Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 22,988
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 53,588
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 41,016
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 06-07-2012, 03:15 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default Kopi Susu Kambing Kelapa Dara - Untuk Kesihatan & Tambah Tenaga [MASUK JE MCM2 ADA]



Kopi Susu Kambing Bermadu Kelapa Dara

HARGA BIASA: RM40
HARGA PROMOSI:
POSLAJU: LEBIH 1 FREE





Kopi Kelapa Dara adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga.

Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Dengan rasa hebat aroma kopi Arabica, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.

Terbukti dengan meminum Kopi Kelapa Dara yang diformulasi menggunakan herba-herba "aphrodisiac ", mampu memberi manfaat kepada suami isteri

Untuk Suami:
Mengeraskan bak besi paip serta mengembangkan kepala zakar seperti ular tedung.
Sudah banyak kes " testimoni " mereka yang mati pucuk juga kini mampu beraksi semula setelah mengamalkannya.
Menguatkan otot-otot tenaga batin, melancarkan peredaran darah malahan tembakan dari zakar suami juga lebih deras dan jauh.

Untuk Isteri:
Mampu meningkatkan rangsangan seksual para isteri.
Menguatkan otot-otot bahagian intimasi
Melancarkan peredaran darah malahan ianya mampu menambah kekuatan kemutan vagina.
Menjadi lebih berahi terhadap suami.

RAMUAN:
Kopi segera, krimer kelapa, gula, coffee flavour powder, Horny Goat Weed, Tribulus Terrestris, Saw Palmetto, American Ginseng, Ginkgo Biloba.


Krimer Kelapa Dara
Minyak Kelapa Dara mengandungi asid laurik dan asid kaprik yang amat berguna dalam tubuh. Kedua-duanya digunakan oleh tubuh untuk membuat 'fatty acid derivative' yang dipanggil monolaurin dan monocaprin. Ianya bersifat antiviral, antibakterial dan antiprotozoal yang digunakan oleh tubuh untuk memusnahkan lapisan lipid dan phospholipids pada envelope virus yang menyebabkan disintegrasi virus berkenaan. Minyak kelapa dara mampu mengaktifkan atau melancarkan sistem metabolisma, menyokong sitem imunisasi tubuh, mengurangkan risiko sakit jantung, memperbaiki sistem penghadaman, mempertingkatkan tenaga harian, mengatasi tiroid, diabetes, dan kelesuan yang teruk, menurunkan berat badan dan mengembalikan keremajaan kulit.

American Ginseng
American ginseng telah dibuktikan berjaya meningkatkan potensi seksual lelaki. Pengkaji mendapati ginseng mengandungi bahan tertentu yang merangsang penambahan keaktifan hormon seks sekaligus menambah kekuatan lelaki dalam menjalankan tanggungjawab sebagai suami. Di Rusia, doktor mendapati bahawa ginseng dapat mengubati pesakit yang menderita akibat masalah kemandulan. Di samping itu, ginseng juga berkesan kepada kaum wanita dengan memantapkan kitaran haid mereka iaitu tetap pada masanya.

Ginkgo Biloba
Ginkgo biloba digunakan dalam perubatan tradisional untuk memperbaiki proses peredaran darah dan menguatkan daya ingatan. Ginkgo digunakan secara meluas di Jerman dan Perancis untuk penyakit Alzheimer dan penyakit lain berkaitan otak dan mental. 2 komponen penting dalam ginkgo biloba adalah flavonoid dan terpenoid. Flavonoid mempunyai kesan antioksidan yang berpotensi tinggi dengan melindungi saraf, otot jantung, saluran darah dan retina daripada rosak. Manakala terpenoid memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Selain itu, ginkgo juga meningkatkan pengaliran darah ke penis seterusnya menyokong dan mengekalkan ereksi apabila mendapat rangsangan seks.

Horny Goat Weed
Horny goat weed atau nama saintifiknya epimedium sagittatum adalah antara herba yang bertindak sebagai agen afrodisia yang boleh meningkatkan keinginan seks termasuk menambah penghasilan libido bagi lelaki dan wanita, memperbaiki tahap ereksi lelaki, mengembalikan keinginan seks, melegakan kelesuan dan membantu melegakan gejala akibat menopause bagi wanita seperti kemurungan, kurang minat terhadap seks dan kekeringan faraj.

Saw Palmetto
Saw Palmetto digunakan secara meluas untuk merawat masalah seksual yang berkaitan dengan simptom pembesaran prostat, masalah berkaitan sistem urinari, batuk dan sesak nafas. Selain itu, saw palmetto juga popular digunakan untuk pembesaran payudara, tenaga seksual, menyeimbangkan metabolisma, menaikkan selera makan dan membantu penghadaman. Kajian di Amerika Syarikat telah membuktikan Saw Palmetto begitu berkesan di dalam melegakan simptom Benign Prostatic Hyperplasia (BHP). Simptom BHP termasuk kekerapan dan keinginan kencing yang sukar dikawal, kesukaran dan kesakitan ketika kencing dan gangguan pengaliran kencing.

Tribulus Terrestris
Di Eropah, tanaman yang juga dikenal dengan nama ''Puncture Vine'' atau Caltrop ini telah digunakan sebagai herba stimulan untuk meningkatkan libido (kemampuan seksual) lelaki dan wanita sejak berabad-abad yang lalu. Selain itu, tanaman ini juga digunakan dalam perubatan hati, ginjal, serta penyakit saluran pencernaan. Tribulus dapat membantu masalah seksual kerana memiliki komponen yang disebut protodioscin. Zat ini akan diubah menjadi hormon dehidroepiandosteron atau DHEA, yang merupakan stimulan untuk penghasilan hormon testosteron dan estrogen. Secara ringkasnya, tribulus merangsang tubuh untuk membentuk hormon testosteron dan estrogen.


Cara Penggunaan:

Bagi mereka yang sihat
Disarankan meminumnya 1 kali sehari atau hari ketika hendak bersama pasangan sahaja.
Sebaiknya isteri juga minum 1 bancuhan Kopi Kelapa Dara pada hari hendak bersama. InsyAllah anda dan pasangan akan lebih bersemangat.

Kencing Manis
Tempoh Pembersihan : Sebelum mula mengambil produk ini, periksa tahap kencing manis. 1 peket kopi untuk 1 hari selama 1 bulan, selepas makan. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 2 peket untuk setiap hari. Makan selama 3 bulan. Periksa semula tahap kencing manis.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 3-4 kali seminggu.

Mati Pucuk, Ejakulasi Pra-Matang, Masalah Prostat & Genito-Urinari, Masalah Seks Wanita, Mati Haid
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari ,sebelum makan selama 1-3 bulan
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.

Lumpuh
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari selama 1-3 bulan.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.

Mandul
Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari, selama 1-3 bulan. Untuk suami & isteri.
Tempoh Penjagaan : 1 peket bila perlu

Tekanan Darah Tinggi
Tempoh Pembersihan : Sebelum mula, periksa tahap tekanan darah. 1 peket setiap hari selepas makan selama 3 bulan. Periksa tahap tekanan darah jika perlu.
Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.


Testimoni:


Masalah Tidak Berfungsi Tenaga Batin
Kes ini diceritakan oleh seorang stokis Bandar Baru Bangi di mana pada suatu petang beliau mendapat satu panggilan telefon sekitar jam 7.15pm dari seorang Pak Haji yang sudah pencen. Ketika itu beliau (stokis) sedang berada di kedai hendak membeli barang keperluan. Sebelum ini Pak Haji tersebut telah membeli sekotak kopi kelepe dara dan telah habis meminumnya (2 hari sekali). Di dalam perbulan telefon tersebut Pak Haji berkenaan menyebut " Syeh dah ada perubahan lah...barang dah mula bergerak, betul lah kopi ni bagus !" Stokis : " barang apa pulak yang bergerak Hj" Pak Haji : " ala benda tu lah...dulu tak macam ni, ada perubahan lah, saya gembira betul ni, hantarkan 2 kotak sekarang juga ! Stokis: " Hj. dah nak maghrib ni, esok je lah. Pak Haji : " eeh.. tak boleh, saya perlukan sekarang juga, tolonglah...benda ni penting untuk saya, kalau charge lebih pun tak pe, janji hantar sekarang juga ! Stokis : " ok faham...faham". Setelah ditanya secara berterus terang Pak Haji berkenaan dengan jujur menerangkan masalah yang dihadapinya sebelum ini dan beliau sangat teruja dari keputusan meminum kopi kelap dara ini dan berharap masalah yang dihadapi akan dapat diatasi sepenuhnya.

Berikut ialah pengakuan En. Aziz yang mengalami serangan angin ahmar di sebelah kiri.
- Kesan rawatan awal : 1-5 jam pertama bahagian yang mengalami strok menjadi lemah. Hari ke-3 minum, rasa lemah di bahagian strok semakin berkurangan. Hari seterusnya, rasa lemah badan semakin hilang, hanya kepala terasa sedikit berdengung. Terbukti tahap kesihatan dan kekuatan tenaga batin semakin meningkat. - Setelah mengamalkan minum kopi kelapa dara, terbukti banyak perubahan terhadap tahap kesihatan (bertambah sihat). Disebabkan itu, saya telah mengesyorkan produk ini kepada menantu untuk mencuba 1 peket. Keesokannya, menantu telah mengajak saya berkunjung ke pejabat Desaku untuk mendapatkan produk Kopi Kelapa Dara setelah terasa kesan dan perbezaannya (rasa lebih sihat dan bertenaga).

Nama minta dirahsiakan, Sabak Bernam - Meroyan selpas bersalin
- Saya adalah seorang ibu yang bertuah kerana dikurniakan anak yang ramai. Anak-anak saya dilahirkan dalam jarak yang dekat iaitu setahun atau 2 tahun sekali. Walaubagaimanapun, semasa melahirkan anak yang ke-5, saya telah menjalani pembedahan. Selepas bersalin, saya mengalami masalah tekanan perasaan. Saya banyak menghabiskan masa dengan termenung dan lebih suka menyendiri. Saya jadi hilang keyakinan diri dan berprasangka buruk pada suami (cemburu). Disebabkan itu, hubungan kami suami isteri menjadi dingin. Masalah ini berlarutan sehingga 3 tahun. Walaubagaimanapun, suatu hari suami saya telah terdengar tentang produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli. Setelah mengetahui tentang khasiat dan kelebihannya, suami menyarankan agar saya mencuba produk ini. Alhamdulillah, saya dapat merasai perubahannya setelah menghabiskan 1 kotak pertama. Saya mendapati tahap emosi saya menjadi lebih baik dan stabil, kecergasan dan keyakinan diri saya juga bertambah baik. Lebih memberansangkan, keinginan untuk bersama suami juga meningkat dan hubungan saya dan suami semakin mesra dan kembali seperti dulu. Kini, saya masih mengamalkan produk ini mengikut dos yang dicadangkan.

Nota: Pengguna produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli harus bersabar dengan ketidakselesaan yang mungkin dialami semasa proses penyembuhan iaitu dalam jangka masa seminggu. Selepas kesan rawatan awal (proses penyembuhan) yang dialami, pengguna akan berasa lebih sihat dan bertenaga. Walaubagaimanapun, jika kesan yang dialami berpanjangan, pengguna dinasihatkan berhenti dahulu mengambil produk ini dan dapatkan nasihat doktor. Bagi sesetengah pengguna mungkin tidak mengalami simptom-simptom kesan rawatan awal (penyembuhan), bahkan berasa lebih sihat dan bertenaga.






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
BSN No akaun: 1010329000022874
BIMB No akaun:
PBB No akaun:
HLB No akaun:
BRakyat No akaun:

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..






Last edited by azanney; 03-04-2013 at 04:58 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 07-07-2012, 07:43 AM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



Vimax Canada Original
HARGA BIASA: RM280
HARGA PROMOSI: RM249
POSLAJU: RM1.00 je...






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
Email: azanne1407 @ yahoo dot com
Tel : O17 372 738O @ O19 382 738O

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..





Reply With Quote
  #3  
Old 08-07-2012, 05:59 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



beli lebih dari satu boleh diskaun


FREE Poslaju


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole


Reply With Quote
  #4  
Old 09-07-2012, 08:51 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



website ************ telah siap

jom masuk




beli lebih dari satu boleh diskaun


FREE Poslaju


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole




Reply With Quote
  #5  
Old 10-07-2012, 08:27 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



Lotion Power 31 Brutal

HARGA BIASA: RM50
HARGA PROMOSI:
POSLAJU: FREE






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
BSN No akaun: 1010329000022874
BIMB No akaun:
PBB No akaun:
HLB No akaun:
BRakyat No akaun:

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..





Reply With Quote
  #6  
Old 11-07-2012, 11:38 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default




HARGA BIASA: RM110
HARGA PROMOSI: RM90
POSLAJU: FREE






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
Email: azanne1407 @ yahoo dot com
Tel : O17 372 738O @ O19 382 738O

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..





Reply With Quote
  #7  
Old 12-07-2012, 09:09 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



STUD 100 Tahan Lama
HARGA BIASA: RM99
HARGA PROMOSI: RM?? Sila nyatakan harga anda...
POSLAJU: FREE






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
Email: azanne1407 @ yahoo dot com
Tel : O17 372 738O @ O19 382 738O

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..





Reply With Quote
  #8  
Old 13-07-2012, 10:36 AM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



Lotion Power 31 Brutal

HARGA BIASA: RM50
HARGA PROMOSI:
POSLAJU: FREE






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
BSN No akaun: 1010329000022874
BIMB No akaun:
PBB No akaun:
HLB No akaun:
BRakyat No akaun:

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..





Reply With Quote
  #9  
Old 14-07-2012, 07:49 AM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



website ************ telah siap

jom masuk




beli lebih dari satu boleh diskaun


FREE Poslaju


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole




Reply With Quote
  #10  
Old 15-07-2012, 01:24 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,342
Poster Rank: #13
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



Vimax Canada Original
HARGA BIASA: RM280 + FREE PL Supergel
HARGA PROMOSI: RM250






Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
Email: azanne1407 @ yahoo dot com
Tel : O17 372 738O @ O19 382 738O

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..




AGEN/PEMBEKAL VIMAX DIPERLUKAN


WHEN COULD I EXPECT TO SEE RESULTS?

WEEKS 1-4

On the first weeks you will notice a significant increase in Sexual Desire and Sexual Stamina (as showed by the Vimax Team survey with over 9000 participants.)

WEEKS 4-8

You will feel an improvement in your erectile function and more satisfaction during sexual intercourse (80% of surveyed men report such benefits) . Most men also report that penis when flaccid "hangs" longer and thicker throughout the day.

WEEKS 9+

You will start experiencing highly positive changes in your Erection Quality (by maximizing your EQ your penis will start engorging to its full potential in terms of size - your partner will also feel it thicker and wider). For optimal results try taking Vimax 30 minutes before intercourse.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 01:29 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE