Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Local Investments > Koperasi Investments > Koperasi registered under Suruhanjaya Koperasi Malaysia

Koperasi registered under Suruhanjaya Koperasi Malaysia Discuss all investments offers by registered coop is approved by Suruhanjaya Koperasi Malaysia.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 09-06-2009, 07:36 AM
amaar amaar is offline
Active Member

amaar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: melaka
Posts: 2,192
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default KOPENAS - Kop. Perkhid. Pelajaran Nasional Bhd ( KOOP.Negara No. 72)- www.kopenas.org

Salam semua,

Mungkin ramai lagi yang belum mengetahui berkenaan KOPENAS ini. koperasi ini telah ditubuhkan 25 tahun yang lalu dna baru sahaja menyambut ulang tahun penubuhannya yang ke 25 tahun. Saya buka topik ini adalah untuk berkongsi dengan warga CG semua tentang KOPENAS ini. Aset KOPENAS yang dikumpulkan adalah sebanyak RM49.5 juta. Jumlah keahlian adalah seramai 14,719 orang ahli. yang mana selangor mencatat keahlian yang tertinggi iaitu 3220 orang ahli dan sarawak mencatatkan keahlian yang paling sedikit iaitu 13 orang ahli sahaja. Jadi saya mengharapkan warga sabah dan sarawak akan bertambah keahliannya sehingga 1000 orang setiap negeri. keahlian ini terbuka kepada semua kakitangan perkhidmatan pelajaran Malaysia. Keahliannya cuma RM10 sebulan. KOPENAS menduduki tempat ke-99 daripada 5,163 buah koperasi seluruh negara. Pengasas KOPENAS ialah Tan Sri Datuk Wira Haji Abdul Rahman Arshad bekas Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia. Pengerusi sekarang ialah Tn. Haji Abdul Rahman b. Mohd Ali

Pejabat KOPENAS terdapat NO 27 Jalan 45/26 Taman Seri Rampai, Setapak Kuala LUmpur.

kepada sesiapa yang berminat menjadi ahli bolehlah hubungi aku 0196272996.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 09-06-2009, 08:15 AM
amaar amaar is offline
Active Member

amaar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: melaka
Posts: 2,192
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default Kelebihan ahli

Kenapa anda mesti menjadi ahli kopenas :

1. anda boleh buat pembiayaan peribadi sehingga 15 tahun pada kadar 5.6% setahun dan payout tertinggi iaitu 97.5%.
2.pembiayaan barangan pengguna
3. pembiayaan segera
4. boleh keluarkan yuran modal sehingga 80%
5. pembiayaan insurans kereta
6. pembiayaan kecemasan ketika berada di Lembah kelang seperti meninggal dunia, jatuh sakit, kerosakan kenderaan, kemalangan, kecurian, samun, ragut dan sebagainya sehingga RM1,000
7. pembiayaan setiabudi. dari umur 56-70 tahun
8. pemnbiayaan peribadi menunaikan umrah
9. tabung kebajikan bagi membantu anggota, ahli keluarga dan ibubapa dari 5000 hingga 300
10. tabung dermasiswa pengajian tinggi. kalau anda masuk universiti anda akan dapat RM700
11. tabung ehsan yang menghadapi musibah sep[erti kebakaran bencana alam dan penyakit kronik
12. tabung khairat sehingga RM5000
13. hadiah kecemerlangan anak yang cemerlang dalam upsr, PMR dan SPM
Reply With Quote
  #3  
Old 09-06-2009, 08:52 AM
bisnes-minded bisnes-minded is offline
Active Member

bisnes-minded's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: May 2008
Posts: 1,156
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tuan tanah...

KOPENAS ni bukan untuk guru2 atau kakitangan pendidikan jek ke?

aku berminat.
Reply With Quote
  #4  
Old 09-06-2009, 09:47 AM
sarialong sarialong is offline
Active Plus

sarialong's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,113
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

sapa2 je bleh jd ahli ker
Reply With Quote
  #5  
Old 10-06-2009, 10:15 AM
amaar amaar is offline
Active Member

amaar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: melaka
Posts: 2,192
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bisnes-minded View Post
tuan tanah...

KOPENAS ni bukan untuk guru2 atau kakitangan pendidikan jek ke?

aku berminat.
ye betul semua yang berkaitan dengan kementerian pelajaran boleh jadi ahli... dividen tahun lepas 20% untuk sesiapa yang ada saham kat kopenas. best tu. dan banyak lagi kelebihan yg telah disenaraikan
Reply With Quote
  #6  
Old 10-06-2009, 10:15 AM
amaar amaar is offline
Active Member

amaar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: melaka
Posts: 2,192
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sarialong View Post
sapa2 je bleh jd ahli ker
yg ada kene mengena dengan kemneterian pelajaran sahaja
Reply With Quote
  #7  
Old 10-06-2009, 10:28 AM
jian jian is offline
Regular

jian's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2007
Posts: 373
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

dividen 20% wow lg tingi daripada bank rakyat..baguis2
mari..mari join
Reply With Quote
  #8  
Old 10-06-2009, 10:37 AM
amaar amaar is offline
Active Member

amaar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: melaka
Posts: 2,192
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jian View Post
dividen 20% wow lg tingi daripada bank rakyat..baguis2
mari..mari join
kopenas ni koperasi yang dah lama orang kata koperasi yang diterajui orang guru-guru yang dah pencen. pengalaman diaorang dalam koperasi terlalu matang. keuntungan yang dibuat dah berlipat kali ganda. pembiayaan peribadi yang diberikan bukan duit dari bank kemudian mengenakan payout yg rendah 80% je pada kita. kemudian interest yang tinggi sehingga 10%. pembiayaan peribadi kopenas solid daripada dana kopenas sendiri tak perlu pinjam dari bank lain untuk buat kredit pinjaman. itu sebab dia dapat bagi 5.6% je setahun. tapi dividen dia boleh bagi sehingga 20%
Reply With Quote
  #9  
Old 29-06-2009, 05:07 PM
amaar amaar is offline
Active Member

amaar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: melaka
Posts: 2,192
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

skrg sesiapa yang nak buat loan boleh terus menjadi ahli tak perlu tunggu 3 bulan lagi.... kalau yg tak minat nak buat loan tu boleh masuk syer saham... dividen dia tinggi setiap tahun
Reply With Quote
  #10  
Old 29-06-2009, 05:10 PM
Shukz Isma Shukz Isma is offline
Super Active

Shukz Isma's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Sep 2007
Location: WTF
Posts: 5,515
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

TENTERA boleh join sama ker??termasuk loan...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump