Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Loans, Credit Cards

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,211
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 55,949
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,105
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 10-02-2009, 08:04 PM
miorbankrakyat miorbankrakyat is offline
Newbies

miorbankrakyat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 29
Poster Rank: #23427
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default PINJAMAN PERIBADI BANK RAKYAT..permohonan & pertanyaan

salam semua member cg.

disini saya ingin membuka peluang pinjaman peribadi khusus untuk kakitangan kerajaan dan swasta yang berdaftar sahaja (panel bank rakyat)

bagi mereka yang mempunyai masalah atau pertanyaan mengenai loan peribadi..bolehlah hubungi saya di talian 017-3041918. Insyaallah saya akan bantu setakat mana yang mampu..

pihak bank rakyat juga ada menawarkan perkhidmatan memperbaharui cukai jalan dan juga roadtax...bagi mereka yang berminat..boleh juga menghubungi saya di talian 017-3041918
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 10-02-2009, 08:06 PM
miorbankrakyat miorbankrakyat is offline
Newbies

miorbankrakyat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 29
Poster Rank: #23427
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

PROMOSI TERKINI

KAD KREDIT BANK RAKYAT...dapatkan sekarang dimana-mana cawangan terdekat atau hubungi saya di talian 017-3041918.

KELEBIHAN KAD KREDIT - i BANK RAKYAT

1) Mata umrah / Percutian
Mata ganjaran akan diberikan kepada pemegang kad kredit -i untuk setiap RM10
penggunaan. Mata tersebut kemudiannya akan ditukarkan kepada tunai dan boleh
digabungkan bersama tabung Umrah / Percutian
2) PERCUMA Perlindungan Takaful
Perlindungan termasuk JAMINAN pembayaran penuh pembiayaan yang belum
dijelaskan melalui penggunaan kad kredit – I
3) PERCUMA Khairat Kematian:
Sumbangan sebanyak RM1,000 kepada pemegang kad kredit –I
4) Tiada caj keuntungan berganda
Tiada sebarang caj keuntungan berganda yang dikenakan seperti kad kredit
konvensional yang lain.
5) Kemudahan bayaran zakat
kemudahan membayar zakat melalui arahan pembayaran tetap
6) Rebet keuntungan
Rebet keuntungan 3% bagi pemegang kad kredit -i yang mempunyai rekod
pembayaran yang baik.
7) Diskaun untuk tempahan MEL / Tempahan Telefon
Kemudahan dan diskaun istimewa dibawah program (MOTO) bank. Tawaran bagi
Program ini akan dihantar bersama penyata bulanan kad dari semasa ke semasa.
8) Sekatan traksaksi di kaunter pedagang-pedagang yang menawarkan barangan
atau khidmat tidak halal (perjudian / disco)
9) YURAN TAHUNAN dikecualikan seumur hidup.

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN :
1 Salinan Kad Pengenalan
I slip gaji yang terkini
Reply With Quote
  #3  
Old 10-02-2009, 09:16 PM
queenangel2701 queenangel2701 is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 124
Poster Rank: #12711
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

kalau panel ngan bank rakyat tp basic 800 leh apply ke?
..tanye on behalf member..
Reply With Quote
  #4  
Old 10-02-2009, 09:18 PM
owen owen is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,301
Poster Rank: #2876
Thanked 16 Times
Active Level
Default

bape saya kena bayar bulan2 kalau amik rm35k 10tahun?
Reply With Quote
  #5  
Old 10-02-2009, 09:56 PM
aancuttt aancuttt is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 39
Poster Rank: #20941
Thanked 0 Times
Active Level
Default

tuan tanah check my pm harap dapat jawapan
Reply With Quote
  #6  
Old 11-02-2009, 06:29 PM
miorbankrakyat miorbankrakyat is offline
Newbies

miorbankrakyat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 29
Poster Rank: #23427
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by queenangel2701 View Post
kalau panel ngan bank rakyat tp basic 800 leh apply ke?
..tanye on behalf member..
sebelum bulan januari boleh tapi start bulan februari dah tak boleh..sekurang-kurangnya rm1500 ke atas. sebab ekonomi down. banyak bank dah mula ketatkan syarat pinjamannya termasuklah bank rakyat. harap jelas dengan perjelasan ini.

terima kasih di atas minat bro terhadap pinjaman dari bank rakyat ini..
Reply With Quote
  #7  
Old 11-02-2009, 06:31 PM
miorbankrakyat miorbankrakyat is offline
Newbies

miorbankrakyat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 29
Poster Rank: #23427
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by owen View Post
bape saya kena bayar bulan2 kalau amik rm35k 10tahun?

kalau ambil rm35k selama 10 tahun bro kena bayar rm394 sebulan. berminat hubungi saya key 017-3041918
Reply With Quote
  #8  
Old 13-02-2009, 10:06 AM
The Gunners The Gunners is offline
Junior Member

The Gunners's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Location: Bangi - Banting
Posts: 98
Poster Rank: #14342
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

bro, aku berminat nak buat loan ni.. aku dah setahun keje, tp masalah nye skang ni, HR aku ckp, borang EA kuar bulan 4 nnt.. so, bleh ke gantikan Borang EA tu ngan Penyata KWSP ke.. company aku ade panel ngan bank rakyat.. so mcm mn ye bro? aku nak buat loan tu bulan nie..
Reply With Quote
  #9  
Old 14-02-2009, 04:19 PM
miorbankrakyat miorbankrakyat is offline
Newbies

miorbankrakyat's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 29
Poster Rank: #23427
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by The Gunners View Post
bro, aku berminat nak buat loan ni.. aku dah setahun keje, tp masalah nye skang ni, HR aku ckp, borang EA kuar bulan 4 nnt.. so, bleh ke gantikan Borang EA tu ngan Penyata KWSP ke.. company aku ade panel ngan bank rakyat.. so mcm mn ye bro? aku nak buat loan tu bulan nie..
boleh...guna penyata KWSP pun boleh...bila tu bro nak buat loan...bro dok mana...
Reply With Quote
  #10  
Old 16-02-2009, 09:19 AM
kingnil@1 kingnil@1 is offline
Active Member

kingnil@1's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2008
Posts: 709
Poster Rank: #4569
Thanked 2 Times
Active Level
My Mood:
Default

bro, blacklist, ccris, ctos bawah 25k boleh apply tak? kalau customer setuju nak buat settlement apa2 yg tertunggak atau nak bersihkan nama balik...camner ada peluang tak?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 06:24 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE