Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Website, Blog Advertisement / Affiliates

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 30-06-2009, 12:28 AM
bedul bedul is offline
Active Member

bedul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,527
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 0
Active Level
Default Kursus Kecantikan Dan Dandanan Rambut

ni aku tolong bagi tahu kat korang yg suka bersolek-molek,...
ada tawaran kursus kecantikan dan dandanan rambut free malah di bagi elaun pulok,....kpd yg takde keja dan ada cadangan nak jadi mak andam boleh lah join akademi kecantikan ni...[ bukan akademi pantasia]...aku pun dok reti nok cerita panjang,...kalu korang berminat bleh lah korang klik sini..esok gelap2 korang tepon ahh ....awek comel2 laka situ...


ps...aku bukan tokey,..aku cuma tolon-menolon saja...
__________________
get free usd5 with marketiva | sarang burong walit pure RM4.50/g |

Last edited by bedul; 30-06-2009 at 12:31 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold