Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 26-02-2009, 10:52 PM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,334
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default Senarai DEWAN MBSA dan Kadar Sewa untuk pelbagai jenis acara =)



Ha ni esok lusa kalau geng CG nak buat apa-apa majlis ke boleh kita timbang-timbangkan untuk buat kat dewan MBSA kan






Nota :
1) Kadar sewa adalah seperti di jadual
2) Sebarang perubahan kadar sewa adalah tertakluk dengan acara yang akan dikenakan serta kelulusan dari pihak MBSA
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 26-02-2009, 11:04 PM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,334
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default Untuk Majlis Perkahwinan

Tempoh penggunaan:

Siang 10.00 pagi -> 4.00 petang
Malam 5.00 petang -> 11.00 malam



Bagi penggunaan dewan selain dari acara diatas, masa penggunaan adalah tertakluk kepada acara yang akan diadakan.

Kunci dewan tidak akan diserahkan kepada penyewa /penganjur/pengguna dewan. Dewan akan dibuka dan ditutup oleh penjaga dewan yang ditugaskan mengikut masa yang telah ditetapkan.

Masa untuk melakukan kerja-kerja persiapan tertakluk kepada kekosongan dewan serta kelulusan dari pihak Majlis.


Reply With Quote
  #3  
Old 27-02-2009, 12:28 AM
heaven heaven is offline
Active Plus

heaven's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,646
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ahib0205 View Post
Tempoh penggunaan:

Siang 10.00 pagi -> 4.00 petang
Malam 5.00 petang -> 11.00 malam



Bagi penggunaan dewan selain dari acara diatas, masa penggunaan adalah tertakluk kepada acara yang akan diadakan.

Kunci dewan tidak akan diserahkan kepada penyewa /penganjur/pengguna dewan. Dewan akan dibuka dan ditutup oleh penjaga dewan yang ditugaskan mengikut masa yang telah ditetapkan.

Masa untuk melakukan kerja-kerja persiapan tertakluk kepada kekosongan dewan serta kelulusan dari pihak Majlis.


TT dh sibuk nk kahwin ke.....

Kongsi2 dewan utk buat majlis kahwin...bleh jimat...
Reply With Quote
  #4  
Old 27-02-2009, 07:35 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,334
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by heaven View Post
TT dh sibuk nk kahwin ke.....

Kongsi2 dewan utk buat majlis kahwin...bleh jimat...

Ala ni untuk makluman bro jugak mana tau nak buat kursus ternakan rusa kat shah alam ke


ni ha makluman tentang bayaran pulak:

Pihak penyewa / penganjur / pengguna hendaklah menjelaskan bayaran seperti berikut :-

i) Bayaran cagaran dijelaskan dalam tempoh 2 minggu dari
tarikh surat kelulusan.

ii) Bayaran sewa dijelaskan selewat-lewatnya 2 minggu
sebelum tarikh penggunaan.


Sekiranya penganjur / penyewa / pengguna membatalkan tempahan dari tempoh berikut :-

i) Satu (1) bulan sebelum tarikh penggunaan - wang
cagaran akan dikembalikan 100%

ii) Tiga (3) minggu sebelum tarikh penggunaan - wang
cagaran tidak dikembalikan.


Reply With Quote
  #5  
Old 27-04-2009, 12:06 AM
IITS - Faizal IITS - Faizal is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2009
Posts: 1
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by ahib0205 View Post


Ha ni esok lusa kalau geng CG nak buat apa-apa majlis ke boleh kita timbang-timbangkan untuk buat kat dewan MBSA kan






Nota :
1) Kadar sewa adalah seperti di jadual
2) Sebarang perubahan kadar sewa adalah tertakluk dengan acara yang akan dikenakan serta kelulusan dari pihak MBSA
Salam bro,

Kalau saya nak sewa mana2 dewan ni, bleh x nak berurusan dengan saudara? Ingatnye nk wat seminar/kursus ke ape nanti..
Reply With Quote
  #6  
Old 27-04-2009, 12:20 AM
adar adar is offline
Super Active

adar's Avatar

 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2005
Location: antara 7 warna
Posts: 9,029
Thanks (Received): 214
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by heaven View Post
TT dh sibuk nk kahwin ke.....

Kongsi2 dewan utk buat majlis kahwin...bleh jimat...
ahib nak kawin? tak ajak pun aku ttp dtg perabih nasik minyak dia.
__________________
I want good food, i want beauty women, i want more money, i want big home, i want great car. Once I acquire something, i just move on to the next on the list, then the next after that. I CAN NEVER FIND SATISFACTION.
Reply With Quote
  #7  
Old 06-06-2009, 05:16 PM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,334
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adar View Post
ahib nak kawin? tak ajak pun aku ttp dtg perabih nasik minyak dia.
Alhamdulillah dah selesai urusan temapah dewan. Isnin ni saya nak buat urusan untuk mohon cagaran pulak

datang ke haritu? tak habis pun nasi minyak
Reply With Quote
  #8  
Old 06-06-2009, 05:28 PM
insyiİ insyiİ is offline
CG Top Poster Club

insyiİ's Avatar
 
Trader Rating: (41)
Join Date: Mar 2008
Location: <<dkt umah backstabber>>
Posts: 28,116
Thanks (Received): 177
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Tahniah TT...Selamat pengantin baru ek....
__________________
JOM SLIM DENGAN NEUMAXX PLUS |BLOG CANTIK!!! AS BEAUTY ORIGINAL DARI PENGEDAR JAJAHAN SAH! - PM / SMS 016-253 9422 |[/COLOR]
Reply With Quote
  #9  
Old 11-06-2009, 11:27 AM
hasz hasz is offline
Regular

hasz's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 243
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

xde cte dh ke?nk tnye ni~
Reply With Quote
  #10  
Old 17-01-2011, 05:49 PM
rino_o7 rino_o7 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 318
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
Default

memang mencari2 nie..
tenks tt..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump