Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 20-04-2009, 12:01 PM
tomie tomie is online now
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 71,614
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 187
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Arrow Ketagih Datin jutawan




Oleh Ahmad Shahrul Nizam Muhammad
[email protected]

KUALA LUMPUR: Ketagih dibelai Datin yang menyimpannya menyebabkan seorang lelaki tampan sanggup membelasah suami wanita terbabit apabila hubungan sulit mereka terbongkar.

Kejadian itu berlaku apabila Datin berstatus jutawan berkenaan dipercayai memberitahu gigolo terbabit mengenai amaran diberikan suaminya berusia awal 50-an itu.

Bukan itu saja, tindakan ganas lelaki terbabit menyebabkan mangsa yang juga seorang kakitangan pengurusan bergelar Datuk di sebuah syarikat swasta cedera dan dirawat beberapa hari di sebuah pusat perubatan, baru-baru ini.

Suami Datin terbabit yang menghidu kegiatan isterinya membela gigolo 30-an itu memberi amaran supaya hubungan terlarang itu ditamatkan.





Lelaki itu dipercayai mengamalkan ilmu hitam bagi memerangkap Datin terbabit apabila isterinya menemui pelbagai tangkal dan ubat kuat seks termasuk minyak ular tedung dalam simpanannya.

Wartawan Harian Metro mendapat maklumat mengenai kegiatan lelaki terbabit melalui pendedahan isterinya yang mahu dikenali sebagai Khadijah, 30-an.

Menurut Khadijah, dia menyedari suaminya gemar menonton video lucah sejak beberapa tahun lalu.

Bagaimanapun, keadaan bertambah teruk apabila suami mula melakukan aksi lucah di rumah tanpa menyedari perbuatan itu dilihat anak perempuan yang semakin takut mendekati bapa sendiri.

“Walaupun suami gemar menggunakan ubat kuat seks termasuk minyak ular tedung, tetapi apa yang pelik, tubuh saya langsung tidak disentuh lebih setahun.

“Sebaik menyedari sikap pelik suami, saya menjalankan siasatan dan mendapati suami menggunakan ilmu hitam untuk memikat wanita.

“Ia terbongkar apabila saya menemui bukan saja ubat kuat, tapi tangkal penguat alat sulit lelaki dalam simpanan suami menyebabkan curiga dan mahu membongkar rahsia yang cuba disembunyikannya,” katanya yang juga seorang kakitangan eksekutif di sebuah universiti di sini.

Bagi membongkar kegiatan suami, Khadijah yang lebih 13 tahun mendirikan rumah tangga, berkata dia mengupah penyiasat persendirian bagi mengesan aktiviti harian suami termasuk mengenal pasti wanita yang menjadikan suaminya sebagai ‘alat permainan’.

Biarpun suami seorang yang warak dan tidak meninggalkan solat lima waktu, pembongkaran kegiatan tidak bermoral suaminya itu mengejutkan.

“Hasilnya, saya mendapati suami menjalinkan hubung sulit dengan seorang Datin kaya dan boleh dikategorikan sebagai jutawan.

“Selain menginap di kawasan elit, Datin terbabit mempunyai beberapa kenderaan mewah termasuk BMW dan Mercedes bercermin gelap bagi memudahkan mereka keluar dan masuk hotel tanpa disedari kenalan,” katanya yang sudah memfailkan tuntutan fasakh di mahkamah syariah sejak beberapa bulan lalu.

Khadijah berkata, hubungan intim pasangan itu semakin hangat apabila suami Datin berkenaan menghidu hubungan sulit mereka yang kerap melepaskan nafsu di hotel terkenal di sekitar Lembah Klang.

Bagaimanapun, bagi mempertahankan hubungan itu, lelaki terbabit pernah membelasah suami Datin berkenaan sehingga terpaksa dirawat di sebuah pusat perubatan.

Menyedari tindakan ganas suaminya, kata Khadijah, Datuk terbabit terpaksa merelakan isterinya menjalin hubungan sulit walaupun kedua-duanya masih tinggal sebumbung.

“Rentetan cerita berkenaan, saya mula mengesyaki semua ubat dan tangkal yang ditemui dalam simpanan suami bertujuan menguatkan alat sulit untuk memberikan layanan seks terhadap Datin itu,” katanya yang mempunyai lima anak berusia tujuh hingga 14 tahun.

Kemuncak kegiatan suami terbongkar apabila Khadijah memberikan bukti hasil siasatannya kepada suami.

Bagaimanapun, suaminya menafikan semua bukti itu walaupun dia cuba mendapatkan penjelasan termasuk penggunaan tangkal bagi menguatkan kemaluan lelaki dan hubungan sulit dengan Datin terbabit.

“Saya menunjukkan tangkal yang saya temui selain bukti hubungan suami dengan Datin itu menyebabkan dia tidak keruan sebelum menumbuk menyebabkan hidung saya berdarah.

“Bagi mengelak kejadian buruk, saya mendapatkan rawatan di hospital sebelum membuat laporan polis dan meninggalkan rumah sehingga sekarang,” katanya yang kini menetap buat sementara di rumah ibu bapa, sejak beberapa bulan lalu.

Kini, lebih dibimbangkan, Khadijah berkata, seorang anak perempuan berusia 12 tahun tinggal bersama suami.

Malah, dia sudah lebih enam bulan tidak dapat berhubung dengan anak perempuannya itu selepas suami memindahkannya ke sekolah lain.

“Apabila memikirkan sikap dan penyakit ‘gila seks’ suami menyebabkan hati saya luluh untuk mendapatkan segera anak saya dengan menggunakan mahkamah.

“Walaupun cuba melakukan pelbagai cara bagi mendapatkan anak secepat mungkin, prosedur mahkamah menyebabkan kes sering tertangguh,” katanya yang sudah membelanjakan lebih RM10,000 bagi membawa kes tuntutan fasakh dan tuntutan anak ke mahkamah.

Tanpa berselindung mahu kes itu diselesaikan segera, Khadijah berkata, dia sering menitiskan air mata apabila memikirkan nasib anak perempuannya itu yang tinggal bersama suami.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 20-04-2009, 12:05 PM
gengjawa gengjawa is offline
CG Top Poster Club
XM Official
Introducing Broker

gengjawa's Avatar

 
Trader Rating: (54)
Join Date: Dec 2006
Location: www.signalsmsforex.com
Posts: 33,090
Thanks (Received): 200
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

baru 1st time wak dgr minyak ular tedung
nama pon dah gerun bila didgr
Reply With Quote
  #3  
Old 20-04-2009, 12:09 PM
asrul07 asrul07 is offline
Active Plus

asrul07's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,046
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

gerun tul nama ubat dia
Reply With Quote
  #4  
Old 20-04-2009, 12:10 PM
kruleznickzam85 kruleznickzam85 is offline
Active Plus

kruleznickzam85's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Location: Depan PC
Posts: 3,316
Thanks (Received): 34
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by gengjawa View Post
baru 1st time wak dgr minyak ular tedung
nama pon dah gerun bila didgr
minyak ular tedung slalu dgr tapi guna tuk perubatan jer.. xtaw plak bleh wat mcm nie..
Reply With Quote
  #5  
Old 20-04-2009, 12:10 PM
ewan0310 ewan0310 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,763
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 0
Active Level
Default

kat mane ade jual tu erkk
Reply With Quote
  #6  
Old 20-04-2009, 12:13 PM
ayeen38 ayeen38 is offline
Active Plus

ayeen38's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2006
Location: Duduk sblh KJ.
Posts: 3,357
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

moga2 jgnla haruan mkn anak... sian anak dia...
__________________
Quote:
~ YM : ayeen_korn ~ Skype : ayeen38 ~
Reply With Quote
  #7  
Old 20-04-2009, 12:14 PM
mattop mattop is offline
Legendary Member

mattop's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Mar 2007
Posts: 12,397
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

tedung selar tak bahaya sgt kalau banding ngan tedung seluar...
Reply With Quote
  #8  
Old 20-04-2009, 12:18 PM
putat76 putat76 is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Location: Selayang-Kota Damansara-Kajang-Muar
Posts: 4,909
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mattop View Post
tedung selar tak bahaya sgt kalau banding ngan tedung seluar...
minyak tu nak kasi pacak cam ular kot
__________________
[CENTER][SIZE="3"]013 3585411[/SIZE][/CENTER]
[CENTER][SIZE="3"][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showpost.php?p=2108454&postcount=987"][COLOR="Red"][SIZE="3"]Khidmat Pemasangan NGV, [/SIZE][/COLOR] [/URL][/SIZE][/CENTER]
[SIZE="3"][COLOR="Blue"][URL="http://210.48.146.119/portal/forums/showpost.php?p=3141894&postcount=1"][CENTER]birthday anda dalam kalender ISLAM[/CENTER][/URL][/COLOR][/SIZE][CENTER][URL="http://www.google.com/url?sa=D&q=http://www.nsgallery.webs.com/&usg=AFQjCNHuGs7xBsehxqTr8R7p51NKZnfQaw"]layan jamu la pulak[/URL][/CENTER]
Reply With Quote
  #9  
Old 20-04-2009, 12:22 PM
ayeen38 ayeen38 is offline
Active Plus

ayeen38's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2006
Location: Duduk sblh KJ.
Posts: 3,357
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mattop View Post
tedung selar tak bahaya sgt kalau banding ngan tedung seluar...
wahhh.. ske pulaks mattop..
__________________
Quote:
~ YM : ayeen_korn ~ Skype : ayeen38 ~
Reply With Quote
  #10  
Old 20-04-2009, 01:07 PM
tapirbawaklori tapirbawaklori is offline
Super Active

tapirbawaklori's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2007
Location: Budak Kampung
Posts: 8,151
Thanks (Received): 208
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mahkamah bangangggggggg.....kes camni pun lembab......nak tangguh tu tangguh ni...
__________________
Kita Hamba Allah - Bukan Hamba duit...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump