Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, riadah, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 23,282
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 53,875
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 41,288
More...
  #1  
Old 26-02-2009, 10:52 PM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,035
Poster Rank: #95
Blog Entries: 22
Thanked 740 Times
Active Level
My Mood:
Default Senarai DEWAN MBSA dan Kadar Sewa untuk pelbagai jenis acara =)



Ha ni esok lusa kalau geng CG nak buat apa-apa majlis ke boleh kita timbang-timbangkan untuk buat kat dewan MBSA kan






Nota :
1) Kadar sewa adalah seperti di jadual
2) Sebarang perubahan kadar sewa adalah tertakluk dengan acara yang akan dikenakan serta kelulusan dari pihak MBSA
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 26-02-2009, 11:04 PM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,035
Poster Rank: #95
Blog Entries: 22
Thanked 740 Times
Active Level
My Mood:
Default Untuk Majlis Perkahwinan

Tempoh penggunaan:

Siang 10.00 pagi -> 4.00 petang
Malam 5.00 petang -> 11.00 malam



Bagi penggunaan dewan selain dari acara diatas, masa penggunaan adalah tertakluk kepada acara yang akan diadakan.

Kunci dewan tidak akan diserahkan kepada penyewa /penganjur/pengguna dewan. Dewan akan dibuka dan ditutup oleh penjaga dewan yang ditugaskan mengikut masa yang telah ditetapkan.

Masa untuk melakukan kerja-kerja persiapan tertakluk kepada kekosongan dewan serta kelulusan dari pihak Majlis.


Reply With Quote
  #3  
Old 27-02-2009, 12:28 AM
heaven heaven is offline
Super Active Member

heaven's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,646
Poster Rank: #1479
Thanked 11 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ahib0205 View Post
Tempoh penggunaan:

Siang 10.00 pagi -> 4.00 petang
Malam 5.00 petang -> 11.00 malam



Bagi penggunaan dewan selain dari acara diatas, masa penggunaan adalah tertakluk kepada acara yang akan diadakan.

Kunci dewan tidak akan diserahkan kepada penyewa /penganjur/pengguna dewan. Dewan akan dibuka dan ditutup oleh penjaga dewan yang ditugaskan mengikut masa yang telah ditetapkan.

Masa untuk melakukan kerja-kerja persiapan tertakluk kepada kekosongan dewan serta kelulusan dari pihak Majlis.


TT dh sibuk nk kahwin ke.....

Kongsi2 dewan utk buat majlis kahwin...bleh jimat...
Reply With Quote
  #4  
Old 27-02-2009, 07:35 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,035
Poster Rank: #95
Blog Entries: 22
Thanked 740 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by heaven View Post
TT dh sibuk nk kahwin ke.....

Kongsi2 dewan utk buat majlis kahwin...bleh jimat...

Ala ni untuk makluman bro jugak mana tau nak buat kursus ternakan rusa kat shah alam ke


ni ha makluman tentang bayaran pulak:

Pihak penyewa / penganjur / pengguna hendaklah menjelaskan bayaran seperti berikut :-

i) Bayaran cagaran dijelaskan dalam tempoh 2 minggu dari
tarikh surat kelulusan.

ii) Bayaran sewa dijelaskan selewat-lewatnya 2 minggu
sebelum tarikh penggunaan.


Sekiranya penganjur / penyewa / pengguna membatalkan tempahan dari tempoh berikut :-

i) Satu (1) bulan sebelum tarikh penggunaan - wang
cagaran akan dikembalikan 100%

ii) Tiga (3) minggu sebelum tarikh penggunaan - wang
cagaran tidak dikembalikan.


Reply With Quote
  #5  
Old 27-04-2009, 12:06 AM
IITS - Faizal IITS - Faizal is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2009
Posts: 1
Poster Rank: #66201
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by ahib0205 View Post


Ha ni esok lusa kalau geng CG nak buat apa-apa majlis ke boleh kita timbang-timbangkan untuk buat kat dewan MBSA kan






Nota :
1) Kadar sewa adalah seperti di jadual
2) Sebarang perubahan kadar sewa adalah tertakluk dengan acara yang akan dikenakan serta kelulusan dari pihak MBSA
Salam bro,

Kalau saya nak sewa mana2 dewan ni, bleh x nak berurusan dengan saudara? Ingatnye nk wat seminar/kursus ke ape nanti..
Reply With Quote
  #6  
Old 27-04-2009, 12:20 AM
adar adar is offline
Well-Known
Member

adar's Avatar

 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2005
Location: antara 7 warna
Posts: 8,941
Poster Rank: #330
Thanked 213 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by heaven View Post
TT dh sibuk nk kahwin ke.....

Kongsi2 dewan utk buat majlis kahwin...bleh jimat...
ahib nak kawin? tak ajak pun aku ttp dtg perabih nasik minyak dia.
__________________
I want good food, i want beauty women, i want more money, i want big home, i want great car. Once I acquire something, i just move on to the next on the list, then the next after that. I CAN NEVER FIND SATISFACTION.
Reply With Quote
  #7  
Old 06-06-2009, 05:16 PM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,035
Poster Rank: #95
Blog Entries: 22
Thanked 740 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adar View Post
ahib nak kawin? tak ajak pun aku ttp dtg perabih nasik minyak dia.
Alhamdulillah dah selesai urusan temapah dewan. Isnin ni saya nak buat urusan untuk mohon cagaran pulak

datang ke haritu? tak habis pun nasi minyak
Reply With Quote
  #8  
Old 06-06-2009, 05:28 PM
insyiİ insyiİ is offline
CG Top Poster Club

insyiİ's Avatar
 
Trader Rating: (41)
Join Date: Mar 2008
Location: <<dkt umah backstabber>>
Posts: 27,828
Poster Rank: #44
Thanked 180 Times
Active Level
My Mood:
Default

Tahniah TT...Selamat pengantin baru ek....
Reply With Quote
  #9  
Old 11-06-2009, 11:27 AM
hasz hasz is offline
Normal Member

hasz's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 242
Poster Rank: #8770
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

xde cte dh ke?nk tnye ni~
Reply With Quote
  #10  
Old 17-01-2011, 05:49 PM
rino_o7 rino_o7 is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 310
Poster Rank: #7636
Thanked 4 Times
Active Level
Default

memang mencari2 nie..
tenks tt..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:18 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE