Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 08-08-2006, 10:00 PM
missdealova missdealova is offline
Regular

missdealova's Avatar

 
Trader Rating: (12)
Join Date: Dec 2005
Location: Any Place Where I'm Standing
Posts: 389
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Gambar Pameran Hantu di Shah Alam

Warning!! Untuk yang lemah jantung tidak dibenarkan tengok!

Hantu Penanggal
Jenglot Jantan
Jenglot Kecil
Jenglot Ular
Jin Dalam Botol
Keranda
Kubur
Langsuir
Penanggal
Pocong_1
Pocong_2
Tok Bomoh
Attached Images
File Type: jpg jenglotjantanny7.jpg (35.1 KB, 4586 views)
File Type: jpg anakkeranu3.jpg (48.0 KB, 4556 views)
File Type: jpg jenglotkecilqr3.jpg (42.6 KB, 4507 views)
File Type: jpg jenglotulartr9.jpg (65.6 KB, 4466 views)
File Type: jpg jindlmbotolzi5.jpg (36.8 KB, 4450 views)
File Type: jpg kerandabg4.jpg (42.8 KB, 4157 views)
File Type: jpg kuburbj5.jpg (83.9 KB, 4141 views)
File Type: jpg langsuirph5.jpg (14.8 KB, 4361 views)
File Type: jpg penanggally4.jpg (53.9 KB, 4346 views)
File Type: jpg pocong1nl5.jpg (14.7 KB, 4059 views)
File Type: jpg pocong2nc9.jpg (49.3 KB, 4045 views)
File Type: jpg tokbomohyd5.jpg (39.0 KB, 4020 views)

Last edited by Dann; 21-11-2006 at 10:31 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 08-08-2006, 10:21 PM
onetarmizi onetarmizi is offline
Elite Member


 
Trader Rating: (5)
Join Date: May 2006
Location: Metatrader Platform
Posts: 4,153
Thanks (Received): 633
Likes (Received): 45
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Perghhh biar betul gamba2 ni..ni nk kasi org terkencing tgk nih pastu xleh tido mlm berpeluh teringat gambar nih.. :badgrin:
Reply With Quote
  #3  
Old 08-08-2006, 10:35 PM
ahmad81 ahmad81 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2006
Location: :)
Posts: 1,551
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku ade tgk gambar ni, tp ade orang cakap kebanyakannya hantu betul... entahlah..
paling aku tak tahan Penanggal dgn pontianak(suka mengilai)... :badgrin:

kalu pontianak/langsuir tu memang ader lagi, jiran aku sidai baju malam2 kat tingkat 1 bende alah ni duk mengilai(2 bulan lepas).
tahun lepas, Masa jiran depan umah aku duk kenduri kawin, abang aku ngan jiran tunggu air mendidih dlm kul 4 pagi. tetiba jer sekumpulan anjing menyalak dlm ms yg sama nmpk bende terbang.. huhuh diorg wat x tau jer ( sbb ms tu ktorg g pasang signboard xde org lain lg, diorg pun keras ler kat air tu tunggu kt org blik.. :badgrin: )
Reply With Quote
  #4  
Old 08-08-2006, 10:45 PM
azlann1981 azlann1981 is offline
Super Active

azlann1981's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Apr 2006
Location: Selangor-Kuala Lumpur
Posts: 5,368
Thanks (Received): 162
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

aku dah pergi dah tengok hantu tu kat muzium tu...terus terang aku cakap pameran macam tu hanya boleh menakutkan budak kecil je.....memang betul aku cakap,langsung tak menakutkan harapkan asap kemenyan je banyak...hantu dia hampeh!! buat rugi duit RM 5 je beli tiket...pulak tu kat dalam pameran tu dia sempat lagi jual barang2 pelik....kalo murah tak apa gak..nie beratus-ratus dan beribu2 utk barang pelik yang aku rasakan tak ada pekdahnya pun kalo kita belinya......semua barang dia jual tu berlambak aku jumpa kat Jln masjid india kat K.L.....

Tapi yang pochong tu aku tak nampak jelas sgt sebab dia letak pochong tu kat satu kandang gelas besar...nak tengok dia pun kena que....ada had masa lagi tu.....aku tak nampak pun pochong tu.....sebab kat dalam tu punya la gelap siot.....
Tapi aku heran la kenapa ramai sangat org g tengok pameran hantu tu.....majoriti orang melayu termasuk la aku..kekeke :-D
aku pergi pameran tu pun sebab member aku yang ajak....aku ingat betul2 la hantu yang menakutkan...tapi bila masuk kat dalam muzuim tu aku rasa hampa......langsung tak menakutkan.....aku rasa ramai lagi "hantu" dari kalangan pelawat daripada hantu yang dipamerkan kat dalam tu......terutama sekali sapa2 yang ada bawak awek...kekeke :badgrin: :badgrin:

cuma kehampaan aku tu terubat sikit la sebab dapat tengok benda2 pelik kat dalam tu macam batu2 pelik,al-quran kecil,al-quran besar,macam2 jenis keris lama,dan macam lagi la....
Reply With Quote
  #5  
Old 09-08-2006, 12:07 AM
greatbiz2u greatbiz2u is offline
Regular

greatbiz2u's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2006
Location: Gombak, Selangor
Posts: 608
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

hehehe...rupa2nya hantu2 tersebut hanyalah bohong belaka...
ramailah yang bersedekah duit masuk itu pameran..kehkeh :-D :-D
Reply With Quote
  #6  
Old 09-08-2006, 08:47 AM
onetarmizi onetarmizi is offline
Elite Member


 
Trader Rating: (5)
Join Date: May 2006
Location: Metatrader Platform
Posts: 4,153
Thanks (Received): 633
Likes (Received): 45
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Dah agak dah takkanlah hantu betul pocong ng pontianak yg dia nk pamir tu..klau betul habislah semua xberani masuk sbb pontianak tu mesti mau sedut darah :!:
Reply With Quote
  #7  
Old 09-08-2006, 08:55 AM
pokcak pokcak is offline
Super Active

pokcak's Avatar

 
Trader Rating: (10)
Join Date: Jan 2006
Location: Masih Di Malaysia
Posts: 9,602
Thanks (Received): 86
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tapi ada dlm paper smlm ke bila ntah, aku terbaca, penganjur pameran tu nak buktikan bahawa benda tu benar. katanya dia nak idupkan jin yang dipamerkan tu. 3 minggu lagi kot? dia nak jemput wartawan katanya. nak suh wartawan tgk bahawa benda ni tak tipu. entah lah den.. tunggu je lah tengok betul ke tak. heheh
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 09-08-2006, 08:57 AM
greatbiz2u greatbiz2u is offline
Regular

greatbiz2u's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2006
Location: Gombak, Selangor
Posts: 608
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

hehehe...
satu lagi ikan duyung tu...cantik tak?? :-D :-D
Reply With Quote
  #9  
Old 09-08-2006, 08:58 AM
auks auks is offline
Active Member

auks's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2005
Location: Kelana Jaya
Posts: 1,509
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

wartawan apa klas
panggil la dato harun din :-D

kalo pemilik hantu tuh cakap ngan dato harun din cakap
mana korang nak percaya :-D
__________________
Masa itu E-Gold
Reply With Quote
  #10  
Old 09-08-2006, 09:03 AM
pokcak pokcak is offline
Super Active

pokcak's Avatar

 
Trader Rating: (10)
Join Date: Jan 2006
Location: Masih Di Malaysia
Posts: 9,602
Thanks (Received): 86
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku pun nak tgk gak orng tu idupkan jin tu.. jgn lak orng tu ckp dia dah idupkan jin. iaitu jins samsudin dah la. huuhuuhuu
__________________
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

Similar Threads
thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Juara Wira? Alam Perwira?komik syokk !! bono79 Comics, Manga, Anime and Cartoons 251 17-05-2016 01:57 PM
Collection Pic Hantu-Hantu missdealova Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik 138 24-02-2009 02:12 AM
Gambar terlampau pelajar UNITEN... alhaadi Jenaka, Lawak, Kelakar 121 25-12-2008 05:31 PM
bikinihyip.com gambar awek!! ripzer Pyramid/Ponzi/Merapu Program Stop Paying 21 27-02-2006 01:58 AM

CariGold