lelaki tetap selepas beberapa calon sebelum ini terkandas di’tengah jalan.

Bercakap kepada Malaysian Digest semalam, Nasha Aziz mengakui yang diri beliau kini masih solo dan sebenarnya tidak terlalu memikirkan soal jodoh buat masa ini.

“Saya masih solo. Tak mengenali,Penat lah nak kenal-kenal (gelak). Lagipun banyak benda yang kita perlu mengenali, kan. Saya serahkan pada-Nya”

“Lagipun saya tidak menerima sebarang desakan dari keluarga mahupun teman-teman rapat,” ujar Nasha Aziz yang di’temui pihak media di satu pelancaran produk kesihatan.

Dan, pastinya ramai ingin tahu rahsia Nasha Aziz yang mampu kekal cantik sehingga ke hari ini. Model dna juga pelakon ini mendedahkan yang perasaan cinta adalah rahsia beliau.

“Tiada rahsia apa-apa. Simple saja, cinta. Cinta menjadikan saya nampak muda. Cinta melindungi saya daripada rasa tua. Cinta buat saya nampak sihat dan ceria. Cinta, cinta dan cinta. Setiap hari saya menerima cinta dan memberi cinta,” tambah Nasha Aziz lagi















SUMBER

BIODATA NASHA AZIZ

NAMA SEBENAR: Noraishah Abdul Aziz

TEMPAT LAHIR: Kuala Lumpur

TARIKH LAHIR: 14 Mei 1971

STATUS: Bujang

KERJAYA: Model dan pelakon

ANTARA DRAMA: Duit Free, Drama Cik Mala Janda Berhias, Inspirion, Inikah Cinta, Diari Datin dan Kasih Tercipta

TEATER: Lantai T Pinkie

FILEM: Sepi, Otai, Puaka Tebing Biru, Buli Balik, Kemarau Cinta, Tak Ori Tapi Ok, Cinta Luar Biasa, Buli, Trauma, Laila Isabella, Gerak Khas The Movie, Bara, Burung Besi, Puteri Impian, Kad Cinta

PENCAPAIAN:

Festival Filem Malaysia ke-17 (2004):

Pelakon Wanita Terbaik dan Festival

Filem Malaysia ke-14: Bintang Harapan Wanita Terbaik (1999)

Last edited by apokalipso; 12-07-2012 at 10:55 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 12-07-2012, 10:26 PM
Megat Sri Rama Megat Sri Rama is offline
CG Top Poster Club

Megat Sri Rama's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Aug 2007
Posts: 20,244
Poster Rank: #84
Thanked 484 Times
Active Level
Default Thread khas Nasha Aziz!... I love u bebeh!... Kelab peminat Nasha CG!... ::

Ini thread appreciation of beauty...

Ramai wanita cantik di waktu muda, tapi serabai selepas umur 40an.

Orang kata nak tahu seorang wanita itu cantik atau tidak, lihat sewaktu dia sudah berusia.

Siapa lagi yang secantik Nasha di umur 41?



Jom kongsi gambar-gambar dan/atau video Nasha....



Iklan Rexona (1989) :


Unknown :


Unknown :


Unknown :


Teaser untuk telemovie Monalisa (2008):

Dia punya kenyit mata (t=0:11s) boleh gugur jantung aku...

__________________
Saya benci Mahathir Bin Mohamad Kutty

Last edited by Megat Sri Rama; 12-07-2012 at 11:19 PM..
Reply With Quote
  #3  
Old 12-07-2012, 10:27 PM
hafis_81 hafis_81 is offline
Well-Known
Member

hafis_81's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Feb 2008
Location: Malaya
Posts: 6,332
Poster Rank: #561
Thanked 33 Times
Active Level
Default

Ketat muka mcm cucuk jer..
Reply With Quote
  #4  
Old 12-07-2012, 10:28 PM
theBLOGGERboy theBLOGGERboy is offline
Well-Known
Member

theBLOGGERboy's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Location: PlanetCalledEarth
Posts: 7,453
Poster Rank: #421
Thanked 30 Times
Active Level
My Mood:
Default

parking dulu.....
__________________
Okay, Now Make Me A Sandwich
Reply With Quote
  #5  
Old 12-07-2012, 10:28 PM
coklatpedas coklatpedas is offline
Normal Member

coklatpedas's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2011
Posts: 472
Poster Rank: #5893
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

cun sentiasa...mkn pa la dia ni
Reply With Quote
  #6  
Old 12-07-2012, 10:29 PM
snooker372 snooker372 is online now
Active Member

snooker372's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 614
Poster Rank: #4969
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Woit....pelakon numbor 1 favourate aku nie....ohhh Nasha sayangku...
Reply With Quote
  #7  
Old 12-07-2012, 10:29 PM
apokalipso apokalipso is offline
Well-Known
Member

apokalipso's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2011
Posts: 6,103
Poster Rank: #577
Thanked 49 Times
Active Level
My Mood:
Default

lawa lagi tu
Reply With Quote
  #8  
Old 12-07-2012, 10:29 PM
Niyang Niyang is offline
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 24,669
Poster Rank: #53
Thanked 70 Times
Active Level
My Mood:
Default

lepas kantoi video dier dlm bilik cam sarang tikus... abis suma pakwe tarik diri... heheheh... kecik n kecutttt.....
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
  #9  
Old 12-07-2012, 10:30 PM
baim baim is offline
Super Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,132
Poster Rank: #1215
Thanked 13 Times
Active Level
Default

dia ni kalau dh kawen, jadi milf ni..
Reply With Quote
  #10  
Old 12-07-2012, 10:30 PM
pressuresprayer pressuresprayer is offline
Super Active Member

pressuresprayer's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2010
Posts: 3,951
Poster Rank: #941
Thanked 107 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Niyang View Post
lepas kantoi video dier dlm bilik cam sarang tikus... abis suma pakwe tarik diri... heheheh... kecik n kecutttt.....
haremmmmmm
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 07:41 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE