Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Health, Beauty, Wellness Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 13-02-2009, 07:29 PM
Sue Sue is offline
Active Plus

Sue's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,811
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default JUS MANGOSTEEN Myhelth

JUS MANGOSTEEN HEBAT - Myhelth-Syarikat Vip Lifestyle Sdn.Bhd

Berita baik untuk kita semua.....Jus mangosteen ( jus manggis)yang diimpot terus dari Thailand merupakan satu-satunya diDUNIA dihasilkan dari Penyelidikan Dan Kajian selama 11 tahun oleh Thai Mangosteen Research & Development Corporation (TMRDC). Jus ini diperolehi dari kulit, isi dan biji buah mangosteen...keseluruhan jus ini natural tanpa campuran gula/perisa/bahan pengawet dan sebagainya....iaitu 80% jus dan 20% air.

Dari testimonial pengamal jus mangosteen ini amat positif dimana jus ini dapat meningkatkan imunisasi seseorang ketahap maksima dan seterusnya dapat membantu menyembohkan berbagai-bagai penyakit dengan izin Allah SWT.....dan tempoh masa penyembohan juga amat menakjubkan dimana dinegara Thailand ujian 'clinical' telah juga dijalankan kepada pesakit HIV dimana pesakit ini telah pulih dan telah menjalani kehidupan saperti biasa kerana tahap imun mereka telah meningkat....begitu juga seorang pesakit kanser tahap keempat diSubang Jaya telah kembali pulih dan setakat ini telah boleh memandu kenderaan dalam jarak dekat.....Jus Mangosteen ini amat baik bagi mengatasi masaalah :

Anti Tumor Dan Mencegah Kanser
Meningkatkan Sistem Imun Badan
Anti Osteoporosis
Mengawal Tekanan Darah
Anti Parkinsonisme
Membantu Mencegah Demensia
Mencegah Tindakbalas Elergi Dan Masalah Kulit
Anti Stres
Anti Obesiti
Anti Kencing Manis (diabetics)
Anti Artritis
Anti Penuaan (anti ageing)
Anti Kesakitan ( pain killer)

HARGA....amat berpatutan iaitu harga pelanggan RM55 sahaja bagi sebotol ( 300 ml).....Bagi anda yang ingin menceburkan diri dalam perniagaan/mengedarkan produk ini juga amat dialu-alukan kerana perniagaan ini baru sahaja dilancarkan pada bulan September 2008 dan jualan bulanan produk ini telah mencapai lebih dari RM2juta .......disamping kita membantu rakan/teman/saudaramara semboh dari penyakit kita juga dapat membantu meningkatkan ekonomi kita dalam zaman gawat ini....

MODAL...bagi memulakan perniagaan ini juga tidaklah tinggi.....Bagaimana :

Anda boleh memulakan perniagaan dengan package:

1. Pengedar Silver = dengan membeli 6 botol jus mangosteen Myhelth bernilai RM240.00
2. Pengedar Gold = dengan membeli 24 botol jus mangosteen bernilai RM960.00

Untuk lebih jelas mengenai perniagaan dan produk ini hubungi kami:


Alamat HQ Vip Lifestyle Sdn.Bhd:
7 & 7A, Jalan NB2 10/2, Taman Nusa Bestari 2
81300 Skudai,
Johor
Tel : +607-5566884

Cawangan KL :
5 - 8,Jalan 14/155B, Aked Esplanad,
Taman Bukit Jalil,
57000 Kuala Lumpur
Tel: +603-89939882
Fax : +603-89939884

Last edited by Sue; 30-07-2009 at 09:12 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 13-02-2009, 11:09 PM
Sue Sue is offline
Active Plus

Sue's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,811
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Untuk mendapatkan sebotol Jus Mangosteen (300 ml) ini memerlukan sebanyak 45 butir buah manggis yang diambil 'essence'nya dari kulit yang berwarna purple kemerah-merahan, isi yang berwarna putih dan bijinya juga sekali diproses....

Saintis-saintis yang membuat kajian tentang jus mangosteen di Thai Mangosteen Research Development Corporation telah menemui GM-1 iaitu sejenis bahan yang paling aktif dikalangan 43 jenis xanthons dalam buah manggis.Secara semulajadi, XANTHONE mempunyai lebih 200 jenis dimana 43 jenis darinya terdapat dalam buah manggis....xanthone dalam buah manggis mudah sebati dengan sel-sel badan manusia sehingga 97%....dalam ertikata lain ia mengandongi 'anti oksiden'yang sangat tinggi dimana ianya mampu memberi tahap imun yang tinggi kepada tubuh manusia bagi menghindar segala penyakit..... daripada ujian didapati jika seseorang mengambil 300 ml ( sebotol) sehari selama 10 hari seseorang itu akan mempunyai tahap imun maksima!!!!

Kawan Kak Sue sendiri yang mengalami penyakit buasir (pile)yang agak serius dimana doktor telah memasukan alat bagi mengeluarkan nanah/darah telah mengambil 1 botol sehari dalam seminggu penyakit buasirnya Alhamdulillah telah semboh dan hari ini beliau telah kembali semula menjalankan perniagaan tanpa merasa sakit lagi.....anda janganlah curiga buah manggis ini kurniaan Allah SWT bagi membantu kita menyemboh dan menghindarkan penyakit....benarlah segala yang terdapat didalam AlQuran bahawa setiap penyakit ada ubatnya walau pun mereka yang bernasib malang ditimpa HIV!!!

Last edited by Sue; 14-02-2009 at 12:42 PM..
Reply With Quote
  #3  
Old 13-02-2009, 11:15 PM
ARIFFX ARIFFX is offline
Legendary Member

ARIFFX's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2008
Location: sri camelia bandar puteri puchong-K.L-bangi
Posts: 12,074
Thanks (Received): 160
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

vemma ke nih?
Reply With Quote
  #4  
Old 13-02-2009, 11:48 PM
Sue Sue is offline
Active Plus

Sue's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,811
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ARIFFX View Post
vemma ke nih?
Bukan brand 'vemma' tapi brandnya 'Myhelth' diimpot terus dari Thailand oleh Syarikat Vip Lifestyle Sdn.Bhd.....marketingnya secara Direct selling.....banyak ganjarannya.......

Last edited by Sue; 16-02-2009 at 01:02 PM..
Reply With Quote
  #5  
Old 17-02-2009, 04:50 PM
Iryan MI Iryan MI is offline
Newbie

Iryan MI's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 18
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Sue,

Saya dah cuba jus ini memang hebat...saya ambil 150ml sehari maknanya 1 botol saya minum untuk 2 hari kerana saya ada darah tinggi dan kencing manis.....ari tu ambil 2 botol memang ada perubahan dimana darah tinggi saya dah mulai turun dari 170 ke 120 saya ambil jus ni semasa expo diMaju Junction ....tapi sekarang saya nak dapatkan jus ni macam mane ye....dan macam mana pulak kalau nak jadi ahli? tolong pm saya........
Reply With Quote
  #6  
Old 17-02-2009, 05:28 PM
Iryan MI Iryan MI is offline
Newbie

Iryan MI's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 18
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Iryan MI View Post
Sue,

Saya dah cuba jus ini memang hebat...saya ambil 150ml sehari maknanya 1 botol saya minum untuk 2 hari kerana saya ada darah tinggi dan kencing manis.....ari tu ambil 2 botol memang ada perubahan dimana darah tinggi saya dah mulai turun dari 170 ke 120 saya ambil jus ni semasa expo diMaju Junction ....tapi sekarang saya nak dapatkan jus ni macam mane ye....dan macam mana pulak kalau nak jadi ahli? tolong pm saya........
Sue:

Saya tinggal diPutrajaya , sok bolehke saya dapatkan stok, saya perlukan segera......Sue tinggai dimana......
Reply With Quote
  #7  
Old 17-02-2009, 06:18 PM
zairol zairol is offline
Active Member

zairol's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,689
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Iryan MI View Post
Sue,

Saya dah cuba jus ini memang hebat...saya ambil 150ml sehari maknanya 1 botol saya minum untuk 2 hari kerana saya ada darah tinggi dan kencing manis.....ari tu ambil 2 botol memang ada perubahan dimana darah tinggi saya dah mulai turun dari 170 ke 120 saya ambil jus ni semasa expo diMaju Junction ....tapi sekarang saya nak dapatkan jus ni macam mane ye....dan macam mana pulak kalau nak jadi ahli? tolong pm saya........
Selamat datang ke carigold ye Iryan, baru 3 post. muncul sebab nak bli jus ni je ke?
__________________
Dengan modal simcard RM 10 anda boleh buat duit.... Add saya di : www.facebook.com/rz.onexox
PM/Whatsapp/Telegram/SMS saya segera @
0179080008 or 0132000202
Reply With Quote
  #8  
Old 17-02-2009, 10:38 PM
Sue Sue is offline
Active Plus

Sue's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,811
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Iryan MI View Post
Sue:

Saya tinggal diPutrajaya , sok bolehke saya dapatkan stok, saya perlukan segera......Sue tinggai dimana......
Sorry Iryan Kak Sue tak boleh nak online awal pasal balik ofis lambat......Sok Kak Sue lalu kat Putrajaya nanti Kak Sue hantarkan ngan borang ahli sekali Kak Sue bawa....ok
Reply With Quote
  #9  
Old 17-02-2009, 11:01 PM
Sue Sue is offline
Active Plus

Sue's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,811
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Esok malam ada OPP dalam Bahasa Malaysia diCawangan KL jam 8 malam.....pada rakan-rakan yang ingin mengetahui lebih mendalam tentang produk dan juga marketing plannya jemputlah datang dan bawalah rakan/teman/sesiapa sahaja terutama mereka yang bermasaalah lihatlah sendiri & jumpalah mereka-mereka yang benar-benar telah sembuh dengan izin Allah jua.......orang-orang Cina ramai yang mengamalkan produk ini semenjak ia dibawa masuk dari Thailand.......produk jus manggis memang banyak dalam pasaran cuma 'myhelth' sahajalah satu-satunya didunia yang dihasilkan dari kajian secara klinikal oleh pakar-pakar sains & pakar2 perubatan Thailand....

Tambahan pula jusnya diproses dari kulit,isi & bijinya sekali rasanya masam2 manis saperti rasa yogurt.......

Alamat Cawangan KL Myhelth :

5 - 8,Jalan 14/155B, Aked Esplanad,
Bukit Jalil,
57000 Kuala Lumpur

Jumpalah Kak Rus...dia akan menunggu anda disana....

Bagi pasaran bumiputera ianya sangat luas...belum ramai lagi yang join perniagaan ini......apa tunggu lagi jom join sebelum orang lain 'rampas' rakan-rakan anda......

Ingin penjelasan lanjut lagi tang produk dan bis ini hubungilah Cassy Lee 019-2160166

Last edited by Sue; 01-03-2009 at 01:40 PM..
Reply With Quote
  #10  
Old 18-02-2009, 12:08 AM
Amy MI Amy MI is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 13
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Sue View Post
Untuk mendapatkan sebotol Jus Mangosteen (300 ml) ini memerlukan sebanyak 45 butir buah manggis yang diambil 'essence'nya dari kulit yang berwarna purple kemerah-merahan, isi yang berwarna putih dan bijinya juga sekali diproses....

Saintis-saintis yang membuat kajian tentang jus mangosteen di Thai Mangosteen Research Development Corporation telah menemui GM-1 iaitu sejenis bahan yang paling aktif dikalangan 43 jenis xanthons dalam buah manggis.Secara semulajadi, XANTHONE mempunyai lebih 200 jenis dimana 43 jenis darinya terdapat dalam buah manggis....xanthone dalam buah manggis mudah sebati dengan sel-sel badan manusia sehingga 97%....dalam ertikata lain ia mengandongi 'anti oksiden'yang sangat tinggi dimana ianya mampu memberi tahap imun yang tinggi kepada tubuh manusia bagi menghindar segala penyakit..... daripada ujian didapati jika seseorang mengambil 300 ml ( sebotol) sehari selama 10 hari seseorang itu akan mempunyai tahap imun maksima!!!!

Kawan Kak Sue sendiri yang mengalami penyakit buasir (pile)yang agak serius dimana doktor telah memasukan alat bagi mengeluarkan nanah/darah telah mengambil 1 botol sehari dalam seminggu penyakit buasirnya Alhamdulillah telah semboh dan hari ini beliau telah kembali semula menjalankan perniagaan tanpa merasa sakit lagi.....anda janganlah curiga buah manggis ini kurniaan Allah SWT bagi membantu kita menyemboh dan menghindarkan penyakit....benarlah segala yang terdapat didalam AlQuran bahawa setiap penyakit ada ubatnya walau pun mereka yang bernasib malang ditimpa HIV!!!
Kak Sue, saya sendiri telah mencuba jus ini, nampaknya alhamdullilah masalah sakit lutut saya berkurangan dengan izin Allah.

Saya juga telah mencadangkan jus ini kepada kawan saya yang mengalami masalah tekanan darahnya yang tidak stabil sejak kebelakangan ini. Setelah mencuba sebotol dan kini masih terus mengambilnya, masalah beliau berkurangan.

Kita berikhtiar, moga dengan izin Allah masalah yang dihadapi dapat diatasi.

Tq
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold