Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > General Stuffs & Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 26,843
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 57,458
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 44,442
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 01-07-2012, 02:55 PM
biggie80 biggie80 is offline
Super Active Member

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,246
Poster Rank: #1192
Thanked 814 Times
Active Level
My Mood:
Default [poster] ulama besar alam melayu [pre-order]




Salam,
Di sini kawe nak jual sekeping poster ULAMA BESAR ALAM MELAYU yang terdiri daripada 84 imej para Ulama Besar yang pernah/ masih ada di Tanah Melayu.

Kawe telah diwakil jual oleh pengusaha poster ini yang juga penuntut di Pondok Lubuk Tapah, Pasir Mas, Kelantan bagi menampung perbelanjaan membina sekolah tahfiz di sana.

Insya Allah.

HARGA: RM35.00/ kpg
: RM100.00/ 3kpg
tambah RM6.00 utk kos pos. Tidak termasuk frame

Kawe jual scr pre-order dan setiap pesanan akan dihantar kepada pengusaha untuk kerja-kerja cetakan dan akan dipos serentak dalam beberapa hari setelah kawe terima barang pesanan.

Berminat, Sila hubungi kawe
Tel/SMS: 012900 6903/PM inbox kawe.

TERIMA KASIH
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"

Last edited by biggie80; 01-07-2012 at 02:59 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-07-2012, 02:58 PM
bizstudent bizstudent is offline
Normal Member

bizstudent's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2011
Posts: 425
Poster Rank: #6407
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Terbaik! BUMP utk TT
Reply With Quote
  #3  
Old 01-07-2012, 02:59 PM
greenapple greenapple is offline
Super Active Member

greenapple's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2009
Location: jaybee -- kuala lumpur --kota kinabalu -- semporna
Posts: 4,236
Poster Rank: #896
Thanked 251 Times
Active Level
My Mood:
Default

insya'allah aku beli....kena usul pada bos dlu
__________________
Peguam Bela diperlukan .Dan Tanah Untuk dijual direct owner (freehold)

بسم الله الرحمن الرحي segala puji bagi mu allah
Reply With Quote
  #4  
Old 01-07-2012, 03:00 PM
kelicap kelicap is offline
Super Active Member

kelicap's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Feb 2011
Posts: 3,371
Poster Rank: #1150
Thanked 145 Times
Active Level
Default

minat sangat..
Tapi kalau pos kena lipat kan..??
Kalau lipat nanti perenyok..mesti dah tak cun kalau saya nak frame kan coz dah ada bekas lipatan..
Saya nak poster ni..tapi saya tak nak lipat lipat..
Acaner tu johan..??
Reply With Quote
  #5  
Old 01-07-2012, 03:02 PM
biggie80 biggie80 is offline
Super Active Member

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,246
Poster Rank: #1192
Thanked 814 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bizstudent View Post
Terbaik! BUMP utk TT
Quote:
Originally Posted by greenapple View Post
insya'allah aku beli....kena usul pada bos dlu
Insya Allah, terima kasih mudahan dapat membantu sedikit sebanyak mereka yang berjuan menuntut ilmu dan sama-sama mendapat manfaat.
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
  #6  
Old 01-07-2012, 03:03 PM
biggie80 biggie80 is offline
Super Active Member

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,246
Poster Rank: #1192
Thanked 814 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kelicap View Post
minat sangat..
Tapi kalau pos kena lipat kan..??
Kalau lipat nanti perenyok..mesti dah tak cun kalau saya nak frame kan coz dah ada bekas lipatan..
Saya nak poster ni..tapi saya tak nak lipat lipat..
Acaner tu johan..??
Johan Jawab : saya akan gulung dan balutkan dgn kertas paper tebal2, insya Allah tuan akan terima dengan keadaan baik.
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
  #7  
Old 01-07-2012, 03:04 PM
fine net fine net is offline
CG Top Poster Club

fine net's Avatar

 
Trader Rating: (47)
Join Date: Apr 2007
Location: Living in mashe heart
Posts: 41,447
Poster Rank: #20
Blog Entries: 19
Thanked 214 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kelicap View Post
minat sangat..
Tapi kalau pos kena lipat kan..??
Kalau lipat nanti perenyok..mesti dah tak cun kalau saya nak frame kan coz dah ada bekas lipatan..
Saya nak poster ni..tapi saya tak nak lipat lipat..
Acaner tu johan..??
skrg poslaju da ade box utk poster dgn payung....box tu bentuk roll...
__________________
◕‿◕ CARI DOORGIFT?? PROMOSI TASBIH RM 1.00 SEPASANG!! ◕‿◕

****RUANGAN IKLAN BANNER/TEXT DI SIGGY UTK DISEWA**** - PM UTK MAKLUMAT LANJUT

Reply With Quote
  #8  
Old 01-07-2012, 03:05 PM
biggie80 biggie80 is offline
Super Active Member

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,246
Poster Rank: #1192
Thanked 814 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fine net View Post
skrg poslaju da ade box utk poster dgn payung....box tu bentuk roll...
nanti kawe tnya, utk dapatkan harga, tma ksh tuan
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
  #9  
Old 01-07-2012, 03:07 PM
fine net fine net is offline
CG Top Poster Club

fine net's Avatar

 
Trader Rating: (47)
Join Date: Apr 2007
Location: Living in mashe heart
Posts: 41,447
Poster Rank: #20
Blog Entries: 19
Thanked 214 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by biggie80 View Post
nanti kawe tnya, utk dapatkan harga, tma ksh tuan
cume harga je kawe x tahu bape....
__________________
◕‿◕ CARI DOORGIFT?? PROMOSI TASBIH RM 1.00 SEPASANG!! ◕‿◕

****RUANGAN IKLAN BANNER/TEXT DI SIGGY UTK DISEWA**** - PM UTK MAKLUMAT LANJUT

Reply With Quote
  #10  
Old 01-07-2012, 04:05 PM
biggie80 biggie80 is offline
Super Active Member

biggie80's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jul 2010
Location: .:depan lappy:.
Posts: 3,246
Poster Rank: #1192
Thanked 814 Times
Active Level
My Mood:
Default

berminat hubungi kawe
__________________
"....Allah jualah Tuhan kami dan Tuhan kamu. Bagi kami amal kami dan bagi kamu amal kamu. Tidaklah patut ada sebarang pertengkaran antara kami dengan kamu (kerana kebenaran telah jelas nyata). Allah akan menghimpunkan kita bersama (pada hari kiamat), dan kepadaNyalah tempat kembali semuanya (untuk dihakimi dan diberi balasan)"
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:46 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE