Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Vehicles Sale/Rent

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 31-07-2009, 07:22 PM
1305 1305 is offline
Super Active

1305's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 9,634
Thanks (Received): 57
Likes (Received): 45
Active Level
My Mood:
Default Tolong..... kereta kena tarik

Salam semua,

Kepada sesiapa yang ada pengalaman kereta kena tarik, atau mmg kerja tukang tarik kereta, atau apa2 je la yang berkaitan dengan tarik kereta ni, boleh tak tolong ;

1. apa langkah yang perlu diambil sekiranya kereta kita kena tarik?
2. apa hak kita sebagai peminjam?
3. bagaimana nak keluarkan kereta dari yard?

dan korang boleh la tambah secukup rasa kat sini...


waaaaa......
kereta aku yang rosak tu pun bank dah tarik.... sedihnya aku.....

Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 31-07-2009, 07:28 PM
lya24 lya24 is offline
Junior

lya24's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Posts: 52
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Dah tak bayar..memang lah kena tarik...cuba kau bayar...kalau dia nk tarik gak..kau tarik lah telinga dia...hhehehehe
Reply With Quote
  #3  
Old 31-07-2009, 07:32 PM
elan elan is offline
Active Plus

elan's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Apr 2007
Location: Bulan
Posts: 4,798
Thanks (Received): 34
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

berapa bulan tak bayar tuan? kalau nak keluarkan kereta dari yard, kena bayar tunggakan yang tertunggak tu.. campur upah tukang tarik... tapi boleh kawtim lagi dengan bank, tapi kena bincang elok2 le...
Reply With Quote
  #4  
Old 31-07-2009, 07:34 PM
EzY-eLoaD EzY-eLoaD is offline
Legendary Member

EzY-eLoaD's Avatar

 
Trader Rating: (66)
Join Date: Aug 2008
Location: sentiasa memerhati (SKODENG)
Posts: 12,750
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

perkara yg ditakuti oleh pembeli kereta...huhu..toing2
__________________
YM:eload_team
C.H.E.L.S.E.A
[LEFT][B]GENG CG "FELDA"
Reply With Quote
  #5  
Old 31-07-2009, 07:34 PM
CrusheD_LameR CrusheD_LameR is offline
Active Member

CrusheD_LameR's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,308
Thanks (Received): 73
Likes (Received): 0
Active Level
Default

setahu aku la...

kalau keter tak bayar beberapa bulan..sampai la kene tarik...bank akan bagi peluang lagi dengan menyuruh empunya diri itu menyelesaikan bayaran tertunggak...dan bank akan beri tempoh...

adalah lebih baik sedara call bank...dan berbincang...

kereta kene tarik...besar impak nye...
selamatkan la dulu selagi boleh...
__________________
Guys, Please la..Do not argue with an I.D.I.O.T, people watching may not be able to tell the difference...

One Stop IT Solutions Provider
Reply With Quote
  #6  
Old 31-07-2009, 07:38 PM
1305 1305 is offline
Super Active

1305's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 9,634
Thanks (Received): 57
Likes (Received): 45
Active Level
My Mood:
Default

4 bulan kantoi... baru cadang nak byr semua minggu depan.

satu hal lagi.. kereta tu dah dekat 3 tahun tak bergerak rosak.. aku bayar buta2 jer bebulan... haduiiiii....

ni pun kumpul duit nak repair kereta tu... abis2 kena tarik lak.. apa la malang..

lebai malang tul...
Reply With Quote
  #7  
Old 31-07-2009, 07:41 PM
adil2604 adil2604 is offline
Super Active

adil2604's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2008
Location: DENPASAR-SHAH ALAM-JAKARTA-KL-GUANGZHOU-HK
Posts: 7,150
Thanks (Received): 153
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

biasanya kalau korang nak tahu bank cimb adalah bank yg paling payah sekali tukang tarik kete ni nak tari kete bank cimb....sebab klau dah ada org nak tarik kete ko n ugut macam2 depan kete ko....cepat2 ko g bayar sebulan dekat bank berdekatan dan tunjuk resit dekat dia...meman dia tak boleh tarik walaupun RO dah keluar...bank lain klau RO dah keluar memang tetap bole tarik......nie pegalaman aku lar......
Reply With Quote
  #8  
Old 31-07-2009, 07:55 PM
1305 1305 is offline
Super Active

1305's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 9,634
Thanks (Received): 57
Likes (Received): 45
Active Level
My Mood:
Default

ni bank cimb la ni... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

mgu dpn aku pi wisma nusantara, kl... tau la korang.. sob..sob..sob...

kereta rosak pun korang nak tarik...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Reply With Quote
  #9  
Old 31-07-2009, 08:09 PM
Ahmad07 Ahmad07 is offline
Super Active

Ahmad07's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2007
Posts: 9,443
Thanks (Received): 404
Likes (Received): 67
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 1305 View Post
ni bank cimb la ni... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

mgu dpn aku pi wisma nusantara, kl... tau la korang.. sob..sob..sob...

kereta rosak pun korang nak tarik...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
die tak kire kete rosak atau tak... kalo ko tak bayar beberapa bulan, jumpe kat tukang tarik kete, die tarik la.. dah tukang tarik kete tu cari makan dengan cara ni... ape leh buat... bayar je la tunggakan tu...
Reply With Quote
  #10  
Old 31-07-2009, 08:10 PM
tommy22 tommy22 is offline
Super Active

tommy22's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 6,558
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 1305 View Post
ni bank cimb la ni... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

mgu dpn aku pi wisma nusantara, kl... tau la korang.. sob..sob..sob...

kereta rosak pun korang nak tarik...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sabar bro.. masih boleh dapat balik keter ko tuh..
isnin baru ko boleh settle kan masalah ni..
skrg ni relax je tak yah tension2 ok..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold