Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > General Stuff & Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 01-07-2012, 02:55 PM
biggie80 biggie80 is offline
Active Plus

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,293
Thanks (Received): 805
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default (SOLD OUT) Poster ulama besar alam melayu [pre-order]




Salam,
Di sini kawe nak jual sekeping poster ULAMA BESAR ALAM MELAYU yang terdiri daripada 84 imej para Ulama Besar yang pernah/ masih ada di Tanah Melayu.

Kawe telah diwakil jual oleh pengusaha poster ini yang juga penuntut di Pondok Lubuk Tapah, Pasir Mas, Kelantan bagi menampung perbelanjaan membina sekolah tahfiz di sana.

Insya Allah.

HARGA: RM35.00/ kpg
: RM100.00/ 3kpg
tambah RM6.00 utk kos pos. Tidak termasuk frame

Kawe jual scr pre-order dan setiap pesanan akan dihantar kepada pengusaha untuk kerja-kerja cetakan dan akan dipos serentak dalam beberapa hari setelah kawe terima barang pesanan.

Berminat, Sila hubungi kawe
Tel/SMS: 012900 6903/PM inbox kawe.

TERIMA KASIH
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"

Last edited by biggie80; 31-08-2015 at 03:45 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-07-2012, 02:58 PM
bizstudent bizstudent is offline
Regular

bizstudent's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2011
Posts: 424
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Terbaik! BUMP utk TT
Reply With Quote
  #3  
Old 01-07-2012, 02:59 PM
greenapple greenapple is offline
Active Plus

greenapple's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2009
Location: jaybee -- kuala lumpur --kota kinabalu -- semporna
Posts: 4,243
Thanks (Received): 250
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

insya'allah aku beli....kena usul pada bos dlu
Reply With Quote
  #4  
Old 01-07-2012, 03:00 PM
kelicap kelicap is offline
Active Plus

kelicap's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2011
Posts: 3,562
Thanks (Received): 144
Likes (Received): 0
Active Level
Default

minat sangat..
Tapi kalau pos kena lipat kan..??
Kalau lipat nanti perenyok..mesti dah tak cun kalau saya nak frame kan coz dah ada bekas lipatan..
Saya nak poster ni..tapi saya tak nak lipat lipat..
Acaner tu johan..??
Reply With Quote
  #5  
Old 01-07-2012, 03:02 PM
biggie80 biggie80 is offline
Active Plus

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,293
Thanks (Received): 805
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bizstudent View Post
Terbaik! BUMP utk TT
Quote:
Originally Posted by greenapple View Post
insya'allah aku beli....kena usul pada bos dlu
Insya Allah, terima kasih mudahan dapat membantu sedikit sebanyak mereka yang berjuan menuntut ilmu dan sama-sama mendapat manfaat.
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
  #6  
Old 01-07-2012, 03:03 PM
biggie80 biggie80 is offline
Active Plus

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,293
Thanks (Received): 805
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kelicap View Post
minat sangat..
Tapi kalau pos kena lipat kan..??
Kalau lipat nanti perenyok..mesti dah tak cun kalau saya nak frame kan coz dah ada bekas lipatan..
Saya nak poster ni..tapi saya tak nak lipat lipat..
Acaner tu johan..??
Johan Jawab : saya akan gulung dan balutkan dgn kertas paper tebal2, insya Allah tuan akan terima dengan keadaan baik.
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
  #7  
Old 01-07-2012, 03:04 PM
fine net fine net is offline
CG Top Poster Club

fine net's Avatar

 
Trader Rating: (48)
Join Date: Apr 2007
Location: A Place Without No Name
Posts: 42,937
Thanks (Received): 214
Likes (Received): 25
Blog Entries: 19
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kelicap View Post
minat sangat..
Tapi kalau pos kena lipat kan..??
Kalau lipat nanti perenyok..mesti dah tak cun kalau saya nak frame kan coz dah ada bekas lipatan..
Saya nak poster ni..tapi saya tak nak lipat lipat..
Acaner tu johan..??
skrg poslaju da ade box utk poster dgn payung....box tu bentuk roll...
__________________
◕‿◕ REGISTER SEBAGAI PEMANDU UBER,TIADA BAYARAN DIKENAKAN,
KLIK SAHAJA (PERCUMA)◕‿◕


****RUANGAN IKLAN BANNER/TEXT DI SIGGY UTK DISEWA**** - PM UTK MAKLUMAT LANJUT

Reply With Quote
  #8  
Old 01-07-2012, 03:05 PM
biggie80 biggie80 is offline
Active Plus

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,293
Thanks (Received): 805
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fine net View Post
skrg poslaju da ade box utk poster dgn payung....box tu bentuk roll...
nanti kawe tnya, utk dapatkan harga, tma ksh tuan
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
  #9  
Old 01-07-2012, 03:07 PM
fine net fine net is offline
CG Top Poster Club

fine net's Avatar

 
Trader Rating: (48)
Join Date: Apr 2007
Location: A Place Without No Name
Posts: 42,937
Thanks (Received): 214
Likes (Received): 25
Blog Entries: 19
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by biggie80 View Post
nanti kawe tnya, utk dapatkan harga, tma ksh tuan
cume harga je kawe x tahu bape....
__________________
◕‿◕ REGISTER SEBAGAI PEMANDU UBER,TIADA BAYARAN DIKENAKAN,
KLIK SAHAJA (PERCUMA)◕‿◕


****RUANGAN IKLAN BANNER/TEXT DI SIGGY UTK DISEWA**** - PM UTK MAKLUMAT LANJUT

Reply With Quote
  #10  
Old 01-07-2012, 04:05 PM
biggie80 biggie80 is offline
Active Plus

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,293
Thanks (Received): 805
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

berminat hubungi kawe
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold