Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Health, Beauty, Wellness Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 25-06-2012, 05:13 PM
emasmoden emasmoden is offline
Super Active

emasmoden's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Aug 2007
Posts: 7,372
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
Default Hot product

salam semua..


Kepada kakak n abg-abg yg nak kurus tapi tak mau tahan lapar, sangat sesuai produk acai berry ni. Dah ramai yg berjaya.

- Sesuai lelaki dan wanita kecuali yg mengandung.
- Tiada had umur.
- Perut buncit pun sesuai. (tgk testimoni bwh tu).
- Boleh mkn makanan harian cam biasa.
- Tak perlu tahan lapar sampai sakit kepala. haha
- Tak perlu lagi makan sup n tomyam saja hari2.

Ini dia produknya, ACAI BERRY.
Cara Makan:
1 biji setiap pagi sebelum sarapan.
Minum dng air masak tau.
Acai berry akan menjadikan kita kurang berasa lapar dari selalu.
Tetapi blh menghasilkan peluh yg banyak untuk membuang toksid dan lemak.

Amaran:
Tidak sesuai untuk wanita hamil, pesakit jantung, hati atau buah pinggang dan tidak blh diambil dng ubat lain.



Cara nak tgk yg asli atau tidak:
Asli - cecair warna coklat kehitaman.
Tiruan - cecair warna putih (selain dari coklat kehitaman)


Testimoni - lelaki umur 41.
berat - 2minggu turun 5kg / 2bln turun 9kg.
perut - 2minggu kempis 7cm / 2bln kempis 10cm
TANPA SENAMAN, Minum air ksg 2 - 3ltr sehari, kurang byk air bercafein, mkn cam biasa tapi kurang dari selalu sbb sentiasa rasa kurang lapar.



Wanita ni turun 6kg dalam sebulan.



Testimoni - perempuan umur 30anberat - 1minggu turun 2kg








Ni lak testimoni terhebat - 3hari trn 3kilo.


Harga - RM100.00
Pos laju - RM6.00 (SM) / RM9.00 (SS)
Pembayaran sebelum pukul 4ptg akan dipos pada hari yg sama.
Sila sms ke no dibawah / pm untuk dapatkan no akaun pembayaran.
Tips untuk cepatkan lg kesan.
Minum air kosong byk dalam 2-3 ltr sehari.
Kurangkan air manis seperti kopi / nescafe / teh.
__________________
0174240927

Last edited by emasmoden; 19-10-2012 at 12:10 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 25-06-2012, 05:16 PM
renxu renxu is offline
Super Active

renxu's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2008
Posts: 6,630
Thanks (Received): 213
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

makan ni buang2 air tak?
Reply With Quote
  #3  
Old 25-06-2012, 05:29 PM
emasmoden emasmoden is offline
Super Active

emasmoden's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Aug 2007
Posts: 7,372
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by renxu View Post
makan ni buang2 air tak?
tak buang. tak sakit perut.
buang air besar mcm biasa je.
cuma kencing akan bertambah lah sbb kita minum air byk.
__________________
0174240927
Reply With Quote
  #4  
Old 25-06-2012, 07:12 PM
kloromonokarbon kloromonokarbon is offline
Active Plus

kloromonokarbon's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2011
Posts: 3,261
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

berapa biji dalm stu botol ni...klu cod area mane..
Reply With Quote
  #5  
Old 25-06-2012, 07:23 PM
emasmoden emasmoden is offline
Super Active

emasmoden's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Aug 2007
Posts: 7,372
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by kloromonokarbon View Post
berapa biji dalm stu botol ni...klu cod area mane..
sebotol ada 30biji, cun cun cukup sebulan.
cod kulim sj.
__________________
0174240927
Reply With Quote
  #6  
Old 25-06-2012, 08:14 PM
emasmoden emasmoden is offline
Super Active

emasmoden's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Aug 2007
Posts: 7,372
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Ini pulak kapsul sihat untuk lelaki, khusus para suami yg nak tingkatkan pretasi seks dng isteri.
kompom tak rugi. dah cuba baru tau.
produk herba 100%, ada ujian makmal PRN..lulus. tiada racun.

Kepuasan untuk lelaki:
-meningkatkan kepuasan seksual
-lebih tegang dan tahan lama
-melambatkan tempoh ejakulasi dan pancutan pramatang.
-memekatkan kualiti air mani.
-tidak tewas awal dng isteri anda!!

Cara pengambilan:
Untuk kesan segera, makan 3biji 2-3 jam sebelum bersama.
Untuk kekalkan stamina dan tenaga, 1biji pagi dan 2biji mlm.
Minum air masak.

Kandungan 1btl: 21 kapsul.
Harga: RM60.00 termasuk pos.
Sila pm atau sms untuk tempahan.

__________________
0174240927

Last edited by emasmoden; 26-06-2012 at 12:18 AM..
Reply With Quote
  #7  
Old 26-06-2012, 03:40 AM
Datin L Datin L is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2012
Posts: 48
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default


BUMP BUMP BUMP
Reply With Quote
  #8  
Old 26-06-2012, 03:43 AM
Datin L Datin L is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2012
Posts: 48
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

TT tak buat ejen dropship ke untuk product ni? hehe
Reply With Quote
  #9  
Old 26-06-2012, 12:01 PM
emasmoden emasmoden is offline
Super Active

emasmoden's Avatar
 
Trader Rating: (16)
Join Date: Aug 2007
Posts: 7,372
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Datin L View Post
TT tak buat ejen dropship ke untuk product ni? hehe
tak wat.
order n simpan stock cam seller lain.
nape datin?
__________________
0174240927
Reply With Quote
  #10  
Old 26-06-2012, 06:11 PM
Datin L Datin L is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2012
Posts: 48
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by emasmoden View Post
tak wat.
order n simpan stock cam seller lain.
nape datin?
oh. kalau buat, sy berminat. saja tanya.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump