Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 06-05-2009, 01:14 PM
underscore underscore is offline
Legendary Member

underscore's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Location: 7
Posts: 10,498
Thanks (Received): 3662
Likes (Received): 139
Blog Entries: 33
Active Level
Question kenapa kanak-kanak menjadi sasaran filem lucah

1. Umur 10-12 tahun belum dapat menggunakan logik akal berpikir secara normal. Apa yang dilihat lihat akan terus dicuba tanpa memikirkan masalah akan datang

Jika merasa kenikmatan, mereka akan mengulangi tindakan tersebut berulangkali.

2. Ibu bapa dan vcd xxxx

Kemaluan kanak-kanak lelaki berumur 9 tahun biasanya sudah mula berair, mereka mempunyai rasa keinginan yang tinggi terhadap gambar pornografi.

"Anak-anak mereka dilarang menonton vcd itu oleh orang tuanya dengan alasan masih kecil, dan itu membuat rasa keinginan mereka bertambah,"

Sewaktu mereka tiada, anak akan mencuri-curi untuk menonton filem porno itu.

"Tak kurang juga sewaktu menonton, kanak2 itu melakukan orgasme dgn tangan. Pada waktu itu mereka mungkin merasa berdosa. Namun mereka akan mengulanginya lagi, kerana kenikmatanya"

"Dan setelah mengalami 33-36 kali pengalaman orgasme, budak itu akan mula ketagihan pada tayangan pornografi itu,"

3. Usia 14 tahun kanak2 itu berpotensi melakukan hal-hal yang lebih berbahaya lagi kerana tingkah laku anak2 terus berkembang.

"Hilangkan budaya tidak peduli antara anak dan orangtua. Walaupun sibuk, berikan perhatian kepada anak. Kanak-kanak bawah umur harus dilindungi,"
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 06-05-2009, 01:24 PM
my.name.is.nad my.name.is.nad is offline
Legendary Member

 
Trader Rating: (33)
Join Date: May 2008
Posts: 10,495
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

ni betul sbb budak2 apa dia tengok tu la dia ikut. dia tak guna akal dia sgt. mak bapak pun 1. kalau ada koleksi pun simpan dalam peti besi.
Reply With Quote
  #3  
Old 06-05-2009, 01:29 PM
adikacu adikacu is offline
Active Plus

adikacu's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,584
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by my.name.is.nad View Post
ni betul sbb budak2 apa dia tengok tu la dia ikut. dia tak guna akal dia sgt. mak bapak pun 1. kalau ada koleksi pun simpan dalam peti besi.
kalau boleh jgn simpan koleksi2 tu semua. dan jika anak masih tidur dgn kita dan bila kita nak bersama dgn isteri/suami kalau boleh jgn bg sampai anak ternampak atau kalau boleh buat kat bilik lain.
Reply With Quote
  #4  
Old 09-05-2009, 08:07 AM
azrine azrine is offline
Legendary Member

azrine's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Location: hanya kepada ALLAH SWT.. aku serahkan segalanya
Posts: 14,475
Thanks (Received): 541
Likes (Received): 15
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adikacu View Post
kalau boleh jgn simpan koleksi2 tu semua. dan jika anak masih tidur dgn kita dan bila kita nak bersama dgn isteri/suami kalau boleh jgn bg sampai anak ternampak atau kalau boleh buat kat bilik lain.
bukan setakat jgn simpan jer..tak yah beli bender2 tu..kang biler kita tak dak kat umah..tak ke dorang punggah satu rumah kalu depa tau bender tu ada..

__________________
Quote:
Reply With Quote
  #5  
Old 09-05-2009, 08:09 AM
endingman86 endingman86 is offline
Legendary Member

endingman86's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Jun 2008
Location: anywhere
Posts: 11,494
Thanks (Received): 60
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

skrg ni vcd n dvd lucah merata2....dah tu teknologi pun canggih....one click jer...bersusun koleksi dalam intenet nieh...huhuhu...susah nak banteras..
__________________
- Signature Rejected Code WAK LU!!! -
Reply With Quote
  #6  
Old 09-05-2009, 01:30 PM
qai qai is offline
Active Plus

qai's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,928
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

budak2 skrng ni kdng2 lg xpert dr org2 dewasa
Reply With Quote
  #7  
Old 09-05-2009, 01:35 PM
faris07 faris07 is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (-2)
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,166
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

tak payah pjg2 la bro thread ni. buang masa jer. aku rasa takdepun budak 9 thn kat sini. bukakla thread yg membina sikit. bangsa melayu dah jauh ketinggalan ni
Reply With Quote
  #8  
Old 09-05-2009, 01:38 PM
LuvHoneY LuvHoneY is offline
Super Active

LuvHoneY's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2008
Location: Tiada lagi Hati ini ->♥
Posts: 6,803
Thanks (Received): 39
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by faris07 View Post
tak payah pjg2 la bro thread ni. buang masa jer. aku rasa takdepun budak 9 thn kat sini. bukakla thread yg membina sikit. bangsa melayu dah jauh ketinggalan ni
bukak thread yg membina..
nie isu masyarakat...lau x dibendung...
leh jd kulat!!...
__________________

..➸➸➸I'm F ly Away➹ ﹌➹ ..
Reply With Quote
  #9  
Old 09-05-2009, 01:39 PM
johnjanski johnjanski is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,136
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Manusia.....antara akal dan nafsu ..mana yg allah jadikan dulu?
jawabnya nafsu..contoh...budak kecik(bayi)memang akalnya tiada..tapi nafsunya ada..menangis nak susu(nafsu)..bila besar..aaaakalnya mulai membesar..tapi nafsu lagi besar..(menangis nak play station)
__________________
[CENTER][B][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=76151"][COLOR="Navy"][SIZE="3"]REAL BIZ!! BONUS PASIF 7 HARI DIBAYAR SETIAP SELASA.RM200 JADI RM1K[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
[URL="http://moncah.blogspot.com"][B][COLOR="Red"]TAK PERCAYA?,KLIK UTK BUKTI INCOME[/URL][/COLOR].[COLOR="Purple"]MASYUKK[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]!!!![/COLOR][/B]
[B][COLOR="DarkGreen"]YM AKU[/COLOR][/B] [B][COLOR="Red"][email protected][/COLOR][/B]
[/CENTER]
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump