Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,396
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,119
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,282
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 15-09-2009, 12:00 AM
armins_eye armins_eye is offline
Active Member

armins_eye's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,207
Poster Rank: #1796
Thanked 805 Times
Active Level
My Mood:
Default Keringnya Tasik Galilee = Turunnya Nabi Isa

Salam Ramadhan Salam Ikatan

KERINGNYA TASIK GALILEE & TURUNNYA NABI ISA




Assalamualaikum semua para hadirin sekelian...
salam peringatan dari saya berkenaan tasik galilee,
sebuah tasik yang dikelilingi darat sedang pun kering dengan derasnya...
Nama lain bagi tasik ini ialah:
- Lake of Gennesaret
- Lake Kinneret
- Sea of Tiberias

Ada 1 hadis Sahih yang saya sengaja tiada tunjukkan di sini,
memberitahu saya dan anda semua,
bahawa...
bila keringnya tasik ini,
maka tunggulah kamu akan turunnya Al-Masih Isa,
itulah saatnya dan perhatikan lah tasik ini,
sebagai antara sempadan begitu hampirnya tanda2 besar...
Carilah hadis sahih ini sampai dapat,
dan bila anda tahu dan menjumpai hadis ini,
di ketika anda tahu itu,
anda pasti dalam ketakutan yang amat sangat,
menjadi kerisauan saya sekarang ialah,
tasik ini sudah pun kering dengan derasnya setiap hari turun beberapa milimeter sejak tahun 2000 masihi lagi,
dan 9 tahun telah pun berlalu...

Saudara serumpun ku...
anda semua harus beringat,
bila tasik ini kering,
maka itulah saat di mana Nabi Isa akan turun ke planet bumi,
membantu imam mahdi,
memburu dajjal ke seluruh pelusuk bumi...

dan aku ingatkan lagi,
hadis ini amatlah sahih,
sedangkan tiada 1 ulamak di tanah Melayu pun berani membongkar hadis sahih ini,
dengan kata lain,
mereka tahu tapi mereka kekurangan berani,
kerana hakikat itu jelas,
tasik galilee sedang kering dengan lajunya,
dan mengikut kajian sains,
tasik ini akan kering dalam tempoh masa 50 tahun sahaja dan menemui dasarnya,
dan ketika itulah Nabi Isa turun...



dan anda semua kena faham,
sebelum Nabi Isa turun dalam tempoh 50 tahun akan datang (plus-minus),
sudah pastilah proses2 untuk menjadi ASBAB perlunya baginda turun,
ASBAB itu mestilah terjadi,
ini bermakna wahai tuan2...

Proses ini "sepatutnya" sudah berlaku:
- tasik galilee sedang mengering dengan derasnya setiap hari...
- ini bermakna sistem dajal akan mencapai kemuncaknya (yang membolehkan dajal muncul dengan sempurna)
- bila dajjal akan keluar itu kita tak pasti, namun semua tanda kecil & fitnah yang membolehkan dia keluar itu sudah pun wujud di sekeliling kita
- anda kena faham, banyak hadis sahih mengatakan pemuda hensem dari timur itu dilantik menjadi imam mahdi adalah dalam sekitar umurnya mencecah 40 tahun....
- dan ini bermakna, adalah amat saya yakini, bahawasanya, pemimpin hensem dari timur itu sudah pun berada di kalangan kita,
samada baginda di saat ini baru dilahirkan? atau masih kanak2 ? atau sedang belajar di sekolah menengah, atau pun sedang dalam alam remaja, kita tak pasti...
-ingatlah, saya menyampaikan mesej ini di dalam forum ini melainkan untuk mengajak kamu semua langsaikan hutang secepat mungkin sebelum nibiru melintasi orbit kita, kerana atas sebab lintasan itulah, maka gerhana matahari & gerhana bulan akan berlaku serentak, dan kamu wahai orang muslim, tentu di saat itu sedar, bahawa di masa 2-3 tahun lepas, ada manusia pernah memberitahu anda tentang ahal ini, namun anda mungkin terlambar di saat itu...
-dan kerana itulah saya hadir untuk menyelamatkan ramai traders dan ramai dari mereka dapat kaut untung yang banyak dan dapat langsaikan hutang dunia sebelum saat itu tiba...

Ingatla saudara2 ku...
Mereka ber-3 akan muncul selang silih sahaja,
dan mereka ber-3 berkongsi gelaran yang sama,
mereka ber-3 adalah manusia belaka,
2 daripada mereka mendapat rahmat berupa umur yang panjang,
sedangkan 1 dari mereka ber-3 berumur pendek tapi dapat meminpin dunia.

Ketahuilah mereka ber-3 ialah:
- Al Masih Imam Mahdi
- Al Masih Dajjal
- Al Masih Isa

Ingatlah kawan2...
sekiranya umur anda adalah sekitar 20 han 30 han (pada hari ini),
percayalah,
dalam tempoh 50 tahun ini sahaja,
semua tanda2 untuk munculnya tanda2 besar,
pasti 100% muncul di zaman anda,
samada anda ditakdirkan untuk mati sebelum peristiwa itu muncul,
atau anak2 anda yang bakal berhadapan dengan ujian itu,
ketahuilah,
tasik galilee sudah pun mulai mengering sejak tahun 2000 masihi lagi,
dan proses pengeringan ini amat dasyat sehingga yahudi2 di Israel meminta bantuan dunia untuk menaikkan kembali aras tasik galilee ini,
dan 9 tahun sudah pun berlalu,
ada baki lagi 41 tahun (plus-minus) sebelum turunnya Nabi Isa ke planet bumi,
dan anda harus ingat...!!!


Sekali lagi saya anda ingatkan,
bila Nibiru melalui nanti (diteorikan),
2 gerhana planet akan berlaku (diselidiki),
iaitu bulan dan matahari (dari pandangan mata di permukaan bumi),
dan...
(teori 2 gerhana pada tahun 80 han "akan bergabung" teori gerhana tahun 2012),
dan sekiranya teori ini benar2 berlaku,
maka sahlah dan lengkaplah semua tanda2 kecil,
dan kehadiran tanda2 besar pasti berlaku tanpa berlaku.

KAJIAN SAINS:
Setelah saya membuat kajian...
sekiranya kehadiran planet besar ini dan melintas di antara orbit bumi & matahari,
gelombang2 pancaran akan keluar,
dan menjahanamkan semua sistem2 dunia yang menggunakan elektronik atau pancaran api,
dan ini bermakna,
semua apa sahaja jentera langit dan bumi,
asalkan yang mempunyai saluran elektrik,
akan dengan sendirinya tidak berfungsi,
satelit, jet pejuang, kapal laut enjin fuel system, kereta api, motorsikal, kereta kebal, tenaga elektrik, henfon, playstation tidak akan langsung berfungsi lagi,
dan anda akan kembali ke zaman sebelum tibanya elektrik.
Ini pesanan saya lagi...
=tiada 1 hadis pun menerangkan yang manusia akhir zaman berperang dengan alat2 yang selain pernah nabi sendiri pakai=
sekiranya kajian saya di atas,
maka sahla,
apa sahaja teknologi moden hari ini,
persenjataan tercanggih,
akan menjadi tidak aktif dan collapse...
maka hidup anda pada selepas peristiwa besar ini berlaku,
adalah 1 kehidupan di mana anda bakal hidup di zaman sebelum hadirnya elektrik,
manusia akan kembali kepada fitrah semula,
dan mana2 manusia yang tinggal di bandar,
adalah manusia yang paling rugi di kala itu,
kerana...
bandar yang duduki itu sedang tenggelam,
kerana itulah kita kena bina perkampungan Muslim,
seperti banyak yang ada di tanah Melayu...

Kepada semua angkatan Teknik_Keris,
saya pernah pesan gunakan duit untung trading untuk:
-melangsaikan hutang dunia
-membeli tanah di pedalaman
-menguasai sungai2 dan pinggiran gunung
-membeli kuda 1 orang 2 ekor
-mengasah pedang dan mencanai keris
-menguasai kembali teknik pancutan iaitu MEMANAH
-dan kembali mengajar anak2 kamu semua berenang

Ketahuilah,
kita ada tak sampai 41 tahun aje lagi sebelum tasik galilee kering sepenuhnya,
kita ada hanya purata 41 tahun aje lagi sebelum turunnya Nabi Isa ke planet Bumi ini,
dan anda kena faham lagi sekali,
sebelum Nabi Isa itu turun,
sudah pastilah Imam Mahdi itu sudah pun ada di keliling kita,
dan sudah pastilah peperangan besar pasti terjadi,
dan sudah semestinya lah akibat perang itu,
dengan sebab sistem yang lengkap di keliling kita,
menyebabkan Dajjal itu pasti juga akan keluar,
ya kawan2...
dajjal akan muncul dulu sebelum turunnya Nabi isa,
dan Imam Mahdi akan muncul dulu sebelum Dajjal keluar dari Khurasan,
sekali lagi saya ingatkan,
anda hanya ada 41 tahun lebih sahaja sebelum 1 tanda besar pertama keluar,
bila 1 tanda besar keluar,
maka lengkaplah semua tanda2 kecil,
bila 1 tanda besar keluar,
akan datang tanda2 besar seterusnya tanpa ragu2...

Dan ingatlah wahai Muslimin,
doa Nabi Ibrahim makbul sehingga akhir zaman,
dari susurgalur bagindalah berakhirnya Rasul terakhir Nabi Muhammad,
dari susurgalur Nabi Muhammad lah,
akan munculnya pemuda hensem bernama Muhammad Bin Abdullah (di zaman kita "mungkin"),
yang mana dia sendiri tak tahu dia adalah bakal Imam Mahdi,
percayalah,
di dalam darahnya ada kombinasi DNA Nabi Ibrahim & DNA Nabi Muhammad,
kerana mereka berdua dari keturunan yang sama,
sedangkan Mahdi adalah waris dari keturunan yang tak pernah meninggalkan Solat,
carilah balik doa Nabi Ibrahim itu, (ada dalam Alquran)
dan kerana itulah,
Solat 5 Waktu di tahiyat akhir,
akan selalu kita bacakan nama 2 Nabi itu.

Pesanan Terakhir,
langsaikan hutang secepat mungkin,
tinggalkan bandar kalau anda sudah ada tanah baru di pedalaman,
kumpulkan kain2 yang tahan lama,
ternak dan gembala kambing,
ajar anak anak menunggang kuda,
simpan cermin mata anda sebaik mungkin,
banyakkan mencetak sebelum tibanya hari tiada elektrik,
banyakkan menulis dan berpesan pada jiran sebelah,
latihkan anak2 Melayu kita dengan kemahiran memanah,
banyakkan berenang di waktu petang,
minta maaf pada saudara2 dekat dan saudara2 jauh,
kita kena cepat mintak maaf (kerana apa pun boleh jadi bila Dajal menguasai hari)

Kalau perlu,
sila sebar2kan nasihat di atas kepada semua Muslimin yang pandai berbahasa Melayu.

================================================== ===============
bersambung...

Carilah Hadis SAHIH tentang tasik ini sampai dapat,
saya sudahpun sediakan pancingnya,
tinggal anda mendapatkan ikannya...
kemudian, ramai2lah bincang di sini,
sebelum elektrik takde di kemudian hari.
PESANAN:
cetak artikel ini dan hantar ke JABATAN AGAMA ISLAM NEGERI,
sekiranya anda tak percaya tentang hadis ini,
buktikanlah saya salah,
saya sedia menerima teguran.


Salam Ramadhan Salam Sepadan
Umat Melayu Waris Beriman.

Yang Iklas,
Megat Panji Alam,
Teknik Keris.

Wassalam.
Reply With Quote
The Following 756 Users Say Thank You to armins_eye For This Useful Post:
+kOoL+ (15-02-2010), -Johan- (14-02-2010), 0987 (18-08-2010), 4121data (20-08-2010), 8itis9 (29-11-2013), abc123 (14-01-2010), AbuGharib (11-04-2012), abuhandal (11-01-2011), Ac/dC (11-04-2012), AcesHigh (21-04-2014), achied86 (11-09-2014), adamsabri (16-05-2012), adha9747 (17-07-2013), adisman (06-06-2013), adisuria enterprise (16-04-2012), ady20-02 (18-05-2011), aers99 (28-05-2010), afif86 (30-03-2010), afiqk (16-01-2010), Afnisia (08-03-2013), AHA (19-08-2011), ahbond (26-12-2009), ahmadatiqullah (28-01-2011), ahmadx (17-10-2009), aiman (08-04-2010), AIN LILY (26-03-2011), airi (03-02-2012), aisyazrin (10-05-2011), ake (14-06-2011), Akenz (05-05-2012), akeyrasta (05-12-2011), akmal_tawau (24-03-2010), akmashira (12-09-2012), akuaris (05-06-2011), akunobita (09-03-2010), akyanaza (15-09-2009), Al-Hafiz (26-12-2010), alam626 (19-02-2013), alidsmus@yahoo.com (25-07-2012), alif12 (13-02-2011), alihassan (16-08-2012), aLim46 (02-02-2013), alirahman92 (26-12-2012), alisacit (09-01-2013), alisya (15-09-2009), along313 (08-09-2011), alonso (15-09-2009), alsar (02-11-2009), amer (07-07-2011), AMICO66 (15-09-2009), amien (10-11-2009), amirazmi (21-02-2010), amirulhakim (10-02-2011), amrancyber (28-10-2011), amzeid (20-08-2010), anakin101 (03-10-2013), andak6869 (15-09-2009), anoyz (14-05-2012), apes (06-11-2009), apexsoad (29-11-2013), apyz (18-08-2010), ArabSays (18-04-2013), arang67 (01-06-2010), Arcadia (13-05-2011), arcadiza (16-12-2009), are_sun87 (15-03-2011), arieon (14-06-2013), ARIFFX (07-02-2010), arifrahmanz (15-09-2009), arissa (22-12-2009), Arluth (04-01-2012), art (16-09-2009), artnone79 (13-04-2012), ash6684 (28-04-2011), AshFaQue (07-01-2010), asyik (15-09-2009), asyrafaziz84 (13-03-2011), audra_anifa (10-10-2009), avatar (09-09-2011), awok! (15-09-2009), AyaBee (14-02-2013), ayeen38 (16-09-2009), azanney (07-10-2011), azlan.BDM (26-07-2012), azman6226 (16-08-2014), AzMiLLioNaiRe (17-09-2009), azraneus (08-09-2011), azrine (08-09-2011), azriusre (14-08-2010), azzurri200 (01-02-2012), a_fik (14-03-2011), badan_keding (13-10-2009), badawidollah2 (18-01-2010), baistar (25-11-2011), BaRsOoM (23-07-2013), Batman09 (05-01-2010), BAZINJAN (09-06-2013), bebird (21-08-2014), bebolos08 (11-10-2012), BelalangTempur (22-09-2009), belina (21-10-2009), ben10 (02-08-2010), ben1970 (06-11-2012), benartzam (04-06-2012), bengang2003 (11-09-2012), benoure (18-01-2011), BeritaGempak (07-10-2011), BESIHITAM (10-05-2011), Biasa_je (05-02-2013), BIGFISH80 (29-03-2011), biggie80 (16-07-2010), binari (10-12-2010), biosumber (25-11-2010), bittersweet (25-06-2010), blackenx (29-07-2010), blackstar (08-03-2011), black_Rose (01-07-2010), blastomaniac (02-12-2010), boblynn02 (06-12-2010), bobmacho (14-08-2010), bobmarley (21-11-2011), BOCK (15-09-2009), Boy Cm (22-07-2011), boyourt (19-12-2009), bplanduser (11-03-2013), bro drummer (16-03-2011), brozul (15-09-2009), Bro_Izantie (30-06-2010), budu (15-09-2009), bujang_senang (05-06-2012), buntal5237 (29-06-2010), buta it (01-11-2012), buttercup (15-09-2009), butterland (15-09-2009), c(*-*)o (31-12-2009), cacye (28-04-2011), Capslock (01-07-2011), carkeyspin (28-04-2011), Cartoon (03-11-2011), cerpelaihebat (17-09-2009), Cessna190 (13-01-2013), chavito (26-12-2009), chaz0106 (25-05-2010), chor (14-05-2012), chuah123 (12-03-2011), chulax12 (06-04-2014), cik dila sayang (08-12-2009), cikgufizik (22-12-2011), cikkerr (05-09-2012), cikzue (20-03-2013), cik_wyda (07-06-2010), cincinsakti (25-08-2010), cito (05-04-2013), CL's (15-09-2009), code7 (11-07-2010), Colosuss (18-01-2013), coolmast3r (02-01-2011), cottage (02-06-2011), coway_daddy (24-07-2013), curiousboy (05-09-2011), CyberMachine (19-03-2010), dailydeal (20-07-2010), Dann (29-09-2009), dapatduit (19-08-2011), darthspoket (15-09-2009), david.cronenberg (13-08-2012), ddshinoda (23-12-2012), deeprazel (09-04-2010), Defxz (12-10-2010), dejavu (30-07-2010), den4ex (03-01-2010), denggi (13-01-2010), DenyMyExistenc3 (30-11-2009), destruction of dawn (30-09-2010), devcore (26-12-2010), DIDI1010 (20-05-2010), dimana_keadilan (18-02-2012), dinda_umie (07-05-2010), Disco (17-08-2011), djell (08-06-2010), dme30 (08-09-2011), Don Malaya (26-04-2012), doskopanda (06-11-2011), drakefx (07-11-2011), drawka (16-04-2013), Dreamboxjb (03-12-2013), duan47 (24-10-2009), dums (05-05-2011), dya87 (16-03-2011), dzale (31-07-2012), Dzil77 (27-11-2009), eastlah (22-09-2009), ebizz (17-02-2010), eboss (15-09-2009), ediman4u (11-10-2011), edzaljb (16-09-2009), effies (21-05-2010), eijamir (16-02-2012), ejalmlk (02-11-2009), ejoybaik (15-09-2009), ekom (17-12-2009), eks_are (26-03-2013), elan (15-09-2009), ely_evo (19-11-2011), encikazwan (21-01-2014), epixscreamo (07-12-2009), erozbyte (21-03-2010), erroneous (16-05-2011), eunos (06-08-2013), eusahawan (15-09-2009), ewan_dudes (21-02-2010), ExAvantz (16-09-2009), exuan (18-07-2011), Fabs Gunns (27-06-2012), fadah (17-12-2009), Faiz Shafie (04-06-2010), faizk (20-07-2010), Faizudin (30-12-2011), Falola (27-01-2014), fardibah87 (18-12-2009), faridsylar (19-08-2010), Faroq (12-10-2014), faryezal (24-06-2010), fatvet (23-05-2012), FAUZEY_FX (12-02-2011), fauzilego (18-10-2011), fayadani (13-01-2012), FaZiL^aFiZi (04-11-2013), fiezie (04-02-2010), fikri2010 (23-05-2012), firehand (24-09-2009), fito.mazz (17-09-2010), fitxleaf (06-06-2010), Fixaro (18-03-2012), fizfizi89 (24-05-2013), fizie1988 (13-12-2012), fizzy86 (08-06-2010), flipoff (21-03-2011), fms (15-09-2009), Fosz (19-02-2012), freedeafening (09-11-2010), frigid03 (03-10-2009), Furyzer (21-12-2011), fxfreakstar (30-04-2010), fx_selamber (15-10-2009), gee2660 (08-10-2010), Gemiee (27-08-2014), ghettoriot (09-10-2011), gitarplastik (22-01-2010), gmos (22-05-2011), greenapple (21-12-2009), GreenDay (26-10-2009), greentrileaf (12-09-2014), GT (15-09-2009), gt40solsol (12-06-2011), guerrilla gorilla (08-05-2012), guru tajwid (18-09-2009), Guys Peace (04-03-2010), gzul9 (08-02-2010), HadiRahman (12-12-2012), hafiz.hassan (02-11-2012), Hafiz1990 (13-02-2010), hafizsyafiq (23-07-2011), haku (16-09-2009), halim303 (24-08-2012), halmi (15-09-2009), hamperghz (08-05-2012), hani85 (25-10-2010), haniez (20-07-2011), hannuz1010 (30-09-2009), hantamsajala (16-09-2009), hanzoil_89 (15-12-2009), haqi1611 (04-12-2009), Harimau_kumbang (15-09-2009), hasli (26-05-2011), haudli (12-05-2011), haziq (22-06-2013), hazirah (19-09-2009), Hazizie "Apong" (06-10-2011), heroes.sport (14-11-2011), hfz_khazli (25-09-2009), hicom (03-01-2014), highrulez (21-06-2011), hil.my (19-10-2010), hj_maikel (08-09-2011), Hokage_81 (07-04-2011), hokmama (12-10-2010), honeynuyun (22-06-2011), horras (13-08-2012), hunter_ad79 (16-09-2009), huuhaa (19-06-2010), ibnuqadir (05-05-2010), icamfc (13-11-2009), ieda_0205 (31-03-2010), iera hashim (26-03-2013), iezfx (27-02-2010), iilan03 (13-02-2013), ijamfonseca (12-04-2012), ijantsm (17-08-2011), ikmal_putra (09-12-2010), ikomik (20-10-2011), ilhamjabil (09-10-2012), ilovemyself (31-07-2013), Iman_Sr (07-09-2011), imatnor (20-04-2011), imatt (23-10-2011), imp (01-07-2011), imputraz (12-01-2014), insanmarhaen (27-10-2009), intermedia (14-11-2009), iorichee (15-09-2009), Istana Bunian (01-08-2010), ivy_aku (16-09-2009), iwan87 (01-09-2011), iyiana (24-12-2012), izuanM (27-11-2011), jackster07 (06-08-2011), jai9313 (22-02-2010), jam (16-11-2010), JeBaTeRaWiS (02-09-2012), jedi_master (18-11-2009), jeemym (20-06-2011), jet.lee (22-11-2011), Jijan (15-09-2009), jimmy85 (02-02-2010), jiwo kacau (15-09-2009), Joe Kedah (24-02-2010), joebaredza (16-06-2010), joelerry (21-07-2011), JohnJenin (16-06-2011), John_Uan (25-11-2010), joned (15-09-2009), joqar (21-08-2011), jud1926 (26-06-2010), jumanjimd (01-09-2012), juniortrader (22-01-2013), kaduke (30-08-2014), kainlangsir (14-08-2012), kaishi (06-08-2011), kakakaqish (08-04-2011), kakianime (27-04-2011), kakikukacak (09-11-2010), kalam79 (14-01-2010), kalseth (07-04-2011), KamaKaZe (01-10-2009), kamarif (25-07-2012), kantoi_giler (08-12-2009), Karim Pisang (11-09-2012), karkoon (30-10-2009), karlx7 (26-07-2012), kasfulfx (21-07-2011), kasmarol (07-10-2009), Kassim Hensem (16-08-2011), kaylis (15-07-2010), kedaibiasa (31-01-2013), kedainawwal (12-03-2013), Kedai_Online (Dinar) (07-10-2010), keding (07-06-2012), Kehidupan (15-09-2009), kelembai (08-03-2010), kenzo816 (18-08-2010), kfadlimestor (12-11-2012), kita_serupa89 (10-12-2010), kolik mok cili (25-11-2012), komparatu (23-12-2013), kopininja (25-05-2013), koriemohd (29-03-2011), koyard (17-08-2013), krhy2010 (23-07-2012), kuca_lana (27-11-2009), kuchaifx (23-07-2013), Kuda_Kepang (18-01-2011), kuman (21-09-2009), labuharry (27-11-2013), lanbai (15-09-2009), langkawit (11-04-2011), Lantak (13-06-2011), latape (15-09-2009), later_on82 (10-10-2011), lenz_ry (06-06-2012), leose7en (05-12-2012), leukoplast (18-02-2012), lie_turbine (15-05-2013), likexise (29-10-2010), LilinSticks (15-09-2009), little_lily (15-09-2009), liver_bird4080 (26-03-2013), lizzqute (13-02-2010), LoanAdvisor (20-08-2013), Looprevil (23-09-2012), LORDZ666 (16-09-2009), lost84 (19-11-2009), lpny (05-05-2011), luhur_lestari (20-04-2012), lurvinrpeace (16-08-2010), LuvHoneY (15-09-2009), lyeen90 (22-05-2013), LZR (08-03-2013), m-roul (14-08-2012), maarz (09-09-2012), MaelLambung (30-10-2011), Maestyal (01-01-2011), mafyas (27-09-2011), makcik (27-05-2011), mal7 (22-06-2013), malim1988 (30-06-2013), malrockstar (27-05-2011), mama2577 (16-12-2009), MaMaRiSsA (16-09-2009), mamat_1408 (25-07-2012), man4klk (15-12-2010), manalaz68 (27-06-2012), manja (15-09-2009), manpower (26-05-2010), MANSTIR (10-10-2009), MaNwMY (26-07-2012), man_spaq (15-09-2009), maplebizz (01-11-2009), maranello_84 (09-11-2009), Marelli (13-12-2013), masasly (22-06-2012), mastercooler (09-04-2010), matjan05 (17-02-2012), matlan (15-09-2009), matramlee (13-12-2012), matsarol (28-03-2010), matshah (21-04-2013), maxbiz77 (15-10-2009), may4ver (14-10-2011), mded (15-04-2010), mdfaiz39i (07-09-2012), membelah badai (05-08-2013), Menteri Pasola (02-05-2011), mesir (16-09-2009), meymey77 (09-05-2011), mfbi (12-06-2013), mfonaa (22-03-2011), Micky.JeMy (24-06-2010), Mie2010 (04-03-2011), miegylah (17-03-2012), mieruz (27-09-2010), migo (20-10-2011), MilitiA (16-12-2013), mimpiku (09-11-2009), mint (08-04-2010), misFX88 (28-04-2011), miskinenator (24-09-2009), missct (15-06-2010), misszya88 (05-09-2011), miyul (31-07-2012), MLM (13-04-2010), mmnjojo (01-06-2012), mns9178 (11-06-2012), mnur183 (26-10-2009), Mo Zu (06-08-2012), Mohd Naim (10-09-2014), mohdnor (08-12-2009), mohdzairilanuar (15-09-2009), molex (25-11-2010), mollucs (17-12-2011), Mr. K® (16-09-2009), Mr. Swift (18-02-2011), mr.haha (08-04-2011), MR.NUKE (29-11-2009), mrahmad (10-10-2010), mrfaizal (05-05-2012), MrMama (15-09-2009), MrOlid (01-05-2013), MRright (27-12-2011), mrtuang (23-05-2011), mrwest (28-10-2010), mr_compiler (01-08-2014), Mr_Q30 (10-10-2011), mr_x6006 (10-08-2010), mudahfx (01-11-2012), muhafis (19-08-2010), muhammad muzakkir (30-12-2011), muhdy (23-05-2010), murasame_85 (16-09-2009), muz79 (30-04-2010), muzani (19-07-2012), myafham20 (26-11-2009), mydeuter (08-04-2011), myfatso (08-06-2010), myman2u (03-03-2010), myslan (06-03-2011), mzak (22-08-2010), naga api (30-07-2010), napsqube (29-04-2013), nashano (18-03-2014), nash_d (17-12-2009), nasuha_2007 (15-09-2009), nationagainstzionist (26-08-2013), naz616 (05-05-2011), neceolite (02-01-2013), neddya (12-01-2013), neosp (05-10-2011), newly (11-03-2011), newpipfinder (04-10-2010), newStream (06-03-2013), nickledeon (11-05-2010), nieza85 (07-10-2009), nizam aziz (04-12-2013), nizfx (24-09-2011), no trade (06-08-2011), noman (10-05-2012), noobgold (03-05-2011), Noorisa (16-07-2010), noridzuan_79 (12-05-2011), nyleaa_27 (08-12-2009), n_aruto_x (29-07-2011), okanetime (11-07-2010), old_code (15-09-2009), onenis (30-01-2011), onizuka (15-09-2009), osim (16-09-2009), osopp (15-09-2009), own (16-09-2009), pagiygglpkinisdhtrg (16-09-2009), pajamada (16-01-2013), Pak Wan (15-09-2009), pakmantelo_007 (04-06-2012), pakoh (17-09-2009), palohhinai (16-12-2013), PamaFX (03-09-2013), panglima (23-06-2010), Payyed (13-03-2013), pazil (05-09-2011), pecot85 (04-09-2011), pegulza85 (18-01-2010), pehjan (17-12-2013), peija06 (23-01-2010), Pelesit Api Malaya (20-07-2010), penagih.pips (27-07-2012), pensel_2B (12-05-2013), phrozen (14-12-2012), pijaya (11-10-2011), PinguSpy (07-01-2010), PipFX (23-11-2010), pipsmonster (17-03-2012), piracy_agen (09-08-2010), pitchop (03-01-2014), pokding (08-01-2010), pollyanna (07-12-2011), poor_guy (16-09-2009), powerbiz (07-07-2010), Princess_89 (28-05-2011), prince_kyrie (29-07-2012), proceez (01-11-2009), proincm (03-01-2014), psycho_killer23 (27-09-2010), pulau keramat (15-08-2012), pulze (26-07-2012), purepretty (26-09-2012), puteri23 (16-09-2009), putriely (17-09-2009), Putu Piring (20-07-2012), pyan.software (29-01-2010), pyan_sempoy (05-05-2010), qhalid (03-01-2010), qhyrein (13-05-2011), qistinaqaseh (30-07-2010), qisya (05-04-2013), rafina_80 (29-09-2009), rafiqi.ifx (17-03-2012), rafont (01-12-2010), rahaz (09-10-2010), raikko5 (06-01-2011), ramirez (09-09-2011), ranger (04-01-2011), rasul (11-12-2012), rasyid9449 (18-09-2010), ratusanRM (15-09-2009), RawkFx (10-06-2010), rayban (05-05-2013), raywanji (07-06-2012), razali85 (15-09-2009), RazerCopperhead (28-01-2010), raziel (22-01-2013), razif1224 (14-12-2009), RazorEis (22-12-2012), REDONE SEMERAHPADIE (13-05-2014), regr8 (07-06-2012), relaxla (18-07-2012), REMEDY KARUNG GUNI (22-12-2009), replicator (23-03-2010), rey1988 (12-04-2012), rezekionline (07-12-2011), rider_frs (20-04-2010), ridzuansv (28-04-2011), Ridzuan_AIA (11-03-2010), rijal2009 (07-05-2010), rimau_belang (10-05-2010), rizalus30 (26-10-2009), rizq (17-10-2011), Rizz one (11-09-2010), rizzmerr76 (07-09-2011), RMteam (16-09-2009), roBUST (19-03-2010), rocx (19-07-2014), ron97 (20-12-2012), roslanab (13-10-2011), Rossalinda (05-12-2011), rulni2004 (18-08-2011), ruparaw (25-10-2009), saerm (21-10-2009), sakuragi fx (18-03-2010), sal (18-10-2009), Saleh83 (07-08-2011), salehxs (02-02-2010), sammy08 (21-02-2010), samsu41520 (19-10-2012), samurai (22-09-2009), samurai_jackz (14-02-2011), sanggoroapi (04-10-2011), SangGuna (12-07-2013), sarah azhar (21-02-2012), satanicmantra (14-07-2013), saveMe (23-09-2009), scorpio (23-06-2012), SgtGaNaSz (15-09-2009), shah08 (15-09-2009), shahmustapha (12-06-2012), shahputra (15-09-2009), shah_ae (09-09-2011), shamil91 (16-09-2009), shamputra (29-11-2009), shashiok (03-05-2011), shasrie (15-09-2009), shay (05-05-2010), shiditrader (30-07-2010), Shuji69 (15-02-2012), sidang muda (28-12-2010), silentkiller (28-05-2013), SileNt_KiLLer (08-04-2011), sinardelima (19-10-2012), siraplimau311 (07-03-2010), sis_zety (22-09-2009), sk4r03 (04-02-2010), skateedge (17-09-2009), skindhead (12-08-2010), sky8men (26-01-2013), Skydancer (22-07-2013), skywalkercrewz (29-01-2010), skyzam31 (11-12-2012), smallgiant (26-05-2010), smartincome (08-10-2009), smate (15-09-2009), smtteknik (05-08-2011), sniper9194 (02-08-2011), Soros1 (10-08-2011), soyabean84 (15-06-2012), srizall (10-05-2011), stereo_ (03-11-2011), straightedge72000 (02-10-2011), strash_x (25-09-2009), strom (10-09-2011), superman_melayu88 (10-02-2014), supersaya (04-09-2011), sure_pips (17-09-2009), surfer957 (05-02-2013), surya 16 (28-05-2011), suryana (16-02-2013), syahrizam (30-08-2014), syam dungun (25-03-2011), syam82s (06-03-2013), syamreenadam (19-10-2011), syaq (28-02-2010), syaq90 (30-04-2011), syarif (12-04-2012), sylarempire (30-10-2011), szha (22-06-2011), szlym60 (06-03-2010), taka (05-10-2010), Taroneey (15-01-2013), tengkubasri (16-09-2009), Tersembam (21-07-2011), thawwaff (04-08-2012), the_killer (23-02-2010), think (17-09-2009), thugz_fam (22-12-2012), tokanvios (12-12-2011), tokeykedai (11-11-2009), tokmat™ (15-12-2009), tomie (15-09-2009), tommy22 (05-10-2011), triphase (22-09-2011), tsegaku (03-11-2009), Tuan CoLoNeL (24-11-2010), TuanWUJIAN (08-11-2010), tukunkayu (14-04-2010), tupat (19-02-2011), ujai (19-12-2009), ulam (15-09-2009), underscore (15-06-2011), ungkumizal (20-09-2011), unos9914 (12-04-2011), untungsakan (21-09-2012), upin&ipin (16-09-2009), vandejie (17-06-2013), veaz_azr (26-12-2009), virtualbiz (15-09-2009), W810 (29-10-2009), wak (09-04-2011), wAk2394 (28-10-2010), wakz (02-10-2009), wan01 (31-07-2012), wani.rahim (02-02-2011), wanie karim (25-07-2012), wanwon (18-03-2014), wanzex (20-05-2010), wan_ensem501 (15-09-2009), wHispering aLiph (18-12-2009), wirajje (22-11-2011), wolfverine182 (20-07-2012), xalimx (15-09-2009), xaphyer (04-07-2010), xbilisx (10-10-2012), xe-a203 (05-09-2011), XTC (06-12-2012), Y.O.N (16-05-2011), Yatz (25-11-2013), yazryyahya (25-05-2011), Yen Kdh (28-02-2011), ykenobi (21-02-2013), yongyap (11-12-2013), yuniz756 (29-12-2011), yusli (10-10-2011), yusof87 (13-06-2010), yusofumar (20-04-2011), yusree037 (23-04-2011), yussys (19-12-2013), zackniza (11-10-2012), zack_viva (29-09-2011), zafran5501 (04-09-2010), zahid91 (01-11-2011), zainalkaya (01-11-2012), zairy72 (19-06-2012), zakir (17-10-2010), zam126 (20-07-2011), zam2010 (12-10-2011), zamans98 (10-09-2011), zamry_ismail (29-08-2012), zan_ndt (01-10-2011), zaqwsx (28-10-2011), zerkz (18-02-2010), zhang (12-02-2010), zkry (15-09-2009), zookambing (10-09-2012), zoomin (05-08-2010), zul-KR9 (26-02-2013), zulharon (23-10-2010), Zunan (10-09-2011)
Paid Advertisement
  #2  
Old 15-09-2009, 12:01 AM
armins_eye armins_eye is offline
Active Member

armins_eye's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,207
Poster Rank: #1796
Thanked 805 Times
Active Level
My Mood:
Default

Tahukah anda,
setiap molekul makanan francais dari barat mengandungi sistem Dajal ?
tahukah anda itu semua?
Perasankah anda,
ibu bapa anda lebih taat pada atuk dan nenek anda,
berbanding anda taat pada ibu & bapa anda sendiri ?
Tahukah kenapa anda jadi begini hari ini ?
Tahukah makanan apa yang anda sediakan untuk keluarga anda setiap hari ?
Pernahkah anda perasan yang anda jauh lebih beremosi berbanding ibu dan bapa anda sewaktu mereka seusia anda ?
Tahukah anda mengapa ini semua berlaku ?
Anda adalah hasil dari apa yang anda makan...
Dan molekul2 dalam makanan barat dari sistem kawalan dajal telah memasuki fizikal anda semakin hari semakin mencengkam jiwa anda,
tahukah anda bila hati kita elok 1 badan kita akan elok ?
dan tahukah anda bila hati yang bersifat fizik itu rosak,
maka jiwa dan rohani pasti ikut rosak,
anda tahukah sistem dajjal itu dalam bentuk makanan?
tahukah anda bahawa belum ada pun ulamak Melayu dari tanah ini membongkarnya kecuali saya ?


Tahukah anda, sistem dajjal "yang ada di sekeliling kita tanpa ramai kita sedari",
dan bila sistem ini mencapai tahap kesempurnaan,
akan menyebabkan dirinya akan keluar dari kurungan selama beribu2 tahun?
tahukah anda dajjal itu akan keluar bila2 masa sahaja di zaman kita ini?
Anda tahu apa itu Dajjal dan sistem2 nya?
Tahukah anda bahawasanya Dajjal hampir sahaja keluar pada setiap umat di zaman dahulu tetapi usahanya untuk muncul di tamadun2 lepas gagal ?
Tahukah anda bahawa tamadun2 lepas juga secanggih tamadun2 kita juga?
Kerana itulah setiap nabi pernah berpesan pada umatnya tentang bencana dan bahaya dajjal serta sebaran fitnahnya,
sekali lagi saya ingatkan,
dajjal hampir sahaja keluar di zaman silam tetapi gagal kerana sistem untuk membolehkan dia keluar itu gagal berkali2 di waktu silam kerana akibat kemusnahan tamadun2 silam yang canggih akibat dari bala yang Allah telah turunkan pada umat2 yang maju teknologinya namun runtuh akhlaknya,
tahukah anda bila sistem itu musnah,
tiada apa maknanya dajjal itu muncul kerana sistem itu tidak dapat berjalan dengan baik,
diibaratkan seperti sebuah komputer tanpa elektrik,
sebagai sindiran,
apalah gunanya HARDWARE tanpa SOFTWARE...


Tahukah anda bahasanya sistem Dajjal yang ada di sekeliling kita sudah hampir sangat mencapai keSEMPURNAan untuk membolehkan dajjal ini keluar di Khurasan?
Sekarang aku bagitau kau, apa dia itu sistem Dajjal:
1- sistem kewangan islam berjaya dihapuskan secara mutlak (agenda dajal berjaya)
(dinar & dirham digantikan dengan sistem kertas yang tiada harga)
2- wang kertas berjaya digunapakai 1 dunia (sistem dajjal)
(islam hanya meredhai emas & perak sebagai nilai matawang)
3- wang kertas akan digantikan beransur2 dengan wang elektronik (sistem dajjal)
(dari duit emas dan perak bertukar menjadi duit kertas)
(dari kertas bertukar menjadi duit digital)
(kad kredit, kad debit, paypal, e-dagang, e-point, e-gold)
(moneybooker, digital check)
4- berita2, media2, disampaikan & dikuasai oleh mereka yang bukan ahli (sistem dajjal)
(CNN, ABC, BBC, Hollywood, Warner Bross, Disneyland,)
5- ekonomi dunia dikuasai ejen2 dajjal melalaui YAHUDI.
(VISA, MASTER CARD, AMERICAN EXPRESS, NYSE, DOW JONES)
(Makanan segera jenama dunia, baru bulan lepas anda memakannya)
(Pakaian berjenama, salah sorang keluarga anda dah memakainya)
(Seluar berjenama, anda sedangpun memakainya)
(teknologi terkini, anda sedang pun memegangnya)
6- pyramid agung dan pyramid dunia (milik golongan elit korporat)
binaan pyramid merupakan salah 1 tanda dan ASBAB pastinya munculnya Dajjal.
Pyramid merupakan salah 1 sistem terbesarnya...
(sekiranya anda perasan, setiap bandar utama di setiap negeri di setiap negara di seluruh dunia sudahpun ada binaan pyramid)
pyramid merupakan 1 saluran tenaga super hebat yang dapat disalurkan dan digabungkan di seluruh dunia...
setiap pyramid akan memancarkan tenaga ke langit untuk tujuan keTENAGAan.
dengan kaedah yang sama juga,
Kubah2 masjid di seluruh dunia memancarkan tenaga yang sama hebat,
bezanya Kubah Masjid banyak memancarkan gelombang positif dan kebaikan,
saya cabar anda masuk ke masjid sekarang juga,
dan anda pasti merasa tenang bila berada di pusat kubah,
iaitu tepat di bawah lilitannya,
kerana itulah bila kita sebagai Muslimin,
masuk masjid hati pasti menjadi tenang...
Dengan konsep yang sama,
binaan pyramid juga memncarkan dan menyalurkan tenaga,
dan anda sedia maklum,
cahaya matahari yang pekat membahang dari jarak jauh,
sungguhpun merbahaya,
tetapi tenaganya digunakan untuk KEBAIKAN & MANFAAT manusia,
dan anda kena faham,
tenaga juga boleh dipesongkan untuk kejahatan...
Pyramid ini salah 1 cabang sistem dajjal,
sekiranya semua monumen pyramid di seluruh dunia,
memancarkan tenaga pada masa2 tertentu dan terpilih,
dan kekuatan yang dikumpulkan itu cukup pada "timingnya"...
maka awaslah kemunculannya...


Lokasi pyramid ada di mana2,
saya mulakan dengan pyramid zaman silam,
itu sebablah bukan sahaja Nabi Muhammad memesan pada umatnya tentang bahaya kekuasaan Dajjal,
malahan nabi2 terdahulu pun amat risau tentang dajjal ini,
kalau2 dia berjaya muncul...
dan malangnya,
tiada 1 sejarah pun merekodkan yang Dajjal berjaya keluar dari kurungannya,
apakan lagi merantau seluruh dunia untuk menjalankan agendanya...
tiada 1 pun rekod di masa silam menunjukkan Dajjal itu pernah keluar dahulu,
dan anda atau anak2 andalah yang bakal merasai bahangnya lagi 41 tahun aje lagi,
atau lebih awal lagi...


Bersambung balik,
lokasi Pyramid lama:
-Mesir (lebih dari 3 bijik)
-China (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Jawa (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Dasar laut selatan Jepun (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Mexico (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Tamadun Maya (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Eropah (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)


lokasi Pyramid moden:
-KL (Public bank, Sunway, Damansara, Ambank)
-Hollywood
-Dubai
-Semua bangunan korporat (perhatikan puncaknya mesti ade pyramid)
-anda cariklah sendiri dah bersepah2 sekarang...
================================================== ================

bersambung........


Carilah Hadis SAHIH tentang tasik ini sampai dapat,
saya sudahpun sediakan pancingnya,
tinggal anda mendapatkan ikannya...
kemudian, ramai2lah bincang di sini,
sebelum elektrik takde di kemudian hari.
PESANAN:
cetak artikel ini dan hantar ke JABATAN AGAMA ISLAM NEGERI,
sekiranya anda tak percaya tentang hadis ini,
buktikanlah saya salah,
saya sedia menerima teguran.


Salam Ramadhan Salam Sepadan
Umat Melayu Waris Beriman.

Yang Iklas,
Megat Panji Alam,
Teknik Keris.

Wassalam.
Reply With Quote
  #3  
Old 15-09-2009, 12:02 AM
armins_eye armins_eye is offline
Active Member

armins_eye's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,207
Poster Rank: #1796
Thanked 805 Times
Active Level
My Mood:
Default

bersambung........

Quote:

Di bawah ini adalah senarai tugasan yang saya berikan pada anda,
dengan harapan bila salah seorang dari anda sudah selesaikan tugasan ini,
maka hati anda akan bertambah keimanan pada tuhan yang 1 dan bertambah beriman dengan semua hadis2 sahih.
Ingatlah,
ianya akan saya dedahkan dari hari ke hari sehinggalah anda semua dapat memahami dengan lengkap,
betapa amat pasti dekatnya tanda2 sempadan besar ini,
sila baca senarai tugasan terkini yang dah anda semua selesaikan,
dan senarai tugasan yang dalam pencarian.

Ingat,
kerana Nabi Muhammad itu sayangkan umatnya lah,
maka hadis2 ini menjadi tempat rujukan bagi mengahadapi saat getir,
ingat,
kalau tak anda yang menghadapinya,
maka saya yakin anak2 andalah yang bakal menghadapi peristiwa besar itu.

--------------------------------------------------------------------------------

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
SENARAI TUGASAN:
1a) --------> TUGASAN 1a = NAMA TASIK DALAM HADIS = SELESAI
1b) --------> TUGASAN 1b = NAMA TASIK DALAM HADIS = SELESAI
2) --------> TUGASAN 2 = KAKI DAJJAL SEARAS LAUT = PENCARIAN HADIS BELUM SELESAI
3) --------> TUGASAN 3 = MENAWAN KOTA SUCI TANPA SENJATA = PENCARIAN HADIS BELUM SELESAI

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SENARAI RESPON:
1) --------> RESPON 1
2) --------> RESPON 2
3) --------> RESPON 3
4) --------> RESPON 4
5) --------> RESPON 5
6) --------> RESPON 6
7) --------> RESPON 7
8) --------> RESPON 8
9) --------> RESPON 9
10) --------> RESPON 10
11) --------> RESPON 11
12) --------> RESPON 12
13) --------> RESPON 13
14) --------> RESPON 14
15) --------> RESPON 15
16) --------> RESPON 16
17) --------> RESPON 17
18) --------> RESPON 18
19) --------> RESPON 19
20) --------> RESPON 20
21) --------> RESPON 21
22) --------> RESPON 22
23) --------> RESPON 23 = Teori Tsunami (sebelum)
24) --------> RESPON 24 = 1 hari dan 1000 tahun
25) --------> RESPON 25 = Al-Masih mungkin berada di antara kita
26) --------> RESPON 26 = Teori Tsunami (selepas)
27) --------> RESPON 27 = mimpi akhir zaman
28) --------> RESPON 28 = kenapa saya katakan yang Iran takkan diserang...
29) --------> RESPON 29 = gempa di timur sudah terjadi...
30) --------> RESPON 30 = salam peringatan saya = sama pula dengan video youtube
Saya nak edit ayat sikit:

Pos_Pertama:

Sekali lagi saya anda ingatkan,
bila Nibiru melalui nanti (diteorikan),
2 gerhana planet akan berlaku (diselidiki),
iaitu bulan dan matahari (dari pandangan mata di permukaan bumi),
dan...
(teori 2 gerhana pada tahun 80 han "akan bergabung" teori gerhana tahun 2012),
dan sekiranya teori ini benar2 berlaku,
maka sahlah dan lengkaplah semua tanda2 kecil,
dan kehadiran tanda2 besar pasti berlaku tanpa ragu.


----------------------------------------------------------------------------------------

Anda mesti ingat bahawa ada hadis sahih riwayat muslim merekodkan,
bahawasanya dalam banyak2 kekuasaan dajjal ini,
dia dapat menguasai angin, dan hujan, dan bumi,
(diperintahkan hujan jangan turun, maka matilah ladang2 semua kering)
dia dapat menghidupkan mayat yang mati kembali hdiup...
(maka hidup kembalilah ibu dan bapa manusia yang lama meninggal)
Tahukah anda,
agaknya apakah sistem dajjal yang membolehkan dia hebat seperti itu,
ini bukan sihir...ini adalah teknologi,
dan teknologi dia adalah sistemnya itu yang menghampiri keSEMPURNAan,
dan dia hanya akan muncul bila sistem itu muncul,
dengan kata lain,
dengan sifat2 sistem itu dia dapat mengusai dunia,
dan menghasut dan menfitnah dunia supaya sujud sembah padanya,
bagi manusia2 yang lemah imannya,
itulah sebabnya mengapa Nabi Muhammad pesan pada kita,
baca 10 ayat pertama Surah Al-Kahfi,
dan,
baca 10 ayat terakhir Surah Al-Kahfi,
maka diri anda akan terlindung...
terlalu banyak rahsia di sini,
dan kalau diceritakan habis,
maka ramailah yang akan menganggap saya ni kononnya:
gila, munafik, penipu, meng-ada2kan cerita....
padahal ini adalah nasihat saya kepada seluruh warga Muslimin...


Bukankah nasihat menasihati itu disuruh oleh Allah melalui Surah Al-Asr.
Bukankah [.....sampaikanlah pesan2ku walau1 ayat] itu kata2 dari Nabi Muhammad ?


Jadi awaslah kata2 mu wahai saudara ku,
ini bukan maklumat berantai,
maka pesan jugaklah pada muslimin yang lain,
sampaikanlah nasihat2 dan amaran2 di atas,
perkara2 di atas tu,
sedang pun berlaku di hadapan kita,
kita pula kebanyakannya berada dalam sistemnya,
dan bila ada orang sepertisaya ingin menyelamatkan anda dari kesedapan sistem itu,
maka tindak balas normal dari orang2 itu basanya bersikap buruk,
oleh kerana tahap keracunan yang tinggi yang telah jauh meresap dalam diri sang2 mangsa sistem dajjal ini,
samada melalui makanan, pakaian, minuman, cara hidup, dan lain2 lagi.

Tahukah anda,
setiap molekul makanan francais dari barat mengandungi sistem Dajal ?
tahukah anda itu semua?
Perasankah anda,
ibu bapa anda lebih taat pada atuk dan nenek anda,
berbanding anda taat pada ibu & bapa anda sendiri ?
Tahukah kenapa anda jadi begini hari ini ?
Tahukah makanan apa yang anda sediakan untuk keluarga anda setiap hari ?
Pernahkah anda perasan yang anda jauh lebih beremosi berbanding ibu dan bapa anda sewaktu mereka seusia anda ?
Tahukah anda mengapa ini semua berlaku ?
Anda adalah hasil dari apa yang anda makan...
Dan molekul2 dalam makanan barat dari sistem kawalan dajal telah memasuki fizikal anda semakin hari semakin mencengkam jiwa anda,
tahukah anda bila hati kita elok 1 badan kita akan elok ?
dan tahukah anda bila hati yang bersifat fizik itu rosak,
maka jiwa dan rohani pasti ikut rosak,
anda tahukah sistem dajjal itu dalam bentuk makanan?
tahukah anda bahawa belum ada pun ulamak Melayu dari tanah ini membongkarnya kecuali saya ?


Salam Ramadhan Salam Sepadan
Umat Melayu Waris Beriman.

Yang Iklas,
Megat Panji Alam,
Teknik Keris.

Wassalam.

Last edited by armins_eye; 26-10-2009 at 03:57 PM..
Reply With Quote
  #4  
Old 15-09-2009, 12:06 AM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (90)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 16,585
Poster Rank: #118
Thanked 919 Times
Active Level
My Mood:
Default

tahniah...terima kasih atas maklumat ni TT...
Reply With Quote
  #5  
Old 15-09-2009, 12:09 AM
armins_eye armins_eye is offline
Active Member

armins_eye's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,207
Poster Rank: #1796
Thanked 805 Times
Active Level
My Mood:
Default Senarai tugasan tanda2 sempadan besar

Assalamualaikum kepada semua hadirin pembaca,
kiriman di forum ini,
ada saya membuat "backup" nya di laman web ((( FORUM BESTNYA ))),
iaitu hanya kiriman2 utama sahaja ditayangkan di sana,
berupa semua Salam Peringatan.
Saya menjangkakan yang kemudahan internet akan beransur2 lenyap menjelang akhir Tahun 2011 Masihi.
Mulai Hari Raya Haji pada Tahun 2009 Masihi ini,
semua kiriman berharga berkenaan tajuk besar [1 Hari = 1000 Tahun] dengan kaitan keringnya Tasik Galilee,
akan saya kirim di ((( BESTNYA ))),
saya telah dilantik menjadi moderator di sana atas persetujuan admin ((( BESTNYA ))).

Quote:
Sekiranya anda berminat membaca secara langsung semua kiriman saya berkenaan Tanda2 Besar yang akan keluar tak lama aje lagi,
yang kelak pasti menghadapi kemunculan 3 Al-Masih ini,
maka saya menyeru anda semua daftar di ((( BESTNYA ))) di bawah naungan nama "Teknik Keris",
sila daftar terus melalui link ini iaitu di:
---> (((Sahabat Naungan Teknik Keris)))
Quote:
Kepada mereka yang ingin add saya sebagai "Kawan",
sila daftar terus melalui link ini iaitu:
---> ((( Admired Friend )))
Quote:
Mereka yang tiada masa untuk online di forum,
namun menunjukkan minat mendalam secara tersembunyi,
dan berminat untuk membaca setiap kiriman berharga saya melalui pesanan ke email peribadi,
sila pilih salah 1 dari pilihan di dalam pautan ini iaitu di:
((( Kiriman Artikel Terus Ke Email )))
Quote:
Akhir sekali,
sekiranya anda percaya yang masih lagi ada dari kawan2 pejabat anda yang tidak menerima Salam Peringatan,
sekiranya anda percaya yang masih lagi ada dari saudara-mara anda yang tidak menerima Salam Peringatan ini,
sekiranya anda percaya yang masih lagi ada dari pemimpin2 anda yang tidak menerima Salam Peringatan ini,
dan........
sekiranya anda percaya mesej ini boleh disebarkan melalui email2 peribadi,
sekiranya anda percaya dengan menyampaikan mesej "Salam Peringatan ini" ke: (facebook, myspace, friendster),
dan menyedarkan seramai mungkin warga Muslimin yang fasih memahami bahasa Melayu,
tolonglah dengan segera klik di pautan di bawah:
((( Salam Peringatan [Keringnya Tasik Galilee = Turunnya Nabi Isa] )))

Semoga anak2 kita dan saudara mara kita tidak menyalahkan kita kelak di Padang Masyar,

akibat kita langsung tidak mahu menyampaikan "Salam Peringatan" ini pada mereka,
walaupun kita pernah tahu...
Ingatlah...
Al-Masih Dajjal itu hanya akan muncul di ketika manusia di dalam
keadaan leka dan langsung lupa tentang bahaya fitnahnya.
Masa itu barulah ketiga2 Al-Masih akan muncul [mengikut urutan],
dan mereka yang lalai takkan sedar bahawasanya Al-Masih Dajjal itu memang sudah pun berada di kalangan mereka,
walhal Dajjal itu pernah berada di sebelah mereka (akibat betapa besarnya FITNAH & Propaganda Dajjal) ketika itu.

Dan...
hanya manusia yang diberikan kelebihan...
iaitu manusia "yang masih mengamalkan cara2 hidup ISLAM" di ketika fitnah Dajjal sangat kuat di seluruh dunia,
adalah dari kalangan manusia yang benar2 dapat kenal senang siapa Dajjal yang sebenarnya,
siapakah sebenarnya Al-Masih (yang jahat)...
dan...
siapakah sebenarnya Al-Masih (yang baik)...

Tolonglah sebarkan "SALAM PERINGATAN" ini sekarang juga,
sebelum ketiadaan elektrik tak lama aje lagi...
Lupa lak nak bagitau,
korang kena [Jadi Ahli] dulu sebelum dapat melihat semua kiriman2 saya di sana.
Insya Allah semua kiriman saya di sana dapat dibaca dengan baik.


Wassalam.

Last edited by armins_eye; 26-10-2009 at 03:52 PM..
Reply With Quote
  #6  
Old 15-09-2009, 12:09 AM
sonOFjawa sonOFjawa is offline
Active Member

sonOFjawa's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2008
Location: putarJaya_18
Posts: 2,213
Poster Rank: #1791
Thanked 17 Times
Active Level
My Mood:
Default

panjangnyee info nie.....
watever thanks TT 4 de info.......
seram sejuk baca thread nie........
Reply With Quote
  #7  
Old 15-09-2009, 12:12 AM
Musicaldeath_00 Musicaldeath_00 is offline
Active Member

Musicaldeath_00's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2008
Location: Somewhere Over The Rainbow,Far Beyond The Sun...
Posts: 1,935
Poster Rank: #2038
Thanked 85 Times
Active Level
My Mood:
Default

thanks bro...
__________________
I Rather Die On My Feet....Than Live On My Knee......

I Am Whispering Wind...Whisper In The Red Sky....
Reply With Quote
  #8  
Old 15-09-2009, 12:15 AM
theBLOGGERboy theBLOGGERboy is offline
Well-Known
Member

theBLOGGERboy's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Location: PlanetCalledEarth
Posts: 7,450
Poster Rank: #440
Thanked 30 Times
Active Level
My Mood:
Default

thanks bro for da info...
__________________
Okay, Now Make Me A Sandwich
Reply With Quote
  #9  
Old 15-09-2009, 12:21 AM
buttercup buttercup is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Posts: 794
Poster Rank: #4184
Thanked 32 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku makin takut,
kalau tak silap aku lah kan...
negara pertama yang tewas pada sistem dajjal ialah ZIMBABWE,
sistem matawangnya dah pun collapse.....
baru aje berlaku bulan lepas...
__________________
[SIZE="3"][URL="http://www.youtube.com/watch?v=ODvvEb47s-I&feature=related"][COLOR="Blue"]Rahsia Garisan Emas Yang Berjaya Dibongkar --->[/COLOR] [B][COLOR="Green"]Koordinat Kaabah[/COLOR][/B][/URL][/SIZE]
Reply With Quote
  #10  
Old 15-09-2009, 12:30 AM
akuslamberjer akuslamberjer is offline
Well-Known
Member

akuslamberjer's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,264
Poster Rank: #698
Thanked 102 Times
Active Level
My Mood:
Default

Thanxs bro 4 d info...

Ni article yang aku ambik dari ask an astrobiologist nasa..pasal persoalan planet-x @ nibiru..wallahualam..



Special Note

--------------------------------------------------------------------------------

Ask an Astrobiologist has received nearly a thousand questions about Nibiru and 2012, with more than 200 answers posted. Please read a summary of the answers that have already been posted, use the search feature and read the FAQ’s before submitting questions on these topics.


IntroNewly AnsweredMost PopularSubmit a Question
Question

Nibiru Redux: Six recent questions about Nibiru: (1) I have found a lot of stuff about a so called planet. Planet x or nibiru. It anything they say possible like revolving around the sun clockwise and it has been said that its orbit is way far out past Pluto. Also there are statements that it has a 3600 year orbit around the sun an that is is supposed to return in the near future. Is this possible at all? It sounds fishy to me, but there are supposed pics of it and a lot of scientist talk about it. I even wikipedia searched it. I would just like to find out some info please. (2) Nibiru does exist and I can prove it. Nibiru is in the old testament Exodus 6:4. and you are watching Nibiru from a lab on the south pole. also I have images from a telescope of Nibiru. and people from the southern hemisphere can see Nibiru in the daytime. is that proof enough for you? (3) many signs tell that something big is out there coming and why wouldn't it be true about nibiru / planet x there is a lot of fact historical and scientific but i do understand your awnser but why build a telescope at the south pole an photos and such with this redish dwarf star moving fast in 1983 it was 50 billion miles away and 10 years later it is alot closer is it hiding behind the sun i know you all dont want to start a world wide panic. (4) I read were you said that Nibiru is a hoax. My question to you is why would anyone let the american population know about such a catastrophy? Isnt it the governments job to keep the population at ease? (5) You say Nibiru is a hoax, and no such planet exists, but is Nibiru not Eris? (6) What is this a picture of? http://www.greatdreams.com/nibiru-possible.jpg It's said to be Nibiru, but as you say Nibiru is a hoax. so what is this really a photo of?


I hope this is my last comment on the Nibiru hoax, but questions like the above six keep coming in. Most of the entries on the Internet about Nibiru are false. Wikipedia has it correct when they write that "Nibiru is a name in Sumerian, Babylonian astrology associated with the god Marduk, generally accepted as referring to the planet Jupiter." The rest is a hoax, including all the "stuff" questioner #! found on the internet. Questioners #2 and #3 mention the astronomical observatory at the South Pole, but I assure you these astronomers are not looking at Nibiru. The Antarctic is a great place for astronomical infrared and short-wave-radio observations, and it also has the advantage that objects can be observed continuously without the interference of the day-night cycle. If the questioner really thinks that Nibiru is visible in the daytime in the southern hemisphere, they are very confused; this sort of statement is obviously false. Questioners #3 and #4 seem to think that the government would hide information about Nibiru and the catastrophe supposedly due in a few years, but I can't imagine why. My experience is, in fact, that sometimes parts of the government do just the opposite, as in the frequent references to various terrorist threats or warnings about driving accidents on long holiday weekends, which are no more dangerous than any other time. In any case, the job of NASA scientists is to discover and tell the truth! Questioner (5) asks if Nibiru is the same as Eris, and the answer is an emphatic no. This Nibiru hoax has been around for a decade, including predictions that Nibiru would pass close to Earth and cause a catastrophe about 5 years ago. (Guess what: it didn't happen!). Eris, in contrast, is one of several dwarf planets recently found by astronomers in the outer part of out solar system, all of them on normal orbits that will never bring them close to Earth. There is a good write-up on Eris in Wikipedia. Finally, Questioner (6) asks me to identify two pictures. I could perhaps do so if I knew the type of telescope and camera used and the scale of photos. Without that information, I can only guess that (if these photos are real) these might be images of a gas cloud (nebula) ejected by a star in its old age. They are obviously very distant, since we see stars in the foreground superposed on the nebula. Also, since the stars are the same, this object (if it is real) has not moved between the dates of the two photos. It is just crazy that anyone would claim that these are photos of a planet in our own solar system. Let me say once again that Nibiru is a hoax promoted by a cult; it does not exist, and it certainly poses no threat to us. It saddens me that people would be taken in by such nonsense. David Morrison
NAI Senior Scientist
February 7, 2008
__________________
.. Jgnlah kamu dilalaikan oleh(urusan) harta benda kamu & anak-pinak kamu drpd mengingati Allah ...(Al-Munafiqun)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
kiamat, planet nibiru

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 08:40 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE